Inderdaadquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:13 schreef Sersjee het volgende:
Echt, nummers als deze, Telkens weer, Morgen ben ik de bruid, Mijn hoofd weer op je schouder en Het is nog niet voorbij zijn gewoon pareltjes.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Het erge is dat ik van al die liedjes de tekst niet uit mijn hoofd ken maar wel van Ome Jan
Nee.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is dit het moment om te bekennen dat ik ooit in een grijs ver verleden wel es bij een BSB-concert ben geweest?
De dame in kwestie moet wel de moeite waard geweest zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is dit het moment om te bekennen dat ik ooit in een grijs ver verleden wel es bij een BSB-concert ben geweest?
Uhuh. Maar uiteindelijk niks gewordenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De dame in kwestie moet wel de moeite waard geweest zijn
Zelfs dan zou ik niet heen gaan. Het kan te gek ook hoor!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De dame in kwestie moet wel de moeite waard geweest zijn
Gebaseerd op wie je vrienden volgen. Rabbering kwam bij mij ook voorbij... Nou, al zou ik 'm willen volgen... de beste man heeft me geblocktquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:39 schreef -Hans- het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waar het Who to follow vandaan komt bij Twitter? Daar staat o.a. Paul Rabbering tussen.
Goh, echt raar met die commentaren van jou op zijn brilquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gebaseerd op wie je vrienden volgen. Rabbering kwam bij mij ook voorbij... Nou, al zou ik 'm willen volgen... de beste man heeft me geblockt.
Ben jij blocked bij Rabbering?! Okquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gebaseerd op wie je vrienden volgen. Rabbering kwam bij mij ook voorbij... Nou, al zou ik 'm willen volgen... de beste man heeft me geblockt.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:45 schreef alors het volgende:
[..]
Goh, echt raar met die commentaren van jou op zijn bril
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |