Tsjowie mag dat.quote:
O nou ja het was ook niks bijzonders een zwarte rechtoe rechtaan dildo met strass steentjes aan de onderkantquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:09 schreef Zeroku het volgende:
Ohja Kally, je link van die neplul deed het niet
Dat heet ongegeneerde propaganda en het is wat Napoleon groot heeft gemaakt.quote:
Dat kriebelt zo lekkerrrrrrrrrrquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
O nou ja het was ook niks bijzonders een zwarte rechtoe rechtaan dildo met strass steentjes aan de onderkant
Mensen die denken 'meer' te zijn of privileges te hebben op een virtueel forum, een bonte verzameling van 0's en 1's in een databasequote:
Mensen die zich druk maken om de houding van andere mensen op een internetforum. Mens, get a life, loop niet zo te bitchen over een paar lettertjes.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mensen die denken 'meer' te zijn of privileges te hebben op een virtueel forum, een bonte verzameling van 0's en 1's in een database![]()
![]()
Nicequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:11 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
TUUUT, MAAK PLAATS VOOR DE PAARDENTREIN.
Ja, met een zwarte dildo met strass steentjes.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een FiPo... nou gefeliciteerd jongen. Al besloten hoe je het gaat vieren?
Matig Chowi, ik had beter verwacht dan de aloude 'Het is maar internet' kreetquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mensen die zich druk maken om de houding van andere mensen op een internetforum. Mens, get a life, loop niet zo te bitchen over een paar lettertjes.
Voor het kriebeleffectquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, met een zwarte dildo met strass steentjes.
Mensenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
MENSEN DIE ZICH SIEWOSIE DRUK MAKEN OM IETS.[ afbeelding ]
quote:
Moet je zelf nog wel op en neer gaanquote:
SOKOSOKO VOEquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
Die Voe moet echt eens een keer heel hard lesboseksueel ontmaagd worden door mij.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
Psst of alleen je handquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Moet je zelf nog wel op en neer gaan
[..]
SOKOSOKO VOE__________________________!
Of allebei, dan schud je helemaal goed.quote:
What?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die Voe moet echt eens een keer heel hard lesboseksueel ontmaagd worden door mij.
Voequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Of allebei, dan schud je helemaal goed.
Haar vliesje is nog intact. Misschien kun je met een semi-ferme stoot van je voorbinddildo wel enige schade berokken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die Voe moet echt eens een keer heel hard lesboseksueel ontmaagd worden door mij.
Of gewoon keihard anaal door een grote negert. Misschien is dat hele aandachtshoeren gedoe dan ook voorbijquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alsof het een straf is om uitgewoond te worden door een negert.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Of gewoon keihard anaal door een grote negert. Misschien is dat hele aandachtshoeren gedoe dan ook voorbij
hahah denk jij zij is allang keihard door 5 geile noorse vissers genomen...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haar vliesje is nog intact. Misschien kun je met een semi-ferme stoot van je voorbinddildo wel enige schade berokken.
Negersquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Of gewoon keihard anaal door een grote negert. Misschien is dat hele aandachtshoeren gedoe dan ook voorbij
Ik zou het niet weten. Kan me voorstellen dat het als meisje van 14 (ofzo?) niet echt wenselijk is dat hij z'n grande vleesboom ineens in je te krappe poepert stopt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alsof het een straf is om uitgewoond te worden door een negert.
Nais. Dat lijkt me wel wat.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haar vliesje is nog intact. Misschien kun je met een semi-ferme stoot van je voorbinddildo wel enige schade berokken.
En dan in tegengestelde richting. Dus dildo links, kutje rechtsquote:
Denken dat negers grootgeschapen zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Kan me voorstellen dat het als meisje van 14 (ofzo?) niet echt wenselijk is dat hij z'n grande vleesboom ineens in je te krappe poepert stopt.
Maar hey, wie ben ik?
Uiteraardquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En dan in tegengestelde richting. Dus dildo links, kutje rechts.
Dat weet ik niet, staat vast op je identiteitskaart.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Kan me voorstellen dat het als meisje van 14 (ofzo?) niet echt wenselijk is dat hij z'n grande vleesboom ineens in je te krappe poepert stopt.
Maar hey, wie ben ik?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, staat vast op je identiteitskaart.
GOEDE GRAP
Ik moest KEIHARD LACHEN, DANKJEWEL.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, staat vast op je identiteitskaart.
GOEDE GRAP
Chowi in je SC is een garantie op conversaties van nihil tot gematigd niveau.quote:
Met een spaanplaat dildo heb je wel nog jaren genot van die splinters die blijven hangenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:24 schreef Symphonic het volgende:
Na ee dag vloeren breken, en nog een paar te gaan gezien de vierkante centimeters die er vanaf spatten, is seks niet echt mijn onderwerp momenteel
Ik verbaas me nergens meer overquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Chowi in je SC is een garantie op conversaties van nihil tot gematigd niveau.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Met een spaanplaat dildo heb je wel nog jaren genot van die splinters die blijven hangen.
Zo moe?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:24 schreef Symphonic het volgende:
Na ee dag vloeren breken, en nog een paar te gaan gezien de vierkante centimeters die er vanaf spatten, is seks niet echt mijn onderwerp momenteel
Nog nooit gehad? Dat je eerst jezelf ff gaat verwennen en twee weken later op de wc nog een splinter uit je clit moet halen?quote:
Ja toen ik door een piraat genuekt was. Met z'n houten been.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nog nooit gehad? Dat je eerst jezelf ff gaat verwennen en twee weken later op de wc nog een splinter uit je clit moet halen?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat ook, en een rug van gewapend beton.
Oh. Ik dacht hij probeert wel met zijn haak je g-spot te vinden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja toen ik door een piraat genuekt was. Met z'n houten been.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kán handig zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat ook, en een rug van gewapend beton.
quote:
Sowieso, bluffen met pokerenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:25 schreef Chowi het volgende:
Als die mensen in dat Badugi pokertoernooi nou eens niet zo dom waren en inzagen dat ik nooit bluf, zou ik misschien een keer verliezen..
Jawel.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
Morgen ben ik ook niet bij Popstars dinges denk ik.
Siewosie siewosie verkeerd schrijven.quote:
Met gestrekt been inkomenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
okquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik moet 3 vloeren slopen.
Eerst het laminaat eraf, dan een parketvloer eraf bikken en dan komt die laag spaanplaat. En het is ruim 20 vierkante meter...
Kally dacht ik ook niet... het zal nog rustig zijn morgenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
kosovo soko soko verkeerd schrijvenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Siewosie siewosie verkeerd schrijven.
Ik ook nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
Nee Kally?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kally dacht ik ook niet... het zal nog rustig zijn morgen
Rode kaart kut.quote:
Iets veel leukersquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:30 schreef Torrio het volgende:
[..]
Nee Kally?Ik dacht ik kom ook een keer kijken, wat ga je doen?
Ze gaat de liefde bedrijven. Met de buurmanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:30 schreef Torrio het volgende:
[..]
Nee Kally?Ik dacht ik kom ook een keer kijken, wat ga je doen?
Ik ook nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze gaat de liefde bedrijven. Met de buurman
Doe eens piksquote:
Ook geen HGT hoorquote:
quote:
Doe maar niet, ik loop hem meestal gauw voorbijquote:
ja het is wel een bummer, maar goed, alles voor het goed doelquote:
Jullie laten mij weer alleen hèquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kally dacht ik ook niet... het zal nog rustig zijn morgen
Wat voor hondjequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja het is wel een bummer, maar goed, alles voor het goed doel
En we kunnen pas verder met de rest als de serre klaar is. En volgende week donderdag komt de nieuwe vloer voor de serre, dus dan moet ik klaar zijn, en het volgend weekend komt ons hondje ook
Dan doe ik m'n broek maar weer aanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik loop hem meestal gauw voorbij
Ik weet hoe je je voelt, ik heb ook in mijn eentje hier alles eruit gesloopt ook die fijne tegelvloerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja het is wel een bummer, maar goed, alles voor het goed doel
En we kunnen pas verder met de rest als de serre klaar is. En volgende week donderdag komt de nieuwe vloer voor de serre, dus dan moet ik klaar zijn, en het volgend weekend komt ons hondje ook
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jullie laten mij weer alleen hè
Ik zat hier ook al helemaal klaar.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat voor hondje?
[..]
Dan doe ik m'n broek maar weer aan.
M'n dop zat al tegen het scherm aan, kutzooiquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zat hier ook al helemaal klaar.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zat hier ook al helemaal klaar.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
M'n dop zat al tegen het scherm aan, kutzooi.
Cannavaroquote:
OMG wat doe je, wil je ruzie met Bellaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Cannavaro![]()
Die lul daarachter spreekt me iets meer aan
.
Dat koppiequote:
Oh, die is cutequote:
Ik kan d'r wel aanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:40 schreef Kally het volgende:
[..]
OMG wat doe je, wil je ruzie met Bella
Ja dat snap ikquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, die is cute.
[..]
Ik kan d'r wel aan.
quote:
we hebben van de week alles gekocht.quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we hebben van de week alles gekocht.
Haar mandje staat al klaar, en die is officieel gekraakt
Uhuh.quote:
Ga wegquote:
Zeker. Ff m'n goudvis uit m'n anus halen, moment.quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:44 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb straks na het douchen mijn gezicht ingesmeerd met zwitsal, ben ik nu homo?
Niet persé, maar al je gekwijl op mannen is wel verdacht, een klein beetjequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:44 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb straks na het douchen mijn gezicht ingesmeerd met zwitsal, ben ik nu homo?
Nee, babyquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:44 schreef Zeroku het volgende:
quote:
Ja.. dusquote:
Wat. Cannavaro is fiesssssssquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:45 schreef Torrio het volgende:
[..]
Niet persé, maar al je gekwijl op mannen is wel verdacht, een klein beetje
Nouhouquote:
Die gozert erachter ookquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja.. dus?
[..]
Wat. Cannavaro is fiesssssss
[..]
Nouhou
Neuhjquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:44 schreef Zeroku het volgende:
quote:
Nee, die heeft zo'n geil strak broekje aanquote:
bijjna alle jongens die ik ken doen hetquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:44 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja.. dus?
[..]
Wat. Cannavaro is fiesssssss
[..]
Nouhou
Dorpslet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
Wie is chowi eigenlijk nog nooit gezien hier, tot een topic terug
Hmm op z'n minst verdacht. Dat + het aanhoudende gelul over dildo's.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:44 schreef Zeroku het volgende:
En echte mannen luisteren Maidenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm op z'n minst verdacht. Dat + het aanhoudende gelul over dildo's.
Ik weet het niet...
quote:
HOMO. HOOR JE MIJ, ACHTERLIJKE ITALIAAN, HOOOOOOOOMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
quote:
meer als de hondquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:43 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Leuk he kost allemaal alleen zo belachelijk veel
I've got two tickets to Iron Maiden babyquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik mis een paar mensen
Ik mis zelfs fir3fly
Ik luister Ciley Myrusquote:
Ik weet het moest een nieuwe hamsterkooi 50 euro, die beesten waren gratisquote:
Ok.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
I've got two tickets to Iron Maiden baby
Come with me Friday, don't say maybe
I'm just a teenage dirtbag baby like you
Ja, Erik is wel knap eigenlijkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:49 schreef Bellatrix het volgende:
Ik mis Vuurvlieg ook, en gomi, en dat genicht van erik.
Ik ookquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik mis een paar mensen
Ik mis zelfs fir3fly
Ken je dat liedje niet.quote:
Bakkes kut.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:51 schreef Torrio het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar dat is mietjesmuziek
Ceequote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:52 schreef Chowi het volgende:
Wat kan googlen toch vermakelijk zijn. Ik ben nu een zoektocht gestart naar foto's van mensen met vreemde hoeden.
[ afbeelding ]
Wie vult mij aan?.
Neequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
I've got two tickets to Iron Maiden baby
Come with me Friday, don't say maybe
I'm just a teenage dirtbag baby like you
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:52 schreef Chowi het volgende:
Wat kan googlen toch vermakelijk zijn. Ik ben nu een zoektocht gestart naar foto's van mensen met vreemde hoeden.
[ afbeelding ]
Wie vult mij aan?.
Ik wilde 1 minuut hiervoor In before Cee doen maar als ik dat doe komen mensen nooit.quote:
quote:
Ja die ook, maar die is nog niet zo lang weg.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:54 schreef Zeroku het volgende:
Ik mis Vaduz, gewoon omdat die nog niet genoemd is.
neeeeeeeee doe die plaatjes maar in onzinquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:52 schreef Chowi het volgende:
[ afbeelding ]
Wie vult mij aan?.
Vaduzquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:54 schreef Zeroku het volgende:
Koop dan ook een fatsoenlijke computer, sloeber.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
neeeeeeeee doe die plaatjes maar in onzin
Ik zit op mobiel en is erg kut een topic vol plaatjes
Die is in Frankrijkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:54 schreef Zeroku het volgende:
Waarom gaat iedereen op vakantiequote:
Omg, hij is cuteeeeee <3quote:
Ik vermoed de EFF.quote:
Zeker goed nummerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind Passchendaele van Iron Maiden wel een vet nummer trouwens.
Ik was overigens afgelopen weekend nog in Passendale zoals het tegenwoordig heet
WHUT! Is er over dildo's gepraat terwijl ik weg was???quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm op z'n minst verdacht. Dat + het aanhoudende gelul over dildo's.
Ik weet het niet...
Ik vind die afgrijselijke tattoo op zijn arm iets zorgwekkender dan dat gewei.quote:
Guiltyquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WHUT! Is er over dildo's gepraat terwijl ik weg was???
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja. Wat moet het eigenlijk voorstellen? Een stick figure?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik vind die afgrijselijke tattoo op zijn arm iets zorgwekkender dan dat gewei.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zou jou niet missen in ieder geval
Zoiets. Denk ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Wat moet het eigenlijk voorstellen? Een stick figure?
Wat heb ik nou weer misdaan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zou jou niet missen in ieder geval
Gagaquote:
quote:
Ja ga dan niet wegquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Koop dan ook een fatsoenlijke computer, sloeber.
Heb jij nog losse strass steentjes trouwensquote:
ik ken datquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het moest een nieuwe hamsterkooi 50 euro, die beesten waren gratis
Ik denk dat je d'r PI mist?quote:
En ik maar denken dat het aan mij lagquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je bent een beetje irritant
Sieradenwinkelquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb jij nog losse strass steentjes trouwens. Want ik heb nu die oranje dildo bestelt, alleen zaten daar niet van die kriebelsteentjes op
?
Je bent echt geweldig, weet je dat.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb jij nog losse strass steentjes trouwens. Want ik heb nu die oranje dildo bestelt, alleen zaten daar niet van die kriebelsteentjes op
?
Hmm, morgen ff kijken. Thanksquote:
Jeuzus, dat was sarcasme.quote:
Ja echt niet normaal, maar ja ze zijn er blij mee, zit zo'n rad in en daar rennen ze zich rot inquote:
Ik vind je vaak origineel en grappig. Maar ik denk wel dat je op mocro's valt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:03 schreef Bellatrix het volgende:
Oh en er zijn genoeg mensen die mij een irritante kut vinden, en mensen hier zijn soms ook wel irritant dus get the fuck over it.
True. Maar jij bent leuk irritant.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:03 schreef Bellatrix het volgende:
Oh en er zijn genoeg mensen die mij een irritante kut vinden, en mensen hier zijn soms ook wel irritant dus get the fuck over it.
Mja, ik vind het een beetje een overdreven reactie.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:03 schreef Bellatrix het volgende:
Guilty. Maar ook blanke en negers hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik vind je vaak origineel en grappig. Maar ik denk wel dat je op mocro's valt.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het aan mij lag
Ik was sexy lingerie kopenquote:
Hihi.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bent echt geweldig, weet je dat.
Weltrusten Tomboquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was sexy lingerie kopen
En ik ga nu slapen
Welterusten allen!![]()
Nee, jij blijft hier. Tot ik pics heb van jou in die lingeriequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ik ga nu slapen
Welterusten allen!![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ik ga nu slapen
Welterusten allen!![]()
Alleen Bella vind ikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:03 schreef Bellatrix het volgende:
quote:
Alsof ze dit nog leestquote:
Het gaat om het idee.quote:
Wie komen er nog meer uit ONZ danquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
True. Maar jij bent leuk irritant.
Die verdere hele ONZ invasie had wel ook gewoon daar mogen blijven
mee eensquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
True. Maar jij bent leuk irritant.
Die verdere hele ONZ invasie had wel ook gewoon daar mogen blijven
Ikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wie komen er nog meer uit ONZ dan?
Doe niet bijdehand.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ik ga nu slapen
Welterusten allen!![]()
Jij. En ik eigenlijk ook een beetje. Was het enige waar ik een tijd postte.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat meen ik serieus.quote:
Trusten tomboquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ik ga nu slapen
Welterusten allen!![]()
Jij mag ook blijvenquote:
Ik heb nooit veel in ONZ gepost.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij. En ik eigenlijk ook een beetje. Was het enige waar ik een tijd postte.
Oh.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb nooit veel in ONZ gepost.
Jij bent niet irritantquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik
Niet helemaal waar, maar ik zat er wel vaak met de NB.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:07 schreef Chowi het volgende:
Maar goed, ik ben niet welkom blijkbaar, dus doei..
Terechte klachtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij mag ook blijvenMaiden/Metallica is instant win.
Maar van die lui die hier ff komen postopkrikken, of met een air van hier tot tokio komen binnenwandelen;![]()
Alleen de grappige topics kijk ik, maar het is niet zo dat ik echt duizenden posts daar heb achtergelatenquote:
Ok doei. Was gezelligquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:07 schreef Chowi het volgende:
Doeiquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:07 schreef Chowi het volgende:
Ja, want ik was vergeten Benny gedag te zeggenquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik vind je vaak origineel en grappig. Maar ik denk wel dat je op mocro's valt.
Oh, oepsquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, want ik was vergeten Benny gedag te zeggen![]()
Fijne vakantie Benny!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Niemand maakt het specifiek uit, maar als er drie man zegt van wat kom je hier doen o.i.d. kan ik me wel indenken dat je niet voor de lol komt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
Dus we gaan een soort ballotage in voeren? Want wie maakt eruit wie hier komt? Niemand toch?
Nee hoor, wat ik al zei:quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:08 schreef Zeroku het volgende:
Nee, maar ff serieus Loveless, doel je nu ook op mij?
En laten we nu asjeblieft niet gaan doen alsof mensen hier niet 'mogen' posten. Het gaat gewoon om de manier waarop, binnen vallen in een groep en meteen het hoogste woord en doen alsof je jezus him/herself ben kan nogal eens verkeerd vallen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
Maar van die lui die hier ff komen postopkrikken, of met een air van hier tot tokio komen binnenwandelen;![]()
Zo post Chowi overal. En ik DENK dat sommige mensen hier ook wat PI's van d'r hebben gemist, want ze is wel tofquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee hoor, wat ik al zei:
[..]
En laten we nu asjeblieft niet gaan doen alsof mensen hier niet 'mogen' posten. Het gaat gewoon om de manier waarop, binnen vallen in een groep en meteen het hoogste woord en doen alsof je jezus him/herself ben kan nogal eens verkeerd vallen.
Zo iemand gaat dan vanzelf weer wer als het hem niet aanstaat toch? Ik moest ook best even aan Bella wennen in het begin trouwensquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:10 schreef Zeroku het volgende:
Niemand maakt het specifiek uit, maar als er drie man zegt van wat kom je hier doen o.i.d. kan ik me wel indenken dat je niet voor de lol komt.
Ze had mogen blijven, maar ik mag iemand toch wel irritant vinden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
Dus we gaan een soort ballotage in voeren? Want wie maakt eruit wie hier komt? Niemand toch?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, want ik was vergeten Benny gedag te zeggen![]()
Fijne vakantie Benny!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Inderdaad, niks mis mee, en ik vond die post tegen c_a echt niet over het randje of iets dergelijks. Er zijn ergere dingen hier gezegd.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zo post Chowi overal. En ik DENK dat sommige mensen hier ook wat PI's van d'r hebben gemist, want ze is wel tof.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo iemand gaat dan vanzelf weer wer als het hem niet aanstaat toch? Ik moest ook best even aan Bella wennen in het begin trouwens
HOER! VECHTUHHHH HOERUHHHHHHHH KOM DANquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad, niks mis mee, en ik vond die post tegen c_a echt niet over het randje of iets dergelijks. Er zijn ergere dingen hier gezegd.
Ja ik moest ook aan mezelf wennen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo iemand gaat dan vanzelf weer wer als het hem niet aanstaat toch? Ik moest ook best even aan Bella wennen in het begin trouwens
Maar dat is dus de BS die ik niet in een SC hoef te hebben, iemand die 'zo overal post' dus moeten we het maar kicken vinden en ' Chowiquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zo post Chowi overal. En ik DENK dat sommige mensen hier ook wat PI's van d'r hebben gemist, want ze is wel tof.
JONGEN IK TREK JE KOP VANJE ROMP IK NEUK JE KAPOT HOER NO PAK EEN PILSJE VOOR ME.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:12 schreef Torrio het volgende:
[..]
HOER! VECHTUHHHH HOERUHHHHHHHH KOM DAN
Point being is dat dit soort mensen er een beetje in falen mijn sarcasme in te zien wanneer ik narcistisch doe. Dat is mijn houding nou eenmaal op dit forum, en dat vind ik leuk om te doen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niemand maakt het specifiek uit, maar als er drie man zegt van wat kom je hier doen o.i.d. kan ik me wel indenken dat je niet voor de lol komt.
Ja precies, het enkele woord "sloeber". Poeh poeh, t is watquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad, niks mis mee, en ik vond die post tegen c_a echt niet over het randje of iets dergelijks. Er zijn ergere dingen hier gezegd.
Wtf High profile fokker. Waar heb je die crap nou weer vandaan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar dat is dus de BS die ik niet in een SC hoef te hebben, iemand die 'zo overal post' dus moeten we het maar kicken vinden en ' Chowi' en ' Chowi
' want tis nou eenmaal een high profile FOK!kert ofzo
WAT PROBEER JE ME TE TEMMEN GEKquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
JONGEN IK TREK JE KOP VANJE ROMP IK NEUK JE KAPOT HOER NO PAK EEN PILSJE VOOR ME.
Zulke posts heb ik niet voorbij zien komen en het is ook niet dat ik haar een high profile FOK!kert vind, ik vind haar gewoon tofquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar dat is dus de BS die ik niet in een SC hoef te hebben, iemand die 'zo overal post' dus moeten we het maar kicken vinden en ' Chowi' en ' Chowi
' want tis nou eenmaal een high profile FOK!kert ofzo
quote:
EN WAAG HET VERDOMME MIJ OVER TE SLAAN.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
JONGEN IK TREK JE KOP VANJE ROMP IK NEUK JE KAPOT HOER NO PAK EEN PILSJE VOOR ME.
Dit is dus precies die crap dat ik denk 'quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:13 schreef Chowi het volgende:
Oh nee ik blijf toch.
[..]
Point being is dat dit soort mensen er een beetje in falen mijn sarcasme in te zien wanneer ik narcistisch doe. Dat is mijn houding nou eenmaal op dit forum, en dat vind ik leuk om te doen..
Mensen die denken dat ik zo doe omdat ik echt zo ben snappen niet zoveel van het leven denk ik.
You get the point, ik wist niet hoe het dan te omschrijven. Gewoon een redelijk bekende FOK!ker, of hoe wil je het dan noemen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wtf High profile fokker. Waar heb je die crap nou weer vandaan.
quote:
JIJ BENT EEN SLET EN NERGENS ANDERS GOED VOOR LIK MEN SCHOENEN DAAAR KICK IKOPquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
EN WAAG HET VERDOMME MIJ OVER TE SLAAN.
quote:
En dit is precies de houding die ervoor zorgt dat reeksen doodbloeden. Ten eerste heb ik geen air van hier tot Tokio, dat is jouw opvatting. Ten tweede slaat het helemaal nergens op dat ik niet zomaar mee zou kunnen posten in deze SC terwijl ik dat bijna nooit doe, want het forum is van iedereen en ik kende al een aantal users hier waar ik wel op gesteld ben.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee hoor, wat ik al zei:
[..]
En laten we nu asjeblieft niet gaan doen alsof mensen hier niet 'mogen' posten. Het gaat gewoon om de manier waarop, binnen vallen in een groep en meteen het hoogste woord en doen alsof je jezus him/herself ben kan nogal eens verkeerd vallen.
je bent wel lekker op dreef vandaagquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik dacht eerst WTF is dat voor een mongoolquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:Ik moest ook best even aan Bella wennen in het begin trouwens
Mwa, ik snap best dat het 'raar' over kan komen op het begin. Maar daar is wel overheen te komen denk ik zoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:13 schreef Chowi het volgende:
Oh nee ik blijf toch.
[..]
Point being is dat dit soort mensen er een beetje in falen mijn sarcasme in te zien wanneer ik narcistisch doe. Dat is mijn houding nou eenmaal op dit forum, en dat vind ik leuk om te doen..
Mensen die denken dat ik zo doe omdat ik echt zo ben snappen niet zoveel van het leven denk ik.
ALS IK JE KUT NIET MAG LIKKEN GA IK WEER.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
JIJ BENT EEN SLET EN NERGENS ANDERS GOED VOOR LIK MEN SCHOENEN DAAAR KICK IKOP
Chowi gedraagd zich als een narcist, Myr als een slet en ik als een TBSer, kan toch.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit is dus precies die crap dat ik denk ''
Jij doet mongool, wij hebben zoiets van![]()
, en dan ligt het aan ONS?
![]()
[..]
You get the point, ik wist niet hoe het dan te omschrijven. Gewoon een redelijk bekende FOK!ker, of hoe wil je het dan noemen?
Deze reeks loopt vrij snel, De enige reden dat het straks doodbloed is dat hier zo al tig mensen zich irriteren aan wat jij zogezegd 'cool gedrag' vind en hier straks dus niet meer postenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
En dit is precies de houding die ervoor zorgt dat reeksen doodbloeden. Ten eerste heb ik geen air van hier tot Tokio, dat is jouw opvatting. Ten tweede slaat het helemaal nergens op dat ik niet zomaar mee zou kunnen posten in deze SC terwijl ik dat bijna nooit doe, want het forum is van iedereen en ik kende al een aantal users hier waar ik wel op gesteld ben.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Chowi gedraagd zich als een narcist, Myr als een slet en ik als een TBSer, kan toch.
Ik zou de tee willen.quote:
quote:
Ja hoor, je doet net alsof je in de meerderheid bent met je mening, maar tegelijkertijd is het wel gewoon 2 tegen 2.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Deze reeks loopt vrij snel, De enige reden dat het straks doodbloed is dat hier zo al tig mensen zich irriteren aan wat jij zogezegd 'cool gedrag' vind en hier straks dus niet meer posten
Loveless, doe es niet zo emoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Deze reeks loopt vrij snel, De enige reden dat het straks doodbloed is dat hier zo al tig mensen zich irriteren aan wat jij zogezegd 'cool gedrag' vind en hier straks dus niet meer posten
HEB JE MIJN OPMERKING OVER JE VENUSHEUVEL GEMIST OFZO?!quote:
Ik kan het alleen maar eens zijn met jouquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en je mag ook wel stoppen met het strooien met kanker.quote:
WTF, gaan we nu al basisschool-style vriendjes tellen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja hoor, je doet net alsof je in de meerderheid bent met je mening, maar tegelijkertijd is het wel gewoon 2 tegen 2..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |