Met een spaanplaat dildo heb je wel nog jaren genot van die splinters die blijven hangenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:24 schreef Symphonic het volgende:
Na ee dag vloeren breken, en nog een paar te gaan gezien de vierkante centimeters die er vanaf spatten, is seks niet echt mijn onderwerp momenteel
Ik verbaas me nergens meer overquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Chowi in je SC is een garantie op conversaties van nihil tot gematigd niveau.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Met een spaanplaat dildo heb je wel nog jaren genot van die splinters die blijven hangen.
Zo moe?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:24 schreef Symphonic het volgende:
Na ee dag vloeren breken, en nog een paar te gaan gezien de vierkante centimeters die er vanaf spatten, is seks niet echt mijn onderwerp momenteel
Nog nooit gehad? Dat je eerst jezelf ff gaat verwennen en twee weken later op de wc nog een splinter uit je clit moet halen?quote:
Ja toen ik door een piraat genuekt was. Met z'n houten been.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nog nooit gehad? Dat je eerst jezelf ff gaat verwennen en twee weken later op de wc nog een splinter uit je clit moet halen?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat ook, en een rug van gewapend beton.
Oh. Ik dacht hij probeert wel met zijn haak je g-spot te vinden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja toen ik door een piraat genuekt was. Met z'n houten been.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kán handig zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat ook, en een rug van gewapend beton.
quote:
Sowieso, bluffen met pokerenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:25 schreef Chowi het volgende:
Als die mensen in dat Badugi pokertoernooi nou eens niet zo dom waren en inzagen dat ik nooit bluf, zou ik misschien een keer verliezen..
Jawel.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
Morgen ben ik ook niet bij Popstars dinges denk ik.
Siewosie siewosie verkeerd schrijven.quote:
Met gestrekt been inkomenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
okquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik moet 3 vloeren slopen.
Eerst het laminaat eraf, dan een parketvloer eraf bikken en dan komt die laag spaanplaat. En het is ruim 20 vierkante meter...
Kally dacht ik ook niet... het zal nog rustig zijn morgenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
kosovo soko soko verkeerd schrijvenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Siewosie siewosie verkeerd schrijven.
Ik ook nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
Nee Kally?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kally dacht ik ook niet... het zal nog rustig zijn morgen
Rode kaart kut.quote:
Iets veel leukersquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:30 schreef Torrio het volgende:
[..]
Nee Kally?Ik dacht ik kom ook een keer kijken, wat ga je doen?
Ze gaat de liefde bedrijven. Met de buurmanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:30 schreef Torrio het volgende:
[..]
Nee Kally?Ik dacht ik kom ook een keer kijken, wat ga je doen?
Ik ook nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze gaat de liefde bedrijven. Met de buurman
Doe eens piksquote:
Ook geen HGT hoorquote:
quote:
Doe maar niet, ik loop hem meestal gauw voorbijquote:
ja het is wel een bummer, maar goed, alles voor het goed doelquote:
Jullie laten mij weer alleen hèquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kally dacht ik ook niet... het zal nog rustig zijn morgen
Wat voor hondjequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja het is wel een bummer, maar goed, alles voor het goed doel
En we kunnen pas verder met de rest als de serre klaar is. En volgende week donderdag komt de nieuwe vloer voor de serre, dus dan moet ik klaar zijn, en het volgend weekend komt ons hondje ook
Dan doe ik m'n broek maar weer aanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik loop hem meestal gauw voorbij
Ik weet hoe je je voelt, ik heb ook in mijn eentje hier alles eruit gesloopt ook die fijne tegelvloerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja het is wel een bummer, maar goed, alles voor het goed doel
En we kunnen pas verder met de rest als de serre klaar is. En volgende week donderdag komt de nieuwe vloer voor de serre, dus dan moet ik klaar zijn, en het volgend weekend komt ons hondje ook
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jullie laten mij weer alleen hè
Ik zat hier ook al helemaal klaar.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat voor hondje?
[..]
Dan doe ik m'n broek maar weer aan.
M'n dop zat al tegen het scherm aan, kutzooiquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zat hier ook al helemaal klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |