Ja.. dusquote:
Wat. Cannavaro is fiesssssssquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:45 schreef Torrio het volgende:
[..]
Niet persé, maar al je gekwijl op mannen is wel verdacht, een klein beetje
Nouhouquote:
Die gozert erachter ookquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja.. dus?
[..]
Wat. Cannavaro is fiesssssss
[..]
Nouhou
Neuhjquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:44 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb straks na het douchen mijn gezicht ingesmeerd met zwitsal, ben ik nu homo?
quote:
Nee, die heeft zo'n geil strak broekje aanquote:
bijjna alle jongens die ik ken doen hetquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:44 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb straks na het douchen mijn gezicht ingesmeerd met zwitsal, ben ik nu homo?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja.. dus?
[..]
Wat. Cannavaro is fiesssssss
[..]
Nouhou
Dorpslet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
Wie is chowi eigenlijk nog nooit gezien hier, tot een topic terug
Hmm op z'n minst verdacht. Dat + het aanhoudende gelul over dildo's.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:44 schreef Zeroku het volgende:
En echte mannen luisteren Maidenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm op z'n minst verdacht. Dat + het aanhoudende gelul over dildo's.
Ik weet het niet...
quote:
HOMO. HOOR JE MIJ, ACHTERLIJKE ITALIAAN, HOOOOOOOOMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
quote:
meer als de hondquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:43 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Leuk he kost allemaal alleen zo belachelijk veel
I've got two tickets to Iron Maiden babyquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik mis een paar mensen
Ik mis zelfs fir3fly
Ik luister Ciley Myrusquote:
Ik weet het moest een nieuwe hamsterkooi 50 euro, die beesten waren gratisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |