Ja ga dan niet wegquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WHUT! Is er over dildo's gepraat terwijl ik weg was???
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Koop dan ook een fatsoenlijke computer, sloeber.
Heb jij nog losse strass steentjes trouwensquote:
ik ken datquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het moest een nieuwe hamsterkooi 50 euro, die beesten waren gratis
Ik denk dat je d'r PI mist?quote:
En ik maar denken dat het aan mij lagquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je bent een beetje irritant
Sieradenwinkelquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb jij nog losse strass steentjes trouwens. Want ik heb nu die oranje dildo bestelt, alleen zaten daar niet van die kriebelsteentjes op
?
Je bent echt geweldig, weet je dat.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb jij nog losse strass steentjes trouwens. Want ik heb nu die oranje dildo bestelt, alleen zaten daar niet van die kriebelsteentjes op
?
Hmm, morgen ff kijken. Thanksquote:
Jeuzus, dat was sarcasme.quote:
Ja echt niet normaal, maar ja ze zijn er blij mee, zit zo'n rad in en daar rennen ze zich rot inquote:
Ik vind je vaak origineel en grappig. Maar ik denk wel dat je op mocro's valt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:03 schreef Bellatrix het volgende:
Oh en er zijn genoeg mensen die mij een irritante kut vinden, en mensen hier zijn soms ook wel irritant dus get the fuck over it.
True. Maar jij bent leuk irritant.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:03 schreef Bellatrix het volgende:
Oh en er zijn genoeg mensen die mij een irritante kut vinden, en mensen hier zijn soms ook wel irritant dus get the fuck over it.
Mja, ik vind het een beetje een overdreven reactie.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:03 schreef Bellatrix het volgende:
Guilty. Maar ook blanke en negers hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik vind je vaak origineel en grappig. Maar ik denk wel dat je op mocro's valt.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het aan mij lag
Ik was sexy lingerie kopenquote:
Hihi.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bent echt geweldig, weet je dat.
Weltrusten Tomboquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was sexy lingerie kopen
En ik ga nu slapen
Welterusten allen!![]()
Nee, jij blijft hier. Tot ik pics heb van jou in die lingeriequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ik ga nu slapen
Welterusten allen!![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ik ga nu slapen
Welterusten allen!![]()
Alleen Bella vind ikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:03 schreef Bellatrix het volgende:
quote:
Alsof ze dit nog leestquote:
Het gaat om het idee.quote:
Wie komen er nog meer uit ONZ danquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
True. Maar jij bent leuk irritant.
Die verdere hele ONZ invasie had wel ook gewoon daar mogen blijven
mee eensquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
True. Maar jij bent leuk irritant.
Die verdere hele ONZ invasie had wel ook gewoon daar mogen blijven
Ikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wie komen er nog meer uit ONZ dan?
Doe niet bijdehand.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ik ga nu slapen
Welterusten allen!![]()
Jij. En ik eigenlijk ook een beetje. Was het enige waar ik een tijd postte.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat meen ik serieus.quote:
Trusten tomboquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ik ga nu slapen
Welterusten allen!![]()
Jij mag ook blijvenquote:
Ik heb nooit veel in ONZ gepost.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij. En ik eigenlijk ook een beetje. Was het enige waar ik een tijd postte.
Oh.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb nooit veel in ONZ gepost.
Jij bent niet irritantquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik
Niet helemaal waar, maar ik zat er wel vaak met de NB.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:07 schreef Chowi het volgende:
Maar goed, ik ben niet welkom blijkbaar, dus doei..
Terechte klachtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij mag ook blijvenMaiden/Metallica is instant win.
Maar van die lui die hier ff komen postopkrikken, of met een air van hier tot tokio komen binnenwandelen;![]()
Alleen de grappige topics kijk ik, maar het is niet zo dat ik echt duizenden posts daar heb achtergelatenquote:
Ok doei. Was gezelligquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:07 schreef Chowi het volgende:
Doeiquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:07 schreef Chowi het volgende:
Ja, want ik was vergeten Benny gedag te zeggenquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik vind je vaak origineel en grappig. Maar ik denk wel dat je op mocro's valt.
Oh, oepsquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, want ik was vergeten Benny gedag te zeggen![]()
Fijne vakantie Benny!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Niemand maakt het specifiek uit, maar als er drie man zegt van wat kom je hier doen o.i.d. kan ik me wel indenken dat je niet voor de lol komt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
Dus we gaan een soort ballotage in voeren? Want wie maakt eruit wie hier komt? Niemand toch?
Nee hoor, wat ik al zei:quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:08 schreef Zeroku het volgende:
Nee, maar ff serieus Loveless, doel je nu ook op mij?
En laten we nu asjeblieft niet gaan doen alsof mensen hier niet 'mogen' posten. Het gaat gewoon om de manier waarop, binnen vallen in een groep en meteen het hoogste woord en doen alsof je jezus him/herself ben kan nogal eens verkeerd vallen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
Maar van die lui die hier ff komen postopkrikken, of met een air van hier tot tokio komen binnenwandelen;![]()
Zo post Chowi overal. En ik DENK dat sommige mensen hier ook wat PI's van d'r hebben gemist, want ze is wel tofquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee hoor, wat ik al zei:
[..]
En laten we nu asjeblieft niet gaan doen alsof mensen hier niet 'mogen' posten. Het gaat gewoon om de manier waarop, binnen vallen in een groep en meteen het hoogste woord en doen alsof je jezus him/herself ben kan nogal eens verkeerd vallen.
Zo iemand gaat dan vanzelf weer wer als het hem niet aanstaat toch? Ik moest ook best even aan Bella wennen in het begin trouwensquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:10 schreef Zeroku het volgende:
Niemand maakt het specifiek uit, maar als er drie man zegt van wat kom je hier doen o.i.d. kan ik me wel indenken dat je niet voor de lol komt.
Ze had mogen blijven, maar ik mag iemand toch wel irritant vinden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
Dus we gaan een soort ballotage in voeren? Want wie maakt eruit wie hier komt? Niemand toch?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, want ik was vergeten Benny gedag te zeggen![]()
Fijne vakantie Benny!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Inderdaad, niks mis mee, en ik vond die post tegen c_a echt niet over het randje of iets dergelijks. Er zijn ergere dingen hier gezegd.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zo post Chowi overal. En ik DENK dat sommige mensen hier ook wat PI's van d'r hebben gemist, want ze is wel tof.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo iemand gaat dan vanzelf weer wer als het hem niet aanstaat toch? Ik moest ook best even aan Bella wennen in het begin trouwens
HOER! VECHTUHHHH HOERUHHHHHHHH KOM DANquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad, niks mis mee, en ik vond die post tegen c_a echt niet over het randje of iets dergelijks. Er zijn ergere dingen hier gezegd.
Ja ik moest ook aan mezelf wennen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo iemand gaat dan vanzelf weer wer als het hem niet aanstaat toch? Ik moest ook best even aan Bella wennen in het begin trouwens
Maar dat is dus de BS die ik niet in een SC hoef te hebben, iemand die 'zo overal post' dus moeten we het maar kicken vinden en ' Chowiquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zo post Chowi overal. En ik DENK dat sommige mensen hier ook wat PI's van d'r hebben gemist, want ze is wel tof.
JONGEN IK TREK JE KOP VANJE ROMP IK NEUK JE KAPOT HOER NO PAK EEN PILSJE VOOR ME.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:12 schreef Torrio het volgende:
[..]
HOER! VECHTUHHHH HOERUHHHHHHHH KOM DAN
Point being is dat dit soort mensen er een beetje in falen mijn sarcasme in te zien wanneer ik narcistisch doe. Dat is mijn houding nou eenmaal op dit forum, en dat vind ik leuk om te doen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niemand maakt het specifiek uit, maar als er drie man zegt van wat kom je hier doen o.i.d. kan ik me wel indenken dat je niet voor de lol komt.
Ja precies, het enkele woord "sloeber". Poeh poeh, t is watquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad, niks mis mee, en ik vond die post tegen c_a echt niet over het randje of iets dergelijks. Er zijn ergere dingen hier gezegd.
Wtf High profile fokker. Waar heb je die crap nou weer vandaan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar dat is dus de BS die ik niet in een SC hoef te hebben, iemand die 'zo overal post' dus moeten we het maar kicken vinden en ' Chowi' en ' Chowi
' want tis nou eenmaal een high profile FOK!kert ofzo
WAT PROBEER JE ME TE TEMMEN GEKquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
JONGEN IK TREK JE KOP VANJE ROMP IK NEUK JE KAPOT HOER NO PAK EEN PILSJE VOOR ME.
Zulke posts heb ik niet voorbij zien komen en het is ook niet dat ik haar een high profile FOK!kert vind, ik vind haar gewoon tofquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar dat is dus de BS die ik niet in een SC hoef te hebben, iemand die 'zo overal post' dus moeten we het maar kicken vinden en ' Chowi' en ' Chowi
' want tis nou eenmaal een high profile FOK!kert ofzo
quote:
EN WAAG HET VERDOMME MIJ OVER TE SLAAN.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
JONGEN IK TREK JE KOP VANJE ROMP IK NEUK JE KAPOT HOER NO PAK EEN PILSJE VOOR ME.
Dit is dus precies die crap dat ik denk 'quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:13 schreef Chowi het volgende:
Oh nee ik blijf toch.
[..]
Point being is dat dit soort mensen er een beetje in falen mijn sarcasme in te zien wanneer ik narcistisch doe. Dat is mijn houding nou eenmaal op dit forum, en dat vind ik leuk om te doen..
Mensen die denken dat ik zo doe omdat ik echt zo ben snappen niet zoveel van het leven denk ik.
You get the point, ik wist niet hoe het dan te omschrijven. Gewoon een redelijk bekende FOK!ker, of hoe wil je het dan noemen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wtf High profile fokker. Waar heb je die crap nou weer vandaan.
quote:
JIJ BENT EEN SLET EN NERGENS ANDERS GOED VOOR LIK MEN SCHOENEN DAAAR KICK IKOPquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
EN WAAG HET VERDOMME MIJ OVER TE SLAAN.
quote:
En dit is precies de houding die ervoor zorgt dat reeksen doodbloeden. Ten eerste heb ik geen air van hier tot Tokio, dat is jouw opvatting. Ten tweede slaat het helemaal nergens op dat ik niet zomaar mee zou kunnen posten in deze SC terwijl ik dat bijna nooit doe, want het forum is van iedereen en ik kende al een aantal users hier waar ik wel op gesteld ben.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee hoor, wat ik al zei:
[..]
En laten we nu asjeblieft niet gaan doen alsof mensen hier niet 'mogen' posten. Het gaat gewoon om de manier waarop, binnen vallen in een groep en meteen het hoogste woord en doen alsof je jezus him/herself ben kan nogal eens verkeerd vallen.
je bent wel lekker op dreef vandaagquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik dacht eerst WTF is dat voor een mongoolquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:Ik moest ook best even aan Bella wennen in het begin trouwens
Mwa, ik snap best dat het 'raar' over kan komen op het begin. Maar daar is wel overheen te komen denk ik zoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:13 schreef Chowi het volgende:
Oh nee ik blijf toch.
[..]
Point being is dat dit soort mensen er een beetje in falen mijn sarcasme in te zien wanneer ik narcistisch doe. Dat is mijn houding nou eenmaal op dit forum, en dat vind ik leuk om te doen..
Mensen die denken dat ik zo doe omdat ik echt zo ben snappen niet zoveel van het leven denk ik.
ALS IK JE KUT NIET MAG LIKKEN GA IK WEER.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
JIJ BENT EEN SLET EN NERGENS ANDERS GOED VOOR LIK MEN SCHOENEN DAAAR KICK IKOP
Chowi gedraagd zich als een narcist, Myr als een slet en ik als een TBSer, kan toch.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit is dus precies die crap dat ik denk ''
Jij doet mongool, wij hebben zoiets van![]()
, en dan ligt het aan ONS?
![]()
[..]
You get the point, ik wist niet hoe het dan te omschrijven. Gewoon een redelijk bekende FOK!ker, of hoe wil je het dan noemen?
Deze reeks loopt vrij snel, De enige reden dat het straks doodbloed is dat hier zo al tig mensen zich irriteren aan wat jij zogezegd 'cool gedrag' vind en hier straks dus niet meer postenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
En dit is precies de houding die ervoor zorgt dat reeksen doodbloeden. Ten eerste heb ik geen air van hier tot Tokio, dat is jouw opvatting. Ten tweede slaat het helemaal nergens op dat ik niet zomaar mee zou kunnen posten in deze SC terwijl ik dat bijna nooit doe, want het forum is van iedereen en ik kende al een aantal users hier waar ik wel op gesteld ben.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Chowi gedraagd zich als een narcist, Myr als een slet en ik als een TBSer, kan toch.
Ik zou de tee willen.quote:
quote:
Ja hoor, je doet net alsof je in de meerderheid bent met je mening, maar tegelijkertijd is het wel gewoon 2 tegen 2.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Deze reeks loopt vrij snel, De enige reden dat het straks doodbloed is dat hier zo al tig mensen zich irriteren aan wat jij zogezegd 'cool gedrag' vind en hier straks dus niet meer posten
Loveless, doe es niet zo emoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Deze reeks loopt vrij snel, De enige reden dat het straks doodbloed is dat hier zo al tig mensen zich irriteren aan wat jij zogezegd 'cool gedrag' vind en hier straks dus niet meer posten
HEB JE MIJN OPMERKING OVER JE VENUSHEUVEL GEMIST OFZO?!quote:
Ik kan het alleen maar eens zijn met jouquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en je mag ook wel stoppen met het strooien met kanker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |