Ja ga dan niet wegquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WHUT! Is er over dildo's gepraat terwijl ik weg was???
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Koop dan ook een fatsoenlijke computer, sloeber.
Heb jij nog losse strass steentjes trouwensquote:
ik ken datquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het moest een nieuwe hamsterkooi 50 euro, die beesten waren gratis
Ik denk dat je d'r PI mist?quote:
En ik maar denken dat het aan mij lagquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je bent een beetje irritant
Sieradenwinkelquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb jij nog losse strass steentjes trouwens. Want ik heb nu die oranje dildo bestelt, alleen zaten daar niet van die kriebelsteentjes op
?
Je bent echt geweldig, weet je dat.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb jij nog losse strass steentjes trouwens. Want ik heb nu die oranje dildo bestelt, alleen zaten daar niet van die kriebelsteentjes op
?
Hmm, morgen ff kijken. Thanksquote:
Jeuzus, dat was sarcasme.quote:
Ja echt niet normaal, maar ja ze zijn er blij mee, zit zo'n rad in en daar rennen ze zich rot inquote:
Ik vind je vaak origineel en grappig. Maar ik denk wel dat je op mocro's valt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:03 schreef Bellatrix het volgende:
Oh en er zijn genoeg mensen die mij een irritante kut vinden, en mensen hier zijn soms ook wel irritant dus get the fuck over it.
True. Maar jij bent leuk irritant.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:03 schreef Bellatrix het volgende:
Oh en er zijn genoeg mensen die mij een irritante kut vinden, en mensen hier zijn soms ook wel irritant dus get the fuck over it.
Mja, ik vind het een beetje een overdreven reactie.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:03 schreef Bellatrix het volgende:
Guilty. Maar ook blanke en negers hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik vind je vaak origineel en grappig. Maar ik denk wel dat je op mocro's valt.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het aan mij lag
Ik was sexy lingerie kopenquote:
Hihi.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bent echt geweldig, weet je dat.
Weltrusten Tomboquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was sexy lingerie kopen
En ik ga nu slapen
Welterusten allen!![]()
Nee, jij blijft hier. Tot ik pics heb van jou in die lingeriequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was sexy lingerie kopen
En ik ga nu slapen
Welterusten allen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |