Moet je zelf nog wel op en neer gaanquote:
SOKOSOKO VOEquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
MENSEN DIE ZICH SIEWOSIE DRUK MAKEN OM IETS.[ afbeelding ]
Die Voe moet echt eens een keer heel hard lesboseksueel ontmaagd worden door mij.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
Psst of alleen je handquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Moet je zelf nog wel op en neer gaan
[..]
SOKOSOKO VOE__________________________!
Of allebei, dan schud je helemaal goed.quote:
What?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die Voe moet echt eens een keer heel hard lesboseksueel ontmaagd worden door mij.
Voequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Of allebei, dan schud je helemaal goed.
Haar vliesje is nog intact. Misschien kun je met een semi-ferme stoot van je voorbinddildo wel enige schade berokken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die Voe moet echt eens een keer heel hard lesboseksueel ontmaagd worden door mij.
Of gewoon keihard anaal door een grote negert. Misschien is dat hele aandachtshoeren gedoe dan ook voorbijquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alsof het een straf is om uitgewoond te worden door een negert.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Of gewoon keihard anaal door een grote negert. Misschien is dat hele aandachtshoeren gedoe dan ook voorbij
hahah denk jij zij is allang keihard door 5 geile noorse vissers genomen...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haar vliesje is nog intact. Misschien kun je met een semi-ferme stoot van je voorbinddildo wel enige schade berokken.
Negersquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Of gewoon keihard anaal door een grote negert. Misschien is dat hele aandachtshoeren gedoe dan ook voorbij
Ik zou het niet weten. Kan me voorstellen dat het als meisje van 14 (ofzo?) niet echt wenselijk is dat hij z'n grande vleesboom ineens in je te krappe poepert stopt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alsof het een straf is om uitgewoond te worden door een negert.
Nais. Dat lijkt me wel wat.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haar vliesje is nog intact. Misschien kun je met een semi-ferme stoot van je voorbinddildo wel enige schade berokken.
En dan in tegengestelde richting. Dus dildo links, kutje rechtsquote:
Denken dat negers grootgeschapen zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Kan me voorstellen dat het als meisje van 14 (ofzo?) niet echt wenselijk is dat hij z'n grande vleesboom ineens in je te krappe poepert stopt.
Maar hey, wie ben ik?
Uiteraardquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En dan in tegengestelde richting. Dus dildo links, kutje rechts.
Dat weet ik niet, staat vast op je identiteitskaart.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Kan me voorstellen dat het als meisje van 14 (ofzo?) niet echt wenselijk is dat hij z'n grande vleesboom ineens in je te krappe poepert stopt.
Maar hey, wie ben ik?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, staat vast op je identiteitskaart.
GOEDE GRAP
Ik moest KEIHARD LACHEN, DANKJEWEL.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, staat vast op je identiteitskaart.
GOEDE GRAP
Chowi in je SC is een garantie op conversaties van nihil tot gematigd niveau.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |