Nietquote:
Maakt niet uit. Ik heb fiets evengoed even een postduif gestuurd.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:35 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Niet
Ik postte gewoon, en toen in eens: MIRAKELS! HET TOPIC IS DICHT!
Er was toch ooit iemand voor een trein gesprongen wat je wel kon horen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik stond op een perron kut
Jaren naast een spoor gewoond en nooit last van treinen gehad
Je doet het gewoon om hem te pestenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik heb fiets evengoed even een postduif gestuurd.
H4tUh = V3rLaTuH!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Fiets moet z'n teringbek dichthouden of lief doennnnn (8)
Ik heb ook snoepjes, maar wel een andere inhoudquote:
Wat een schavuitquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:37 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Je doet het gewoon om hem te pesten
quote:
O JA? CAPSLOCK IS ALTIJD LEUK!quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
O JA? CAPSLOCK IS ALTIJD LEUK!
MIRAKELS!quote:
Komt doordat ik morgen op vakantie ga en er zin in hebquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:43 schreef mstr het volgende:
Het niveau ligt weer eens verschrikkelijk laag.
Ging ik maar op vakantie morgenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:02 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Komt doordat ik morgen op vakantie ga en er zin in heb
Waarheen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:02 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Komt doordat ik morgen op vakantie ga en er zin in heb
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:04 schreef xyzyx het volgende:
Volgens mij heeft mijn hele computer aids, msn loopt om de 10 seconde vast, youtube crashed de hele tijd en gmail opent hem niet eens.
Ik zeg tijd voor een apple
Spanjequote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:13 schreef x3ro het volgende:
Ook weer tijdje geleden sinds ik hier ben geweest![]()
Middag jederein![]()
Voor mij ook iddquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:13 schreef x3ro het volgende:
Ook weer tijdje geleden sinds ik hier ben geweest![]()
Middag jederein![]()
Altijd zo kut als je je verveeld en al je vrienden zijn aan het werk ofzoquote:
Het grootste deel is op vakantie, de ander zit bij z'n vriendin, weer de ander zit op z'n xbox en de rest woont een redelijk eindje weg en het is ook zo duur om elke dag met de trein een uur te rijden om naar hen te gaanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:26 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Altijd zo kut als je je verveeld en al je vrienden zijn aan het werk ofzo
XTC is niet zo bomba(vooral sinds de ban op import van PMA), wil je dat effect, haal je gewoon 'n gram MDMA cristallen, pleuren ze tenminste geen MCPP en dat soort zooi doorheenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:28 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Kan-ker.
Gaan ze WEER truffels doen.
En dan vinden ze het raar dat ik XTC ga doen.
Da's lastig jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:28 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Het grootste deel is op vakantie, de ander zit bij z'n vriendin, weer de ander zit op z'n xbox en de rest woont een redelijk eindje weg en het is ook zo duur om elke dag met de trein een uur te rijden om naar hen te gaan.
Ik heb geteste meuk hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
XTC is niet zo bomba(vooral sinds de ban op import van PMA), wil je dat effect, haal je gewoon 'n gram MDMA cristallen, pleuren ze tenminste geen MCPP en dat soort zooi doorheen
Herkansingen in de vakantie?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:29 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Da's lastig jaIk moet leren voor herkansingen eind deze maand. Lekkere vakantie zo
Hoeveel mg?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:30 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb geteste meuk hoor
Gewoon een goede supplier hebben.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
XTC is niet zo bomba(vooral sinds de ban op import van PMA), wil je dat effect, haal je gewoon 'n gram MDMA cristallen, pleuren ze tenminste geen MCPP en dat soort zooi doorheen
Ik moet 2 van de 3 herkansingen halen wil ik in september aan m'n stage kunnen beginnen. Anders moet ik ze in december herkansen en kan ik daarna pas aan m'n stage beginnen. Kan ik in de tussentijd wel ff mooi 'n auto bij elkaar sparenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:30 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Herkansingen in de vakantie?
Dat doet me denken aan wiskunde, het enige vak waardoor ik m'n P niet in 1 keer gehaald heb
Oeh das zo gek nog niet in deze tijdenquote:
Ik heb vorige week fantastisch geslapen anders.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Oeh das zo gek nog niet in deze tijden![]()
Ik zou zeggen, have fun met de "plafonddienst" zodra je dr na thuis in bed gaat liggenSlapen kun je wel vergeten
Ik wacht tot lowlandsquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Oeh das zo gek nog niet in deze tijden![]()
Ik zou zeggen, have fun met de "plafonddienst" zodra je dr na thuis in bed gaat liggenSlapen kun je wel vergeten
Ik slaap intussen alweer tiiiijjjjden goedquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb vorige week fantastisch geslapen anders.
Ik had er eentje genomen, maar in relaxte omgeving.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik slaap intussen alweer tiiiijjjjden goedBen braaf geworden
![]()
Uitzonderingquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik had er eentje genomen, maar in relaxte omgeving.
Eerst zitten chillen bij een vriend thuis, beetje zitten bellen, smsen en msnen.
En toen de kroeg in gegaan.
En heb gewoon 8 uur geslapen die nacht zonder maar één keer wakker te worden.
Verkoos toen toch altijd bierquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:37 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
En heel veel water drinken!
Ga meer eens een random discotheek of nachtclub binnen lopen. Krijg je wel je antwoordquote:
Weet je wat ik had?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:38 schreef x3ro het volgende:
[..]
Verkoos toen toch altijd bierWerkt ook perfect
Alleen niet mee stoppen (kan ook overschakelen op water), want dan droog je dus wel uit
Veel plezier.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:40 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Douchen, naar trippende vrienden fietsen, opnames maken, taart eten bij een vriendin, koken.
Zucht.
Nee. Nouja heel soms een paar glazenquote:
quote:
Alcohol is slechter voor je lichaam dan de meeste drugs.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:45 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee. Nouja heel soms een paar glazen
Drugs are bad m'kayquote:
Nooit gedaan vroegahquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:04 schreef mstr het volgende:
[..]
De reactie van iemand die nog nooit drugs gebruikt heeft.
Geloofwaardigheid is ver te zoekenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nooit gedaan vroegahTevens rook, drink en smoke ik niet
![]()
I find that hard to believequote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nooit gedaan vroegahTevens rook, drink en smoke ik niet
![]()
Ik drink, rook en smoke ook niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:22 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
I find that hard to believe
quote:
Wat een vertrouwen weer van iedereenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:22 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
I find that hard to believe
En sex alleen na het huwelijk?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:25 schreef x3ro het volgende:
[..]
[..]
Wat een vertrouwen weer van iedereen![]()
Ook rook soms wel eens een sigaretjeThats all
En je gaat elke zondag naar de kerk en bid voor het eten?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:25 schreef x3ro het volgende:
[..]
[..]
Wat een vertrouwen weer van iedereen![]()
Ook rook soms wel eens een sigaretjeThats all
En poetst je tanden 3x per dag?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:30 schreef mstr het volgende:
[..]
En je gaat elke zondag naar de kerk en bid voor het eten?
Hoe kom je daar nou bijquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:39 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
x3ro lult gewoon hoor.
Dat weet ik ook wel, maar wat is er erg aan? Ik rook, drink en smoke ook niet, betekent dat dan maar meteen dat ik een braaf schoolmeisje ben, die alles goed doet?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:39 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
x3ro lult gewoon hoor.
Hebben wij zoiets gezegd dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar wat is er erg aan? Ik rook, drink en smoke ook niet, betekent dat dan maar meteen dat ik een braaf schoolmeisje ben, die alles goed doet?
Fuck offquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wat ben je een huilie
WADDIS MATTIE?!quote:
Plums Thumbs Up.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:06 schreef x3ro het volgende:
Terug weer van lunch trouwens
Sex overigens het liefst helemaal niet, en de kerk? Ik woon praktisch naast een waar ik regelmatig ben te vinden
Als je maar genoeg afleiding hebt is het goed te doen ja.quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als je maar genoeg afleiding hebt is het goed te doen ja.
Al die Spaanse chicks kunnen mij wel wat afleiding bezorgenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja, ik heb de afgelopen 4 weken (deze week niet meegeteld) ook praktisch niet geFOKt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Das omdat ze op vakantie is.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, ik heb de afgelopen 4 weken (deze week niet meegeteld) ook praktisch niet geFOKt.
quote:
Haterzquote:
96.8quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik kan 3fm niet vnden. Kan iemand voor me kijken welke frequentie dat is in eindhoven?
102.1 of 99.4quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik kan 3fm niet vnden. Kan iemand voor me kijken welke frequentie dat is in eindhoven?
quote:
Kloptquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Er was toch ooit iemand voor een trein gesprongen wat je wel kon horen?
Noooooitquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:48 schreef Bravebart het volgende:
Wat een veel te bruut kindLekker losgaan op die vieze beats
Gevalletje XTC op vroege leeftijd imho.
Succes.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:52 schreef Bravebart het volgende:
Nu BBQ-en met wat allochtonen, jodel
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:48 schreef Bravebart het volgende:
Wat een veel te bruut kindLekker losgaan op die vieze beats
Gevalletje XTC op vroege leeftijd imho.
Let op dat ze je niet beroven of groepsverkrachtenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:52 schreef Bravebart het volgende:
Nu BBQ-en met wat allochtonen, jodel
Mwa, het zijn vooral Brazilianen en wat zuid-Europeanen, dus dat zal wel meevallenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:54 schreef x3ro het volgende:
[..]
Let op dat ze je niet beroven of groepsverkrachten
HJ heeft een probleem met zo goed als iedereenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:00 schreef Plums het volgende:
[..]
Wtf is toch jouw probleem met mijWat 't ook is, get the fuck over it. Jeez
Zo onzeker huh?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
HJ heeft een probleem met zo goed als iedereen
Oh, dus jij kent mij zo goed.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
HJ heeft een probleem met zo goed als iedereen
Dunno, heb dikke care aan dr.quote:
Is wel knap dat jij weet dat ik met iedereen hier een probleem heb, terwijl ik het toch goed kan vinden met de mensen hier.quote:
Ja, die wil ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:05 schreef Plums het volgende:
[..]
Misschien is dit wel iets voor dr
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon goed.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Is wel knap dat jij weet dat ik met iedereen hier een probleem heb, terwijl ik het toch goed kan vinden met de mensen hier.
Dat komen alle shirts met dikke tieten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:06 schreef VASND het volgende:
Die zou met je dikken jetsers idd goed uit de verf komen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:06 schreef VASND het volgende:
Die zou met je dikken jetsers idd goed uit de verf komen.
no pic no proofquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat komen alle shirts met dikke tieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Dat ontken ik ook zeker nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat komen alle shirts met dikke tieten.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
no pic no proofJe hebt me in het echt gezien dus je weet dat ik dikke tieten heb Kano, je wilde ze zelfs aanraken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
uhm? dat kan ik me zo even niet meer herinneren. Maar ik vergeet altijd de genante situatie's waar ik mezelf als een prof in kan laten verzeilen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je hebt me in het echt gezien dus je weet dat ik dikke tieten heb Kano, je wilde ze zelfs aanraken.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je hebt me in het echt gezien dus je weet dat ik dikke tieten heb Kano, je wilde ze zelfs aanraken.
Dan nogmaals:quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als je zo goed was zou je weten dat ik maar met weinig mensen hier een probleem heb.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:00 schreef Plums het volgende:
[..]
Wtf is toch jouw probleem met mijWat 't ook is, get the fuck over it. Jeez
Tijdens de meet, maar je had zeker teveel bier op.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
uhm? dat kan ik me zo even niet meer herinneren. Maar ik vergeet altijd de genante situatie's waar ik mezelf als een prof in kan laten verzeilen.
Jij komt ff rellen in pub?quote:
Dat hoeft het niet te zijn hoor, maar ik kan het me echt niet herrineren. En ik mag toch aannemen dat de bijna aanranding van een FOK!ster mij bij zou moeten blijvenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Tijdens de meet, maar je had zeker teveel bier op.
JERRY JERRY JERRY!!!quote:
Was geen aanranding hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat hoeft het niet te zijn hoor, maar ik kan het me echt niet herrineren. En ik mag toch aannemen dat de bijna aanranding van een FOK!ster mij bij zou moeten blijven
MAAK 'M KAPOT!quote:
Ah, je wilde er mee instemmen?quote:
Mocht niet van Mark.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, je wilde er mee instemmen?
Geen idee, heb er geen aanwijsbare reden voor en ja dat is dom en naïef, maar het is nou eenmaal zo.quote:
Dat was niet de intentie. Ik vraag me gewoon af wat ik gedaan heb om HJ's toorn over mezelf af te roepen. Ik kom hier al tijden niet, en toch bitched ze nog altijd.quote:
Dat is raar, als ik een vriendin zou hebben (:')) zou jij dat wel mogenquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Geen idee, heb er geen aanwijsbare reden voor en ja dat is dom en naïef, maar het is nou eenmaal zo.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is raar, als ik een vriendin zou hebben (:')) zou jij dat wel mogen
Ook alleen maar omdat jij het geil zou vinden om 2 meisjes aan elkaars tieten te zitten!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is raar, als ik een vriendin zou hebben (:')) zou jij dat wel mogen
Gevalletje:quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:13 schreef Plums het volgende:
[..]
Dat was niet de intentie. Ik vraag me gewoon af wat ik gedaan heb om HJ's toorn over mezelf af te roepen. Ik kom hier al tijden niet, en toch bitched ze nog altijd.'t is een beetje zielig hoor.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Gevalletje:
[ afbeelding ]
“We are Anonymous. We are Legion. We do not forgive. We do not forget. Expect us.”
Iedereen moet gewoon eens liev gaan doenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:13 schreef Plums het volgende:
[..]
Dat was niet de intentie. Ik vraag me gewoon af wat ik gedaan heb om HJ's toorn over mezelf af te roepen. Ik kom hier al tijden niet, en toch bitched ze nog altijd.'t is een beetje zielig hoor.
ikr?quote:
Mwah, dat zou het pas zijn als dat allemaal in mijn slaapkamer, op mijn bed zou gebeuren.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat jij het geil zou vinden om 2 meisjes aan elkaars tieten te zitten!
Daar zit ie hier, onze mister know it all.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Gevalletje:
[ afbeelding ]
“We are Anonymous. We are Legion. We do not forgive. We do not forget. Expect us.”
yequote:
Allemaal aan de xtcquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
Iedereen moet gewoon eens liev gaan doen
Wie weet krijg je wel zo'n groot anabolen figuur inclusief tribal op de arm die vet aggro is voor je neus, op de XTCquote:
Nee joh, Do!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:19 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wie weet krijg je wel zo'n groot anabolen figuur inclusief tribal op de arm die vet aggro is voor je neus, op de XTC
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:20 schreef Plums het volgende:
[..]
Lekker alles aan gort snuiven inderdaad
Ik vind het elke keer weer genietenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:20 schreef Plums het volgende:
[..]
Lekker alles aan gort snuiven inderdaad
Dat is Do toch?quote:
En de volgende morgen iedereen voedselvergiftigingquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:16 schreef Hyman het volgende:
Ik heb 2 salamiworsten van de plus meegekregen die een THT datum van gisteren hadden. maargoed dat is nog wel te eten
.
Vanavond met een biertje en wat vrienden dan maar opeten ofzo
Ik doel op het feit dat je geen idee hebt wat coke doet, of aan het overdrijven bent.quote:
Zit je aan de sos ja?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik vind het elke keer weer genieten![]()
Ik heb genoeg mensen aan de coke van dichtbij gezien om te weten wat het doet. En ik vind het maar niks.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik doel op het feit dat je geen idee hebt wat coke doet, of aan het overdrijven bent.
quote:
quote:
Wajoooquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:24 schreef VASND het volgende:
Jotch die van zn mama niet naar de PUB meet mocht eerst.
Was jij ook op de meet trouwens?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:24 schreef VASND het volgende:
Jotch die van zn mama niet naar de PUB meet mocht eerst.
Dat was méér dan een slokje bier.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jotch wordt al dronken van een slokje bier man.Je had hem moeten meemaken op de meet.
![]()
Dat ging op de 2de meet al een stuk beter, en op de 3de ook.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jotch wordt al dronken van een slokje bier man.Je had hem moeten meemaken op de meet.
![]()
Ik heb 'm nog nooit gezienquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Was jij ook op de meet trouwens?
Helaas, ik ben een diehard FOK!ker. Dus kan niet van de computer wegblijven man.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
![]()
Nou en, je was al wel dronken na een slokje bier.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:26 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat was méér dan een slokje bier.Op het schoolgala was het helemaal mooi geworden
Hij hosselt de kilo's, rechtstreeks uit de reet van n negerquote:
Nee.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Was jij ook op de meet trouwens?
Ik had heul geen bier.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou en, je was al wel dronken na een slokje bier.
Je was zeker wel in nijmegen. Beetje blowen met maikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:26 schreef -SG- het volgende:
[..]
Helaas, ik ben een diehard FOK!ker. Dus kan niet van de computer wegblijven man.
Toen moest ik werkuuuuh.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat ging op de 2de meet al een stuk beter, en op de 3de ook.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:26 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hij hosselt de kilo's, rechtstreeks uit de reet van n neger
Is wel goedkoop stappenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou en, je was al wel dronken na een slokje bier.
We gaan al een jaar weer een meet organiseren.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:26 schreef VASND het volgende:
[..]
Nee.
Ik hing hier toen sporadisch rond en achteraf misschien wel moeten doen maar ach, komt wel weer een keer.
Sebasserquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:27 schreef VASND het volgende:
Ik was wel op een meet in Eindhoven met Sebasser, Maikuuul, Maddox, Kanaiken,Snopprinses
... Goeie ouwe tijd.
Vierdaagsefeesten zijn net geweest. En jij hebt met die nijmegenmeet écht wat gemistquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
We gaan al een jaar weer een meet organiseren.
Oh mijn godquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:27 schreef VASND het volgende:
Ik was wel op een meet in Eindhoven met Sebasser, Maikuuul, Maddox, Kanaiken,Snopprinses
... Goeie ouwe tijd.
Zonder maik ja, hij durft niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:27 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik had heul geen bier.
[..]
Je was zeker wel in nijmegen. Beetje blowen met maik
Ja, ik moet werken, kan ik niks aan doen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Vierdaagsefeesten zijn net geweest. En jij hebt met die nijmegenmeet écht wat gemistKano met een blauw oog
IKR.quote:
Wellek?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Oh mijn godJij hebt dat idiote familielid in RL gezien
![]()
Mark gaat niks bij mij thuis houden, doet ie maar bij zichzelf.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:30 schreef -SG- het volgende:
EINDHOVEN MEEEEEEET.
Mark zou nog een meet bij Suus gaan houden, ben benieuwd waneer die komt.
Maaar duft het niet zelf te kopen, omdat ie bang is dat zijn bedrijf daardoor schade lijdtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oh ja hij wou die Nicole versierenEn maik blowt genoeg
Die wietmeet?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:30 schreef -SG- het volgende:
EINDHOVEN MEEEEEEET.
Dat heb ik gemist toen. Bart ging uiteindelijk halen toch?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maaar duft het niet zelf te kopen, omdat ie bang is dat zijn bedrijf daardoor schade lijdt
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mark gaat niks bij mij thuis houden, doet ie maar bij zichzelf.
MaddoxXquote:
Zonniguuuh Eindhovuuuuuuhquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:30 schreef -SG- het volgende:
EINDHOVEN MEEEEEEET.
quote:Op maandag 23 februari 2009 00:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Kwam helemaal vanuit Groningen naar Eindhoven, Raar kereltje, zei niet al te veel, en verwijderde stiekem alle foto's die van hem gemaakt warenEr is maar 1 foto overgebleven die veel mensen vast bekend voorkomt
Helemaal aan de rechterkant staat ie![]()
[ afbeelding ]
Ja. ChipMunk ofzoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:31 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist toen. Bart ging uiteindelijk halen toch?
Ik woon niet in Eindhoven.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
MaddoxX![]()
[..]
Zonniguuuh Eindhovuuuuuuh
Mooi figuur was dat idd.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
MaddoxX![]()
[..]
Zonniguuuh Eindhovuuuuuuh
Overigens heeft MaddoxX nog steeds zo'n biafra figuurquote:
Brabant is niet in de buurtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:33 schreef Heroinjunk het volgende:
XERO ik ben volgende week in de buurt.
Joh, ook niet zo gek als je 17 bentquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dramatic chipmunk. En jij werd er 2 keer uitgeflikkerd![]()
Das echt dom.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:35 schreef -SG- het volgende:
[..]
Joh, ook niet zo gek als je 17 bent. Eerste keer ID laten zien, en 5 minuten later weer vrolijk binnen lopen
Je hebt er echt een trauma aan overgehouden he?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:35 schreef -SG- het volgende:
[..]
Joh, ook niet zo gek als je 17 bent. Eerste keer ID laten zien, en 5 minuten later weer vrolijk binnen lopen
In Nijmegen, weet ik veel welke. In die lange straat iig. In het midden ongeveer. Linkerkant als je vanaf station nijmegen inloopt.quote:
Ow das idd wat dichter bijquote:
Jonge, ik moest toch aanwijzen wat ze voor me moesten kopen.quote:
Ja. En we gaan overaaaaaaal shoppuh.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ow das idd wat dichter bijRoermond toch?
Da kan je toch ook zegguh jonguhquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:37 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jonge, ik moest toch aanwijzen wat ze voor me moesten kopen.
Oh wonderland ofzo, tegenover gigabyte en andere shoarma-zaken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
In Nijmegen, weet ik veel welke. In die lange straat iig. In het midden ongeveer. Linkerkant als je vanaf station nijmegen inloopt.
Wat noem je overal?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja. En we gaan overaaaaaaal shoppuh.![]()
Nee joh, we gaan overal heen. Naar de Outlet, Maastricht, Luik (PRIMARK YAYquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:40 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wat noem je overal?T is maar Roermond
Outlet is daarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:40 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wat noem je overal?T is maar Roermond
Ga dan ook meteen langs Köln, niet ver en mooie stadquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee joh, we gaan overal heen. Naar de Outlet, Maastricht, Luik (PRIMARK YAY), Düsseldorf.
Dramatic Chipmunk was nou niet de slimste, zal ik maar zeggenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Da kan je toch ook zegguh jonguh
De M2 in Maasmechelen is ook tof.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee joh, we gaan overal heen. Naar de Outlet, Maastricht, Luik (PRIMARK YAY), Düsseldorf.
Kun je beter naar die in Maasmechelen gaan, vind die in Roermond maar tegen vallen qua kledingquote:
Ja, maar Keulen zijn ze vorig jaar al geweest, dus ik denk niet dat we daar langs gaan. Maar Maastricht.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:43 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ga dan ook meteen langs Köln, niet ver en mooie stadLuik is ook echt suuuuuper
Je hebt dr een paar hele wazig/cool áangeklede cafe's maar Maastricht is natuurlijk gewoon de echte Baasheid
Zou goed kunnen, zo goed is mijn geheugen niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:39 schreef VASND het volgende:
[..]
Oh wonderland ofzo, tegenover gigabyte en andere shoarma-zaken.
En als je naar buiten loopt meteen een busopstappunt en de Shamrock?
Ik ga voor de Vans winkel altijd.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:43 schreef x3ro het volgende:
[..]
Kun je beter naar die in Maasmechelen gaan, vind die in Roermond maar tegen vallen qua kleding
Ja maar Vans en Zoo Yorkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:43 schreef x3ro het volgende:
[..]
Kun je beter naar die in Maasmechelen gaan, vind die in Roermond maar tegen vallen qua kleding
Ga dat eens verkondigen in de rest van Hollandquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar Keulen zijn ze vorig jaar al geweest, dus ik denk niet dat we daar langs gaan. Maar Maastricht.Ik houd van Maastricht.
Ja, die geloven mij niet. Heu ik ben Brabo, ik heb niks tegen Limburgers.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ga dat eens verkondigen in de rest van Holland
En dan houd t toch al snel op daarquote:
Komt een deel van mn familie vandaanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, die geloven mij niet. Heu ik ben Brabo, ik heb niks tegen Limburgers.
Lol, daar kwam ik altijd langs met de trein toen ik nog in Tilburg op school zat.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:46 schreef x3ro het volgende:
[..]
Komt een deel van mn familie vandaanOosterhout Johhny's ftw
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:45 schreef x3ro het volgende:
[..]
En dan houd t toch al snel op daar![]()
Tevens zijn Belgen ook gewoon stuk vriendelijker dan al die moffen wat daar in Roermond daar altijd rond cruisen
Woohoojust 15 more minutes
Toch maar een Plums up dan?quote:
Ik wel.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, die geloven mij niet. Heu ik ben Brabo, ik heb niks tegen Limburgers.
Je bent of slim en geloofd haar.. Of je hebt wat tegen onsquote:
Als het mooi weer is niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als je een Belgische "ghetto" wil zien moet je dan meteen ff doorrijden naar het voetbal stadion van Standard de Liegequote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:54 schreef Heroinjunk het volgende:
Anyway, ik hoef niet overal heen, maar ik wil gewoon zelf een keer naar Luik, naar de Primark. Ben ik een keer in de buurt. Vanuit ons is het 3 uur rijden.
Ik ben sowieso slim.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:50 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je bent of slim en geloofd haar.. Of je hebt wat tegen ons![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |