Nietquote:
Maakt niet uit. Ik heb fiets evengoed even een postduif gestuurd.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:35 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Niet
Ik postte gewoon, en toen in eens: MIRAKELS! HET TOPIC IS DICHT!
Er was toch ooit iemand voor een trein gesprongen wat je wel kon horen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik stond op een perron kut
Jaren naast een spoor gewoond en nooit last van treinen gehad
Je doet het gewoon om hem te pestenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik heb fiets evengoed even een postduif gestuurd.
H4tUh = V3rLaTuH!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Fiets moet z'n teringbek dichthouden of lief doennnnn (8)
Ik heb ook snoepjes, maar wel een andere inhoudquote:
Wat een schavuitquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:37 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Je doet het gewoon om hem te pesten
quote:
O JA? CAPSLOCK IS ALTIJD LEUK!quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
O JA? CAPSLOCK IS ALTIJD LEUK!
MIRAKELS!quote:
Komt doordat ik morgen op vakantie ga en er zin in hebquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:43 schreef mstr het volgende:
Het niveau ligt weer eens verschrikkelijk laag.
Ging ik maar op vakantie morgenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:02 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Komt doordat ik morgen op vakantie ga en er zin in heb
Waarheen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:02 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Komt doordat ik morgen op vakantie ga en er zin in heb
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:04 schreef xyzyx het volgende:
Volgens mij heeft mijn hele computer aids, msn loopt om de 10 seconde vast, youtube crashed de hele tijd en gmail opent hem niet eens.
Ik zeg tijd voor een apple
Spanjequote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:13 schreef x3ro het volgende:
Ook weer tijdje geleden sinds ik hier ben geweest![]()
Middag jederein![]()
Voor mij ook iddquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:13 schreef x3ro het volgende:
Ook weer tijdje geleden sinds ik hier ben geweest![]()
Middag jederein![]()
Altijd zo kut als je je verveeld en al je vrienden zijn aan het werk ofzoquote:
Het grootste deel is op vakantie, de ander zit bij z'n vriendin, weer de ander zit op z'n xbox en de rest woont een redelijk eindje weg en het is ook zo duur om elke dag met de trein een uur te rijden om naar hen te gaanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:26 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Altijd zo kut als je je verveeld en al je vrienden zijn aan het werk ofzo
XTC is niet zo bomba(vooral sinds de ban op import van PMA), wil je dat effect, haal je gewoon 'n gram MDMA cristallen, pleuren ze tenminste geen MCPP en dat soort zooi doorheenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:28 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Kan-ker.
Gaan ze WEER truffels doen.
En dan vinden ze het raar dat ik XTC ga doen.
Da's lastig jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:28 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Het grootste deel is op vakantie, de ander zit bij z'n vriendin, weer de ander zit op z'n xbox en de rest woont een redelijk eindje weg en het is ook zo duur om elke dag met de trein een uur te rijden om naar hen te gaan.
Ik heb geteste meuk hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
XTC is niet zo bomba(vooral sinds de ban op import van PMA), wil je dat effect, haal je gewoon 'n gram MDMA cristallen, pleuren ze tenminste geen MCPP en dat soort zooi doorheen
Herkansingen in de vakantie?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:29 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Da's lastig jaIk moet leren voor herkansingen eind deze maand. Lekkere vakantie zo
Hoeveel mg?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:30 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb geteste meuk hoor
Gewoon een goede supplier hebben.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
XTC is niet zo bomba(vooral sinds de ban op import van PMA), wil je dat effect, haal je gewoon 'n gram MDMA cristallen, pleuren ze tenminste geen MCPP en dat soort zooi doorheen
Ik moet 2 van de 3 herkansingen halen wil ik in september aan m'n stage kunnen beginnen. Anders moet ik ze in december herkansen en kan ik daarna pas aan m'n stage beginnen. Kan ik in de tussentijd wel ff mooi 'n auto bij elkaar sparenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:30 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Herkansingen in de vakantie?
Dat doet me denken aan wiskunde, het enige vak waardoor ik m'n P niet in 1 keer gehaald heb
Oeh das zo gek nog niet in deze tijdenquote:
Ik heb vorige week fantastisch geslapen anders.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Oeh das zo gek nog niet in deze tijden![]()
Ik zou zeggen, have fun met de "plafonddienst" zodra je dr na thuis in bed gaat liggenSlapen kun je wel vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |