Ik wacht tot lowlandsquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Oeh das zo gek nog niet in deze tijden![]()
Ik zou zeggen, have fun met de "plafonddienst" zodra je dr na thuis in bed gaat liggenSlapen kun je wel vergeten
Ik slaap intussen alweer tiiiijjjjden goedquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb vorige week fantastisch geslapen anders.
Ik had er eentje genomen, maar in relaxte omgeving.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik slaap intussen alweer tiiiijjjjden goedBen braaf geworden
![]()
Uitzonderingquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik had er eentje genomen, maar in relaxte omgeving.
Eerst zitten chillen bij een vriend thuis, beetje zitten bellen, smsen en msnen.
En toen de kroeg in gegaan.
En heb gewoon 8 uur geslapen die nacht zonder maar één keer wakker te worden.
Verkoos toen toch altijd bierquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:37 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
En heel veel water drinken!
Ga meer eens een random discotheek of nachtclub binnen lopen. Krijg je wel je antwoordquote:
Weet je wat ik had?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:38 schreef x3ro het volgende:
[..]
Verkoos toen toch altijd bierWerkt ook perfect
Alleen niet mee stoppen (kan ook overschakelen op water), want dan droog je dus wel uit
Veel plezier.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:40 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Douchen, naar trippende vrienden fietsen, opnames maken, taart eten bij een vriendin, koken.
Zucht.
Nee. Nouja heel soms een paar glazenquote:
quote:
Alcohol is slechter voor je lichaam dan de meeste drugs.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:45 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee. Nouja heel soms een paar glazen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |