Ik wacht tot lowlandsquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Oeh das zo gek nog niet in deze tijden![]()
Ik zou zeggen, have fun met de "plafonddienst" zodra je dr na thuis in bed gaat liggenSlapen kun je wel vergeten
Ik slaap intussen alweer tiiiijjjjden goedquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb vorige week fantastisch geslapen anders.
Ik had er eentje genomen, maar in relaxte omgeving.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik slaap intussen alweer tiiiijjjjden goedBen braaf geworden
![]()
Uitzonderingquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik had er eentje genomen, maar in relaxte omgeving.
Eerst zitten chillen bij een vriend thuis, beetje zitten bellen, smsen en msnen.
En toen de kroeg in gegaan.
En heb gewoon 8 uur geslapen die nacht zonder maar één keer wakker te worden.
Verkoos toen toch altijd bierquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:37 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
En heel veel water drinken!
Ga meer eens een random discotheek of nachtclub binnen lopen. Krijg je wel je antwoordquote:
Weet je wat ik had?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:38 schreef x3ro het volgende:
[..]
Verkoos toen toch altijd bierWerkt ook perfect
Alleen niet mee stoppen (kan ook overschakelen op water), want dan droog je dus wel uit
Veel plezier.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:40 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Douchen, naar trippende vrienden fietsen, opnames maken, taart eten bij een vriendin, koken.
Zucht.
Nee. Nouja heel soms een paar glazenquote:
quote:
Alcohol is slechter voor je lichaam dan de meeste drugs.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:45 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee. Nouja heel soms een paar glazen
Drugs are bad m'kayquote:
Nooit gedaan vroegahquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:04 schreef mstr het volgende:
[..]
De reactie van iemand die nog nooit drugs gebruikt heeft.
Geloofwaardigheid is ver te zoekenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nooit gedaan vroegahTevens rook, drink en smoke ik niet
![]()
I find that hard to believequote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nooit gedaan vroegahTevens rook, drink en smoke ik niet
![]()
Ik drink, rook en smoke ook niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:22 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
I find that hard to believe
quote:
Wat een vertrouwen weer van iedereenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:22 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
I find that hard to believe
En sex alleen na het huwelijk?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:25 schreef x3ro het volgende:
[..]
[..]
Wat een vertrouwen weer van iedereen![]()
Ook rook soms wel eens een sigaretjeThats all
En je gaat elke zondag naar de kerk en bid voor het eten?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:25 schreef x3ro het volgende:
[..]
[..]
Wat een vertrouwen weer van iedereen![]()
Ook rook soms wel eens een sigaretjeThats all
En poetst je tanden 3x per dag?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:30 schreef mstr het volgende:
[..]
En je gaat elke zondag naar de kerk en bid voor het eten?
Hoe kom je daar nou bijquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:39 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
x3ro lult gewoon hoor.
Dat weet ik ook wel, maar wat is er erg aan? Ik rook, drink en smoke ook niet, betekent dat dan maar meteen dat ik een braaf schoolmeisje ben, die alles goed doet?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:39 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
x3ro lult gewoon hoor.
Hebben wij zoiets gezegd dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar wat is er erg aan? Ik rook, drink en smoke ook niet, betekent dat dan maar meteen dat ik een braaf schoolmeisje ben, die alles goed doet?
Fuck offquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wat ben je een huilie
WADDIS MATTIE?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |