Mooi figuur was dat idd.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
MaddoxX![]()
[..]
Zonniguuuh Eindhovuuuuuuh
Overigens heeft MaddoxX nog steeds zo'n biafra figuurquote:
Brabant is niet in de buurtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:33 schreef Heroinjunk het volgende:
XERO ik ben volgende week in de buurt.
Joh, ook niet zo gek als je 17 bentquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dramatic chipmunk. En jij werd er 2 keer uitgeflikkerd![]()
Das echt dom.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:35 schreef -SG- het volgende:
[..]
Joh, ook niet zo gek als je 17 bent. Eerste keer ID laten zien, en 5 minuten later weer vrolijk binnen lopen
Je hebt er echt een trauma aan overgehouden he?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:35 schreef -SG- het volgende:
[..]
Joh, ook niet zo gek als je 17 bent. Eerste keer ID laten zien, en 5 minuten later weer vrolijk binnen lopen
In Nijmegen, weet ik veel welke. In die lange straat iig. In het midden ongeveer. Linkerkant als je vanaf station nijmegen inloopt.quote:
Ow das idd wat dichter bijquote:
Jonge, ik moest toch aanwijzen wat ze voor me moesten kopen.quote:
Ja. En we gaan overaaaaaaal shoppuh.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ow das idd wat dichter bijRoermond toch?
Da kan je toch ook zegguh jonguhquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:37 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jonge, ik moest toch aanwijzen wat ze voor me moesten kopen.
Oh wonderland ofzo, tegenover gigabyte en andere shoarma-zaken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
In Nijmegen, weet ik veel welke. In die lange straat iig. In het midden ongeveer. Linkerkant als je vanaf station nijmegen inloopt.
Wat noem je overal?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja. En we gaan overaaaaaaal shoppuh.![]()
Nee joh, we gaan overal heen. Naar de Outlet, Maastricht, Luik (PRIMARK YAYquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:40 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wat noem je overal?T is maar Roermond
Outlet is daarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:40 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wat noem je overal?T is maar Roermond
Ga dan ook meteen langs Köln, niet ver en mooie stadquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee joh, we gaan overal heen. Naar de Outlet, Maastricht, Luik (PRIMARK YAY), Düsseldorf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |