Is wel goedkoop stappenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou en, je was al wel dronken na een slokje bier.
We gaan al een jaar weer een meet organiseren.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:26 schreef VASND het volgende:
[..]
Nee.
Ik hing hier toen sporadisch rond en achteraf misschien wel moeten doen maar ach, komt wel weer een keer.
Sebasserquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:27 schreef VASND het volgende:
Ik was wel op een meet in Eindhoven met Sebasser, Maikuuul, Maddox, Kanaiken,Snopprinses
... Goeie ouwe tijd.
Vierdaagsefeesten zijn net geweest. En jij hebt met die nijmegenmeet écht wat gemistquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
We gaan al een jaar weer een meet organiseren.
Oh mijn godquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:27 schreef VASND het volgende:
Ik was wel op een meet in Eindhoven met Sebasser, Maikuuul, Maddox, Kanaiken,Snopprinses
... Goeie ouwe tijd.
Zonder maik ja, hij durft niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:27 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik had heul geen bier.
[..]
Je was zeker wel in nijmegen. Beetje blowen met maik
Ja, ik moet werken, kan ik niks aan doen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Vierdaagsefeesten zijn net geweest. En jij hebt met die nijmegenmeet écht wat gemistKano met een blauw oog
IKR.quote:
Wellek?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Oh mijn godJij hebt dat idiote familielid in RL gezien
![]()
Mark gaat niks bij mij thuis houden, doet ie maar bij zichzelf.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:30 schreef -SG- het volgende:
EINDHOVEN MEEEEEEET.
Mark zou nog een meet bij Suus gaan houden, ben benieuwd waneer die komt.
Maaar duft het niet zelf te kopen, omdat ie bang is dat zijn bedrijf daardoor schade lijdtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oh ja hij wou die Nicole versierenEn maik blowt genoeg
Die wietmeet?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:30 schreef -SG- het volgende:
EINDHOVEN MEEEEEEET.
Dat heb ik gemist toen. Bart ging uiteindelijk halen toch?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maaar duft het niet zelf te kopen, omdat ie bang is dat zijn bedrijf daardoor schade lijdt
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mark gaat niks bij mij thuis houden, doet ie maar bij zichzelf.
MaddoxXquote:
Zonniguuuh Eindhovuuuuuuhquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:30 schreef -SG- het volgende:
EINDHOVEN MEEEEEEET.
quote:Op maandag 23 februari 2009 00:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Kwam helemaal vanuit Groningen naar Eindhoven, Raar kereltje, zei niet al te veel, en verwijderde stiekem alle foto's die van hem gemaakt warenEr is maar 1 foto overgebleven die veel mensen vast bekend voorkomt
Helemaal aan de rechterkant staat ie![]()
[ afbeelding ]
Ja. ChipMunk ofzoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:31 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist toen. Bart ging uiteindelijk halen toch?
Ik woon niet in Eindhoven.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
MaddoxX![]()
[..]
Zonniguuuh Eindhovuuuuuuh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |