Dramatic Chipmunk was nou niet de slimste, zal ik maar zeggenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Da kan je toch ook zegguh jonguh
De M2 in Maasmechelen is ook tof.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee joh, we gaan overal heen. Naar de Outlet, Maastricht, Luik (PRIMARK YAY), Düsseldorf.
Kun je beter naar die in Maasmechelen gaan, vind die in Roermond maar tegen vallen qua kledingquote:
Ja, maar Keulen zijn ze vorig jaar al geweest, dus ik denk niet dat we daar langs gaan. Maar Maastricht.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:43 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ga dan ook meteen langs Köln, niet ver en mooie stadLuik is ook echt suuuuuper
Je hebt dr een paar hele wazig/cool áangeklede cafe's maar Maastricht is natuurlijk gewoon de echte Baasheid
Zou goed kunnen, zo goed is mijn geheugen niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:39 schreef VASND het volgende:
[..]
Oh wonderland ofzo, tegenover gigabyte en andere shoarma-zaken.
En als je naar buiten loopt meteen een busopstappunt en de Shamrock?
Ik ga voor de Vans winkel altijd.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:43 schreef x3ro het volgende:
[..]
Kun je beter naar die in Maasmechelen gaan, vind die in Roermond maar tegen vallen qua kleding
Ja maar Vans en Zoo Yorkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:43 schreef x3ro het volgende:
[..]
Kun je beter naar die in Maasmechelen gaan, vind die in Roermond maar tegen vallen qua kleding
Ga dat eens verkondigen in de rest van Hollandquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar Keulen zijn ze vorig jaar al geweest, dus ik denk niet dat we daar langs gaan. Maar Maastricht.Ik houd van Maastricht.
Ja, die geloven mij niet. Heu ik ben Brabo, ik heb niks tegen Limburgers.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ga dat eens verkondigen in de rest van Holland
En dan houd t toch al snel op daarquote:
Komt een deel van mn familie vandaanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, die geloven mij niet. Heu ik ben Brabo, ik heb niks tegen Limburgers.
Lol, daar kwam ik altijd langs met de trein toen ik nog in Tilburg op school zat.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:46 schreef x3ro het volgende:
[..]
Komt een deel van mn familie vandaanOosterhout Johhny's ftw
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:45 schreef x3ro het volgende:
[..]
En dan houd t toch al snel op daar![]()
Tevens zijn Belgen ook gewoon stuk vriendelijker dan al die moffen wat daar in Roermond daar altijd rond cruisen
Woohoojust 15 more minutes
Toch maar een Plums up dan?quote:
Ik wel.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, die geloven mij niet. Heu ik ben Brabo, ik heb niks tegen Limburgers.
Je bent of slim en geloofd haar.. Of je hebt wat tegen onsquote:
Als het mooi weer is niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee joh, we gaan overal heen. Naar de Outlet, Maastricht, Luik (PRIMARK YAY), Düsseldorf.
Als je een Belgische "ghetto" wil zien moet je dan meteen ff doorrijden naar het voetbal stadion van Standard de Liegequote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:54 schreef Heroinjunk het volgende:
Anyway, ik hoef niet overal heen, maar ik wil gewoon zelf een keer naar Luik, naar de Primark. Ben ik een keer in de buurt. Vanuit ons is het 3 uur rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |