Plums Thumbs Up.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:06 schreef x3ro het volgende:
Terug weer van lunch trouwens
Sex overigens het liefst helemaal niet, en de kerk? Ik woon praktisch naast een waar ik regelmatig ben te vinden
Als je maar genoeg afleiding hebt is het goed te doen ja.quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als je maar genoeg afleiding hebt is het goed te doen ja.
Al die Spaanse chicks kunnen mij wel wat afleiding bezorgenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja, ik heb de afgelopen 4 weken (deze week niet meegeteld) ook praktisch niet geFOKt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Das omdat ze op vakantie is.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, ik heb de afgelopen 4 weken (deze week niet meegeteld) ook praktisch niet geFOKt.
quote:
Haterzquote:
96.8quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik kan 3fm niet vnden. Kan iemand voor me kijken welke frequentie dat is in eindhoven?
102.1 of 99.4quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik kan 3fm niet vnden. Kan iemand voor me kijken welke frequentie dat is in eindhoven?
quote:
Kloptquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Er was toch ooit iemand voor een trein gesprongen wat je wel kon horen?
Noooooitquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:48 schreef Bravebart het volgende:
Wat een veel te bruut kindLekker losgaan op die vieze beats
Gevalletje XTC op vroege leeftijd imho.
Succes.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:52 schreef Bravebart het volgende:
Nu BBQ-en met wat allochtonen, jodel
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:48 schreef Bravebart het volgende:
Wat een veel te bruut kindLekker losgaan op die vieze beats
Gevalletje XTC op vroege leeftijd imho.
Let op dat ze je niet beroven of groepsverkrachtenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:52 schreef Bravebart het volgende:
Nu BBQ-en met wat allochtonen, jodel
Mwa, het zijn vooral Brazilianen en wat zuid-Europeanen, dus dat zal wel meevallenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:54 schreef x3ro het volgende:
[..]
Let op dat ze je niet beroven of groepsverkrachten
HJ heeft een probleem met zo goed als iedereenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:00 schreef Plums het volgende:
[..]
Wtf is toch jouw probleem met mijWat 't ook is, get the fuck over it. Jeez
Zo onzeker huh?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
HJ heeft een probleem met zo goed als iedereen
Oh, dus jij kent mij zo goed.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
HJ heeft een probleem met zo goed als iedereen
Dunno, heb dikke care aan dr.quote:
Is wel knap dat jij weet dat ik met iedereen hier een probleem heb, terwijl ik het toch goed kan vinden met de mensen hier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |