Je had zeker geen leven?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:27 schreef Godshand het volgende:
Zie TT.
En mijn vraag is: waarom?
Ze hebben je toch gekozen om wie je bent? En nu moet je opeens veranderen..
Je moet minder uitgaan, even naar je vrienden gaat niet want "we gingen toch een dvdtje kijken?".
En stinken in je bed tot 12 uur kon eerst wel, maar nu wil ze "wat aan mijn dag hebben, je kan toch ook eens aan mij denken en fris eruit springen nu het zonnetje schijnt?"
En dan doe je water bij de wijn, maar dan moet je oppassen want je vrienden mailen je met de vraag of je nog wel leeft?
Dus dames, enig zinnig antwoord?
En heren, herkenbaar of veranderen jullie haar?![]()
En ja ik ben weer vrijgezel
ik herken het een beetje andersom, mannen die opeens veranderen...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:27 schreef Godshand het volgende:
Zie TT.
Je moet minder uitgaan, even naar je vrienden gaat niet want "we gingen toch een dvdtje kijken?".
En stinken in je bed tot 12 uur kon eerst wel, maar nu wil ze "wat aan mijn dag hebben, je kan toch ook eens aan mij denken en fris eruit springen nu het zonnetje schijnt?"
En dan doe je water bij de wijn, maar dan moet je oppassen want je vrienden mailen je met de vraag of je nog wel leeft?
Alsof dat een keuze is.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:27 schreef Godshand het volgende:
"wat aan mijn dag hebben, je kan toch ook eens aan mij denken en fris eruit springen nu het zonnetje schijnt?"
Ja maar de zon is heilig voor Nederlandse vrouwen. Worden ze geilig vanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:36 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Alsof dat een keuze is.
Als je geen ochtendmens bent kun je dat gewoonweg niet. Tuurlijk kun je jezelf forceren om op te staan maar niet fris als een hoentje de ochtend ingaan.
Dat is een tegenreactie op een gebrek aan (goede) seks. Ligt aan jou dusquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik herken het een beetje andersom, mannen die opeens veranderen...
de eerste weken maken ze het bed op, ze maken ontbijtjes en verzinnen leuke dingen om te doen
het dopje wordt op de tandpasta tube gedraaid en vieze onderbroeken netjes in de was gegooid enzo
en dan OPEENS merk je dat het bed nooit meer opgemaakt wordt je al weken je eigen ontbijt maakt en weer op de bank hangt savonds. De tandpasta ligt er halfuitgedroogd bij en naast vieze onderbroeken vind je ook gore sokken in elk hoekje van de slaapkamer.
Wat heeft dat nou weer met seks te makenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:38 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Dat is een tegenreactie op een gebrek aan (goede) seks. Ligt aan jou dus
hehe teveel geen "leven"quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:31 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Je had zeker geen leven?
Spui uw gal: "Een eigen leven hebben"quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
hehe teveel geen "leven"
het begint me nu wel op te vallen, als ik nu terugkijk bij sommige relaties...
hoewel de ene vrouw meer last heeft van veranderen, dan de andere...
Das niet veranderen, maar terug keren van geforceerd gedrag om bij je in de smaak te vallen naar hun eigen gedrag,quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de eerste weken maken ze het bed op, ze maken ontbijtjes en verzinnen leuke dingen om te doen
het dopje wordt op de tandpasta tube gedraaid en vieze onderbroeken netjes in de was gegooid enzo
en dan OPEENS merk je dat het bed nooit meer opgemaakt wordt je al weken je eigen ontbijt maakt en weer op de bank hangt savonds. De tandpasta ligt er halfuitgedroogd bij en naast vieze onderbroeken vind je ook gore sokken in elk hoekje van de slaapkamer.
Dat voortdurende veranderen is een methode (waarvan ze zichzelf niet bewust zijn) om jouw eigen leven cq. standvastigheid ten opzichte van hen te testen. Hoe meer je meegeeft, hoe heftiger ze "veranderen". Best triest dat vrouwen dit spelletje zelf niet door hebbenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
hoewel de ene vrouw meer last heeft van veranderen, dan de andere...
klopt de buit is binnen he...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:37 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Je wilt elkaar juist veranderen
dat is niet vergelijkbaar met dit topique..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:44 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Spui uw gal: "Een eigen leven hebben"
Dat heeft juist alles met elkaar te maken. De veranderdrang is een regen aan kleine testjes die de standvastigheid (eigen leven) van een man moeten beproeven.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
dat is niet vergelijkbaar met dit topique..
het gaat hier over de veranderdwang, niet de noodzaak van eigen levens bij mannen
ja als je opeens niet meer meeverandert, gaan ze opeens weer meer om je hals vliegen en vragen aan je of je haar nog wel leuk genoeg vind?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:46 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Dat voortdurende veranderen is een methode (waarvan ze zichzelf niet bewust zijn) om jouw eigen leven cq. standvastigheid ten opzichte van hen te testen. Hoe meer je meegeeft, hoe heftiger ze "veranderen". Best triest dat vrouwen dit spelletje zelf niet door hebben
ik heb ook vrouwen gekend die veel minder die dwang hadden..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:50 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Dat heeft juist alles met elkaar te maken. De veranderdrang is een regen aan kleine testjes die de standvastigheid (eigen leven) van een man moeten beproeven.
Dan was de relatie waarschijnlijk in evenwicht. Vrouwen zijn dan "gelukkig" (oftewel rustig).quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
ik heb ook vrouwen gekend die veel minder die dwang hadden..
waren die dan gestoord ofzo?
dat moest ik dus ook hequote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:36 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Alsof dat een keuze is.
Als je geen ochtendmens bent kun je dat gewoonweg niet. Tuurlijk kun je jezelf forceren om op te staan maar niet fris als een hoentje de ochtend ingaan.
Ga je hier ook nog een diepzinnige onderbouwing bij geven?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:37 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Je wilt elkaar juist veranderen
Hier nog 1. Als een vrouw dat soort dingen gaat doen weet je gewoon dat er iets niet goed zit. Maar ik heb me in het verleden ook schuldig gemaakt aan dat soort gedrag. Achteraf was ik er gewoon al klaar mee maar ja.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:13 schreef Xennia het volgende:
Dat heb ik in het verleden wel gedaan, maar dan vooral omdat ik hem eigenlijk niet leuk genoeg vond. En om te kijken wanneer hij eindelijk eens op zijn strepen zou gaan staan.
In mijn huidige relatie leren we van elkaar en halen het beste in elkaar naar boven.
Wat is dan het nut om er mee door te gaan ipv dan de relatie te stoppen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:13 schreef Xennia het volgende:
Dat heb ik in het verleden wel gedaan, maar dan vooral omdat ik hem eigenlijk niet leuk genoeg vond. En om te kijken wanneer hij eindelijk eens op zijn strepen zou gaan staan.
In mijn huidige relatie leren we van elkaar en halen het beste in elkaar naar boven.
Ik heb een vriendin en die vriend die bepaald dus alles en zij loopt er als een hondje achteraan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:33 schreef Sander het volgende:
Geen last van. Heb dan ook geen vriendin. Heerlijk.
Een vriend van me heeft het wel. Zij heeft de broek aan. Bedenk me net dat wel meer vrienden dat hebben. Mevrouw is de baas, en zij vinden het wel best. Eigenlijk wel jammer.
Toppunt was nog wel, bij één van die vrienden. Ik zat daar op de bank met hem TV te kijken. Zij had net gedoucht, en zat inmiddels een beetje te computeren. Zegt ze ineens tegen hem "Mag ik mijn oorbellen weer?". Hij loopt vervolgens naar de badkamer, en pakt ze voor haar_!
Ik bedoel, wie heeft ze daar uitgedaan. Zij toch? HALLO?!
Ach, je zou ook kunnen stellen dat ik onder de plak zit. En behoorlijk ookquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:33 schreef Sander het volgende:
Geen last van. Heb dan ook geen vriendin. Heerlijk.
Een vriend van me heeft het wel. Zij heeft de broek aan. Bedenk me net dat wel meer vrienden dat hebben. Mevrouw is de baas, en zij vinden het wel best. Eigenlijk wel jammer.
Toppunt was nog wel, bij één van die vrienden. Ik zat daar op de bank met hem TV te kijken. Zij had net gedoucht, en zat inmiddels een beetje te computeren. Zegt ze ineens tegen hem "Mag ik mijn oorbellen weer?". Hij loopt vervolgens naar de badkamer, en pakt ze voor haar_!
Ik bedoel, wie heeft ze daar uitgedaan. Zij toch? HALLO?!
Is Techno ook zo jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dus jij levert je bonnetjes in?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, je zou ook kunnen stellen dat ik onder de plak zit. En behoorlijk ook. Maar in mijn geval is dat bewust. Goed voorbeeld in mijn geval is de agenda's en de financiën. Ik heb een slecht geheugen en kan niet (goed) met geld omgaan. Mijn vrouw kan beide
. Scheelt hoofdpijn
Dat is de schuld van die vrouwen die hun partner willen veranderen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ja, want vrouwen willen dat hun man een bierbuik krijgtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is de schuld van die vrouwen die hun partner willen veranderen.
Net mijn laatste ex.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:53 schreef lipjes het volgende:
zo een vriendin heb ik ook een paar jaar geleden gehad,
mocht nooit met vrienden afspreken, als ik dat wel deed werdt ze boos en ging ze me de hele avond lastigvallen wat me vrienden ook niet tof vonden waardoor ze ook niet wilde dat zij nog langskwam.
ze eiste alle aandacht op van iedereen en ik moest alles maar goedvinden, maar als ik 1 simpel kusje toegestuurt kreeg van een meid dan was het hek van de dam.
altijd gezeur dat ik nooit genoeg deed enzo.
geloof me, dat wil je niet hebben
Dan moet je daar dus geen relatie mee beginnen en doorzoeken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:50 schreef Kieswiel het volgende:
Als iemand kuteigenschappen heeft mag je best vragen dat hij daar iets aan doet.
Ik denk dat de meeste mannen koude rillingen krijgen als ze dit lezen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is dat toch met mannen die denken dat ze moeten veranderen als hun vriendin een keer vraagt of ze een avondje thuis kunnen blijven
Het valt me altijd op dat mannen hun hele persoonlijkheid aan een bepaalde gedraging hangen.
Ik kan niet minder dan twee keer in de week uitgaan, want zo ben ik nou eenmaal? Wat een onzin...
Overigens is het heel normaal om bepaalde dingen aan je partner te willen veranderen en logisch ook. Je hebt een relatie waarin je elkaar tegemoet zult moeten komen. Als je dat veranderen noemt, doet iedereen dat dus.
Leren beter te luisteren in discussies, leren je vuile was in de wasmand te gooien ipv op de grond, niet meer 3 keer in de week laveloos thuis komen, beter/vaker koken... En dat is echt niet iets wat vrouwen alleen doen/willen van hun vriend.
Ja, als ie voortdurend zit te ruften, mag je daar uiteraard iets van zeggen. Maar daar gaat dit topic niet over denk ikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:50 schreef Kieswiel het volgende:
Als iemand kuteigenschappen heeft mag je best vragen dat hij daar iets aan doet.
Wat is dan echt het verschil? Die man doet iets, en de vrouw ziet het liever anders.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:26 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ja, als ie voortdurend zit te ruften, mag je daar uiteraard iets van zeggen. Maar daar gaat dit topic niet over denk ik
Ja, je hebt gelijkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:24 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Wat is dan echt het verschil? Die man doet iets, en de vrouw ziet het liever anders.
Oost-Indische doofheid is meer een vrouwenkwaaltje in discussies: die horen alleen wat ze willen horen en gebruiken het daarna vier maanden op een totaal onverwacht moment tegen je.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Leren beter te luisteren in discussies
Het duurde meestal ook niet lang voor ik afknapte.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat is dan het nut om er mee door te gaan ipv dan de relatie te stoppen?
Mannen hebben ook gevoel
hihi.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het duurde meestal ook niet lang voor ik afknapte.
Ik word maar eens per 6 jaar verliefd en in de tussentijd kwam ik soms wel mannen tegen waarvan ik dacht ''misschien''.
Als dat zo is, ben ik er blij omquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:24 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mannen koude rillingen krijgen als ze dit lezen.
Je snapt het niet, he?
Ik had het dan ook over mezelfquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:09 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Oost-Indische doofheid is meer een vrouwenkwaaltje in discussies:
Soort van, als ik geld uit wil geven, vraag ik aan mijn vrouw hoeveel ik nog hebquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dus jij levert je bonnetjes in?
Prima toch, elkaar helpenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Soort van, als ik geld uit wil geven, vraag ik aan mijn vrouw hoeveel ik nog heb
Maar leert ze je het wel ook zelf in de gaten te houden en beter mee om te gaan dan? Of is het bij wijze van spreken echt alleen 'hier is m'n bonnetje, hoeveel heb ik nog?' en probeert ze je niet te veranderen? (om maar even OT te blijvenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
idd... Zo ga ik tenminste niet failliet aan mijn eigen uitgeef-drang
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar leert ze je het wel ook zelf in de gaten te houden en beter mee om te gaan dan? Of is het bij wijze van spreken echt alleen 'hier is m'n bonnetje, hoeveel heb ik nog?' en probeert ze je niet te veranderen? (om maar even OT te blijven)
Ze heeft me nooit geprobeerd te veranderen, enkel me geholpen om beter met geld om te gaan. Helaas is dat niet geluktquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar leert ze je het wel ook zelf in de gaten te houden en beter mee om te gaan dan? Of is het bij wijze van spreken echt alleen 'hier is m'n bonnetje, hoeveel heb ik nog?' en probeert ze je niet te veranderen? (om maar even OT te blijven)
i feel your pain broquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:57 schreef JohnDDD het volgende:
Weet je waar ik een hekel aan heb, van die rotvrouwen die je een keer ontmoet of kust en die je dan meteen elke dag berichten gaan sturen en met je willen chatten, waarbij ze vragen hoe het met je gaat, en als je dan even niet vrolijk of enthousiast genoeg bent meteen denken dat je hun seksuele diensten nodig hebt om weer beter te worden. Ik heb er al 3 zo afgekapt in de laatste maand, ik neuk nog liever een appeltaart.
Staat genoteerdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:57 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb er al 3 zo afgekapt in de laatste maand, ik neuk nog liever een appeltaart.
Yeah, right: Loser in de liefdequote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:57 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb er al 3 zo afgekapt in de laatste maand, ik neuk nog liever een appeltaart.
Prima?!quote:
UIteraard... Faalhaas...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze heeft me nooit geprobeerd te veranderen, enkel me geholpen om beter met geld om te gaan. Helaas is dat niet gelukt
A well, tgaat goed zoals het nu gaat.
En uiteraard is het een genuanceerdere situatie dan ik hier zo plastisch neerzet
Ik woon al bijna 10 jaar alleen, en dit soort patronen kan ik dus hooguit een weekje verbergen. Daarom heeft het voor mij geen zin om met een meisje samen te leven die daar niet tegen kan. Dat worden toch alleen maar wederzijdse irritaties.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Elkaar helpen is inderdaad zielig ja. Waar zat ik met m'n hoofd, denken dat dat prima isquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Prima?!
Die gast is ook niet goed bij zn hoofd, bonnetjes inleveren.
Ik vind dat soort ventjes te zielig voor woorden..
Je bonnetje bij je wijf inleveren is niet helpen..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Elkaar helpen is inderdaad zielig ja. Waar zat ik met m'n hoofd, denken dat dat prima is![]()
Hij levert zijn bonnetjes niet in, hij vraagt haar om geld als het nodig isquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je bonnetje bij je wijf inleveren is niet helpen..
Dat is bijna hetzelfde als je ballen inleveren...
Er is pas wat mis als zij het eist terwijl hij dat eigenlijk niet wil. Zoals ik het begrijp helpt ze hem gewoon met z'n financiën en doet ze dat niet tegen z'n zin in. Mijn vriend helpt mij ook wel eens met dingen waar ik niet goed in ben, en andersom. Niks mis mee lijkt me zo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je bonnetje bij je wijf inleveren is niet helpen..
Dat is bijna hetzelfde als je ballen inleveren...
Wie gaat er nu om zijn EIGEN hard verdiende geld vragen (ok, deels ook van haar I know)??quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hij levert zijn bonnetjes niet in, hij vraagt haar om geld als het nodig is
Zeikwijf.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:16 schreef Seven. het volgende:
Mannen worden gewoon niet graag geconfronteerd met hun tekortkomingen. Vrouwen die ze daar op wijzen, worden als zeikwijven bestempeld. Terwijl er met mannen in hun natuurlijke gedrag gewoon niet te leven valt.
experiment of nature zeker?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:17 schreef formerjellybean het volgende:
En wat als een vrouw daar nou gewoon in meedoet ??? Ik schijn namelijk die gewoonte te hebben
Hij is er misschien niet beter van geworden, maar als z'n vrouw hem niet zou helpen waarschijnlijk wel veel slechter..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wie gaat er nu om zijn EIGEN hard verdiende geld vragen (ok, deels ook van haar I know)??
Overigens heeft ie zelf toegegeven dat het nu niet beter is geworden
Waarom verdedigen jullie hem eigenlijk? Willen jullie met zn vriendin ruilen?
ik denk dat maar weinig vrouwen het als een probleem zienquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij is er misschien niet beter van geworden, maar als z'n vrouw hem niet zou helpen waarschijnlijk wel veel slechter..
En verdedigen; dat valt wel mee. Ik leg gewoon uit waarom ik het zelf niet als probleem zie.
als het in alle gelijkheid is afgesproken prima... tenminste als je ook een beetje zicht op je eigen geld had..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:36 schreef capricia het volgende:
Wat een bizarre discussie.
Mijn vent gaat vanaf morgen met zijn broer anderhalve week op vakantie van ONS geld...Ja je leest het goed:ook van het geld wat ik (als. Vrouw) verdien. En afgelopen voorjaar is hij ook al 3 keer op wintersport geweest.. 2 x met vrienden en 1x met mij.
Heerlijjk! ga zo door!
I love it.
Wat is er precies mis dan?
Ik zou wellicht niet zo snel op zo'n partner vallen ( naar om te zeggen, maar wel waar).quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
als het in alle gelijkheid is afgesproken prima... tenminste als je ook een beetje zicht op je eigen geld had..
maar iemand die geen reet van zn centen snapt en eigenlijk net zoals vroeger pappa/mamma het geld regelde nu zijn vrouw/haar man het laat doen
hoe moet dat als die man/vrouw scheid dan?
lekker zelfstandig...
Als het echt heel erg is naar de dokter sturen aangezien de oorzaak van snurken iets medisch kan zijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:28 schreef capricia het volgende:
Het enige waarin ik mijn man zou willen veranderen is het gesnurk. Ik irriteer me daar heel erg aan. En ik weet niet wat ik daar aan kan doen.
en Dat weet ik. Maar Ti's meer dat ik me er erg op focus als ik het eenmaal hoor. Ligt soms meer aan mij.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als het echt heel erg is naar de dokter sturen aangezien de oorzaak van snurken iets medisch kan zijn.
Precies. Heb je dit topic al gezien:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Mannen willen nooit dat hun vrouw in bepaalde opzichten verandert?.![]()
Ja, vrouwen kunnen er ook wat van, maar doe nou niet alsof het iets is wat mannen nooit doen.
Ik herken het wel hoor, zodra mijn man op zijn rug gaat liggen ( die snurkt alleen als hij op zijn rug ligt) ben ik al aan het balen en aan het wachten op het eerste snurkgeluidje...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:35 schreef capricia het volgende:
[..]
en Dat weet ik. Maar Ti's meer dat ik me er erg op focus als ik het eenmaal hoor. Ligt soms meer aan mij.
Sowieso zijn er veel meer 'alle vrouwen zijn kuthoeren' dan 'alle mannen zijn klootzakken' topics. Topics in die laatste categorie worden direct met de grond gelijk gemaakt omdat 'TS een aanstelster is'. Maar dat is slechts een verdedigingsmechanisme omdat mannen niet onder ogen willen zien wat voor varkens ze eigenlijk zijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:36 schreef Zeurnietzo het volgende:
[..]
Precies. Heb je dit topic al gezien:
Is er nog leven na een pittig kort kapsel? #3
Mannen komen hier klagen over hoe vrouwen hen willen veranderen, maar klagen wel 3 (![]()
) topics lang over vrouwenkapsels die hen niet aanstaan.
Dat was me ook al opgevallen. Vooral debiel zijn het soort topics waarin de vrouw zeer duidelijk maakt niet meer dan vriendschap te willen, maar sommige gasten dan nog steeds vinden dat ze niet duidelijk genoeg is en die arme jongen in de waan laatquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
Sowieso zijn er veel meer 'alle vrouwen zijn kuthoeren' dan 'alle mannen zijn klootzakken' topics. Topics in die laatste categorie worden direct met de grond gelijk gemaakt omdat 'TS een aanstelster is'. Maar dat is slechts een verdedigingsmechanisme omdat mannen niet onder ogen willen zien wat voor varkens ze eigenlijk zijn.
inderdaad, ze klagen over dat vrouwen van dit...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
Sowieso zijn er veel meer 'alle vrouwen zijn kuthoeren' dan 'alle mannen zijn klootzakken' topics. Topics in die laatste categorie worden direct met de grond gelijk gemaakt omdat 'TS een aanstelster is'. Maar dat is slechts een verdedigingsmechanisme omdat mannen niet onder ogen willen zien wat voor varkens ze eigenlijk zijn.
Mannen zouden aantrekkelijk blijven als ze ouder worden en vrouwen verleppen: ook zo een leuk fabeltje dat ze zichzelf vertellen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
inderdaad, ze klagen over dat vrouwen van dit...
[ afbeelding ]
Naar dit gaan...
[ afbeelding ]
Maar zien zelf niet dat ze van dit...
[ afbeelding ]
Naar dit gaan...
[ afbeelding ]
![]()
Tja eh, voort wat hoort wat jongens.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Naar dit gaan...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naar dit gaan...
[ afbeelding ]
![]()
Voor elke knappe oudere mannelijke beroemdheid, zijn er evenveel knappe vrouwelijke beroemdheden. Sharon Stone is nog zeer neukbaar, maar ongeveer even oud als George, mensen. Er zijn maar weinig mannen die net zo mooi als George oud worden. En ook maar weinig vrouwen die net zo mooi blijven als Sharon.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:55 schreef Zeurnietzo het volgende:
[..]
Mannen zouden aantrekkelijk blijven als ze ouder worden en vrouwen verleppen: ook zo een leuk fabeltje dat ze zichzelf vertellen.
Kijk George Clooneyof Richard Gere ( en een aantal andere bekende lui) zijn nog steeds goed te pruimen, maar die waren altijd al knap. Een gewone man is echt niet 'lekker' meer als hij veroudert, extra erg als er veel bier in het spel is inderdaad
Nu moet ik wel toegeven dat mijn man er in de jaren aantrekkelijker op is geworden, maar zie in mijn omgeving toch vaak het tegenovergestelde en dan vooral de eens ' gespierde beachboy' naar een 'uitgezakte buikboy'quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:55 schreef Zeurnietzo het volgende:
[..]
Mannen zouden aantrekkelijk blijven als ze ouder worden en vrouwen verleppen: ook zo een leuk fabeltje dat ze zichzelf vertellen.
Kijk George Clooneyof Richard Gere ( en een aantal andere bekende lui) zijn nog steeds goed te pruimen, maar die waren altijd al knap. Een gewone man is echt niet 'lekker' meer als hij veroudert, extra erg als er veel bier in het spel is inderdaad
Ja, of Marcia Cross (Desperate Housewives) en die is ook al bijna vijftig. Brad Pitt daarentegen de laatste tijdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:58 schreef Seven. het volgende:
[..]
Voor elke knappe oudere mannelijke beroemdheid, zijn er evenveel knappe vrouwelijke beroemdheden. Sharon Stone is nog zeer neukbaar, maar ongeveer even oud als George, mensen. Er zijn maar weinig mannen die net zo mooi als George oud worden. En ook maar weinig vrouwen die net zo mooi blijven als Sharon.
Inderdaad!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:58 schreef Seven. het volgende:
[..]
Voor elke knappe oudere mannelijke beroemdheid, zijn er evenveel knappe vrouwelijke beroemdheden. Sharon Stone is nog zeer neukbaar, maar ongeveer even oud als George, mensen. Er zijn maar weinig mannen die net zo mooi als George oud worden. En ook maar weinig vrouwen die net zo mooi blijven als Sharon.
Dan heb je destijds een goede keuze gemaaktquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nu moet ik wel toegeven dat mijn man er in de jaren aantrekkelijker op is geworden, maar zie in mijn omgeving toch vaak het tegenovergestelde en dan vooral de eens ' gespierde beachboy' naar een 'uitgezakte buikboy'
Ja, ik begin zo langzamerhand ook te merken dat de mannen waar ik vroeger crushes op had, er tegenwoordig vaak nogal papperig uitzien.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nu moet ik wel toegeven dat mijn man er in de jaren aantrekkelijker op is geworden, maar zie in mijn omgeving toch vaak het tegenovergestelde en dan vooral de eens ' gespierde beachboy' naar een 'uitgezakte buikboy'
Mag je vinden, heb ik geen last van hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Prima?!
Die gast is ook niet goed bij zn hoofd, bonnetjes inleveren.
Ik vind dat soort ventjes te zielig voor woorden..
Da's idd erg triest. Zo erg is het bij ons zeker nietquote:Ik heb een keer wat via Marktplaats gekocht, dus nouja erheen, ff kijken. "Ja, ik neem hem, xx euro he? Nou, ik heb helaas geen contact bij me, zal ik het straks overmaken?" "Overmaken? Ja mijn vrouw weet hoe dat moet.."
Dus komt zo'n Sjaan van dr baby vandaan, zegt ze: "Kan je dat wel geld overmaken?" en kijkt me aan alsof ik een zwerver ben. Nou overgemaakt natuurlijk en ik doe het uiteindelijk zelf (ja dag, tante Sjaan laten doen zeker). "Mag ik je nummer, als het niet goed gegaan is kan ik je dan bellen?" "Nou vooruit dan"
En die vent maar een beetje bedremmeld kijken..
Das nog niet het ergste, 6 maanden later zoek ik een race fiets op Marktplaats. Ik vraag: "Wat voor groep zit er op? Shimano Tigra of Sora?". Krijg ik een mail terug: "Sorry, ik heb de advertentie gezet, de fiets is van mijn vriend. Ik zal het vanavond vragen!"
Ik denk wtf, kan die gast zelf niet die advertentie zetten? Ik ga toch ook niet de krultang van mn vrouw/vriendin erop zetten?![]()
Echt, sommige mensen
quote:
Hoe bedoel je? Qua kleren of zo? Ze heeft, muv de bruiloft, het afgelopen jaar nog geen kleren gekocht.quote:Is haar herfstcollectie al ingekocht?
Het is heel simpel, ik heb geprobeerd om het monetaire systeem dat we hier gebruiken te snappen, maar het komt er simpelweg niet in. Zodoende moet je maatregelen nemen. Mijn vrouw en ik hebben het hier veel over gehad (en zoals de meeste stellen gingen de ruzies ook vaak om geld). Uiteindelijk zijn we bij de oplossing gekomen die we nu hanteren.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wie gaat er nu om zijn EIGEN hard verdiende geld vragen (ok, deels ook van haar I know)??
Overigens heeft ie zelf toegegeven dat het nu niet beter is geworden![]()
Net als de meeste mensen heb ik een paar jaar op mezelf gewoond voor ik ging samenwonen & nog later trouwen. In die periode was ik, uiteraard, 100% zelf verantwoordelijk voor mijn inkomen & uitgaven. Wat ondersteuning van de mensen om me heen, maar ik ken niemand die in 1 keer zelfstandig is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
maar iemand die geen reet van zn centen snapt en eigenlijk net zoals vroeger pappa/mamma het geld regelde nu zijn vrouw/haar man het laat doen
hoe moet dat als die man/vrouw scheid dan?
lekker zelfstandig...
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:33 schreef Ridocar het volgende:
heb ik even geluk... Ik mag doen wat ik wil. Maar ik laat haar ook haar gang gaan.
Helemaal veranderen is onmogelijk ja...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:52 schreef Kluts het volgende:
Vrouwen maken de fout door vaak een vent te kiezen die op een paar vlakken is wat ze zoeken, daarna beginnen ze aan het bouwpakket: De ideale man.
Je moet gewoon niet settelen voor iemand die niet helemaal is wat je zoekt, je kunt iemand namelijk niet veranderen en dat moet je ook niet willen.
Je moet vantevoren een beetje in kunnen schatten of je kan dealen met bepaalde eigenschappen en gewoontes van iemand. En dan niet denken "dat verandert wel", je kan iemand niet dwingen iets op een andere manier te doen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Helemaal veranderen is onmogelijk ja...
Nou zet iedereen zn beste beentje in het begin voor, maar dat lijkt me normaal met vlinders enzo..
Mooi gezegd..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je moet vantevoren een beetje in kunnen schatten of je kan dealen met bepaalde eigenschappen en gewoontes van iemand. En dan niet denken "dat verandert wel", je kan iemand niet dwingen iets op een andere manier te doen.
Wat sneu voor je dat je zo verbitterd bentquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mooi gezegd..
Nu vraag ik me af hoe de praktijk bij jou is![]()
Wat ben je toch ook een gefrustreerd mannetjequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mooi gezegd..
Nu vraag ik me af hoe de praktijk bij jou is
Dat komt door al dat gezeur van sommige vrouwen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Naar dit gaan...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naar dit gaan...
[ afbeelding ]
![]()
En daar hebben we er weer eentje:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:48 schreef Zeurnietzo het volgende:
Ze zouden al een stuk aantrekkelijker zijn als ze niet zo liepen te janken en niet steeds vrouwen de schuld gaven van al hun problemen, maar zichzelf eens onder de loep namen.
Zielig hoor, als mannen uit zichzelf geen enkele verandering kunnen ondergaan, maar daar altijd een vrouw voor nodig schijnen te hebbenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:41 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Dat komt door al dat gezeur van sommige vrouwen.
Sommige, niet allemaal.
Ik weet wat ik wil en zoek. En dat maakt het makkelijker.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mooi gezegd..
Nu vraag ik me af hoe de praktijk bij jou is
Ik heb geen vrouw nodig om te veranderen en juich (positieve) verandering juist toe.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:46 schreef Zeurnietzo het volgende:
[..]
En daar hebben we er weer eentje:
[..]
Zielig hoor, als mannen uit zichzelf geen enkele verandering kunnen ondergaan, maar daar altijd een vrouw voor nodig schijnen te hebben
En daar gaat het dus vaak mis, mensen doen zich anders voor. En tuurlijk verhul je in het begin een beetje dat je een gigantisch ochtendhumeur hebt, maar je voordoen als totaal iemand anders, dat hou je niet lang vol. En dan blijk je toch niet bij elkaar te passen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:35 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Mijn ex had zich in het begin anders voorgedaan dan hij was. Ik kende hem ook niet echt goed voor we een relatie aangingen, grote fout! Hij bleek erg koppig te zijn en drong mij zijn mening op, ik vond zijn afhankelijkheiod van zijn vrienden weer niet goed. Hij moest ELKE DAG wat met vrienden doen, altijd omringt zijn door mensen en als we dan samen een avond op de bank zaten kreeg ik gezeur.. terwijl hij me niet eens de helft van de week zag en genoeg tijd had om bij zijn vrienden te zijn. daarbij gebruikte hij ook harddrugs, waar ik tegen was omdat hij er raar en snauwerig van ging doen. maarja. Ging ook na een paar maanden weer uit.
Hoe jij over geld denkt, is precies mijn gedachte. Ik had voor mezelf ook al het plaatje uitgestippeld zoals jij er nu mee omgaatquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Net als de meeste mensen heb ik een paar jaar op mezelf gewoond voor ik ging samenwonen & nog later trouwen. In die periode was ik, uiteraard, 100% zelf verantwoordelijk voor mijn inkomen & uitgaven. Wat ondersteuning van de mensen om me heen, maar ik ken niemand die in 1 keer zelfstandig is.
Resultaat: rondkomen was ernstig moeilijk, af en toe domweg niet mogelijk. Uiteindelijk volledig bij de IB geleend. Dat, icm een bijbaan, was net voldoende. Terwijl de vaste lasten zo veel uitgaven niet rechtvaardigde. En dus uiteindelijke een behoorlijke schuld bij de IB.
In theorie is geld heel simpel. Niet meer uitgeven dan er binnen komt. Maar ik hecht totaal geen waarde aan geld, dus is het voor mij heel moeilijk om rekening te houden met komende rekeningen & kosten.
Mochten we ooit gaan scheiden, begint dat proces inderdaad overnieuw. Met als enige verschil dat ik nu niet zomaar geld uitgeef, maar eerst verifieer of ik dat geld überhaupt heb om uit te geven. De één doet dat op zijn bankrekening, ik vraag het aan mijn vrouw. Ik zie echt het probleem niet.
Bestaan die dan, behalve mocro's en antilliboys die hoeren van jonge meisjes maken?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:19 schreef molleymijsje het volgende:
mannen die vrouwen willen veranderen![]()
Mijn ex vriend was er zo een. Wou dat ik persé bepaalde kleren aantrok en ik mocht bepaalde mensen niet zien etc... Nuja, heb hem dus dan ook heel snel gedumpt toen die begon met die zeverquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:25 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Bestaan die dan, behalve mocro's en antilliboys die hoeren van jonge meisjes maken?
Ik vond het ook geen gekke eis, toen ie jou vroeg eindelijk eens op te houden met tuinbroeken te dragenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:28 schreef Musyn het volgende:
[..]
Mijn ex vriend was er zo een. Wou dat ik persé bepaalde kleren aantrok en ik mocht bepaalde mensen niet zien etc... Nuja, heb hem dus dan ook heel snel gedumpt toen die begon met die zever(En die sukkel maar smeken dat ik terug bij hem kwam terwijl die mij voor slet en wat nog allemaal versleet bij zijn vrienden
Ik heb sindsdien een hartsgrondige hekel aan mensen die plakken en altijd hun zin willen hebben met alles ).
Ik dacht dat vrouwen alleen dedenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:19 schreef Karina het volgende:
Mijn ex begon altijd te zeiken als ik een keertje iets meer dronk dan normaal en dat kwam dan hooguit drie keer per jaar voorStel je niet aan zeg, je bent mijn moeder niet.
Weer wat geleerd hequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen alleen deden
Natuurlijk wel. Trouwens jij bent straks ook niet om 7:00 op...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:45 schreef Charie het volgende:
Je moet ook niet gaan stinken in je bed tot 12 uur.
Wel voor 10.00quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Trouwens jij bent straks ook niet om 7:00 op...
Lekker belangrijk...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:22 schreef capricia het volgende:
Mijn huidige vent wil geen schoonmaakster want "dan moeten we sleutel afgeven".
Gevolg is nu dat hij het huis aan kant maakt.
Om terug te kome op je topic: ik kan hem niet veranderen, prima. Maar dan voelt hij wel de gevolgen daarvanquote:
Of jullie doen lekker 50/50...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Om terug te kome op je topic: ik kan hem niet veranderen, prima. Maar dan voelt hij wel de gevolgen daarvan
Ik constateer dit soort opvattingen te vaak onder Nederlandse vrouwen. Het is dan ook geen toeval dat ik er eigenlijk helemaal op uitgekeken ben.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mannen met die eigenschappen ook, dus geen van beide geslachten is slechter af denk ik.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef jaha het volgende:
Vrouwen die lief zijn, geen kapsones hebben en er ook gewoon leuk uit zien zijn zeldzamer dan een speld in een hooiberg...
En toch zie ik een heleboel mensen om mij heen die wel een relatie hebben en die er ook nog gelukkig mee (lijken) te zijn. Het kan dus welquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:03 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mannen met die eigenschappen ook, dus geen van beide geslachten is slechter af denk ik.
Ik denk dat je met een beetje common sense en zelfbewustzijn wel kunt aanvoelen hoe de situatie is. Als je heel eerlijk bent. Of jullie je bv in het begin leuker voordoen, na een tijdje niet meer verliefd zijn en dan de mindere kanten pas opmerken of er naar willen kijken. Of dat je zo open met elkaar bent en de commitment er is om het te laten werken. Volgens mij ligt 90% van relatiesucces toch in zaken als bereidheid om iets te doen met de (terechte) kritiekpunten van de ander/jezelf te ontwikkelen en een open communicatie, het onderhouden vd relatie, lieve dingen, etc. Minder dan in de feitelijke karaktereigenschappen, interesses e.d. Een vriendin die bv niks van zich laat horen als je haar smst vindt je veel minder vervelend als je a: je ergernis kan uitdrukken naar haar toe (gaat dan geen eigen leven leiden), b: vriendinlief je snapt c: jij vervolgens vriendinlief snapt en d: vriendin haar best zal doen om het te veranderen, of niet. En dan maakt het minder uit of het vervolgens verandert.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:27 schreef Godshand het volgende:
Zie TT.
Er is natuurlijk een verschil tussen openstaan voor commentaar/kritiek en de ander wezenlijk willen veranderen. Geen van beide vind ik an sich slecht, want ik kan me goed voorstellen dat je je vriend(in) bijvoorbeeld wezenlijk wil veranderen van een alcholist(e) naar een nuchter persoon.quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:59 schreef -Trinity- het volgende:
Overigens vind ik wel dat de mogelijkheid tot feedback open moet blijven in een relatie. Of hij er dan wat mee doet is afwachten natuurlijk, maar als partner trekjes heeft die gaan irriteren moet je dat kunnen zeggen. Vervolgens moet je kijken welke oplossing het beste is: of hij verandert dat trekje in jouw buurt of jij probeert er minder op te letten.
Ja irritaties moeten uitgesproken kunnen worden..quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:59 schreef -Trinity- het volgende:
Overigens vind ik wel dat de mogelijkheid tot feedback open moet blijven in een relatie. Of hij er dan wat mee doet is afwachten natuurlijk, maar als partner trekjes heeft die gaan irriteren moet je dat kunnen zeggen. Vervolgens moet je kijken welke oplossing het beste is: of hij verandert dat trekje in jouw buurt of jij probeert er minder op te letten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |