abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84923497
Mannen willen nooit dat hun vrouw in bepaalde opzichten verandert?. :')
Ja, vrouwen kunnen er ook wat van, maar doe nou niet alsof het iets is wat mannen nooit doen.
pi_84923572
Nah, over het algemeen laat ik mijn man gewoon ongeleid ronddwalen maar heel af en toe vervang ik sectie bij sectie ontzettend subtiel zijn kledingkast. That's all.

Oh en ik claim zijn tijd en hij moet maar uitzoeken hoe hij slaapt want ik lig vrijwel altijd diagonaal in bed. :9
  Moderator vrijdag 6 augustus 2010 @ 02:28:19 #103
236264 crew  capricia
pi_84923712
Het enige waarin ik mijn man zou willen veranderen is het gesnurk. Ik irriteer me daar heel erg aan. En ik weet niet wat ik daar aan kan doen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 02:29:42 #104
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_84923741
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 02:28 schreef capricia het volgende:
Het enige waarin ik mijn man zou willen veranderen is het gesnurk. Ik irriteer me daar heel erg aan. En ik weet niet wat ik daar aan kan doen.
Als het echt heel erg is naar de dokter sturen aangezien de oorzaak van snurken iets medisch kan zijn.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Moderator vrijdag 6 augustus 2010 @ 02:35:17 #105
236264 crew  capricia
pi_84923855
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 02:29 schreef snakelady het volgende:

[..]

Als het echt heel erg is naar de dokter sturen aangezien de oorzaak van snurken iets medisch kan zijn.
en Dat weet ik. Maar Ti's meer dat ik me er erg op focus als ik het eenmaal hoor. Ligt soms meer aan mij.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_84923873
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 02:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Mannen willen nooit dat hun vrouw in bepaalde opzichten verandert?. :')
Ja, vrouwen kunnen er ook wat van, maar doe nou niet alsof het iets is wat mannen nooit doen.
Precies. Heb je dit topic al gezien:

Is er nog leven na een pittig kort kapsel? #3

Mannen komen hier klagen over hoe vrouwen hen willen veranderen, maar klagen wel 3 ( :') _O- ) topics lang over vrouwenkapsels die hen niet aanstaan.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 02:42:02 #107
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_84923945
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 02:35 schreef capricia het volgende:

[..]

en Dat weet ik. Maar Ti's meer dat ik me er erg op focus als ik het eenmaal hoor. Ligt soms meer aan mij.
Ik herken het wel hoor, zodra mijn man op zijn rug gaat liggen ( die snurkt alleen als hij op zijn rug ligt) ben ik al aan het balen en aan het wachten op het eerste snurkgeluidje... :@
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 02:42:05 #108
277627 Seven.
We are Borg.
pi_84923947
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 02:36 schreef Zeurnietzo het volgende:

[..]

Precies. Heb je dit topic al gezien:

Is er nog leven na een pittig kort kapsel? #3

Mannen komen hier klagen over hoe vrouwen hen willen veranderen, maar klagen wel 3 ( :') _O- ) topics lang over vrouwenkapsels die hen niet aanstaan.
Sowieso zijn er veel meer 'alle vrouwen zijn kuthoeren' dan 'alle mannen zijn klootzakken' topics. Topics in die laatste categorie worden direct met de grond gelijk gemaakt omdat 'TS een aanstelster is'. Maar dat is slechts een verdedigingsmechanisme omdat mannen niet onder ogen willen zien wat voor varkens ze eigenlijk zijn.
Resistance is futile.
pi_84924050
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 02:42 schreef Seven. het volgende:

[..]

Sowieso zijn er veel meer 'alle vrouwen zijn kuthoeren' dan 'alle mannen zijn klootzakken' topics. Topics in die laatste categorie worden direct met de grond gelijk gemaakt omdat 'TS een aanstelster is'. Maar dat is slechts een verdedigingsmechanisme omdat mannen niet onder ogen willen zien wat voor varkens ze eigenlijk zijn.
Dat was me ook al opgevallen. Vooral debiel zijn het soort topics waarin de vrouw zeer duidelijk maakt niet meer dan vriendschap te willen, maar sommige gasten dan nog steeds vinden dat ze niet duidelijk genoeg is en die arme jongen in de waan laat 8)7

Ze zouden al een stuk aantrekkelijker zijn als ze niet zo liepen te janken en niet steeds vrouwen de schuld gaven van al hun problemen, maar zichzelf eens onder de loep namen.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 02:50:27 #110
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_84924075
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 02:42 schreef Seven. het volgende:

[..]

inderdaad, ze klagen over dat vrouwen van dit...

Naar dit gaan...

Maar zien zelf niet dat ze van dit...

Naar dit gaan...

:')

Tja eh, voort wat hoort wat jongens.
pi_84924149
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 02:50 schreef snakelady het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Naar dit gaan...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Naar dit gaan...

[ afbeelding ]

Mannen zouden aantrekkelijk blijven als ze ouder worden en vrouwen verleppen: ook zo een leuk fabeltje dat ze zichzelf vertellen.

Kijk George Clooney :9~ of Richard Gere ( en een aantal andere bekende lui) zijn nog steeds goed te pruimen, maar die waren altijd al knap. Een gewone man is echt niet 'lekker' meer als hij veroudert, extra erg als er veel bier in het spel is inderdaad 8-)
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 02:56:36 #112
277627 Seven.
We are Borg.
pi_84924159
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Naar dit gaan...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Naar dit gaan...

[ afbeelding ]

_O-
Resistance is futile.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 02:58:47 #113
277627 Seven.
We are Borg.
pi_84924193
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 02:55 schreef Zeurnietzo het volgende:

[..]

Mannen zouden aantrekkelijk blijven als ze ouder worden en vrouwen verleppen: ook zo een leuk fabeltje dat ze zichzelf vertellen.

Kijk George Clooney :9~ of Richard Gere ( en een aantal andere bekende lui) zijn nog steeds goed te pruimen, maar die waren altijd al knap. Een gewone man is echt niet 'lekker' meer als hij veroudert, extra erg als er veel bier in het spel is inderdaad 8-)
Voor elke knappe oudere mannelijke beroemdheid, zijn er evenveel knappe vrouwelijke beroemdheden. Sharon Stone is nog zeer neukbaar, maar ongeveer even oud als George, mensen. Er zijn maar weinig mannen die net zo mooi als George oud worden. En ook maar weinig vrouwen die net zo mooi blijven als Sharon.
Resistance is futile.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 03:05:49 #114
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_84924282
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 02:55 schreef Zeurnietzo het volgende:

[..]

Nu moet ik wel toegeven dat mijn man er in de jaren aantrekkelijker op is geworden, maar zie in mijn omgeving toch vaak het tegenovergestelde en dan vooral de eens ' gespierde beachboy' naar een 'uitgezakte buikboy'
pi_84924285
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 02:58 schreef Seven. het volgende:

[..]

Voor elke knappe oudere mannelijke beroemdheid, zijn er evenveel knappe vrouwelijke beroemdheden. Sharon Stone is nog zeer neukbaar, maar ongeveer even oud als George, mensen. Er zijn maar weinig mannen die net zo mooi als George oud worden. En ook maar weinig vrouwen die net zo mooi blijven als Sharon.
Ja, of Marcia Cross (Desperate Housewives) en die is ook al bijna vijftig. Brad Pitt daarentegen de laatste tijd :N
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 03:06:20 #116
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_84924292
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 02:58 schreef Seven. het volgende:

[..]

Inderdaad!! ^O^
pi_84924356
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 03:05 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nu moet ik wel toegeven dat mijn man er in de jaren aantrekkelijker op is geworden, maar zie in mijn omgeving toch vaak het tegenovergestelde en dan vooral de eens ' gespierde beachboy' naar een 'uitgezakte buikboy'
Dan heb je destijds een goede keuze gemaakt ^O^ Maar het was ook toen vast al niet zo'n zeikerd als die je in topics hier tegen komt.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 03:19:41 #118
277627 Seven.
We are Borg.
pi_84924435
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 03:05 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ja, ik begin zo langzamerhand ook te merken dat de mannen waar ik vroeger crushes op had, er tegenwoordig vaak nogal papperig uitzien.

Ik merk overigens wel iets van een 'hot mama' trend. De jonge moeders van nu lijken veel meer tijd voor zichzelf te maken en dat merk je terug in een stralend uiterlijk. Mijn zus heeft er ook 2 maar ik vind haar nog even mooi als voor ze kinderen kreeg.
Resistance is futile.
pi_84925987
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:37 schreef Godshand het volgende:

[..]

Prima?!

Die gast is ook niet goed bij zn hoofd, bonnetjes inleveren.

Ik vind dat soort ventjes te zielig voor woorden..
Mag je vinden, heb ik geen last van hoor :D. Hoe het bij ons nu gaat is zo als ik het wil. Ik kan domweg niet goed met geld om gaan & mijn vrouw wel. Dat houdt in dat zij de financiën regelt. Het is zelfs zo dat ik totaal geen idee heb hoeveel geld ik heb, zij heeft & wij samen hebben :'). Het interesseert met domweg niet. Geld voor mij is niets meer dan een paar cijfertjes op een scherm.

Daarentegen is zij niet goed in zaken doen, dat doe ik dan weer. Zo hebben we beide onze sterke en minder sterke dingen.
quote:
Ik heb een keer wat via Marktplaats gekocht, dus nouja erheen, ff kijken. "Ja, ik neem hem, xx euro he? Nou, ik heb helaas geen contact bij me, zal ik het straks overmaken?" "Overmaken? Ja mijn vrouw weet hoe dat moet.."

Dus komt zo'n Sjaan van dr baby vandaan, zegt ze: "Kan je dat wel geld overmaken?" en kijkt me aan alsof ik een zwerver ben. Nou overgemaakt natuurlijk en ik doe het uiteindelijk zelf (ja dag, tante Sjaan laten doen zeker :') ). "Mag ik je nummer, als het niet goed gegaan is kan ik je dan bellen?" "Nou vooruit dan"

En die vent maar een beetje bedremmeld kijken..

Das nog niet het ergste, 6 maanden later zoek ik een race fiets op Marktplaats. Ik vraag: "Wat voor groep zit er op? Shimano Tigra of Sora?". Krijg ik een mail terug: "Sorry, ik heb de advertentie gezet, de fiets is van mijn vriend. Ik zal het vanavond vragen!"

Ik denk wtf, kan die gast zelf niet die advertentie zetten? Ik ga toch ook niet de krultang van mn vrouw/vriendin erop zetten? :') :')

Echt, sommige mensen :{
Da's idd erg triest. Zo erg is het bij ons zeker niet :D. Als ik iets wil kopen, waar dan ook, zorg ik ervoor dat ik weet hoeveel geld ik daar aan uit kan geven voordat ik daadwerkelijk ga kopen. Geld overmaken doe ik zelf wel, heb ik niemand voor nodig.
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:40 schreef Godshand het volgende:

[..]

UIteraard... Faalhaas...
:Y, ik ben een financiële faalhaas :Y. Problemen mee? Ik niet namelijk. Iets met zelfkennis.
quote:
Is haar herfstcollectie al ingekocht?
Hoe bedoel je? Qua kleren of zo? Ze heeft, muv de bruiloft, het afgelopen jaar nog geen kleren gekocht.
pi_84926051
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 01:14 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wie gaat er nu om zijn EIGEN hard verdiende geld vragen (ok, deels ook van haar I know)?? :?
Overigens heeft ie zelf toegegeven dat het nu niet beter is geworden :')
Het is heel simpel, ik heb geprobeerd om het monetaire systeem dat we hier gebruiken te snappen, maar het komt er simpelweg niet in. Zodoende moet je maatregelen nemen. Mijn vrouw en ik hebben het hier veel over gehad (en zoals de meeste stellen gingen de ruzies ook vaak om geld). Uiteindelijk zijn we bij de oplossing gekomen die we nu hanteren.

Daarbij is maar een deel van mijn inkomen van ons & een deel van haar inkomen is van ons. Hetgeen dat overblijft is voor degene die dat geld verdiend heeft.
pi_84926126
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 01:40 schreef Godshand het volgende:

[..]

maar iemand die geen reet van zn centen snapt en eigenlijk net zoals vroeger pappa/mamma het geld regelde nu zijn vrouw/haar man het laat doen :')

hoe moet dat als die man/vrouw scheid dan?

lekker zelfstandig... :')
Net als de meeste mensen heb ik een paar jaar op mezelf gewoond voor ik ging samenwonen & nog later trouwen. In die periode was ik, uiteraard, 100% zelf verantwoordelijk voor mijn inkomen & uitgaven. Wat ondersteuning van de mensen om me heen, maar ik ken niemand die in 1 keer zelfstandig is.

Resultaat: rondkomen was ernstig moeilijk, af en toe domweg niet mogelijk. Uiteindelijk volledig bij de IB geleend. Dat, icm een bijbaan, was net voldoende. Terwijl de vaste lasten zo veel uitgaven niet rechtvaardigde. En dus uiteindelijke een behoorlijke schuld bij de IB.

In theorie is geld heel simpel. Niet meer uitgeven dan er binnen komt. Maar ik hecht totaal geen waarde aan geld, dus is het voor mij heel moeilijk om rekening te houden met komende rekeningen & kosten.

Mochten we ooit gaan scheiden, begint dat proces inderdaad overnieuw. Met als enige verschil dat ik nu niet zomaar geld uitgeef, maar eerst verifieer of ik dat geld überhaupt heb om uit te geven. De één doet dat op zijn bankrekening, ik vraag het aan mijn vrouw. Ik zie echt het probleem niet.
pi_84926371
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 15:33 schreef Ridocar het volgende:
heb ik even geluk... Ik mag doen wat ik wil. Maar ik laat haar ook haar gang gaan.
History became legend, legend became myth.
pi_84927664
Vrouwen maken de fout door vaak een vent te kiezen die op een paar vlakken is wat ze zoeken, daarna beginnen ze aan het bouwpakket: De ideale man.

Je moet gewoon niet settelen voor iemand die niet helemaal is wat je zoekt, je kunt iemand namelijk niet veranderen en dat moet je ook niet willen.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_84927785
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:52 schreef Kluts het volgende:
Vrouwen maken de fout door vaak een vent te kiezen die op een paar vlakken is wat ze zoeken, daarna beginnen ze aan het bouwpakket: De ideale man.

Je moet gewoon niet settelen voor iemand die niet helemaal is wat je zoekt, je kunt iemand namelijk niet veranderen en dat moet je ook niet willen.
Helemaal veranderen is onmogelijk ja...

Nou zet iedereen zn beste beentje in het begin voor, maar dat lijkt me normaal met vlinders enzo..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_84927881
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:56 schreef Godshand het volgende:

[..]

Helemaal veranderen is onmogelijk ja...

Nou zet iedereen zn beste beentje in het begin voor, maar dat lijkt me normaal met vlinders enzo..
Je moet vantevoren een beetje in kunnen schatten of je kan dealen met bepaalde eigenschappen en gewoontes van iemand. En dan niet denken "dat verandert wel", je kan iemand niet dwingen iets op een andere manier te doen.
pi_84927925
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:59 schreef Kluts het volgende:

[..]

Je moet vantevoren een beetje in kunnen schatten of je kan dealen met bepaalde eigenschappen en gewoontes van iemand. En dan niet denken "dat verandert wel", je kan iemand niet dwingen iets op een andere manier te doen.
Mooi gezegd..

Nu vraag ik me af hoe de praktijk bij jou is :')
pi_84928882
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 10:01 schreef Godshand het volgende:

[..]

Mooi gezegd..

Wat sneu voor je dat je zo verbitterd bent :*

Mannen willen vrouwen 'veranderen', vrouwen willen mannen 'veranderen', als je het zo wil noemen, is het gewoon zo simpel.

Denk alleen dat het beter is voor jou om in te zien dat het steevast op de grond smijten van je vuile ondergoed en sokken, het boeren bij het eten enz niet je persoonlijkheid is...
compact en kleverig.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 10:40:43 #128
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_84929065
quote:

[..]

Mooi gezegd..

Wat ben je toch ook een gefrustreerd mannetje :') Waarschijnlijk ben jij altijd de verkeerde vrouwen tegen het lijf gelopen, maar er zijn dus stellen (ja dit geloof je niet :o ) waarbij het gewoon prima gaat en die elkaar niet veranderen maar alleen soms een compromis sluiten omdat dat beter werkt.
pi_84929095
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Naar dit gaan...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Naar dit gaan...

[ afbeelding ]

Dat komt door al dat gezeur van sommige vrouwen.

Sommige, niet allemaal :*.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_84929264
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 02:48 schreef Zeurnietzo het volgende:

Ze zouden al een stuk aantrekkelijker zijn als ze niet zo liepen te janken en niet steeds vrouwen de schuld gaven van al hun problemen, maar zichzelf eens onder de loep namen.
En daar hebben we er weer eentje:
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 10:41 schreef Disavowed het volgende:

[..]

Dat komt door al dat gezeur van sommige vrouwen.

Sommige, niet allemaal :*.
Zielig hoor, als mannen uit zichzelf geen enkele verandering kunnen ondergaan, maar daar altijd een vrouw voor nodig schijnen te hebben _O-
pi_84930746
quote:

[..]

Mooi gezegd..

Ik weet wat ik wil en zoek. En dat maakt het makkelijker.
Mijn vriend is gewoon leuk zoals hij is, ik zou niet eens willen dat hij verandert.
pi_84930886
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 10:46 schreef Zeurnietzo het volgende:

[..]

En daar hebben we er weer eentje:
[..]

Zielig hoor, als mannen uit zichzelf geen enkele verandering kunnen ondergaan, maar daar altijd een vrouw voor nodig schijnen te hebben _O-
Ik heb geen vrouw nodig om te veranderen en juich (positieve) verandering juist toe.

Toevallig zit ik midden in een proces om mezelf weer op te pakken en een andere weg in te slaan.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_84930905
Mijn ex had zich in het begin anders voorgedaan dan hij was. Ik kende hem ook niet echt goed voor we een relatie aangingen, grote fout! Hij bleek erg koppig te zijn en drong mij zijn mening op, ik vond zijn afhankelijkheiod van zijn vrienden weer niet goed. Hij moest ELKE DAG wat met vrienden doen, altijd omringt zijn door mensen en als we dan samen een avond op de bank zaten kreeg ik gezeur.. terwijl hij me niet eens de helft van de week zag en genoeg tijd had om bij zijn vrienden te zijn. daarbij gebruikte hij ook harddrugs, waar ik tegen was omdat hij er raar en snauwerig van ging doen. maarja. Ging ook na een paar maanden weer uit.
pi_84932551
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 11:35 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Mijn ex had zich in het begin anders voorgedaan dan hij was. Ik kende hem ook niet echt goed voor we een relatie aangingen, grote fout! Hij bleek erg koppig te zijn en drong mij zijn mening op, ik vond zijn afhankelijkheiod van zijn vrienden weer niet goed. Hij moest ELKE DAG wat met vrienden doen, altijd omringt zijn door mensen en als we dan samen een avond op de bank zaten kreeg ik gezeur.. terwijl hij me niet eens de helft van de week zag en genoeg tijd had om bij zijn vrienden te zijn. daarbij gebruikte hij ook harddrugs, waar ik tegen was omdat hij er raar en snauwerig van ging doen. maarja. Ging ook na een paar maanden weer uit.
En daar gaat het dus vaak mis, mensen doen zich anders voor. En tuurlijk verhul je in het begin een beetje dat je een gigantisch ochtendhumeur hebt, maar je voordoen als totaal iemand anders, dat hou je niet lang vol. En dan blijk je toch niet bij elkaar te passen.
pi_84937337
mannen die vrouwen willen veranderen :r
pi_84944835
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 08:32 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Net als de meeste mensen heb ik een paar jaar op mezelf gewoond voor ik ging samenwonen & nog later trouwen. In die periode was ik, uiteraard, 100% zelf verantwoordelijk voor mijn inkomen & uitgaven. Wat ondersteuning van de mensen om me heen, maar ik ken niemand die in 1 keer zelfstandig is.

Resultaat: rondkomen was ernstig moeilijk, af en toe domweg niet mogelijk. Uiteindelijk volledig bij de IB geleend. Dat, icm een bijbaan, was net voldoende. Terwijl de vaste lasten zo veel uitgaven niet rechtvaardigde. En dus uiteindelijke een behoorlijke schuld bij de IB.

In theorie is geld heel simpel. Niet meer uitgeven dan er binnen komt. Maar ik hecht totaal geen waarde aan geld, dus is het voor mij heel moeilijk om rekening te houden met komende rekeningen & kosten.

Mochten we ooit gaan scheiden, begint dat proces inderdaad overnieuw. Met als enige verschil dat ik nu niet zomaar geld uitgeef, maar eerst verifieer of ik dat geld überhaupt heb om uit te geven. De één doet dat op zijn bankrekening, ik vraag het aan mijn vrouw. Ik zie echt het probleem niet.
Hoe jij over geld denkt, is precies mijn gedachte. Ik had voor mezelf ook al het plaatje uitgestippeld zoals jij er nu mee omgaat :') GMTA :7
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_84945748
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 14:19 schreef molleymijsje het volgende:
mannen die vrouwen willen veranderen :r
Bestaan die dan, behalve mocro's en antilliboys die hoeren van jonge meisjes maken?
pi_84947949
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 17:25 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Bestaan die dan, behalve mocro's en antilliboys die hoeren van jonge meisjes maken?
Mijn ex vriend was er zo een. Wou dat ik persé bepaalde kleren aantrok en ik mocht bepaalde mensen niet zien etc... Nuja, heb hem dus dan ook heel snel gedumpt toen die begon met die zever :W (En die sukkel maar smeken dat ik terug bij hem kwam terwijl die mij voor slet en wat nog allemaal versleet bij zijn vrienden O-) Ik heb sindsdien een hartsgrondige hekel aan mensen die plakken en altijd hun zin willen hebben met alles ).
pi_84959637
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 18:28 schreef Musyn het volgende:

[..]

Mijn ex vriend was er zo een. Wou dat ik persé bepaalde kleren aantrok en ik mocht bepaalde mensen niet zien etc... Nuja, heb hem dus dan ook heel snel gedumpt toen die begon met die zever :W (En die sukkel maar smeken dat ik terug bij hem kwam terwijl die mij voor slet en wat nog allemaal versleet bij zijn vrienden O-) Ik heb sindsdien een hartsgrondige hekel aan mensen die plakken en altijd hun zin willen hebben met alles ).
Ik vond het ook geen gekke eis, toen ie jou vroeg eindelijk eens op te houden met tuinbroeken te dragen :P
  Moderator vrijdag 6 augustus 2010 @ 23:19:25 #140
9859 crew  Karina
Woman
pi_84959748
Mijn ex begon altijd te zeiken als ik een keertje iets meer dronk dan normaal en dat kwam dan hooguit drie keer per jaar voor :') Stel je niet aan zeg, je bent mijn moeder niet.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_84960381
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 23:19 schreef Karina het volgende:
Mijn ex begon altijd te zeiken als ik een keertje iets meer dronk dan normaal en dat kwam dan hooguit drie keer per jaar voor :') Stel je niet aan zeg, je bent mijn moeder niet.
Ik dacht dat vrouwen alleen deden :')
  Moderator vrijdag 6 augustus 2010 @ 23:41:52 #142
9859 crew  Karina
Woman
pi_84960648
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 23:35 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik dacht dat vrouwen alleen deden :')
Weer wat geleerd he ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator vrijdag 6 augustus 2010 @ 23:42:59 #143
236264 crew  capricia
pi_84960712
Idem met een ex die begon te zeuren als ik een keer zonder hem wilde stappen. Gelukkig is het een ex.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_84963055
Je moet ook niet gaan stinken in je bed tot 12 uur.
pi_84963974
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 00:45 schreef Charie het volgende:
Je moet ook niet gaan stinken in je bed tot 12 uur.
Natuurlijk wel. Trouwens jij bent straks ook niet om 7:00 op...
  Moderator zaterdag 7 augustus 2010 @ 01:22:09 #146
236264 crew  capricia
pi_84964262
Mijn huidige vent wil geen schoonmaakster want "dan moeten we sleutel afgeven".
Gevolg is nu dat hij het huis aan kant maakt.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_84964363
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 01:14 schreef Godshand het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Trouwens jij bent straks ook niet om 7:00 op...
Wel voor 10.00 :6
pi_84965531
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 01:22 schreef capricia het volgende:
Mijn huidige vent wil geen schoonmaakster want "dan moeten we sleutel afgeven".
Gevolg is nu dat hij het huis aan kant maakt.
Lekker belangrijk...
  Moderator zaterdag 7 augustus 2010 @ 02:55:35 #149
236264 crew  capricia
pi_84965906
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 02:29 schreef Godshand het volgende:

[..]

Lekker belangrijk...
Om terug te kome op je topic: ik kan hem niet veranderen, prima. Maar dan voelt hij wel de gevolgen daarvan :9
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_84971763
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 02:55 schreef capricia het volgende:

[..]

Om terug te kome op je topic: ik kan hem niet veranderen, prima. Maar dan voelt hij wel de gevolgen daarvan :9
Of jullie doen lekker 50/50...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')