Ik heb een vriendin en die vriend die bepaald dus alles en zij loopt er als een hondje achteraan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:33 schreef Sander het volgende:
Geen last van. Heb dan ook geen vriendin. Heerlijk.
Een vriend van me heeft het wel. Zij heeft de broek aan. Bedenk me net dat wel meer vrienden dat hebben. Mevrouw is de baas, en zij vinden het wel best. Eigenlijk wel jammer.
Toppunt was nog wel, bij één van die vrienden. Ik zat daar op de bank met hem TV te kijken. Zij had net gedoucht, en zat inmiddels een beetje te computeren. Zegt ze ineens tegen hem "Mag ik mijn oorbellen weer?". Hij loopt vervolgens naar de badkamer, en pakt ze voor haar_!
Ik bedoel, wie heeft ze daar uitgedaan. Zij toch? HALLO?!
Ach, je zou ook kunnen stellen dat ik onder de plak zit. En behoorlijk ookquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:33 schreef Sander het volgende:
Geen last van. Heb dan ook geen vriendin. Heerlijk.
Een vriend van me heeft het wel. Zij heeft de broek aan. Bedenk me net dat wel meer vrienden dat hebben. Mevrouw is de baas, en zij vinden het wel best. Eigenlijk wel jammer.
Toppunt was nog wel, bij één van die vrienden. Ik zat daar op de bank met hem TV te kijken. Zij had net gedoucht, en zat inmiddels een beetje te computeren. Zegt ze ineens tegen hem "Mag ik mijn oorbellen weer?". Hij loopt vervolgens naar de badkamer, en pakt ze voor haar_!
Ik bedoel, wie heeft ze daar uitgedaan. Zij toch? HALLO?!
Is Techno ook zo jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik herken het een beetje andersom, mannen die opeens veranderen...
de eerste weken maken ze het bed op, ze maken ontbijtjes en verzinnen leuke dingen om te doen
het dopje wordt op de tandpasta tube gedraaid en vieze onderbroeken netjes in de was gegooid enzo
en dan OPEENS merk je dat het bed nooit meer opgemaakt wordt je al weken je eigen ontbijt maakt en weer op de bank hangt savonds. De tandpasta ligt er halfuitgedroogd bij en naast vieze onderbroeken vind je ook gore sokken in elk hoekje van de slaapkamer.
Dus jij levert je bonnetjes in?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, je zou ook kunnen stellen dat ik onder de plak zit. En behoorlijk ook. Maar in mijn geval is dat bewust. Goed voorbeeld in mijn geval is de agenda's en de financiën. Ik heb een slecht geheugen en kan niet (goed) met geld omgaan. Mijn vrouw kan beide
. Scheelt hoofdpijn
Dat is de schuld van die vrouwen die hun partner willen veranderen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik herken het een beetje andersom, mannen die opeens veranderen...
Ja, want vrouwen willen dat hun man een bierbuik krijgtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is de schuld van die vrouwen die hun partner willen veranderen.
Net mijn laatste ex.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:53 schreef lipjes het volgende:
zo een vriendin heb ik ook een paar jaar geleden gehad,
mocht nooit met vrienden afspreken, als ik dat wel deed werdt ze boos en ging ze me de hele avond lastigvallen wat me vrienden ook niet tof vonden waardoor ze ook niet wilde dat zij nog langskwam.
ze eiste alle aandacht op van iedereen en ik moest alles maar goedvinden, maar als ik 1 simpel kusje toegestuurt kreeg van een meid dan was het hek van de dam.
altijd gezeur dat ik nooit genoeg deed enzo.
geloof me, dat wil je niet hebben
Dan moet je daar dus geen relatie mee beginnen en doorzoeken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:50 schreef Kieswiel het volgende:
Als iemand kuteigenschappen heeft mag je best vragen dat hij daar iets aan doet.
Ik denk dat de meeste mannen koude rillingen krijgen als ze dit lezen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is dat toch met mannen die denken dat ze moeten veranderen als hun vriendin een keer vraagt of ze een avondje thuis kunnen blijven
Het valt me altijd op dat mannen hun hele persoonlijkheid aan een bepaalde gedraging hangen.
Ik kan niet minder dan twee keer in de week uitgaan, want zo ben ik nou eenmaal? Wat een onzin...
Overigens is het heel normaal om bepaalde dingen aan je partner te willen veranderen en logisch ook. Je hebt een relatie waarin je elkaar tegemoet zult moeten komen. Als je dat veranderen noemt, doet iedereen dat dus.
Leren beter te luisteren in discussies, leren je vuile was in de wasmand te gooien ipv op de grond, niet meer 3 keer in de week laveloos thuis komen, beter/vaker koken... En dat is echt niet iets wat vrouwen alleen doen/willen van hun vriend.
Ja, als ie voortdurend zit te ruften, mag je daar uiteraard iets van zeggen. Maar daar gaat dit topic niet over denk ikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:50 schreef Kieswiel het volgende:
Als iemand kuteigenschappen heeft mag je best vragen dat hij daar iets aan doet.
Wat is dan echt het verschil? Die man doet iets, en de vrouw ziet het liever anders.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:26 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ja, als ie voortdurend zit te ruften, mag je daar uiteraard iets van zeggen. Maar daar gaat dit topic niet over denk ik
Ja, je hebt gelijkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:24 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Wat is dan echt het verschil? Die man doet iets, en de vrouw ziet het liever anders.
Oost-Indische doofheid is meer een vrouwenkwaaltje in discussies: die horen alleen wat ze willen horen en gebruiken het daarna vier maanden op een totaal onverwacht moment tegen je.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Leren beter te luisteren in discussies
Het duurde meestal ook niet lang voor ik afknapte.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat is dan het nut om er mee door te gaan ipv dan de relatie te stoppen?
Mannen hebben ook gevoel
hihi.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het duurde meestal ook niet lang voor ik afknapte.
Ik word maar eens per 6 jaar verliefd en in de tussentijd kwam ik soms wel mannen tegen waarvan ik dacht ''misschien''.
Als dat zo is, ben ik er blij omquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:24 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mannen koude rillingen krijgen als ze dit lezen.
Je snapt het niet, he?
Ik had het dan ook over mezelfquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:09 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Oost-Indische doofheid is meer een vrouwenkwaaltje in discussies:
Soort van, als ik geld uit wil geven, vraag ik aan mijn vrouw hoeveel ik nog hebquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dus jij levert je bonnetjes in?
Prima toch, elkaar helpenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Soort van, als ik geld uit wil geven, vraag ik aan mijn vrouw hoeveel ik nog heb
Maar leert ze je het wel ook zelf in de gaten te houden en beter mee om te gaan dan? Of is het bij wijze van spreken echt alleen 'hier is m'n bonnetje, hoeveel heb ik nog?' en probeert ze je niet te veranderen? (om maar even OT te blijvenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
idd... Zo ga ik tenminste niet failliet aan mijn eigen uitgeef-drang
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar leert ze je het wel ook zelf in de gaten te houden en beter mee om te gaan dan? Of is het bij wijze van spreken echt alleen 'hier is m'n bonnetje, hoeveel heb ik nog?' en probeert ze je niet te veranderen? (om maar even OT te blijven)
Ze heeft me nooit geprobeerd te veranderen, enkel me geholpen om beter met geld om te gaan. Helaas is dat niet geluktquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar leert ze je het wel ook zelf in de gaten te houden en beter mee om te gaan dan? Of is het bij wijze van spreken echt alleen 'hier is m'n bonnetje, hoeveel heb ik nog?' en probeert ze je niet te veranderen? (om maar even OT te blijven)
i feel your pain broquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:57 schreef JohnDDD het volgende:
Weet je waar ik een hekel aan heb, van die rotvrouwen die je een keer ontmoet of kust en die je dan meteen elke dag berichten gaan sturen en met je willen chatten, waarbij ze vragen hoe het met je gaat, en als je dan even niet vrolijk of enthousiast genoeg bent meteen denken dat je hun seksuele diensten nodig hebt om weer beter te worden. Ik heb er al 3 zo afgekapt in de laatste maand, ik neuk nog liever een appeltaart.
Staat genoteerdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:57 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb er al 3 zo afgekapt in de laatste maand, ik neuk nog liever een appeltaart.
Yeah, right: Loser in de liefdequote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:57 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb er al 3 zo afgekapt in de laatste maand, ik neuk nog liever een appeltaart.
Prima?!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |