quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:28 schreef IkBenOzan het volgende:
Het lukt me niet om aparte mappen te maken in mijn galerie. Kan dat überhaupt wel?
reset naar factory defaults?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:58 schreef Plasterk het volgende:
Hoe haal ik de verjaardagen van al mijn facebookcontacten uit mijn agenda?
Je kan ze eruit halen bij de instellingen van je agenda.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:58 schreef Plasterk het volgende:
Hoe haal ik de verjaardagen van al mijn facebookcontacten uit mijn agenda?
Bij mij zijn ze er na de update (automatisch) bijgekomen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:24 schreef MuRKie het volgende:
[..]
reset naar factory defaults?![]()
Hoe komen ze erin dan? met vodafone 360?
Ik heb die optie niet onder instellingen van mijn agendaquote:Je kan ze eruit halen bij de instellingen van je agenda.
Als je daarop klikt, dan kan je "agenda van facebook" uitschakelen![]()
Instellingen>Over de telefoon> Accuquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:54 schreef APK het volgende:
Waar kun je eigenlijk zien op hoeveel procent de batterij zit?
(Behalve dan dat groene icoontje dat na een tijdje oranje wordt.)
Daar staat bij mij ook alleen maar een groene indicatorbalk.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:08 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Instellingen>Over de telefoon> Accu
Oh, oh, dan moet je Accu downloaden. Werkt prima en ook in te stellen als widget.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:18 schreef APK het volgende:
[..]
Daar staat bij mij ook alleen maar een groene indicatorbalk.
Daar moet je een applicatie voor downloaden zoals battery indicatorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:18 schreef APK het volgende:
[..]
Daar staat bij mij ook alleen maar een groene indicatorbalk.
Iemand die dit weet?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:38 schreef Zwansen het volgende:
Weet iemand hoe je in Jorte in plaats van bovenaan cijfers gewoon de dagen kunt zien? Ik heb nu bovenaan 2 rijen met dezelfde getallen, de data dus. Ik wil boven graag ma, di, woe, e.d. hebben.
Is dat mogelijk?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:23 schreef The6thgate het volgende:
Daar moet je een applicatie voor downloaden zoals battery indicator
Merci.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:22 schreef IkBenOzan het volgende:
Oh, oh, dan moet je Accu downloaden. Werkt prima en ook in te stellen als widget.
Wat is eigenlijk het voordeel van bestellen bij T-Mobile zelf in plaats van in een van de 326 webshopsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:50 schreef Enchanter het volgende:
Vandaag bij T-mobile besteld , zat volgens de T-mobile dame wel een lange levertijd aan.
M'n abbo is bijna afgelopen , dus mocht ik een nieuwe telefoon uitzoekenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:53 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het voordeel van bestellen bij T-Mobile zelf in plaats van in een van de 326 webshopsNormaal gesproken levert dat bestellen via die webshops ook nog eens veel meer korting op.
Volgens mij is door die update je desire niet meer te rooten toch, omdat er een nieuwe bootloader in zit? Ik probeerde het gister even snel te bekijken, maar kon het zo 1,2,3 niet vinden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:47 schreef MuRKie het volgende:
Heb nogmaals contact opgenomen met Vodafone naar aanleiding van het artikel van Tweakers. Er werd mij onderhand beloofd dat de Desire een originele rom zou hebben en dat ze geen branded devices meer uitleveren. Heb de naam van de mevrouw opgeschreven zodat ik nog enigszins een bevestiging kan geven mocht het tegendeel blijken.. Ben bang dat ik het nodig ga hebben want ik heb een donkerbruin vermoeden dat hij gewoon branded zal zijn als ik hier en elders op internet de reacties lees..
Dat kun je bij een van die 326 webshops ook die 'm misschien wél op voorraad hadden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:10 schreef Enchanter het volgende:
[..]
M'n abbo is bijna afgelopen , dus mocht ik een nieuwe telefoon uitzoeken
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:13 schreef Lightning_NL het volgende:
Linkje voor mensen die willen unbranden na de rotzooi van de Vodafone update:
http://www.androidworld.n(...)-al-oplossingen.html
Ligt het aan mij of is dat topic gesloten met een lulverhaalf van Vodafone?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:33 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik ook niet... Net als iedereen dacht ik gewoon dat het FroYo zou zijn. Keihard genaaid door Vodafone dus.
Heel veel mensen zijn er boos om. Doe ook hier je beklag op het Vodafone forum!
http://forum.vodafone.nl/(...)royo-22/page__st__60
Heb je gelezen wat er uitgelegd wordt via de gepostte linkjes?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:37 schreef Enchanter het volgende:
Waarschijnlijk domme vraag , maar wat houdt uitbranden in ?
Ik had de linkjes niet gelezen , dat doe ik meestal als ik de telefoon in bezit heb , maar iig bedankt voor het antwoordenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:25 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Heb je gelezen wat er uitgelegd wordt via de gepostte linkjes?
Unbranden is de Provider troep van je telefoon halen en de originele htc rom op je telefoon zetten..
NIet waar.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:24 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is dat topic gesloten met een lulverhaalf van Vodafone?
Ok, bij mij staat er kan niet gereageerd worden in dit topic.. Maar misschien dat ik dan eerst moet inloggen of een account moet registreren?quote:
Ik vind deze actie zo asociaal van ze dat het een principe kwestie is geworde, zodra mijn huidige contract afloopt ben ik weg bij vodafone. Ondanks dat ik zeer tevreden ben met het telefoon netwerk en internet van vodafone neem ik graag genoegen met minder. Ik wens niet op zo'n manier geschoffeerd te worden als trouwe klant, punt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:47 schreef Murmeli het volgende:
Hmm klinkt lekker dan. rukkers van vodafone. dit kost ze klanten denk ik.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:33 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik ook niet... Net als iedereen dacht ik gewoon dat het FroYo zou zijn. Keihard genaaid door Vodafone dus.
Heel veel mensen zijn er boos om. Doe ook hier je beklag op het Vodafone forum!
http://forum.vodafone.nl/(...)royo-22/page__st__60
Dan heb ik afgelopen vrijdag in de Vodafone-shop blijkbaar een heel oud toestel gekregen of heel veel mazzel gehad, aangezien ik gewoon de FroYo-update kon binnenhalen.quote:"We voeren twee type HTC Desire toestellen:
-Een Vanilla (kale) versie met Android software (vlak na de lancering van het toestel verkocht)
-Een Vodafone branded versie waarop Vodafone branded Android software geïnstalleerd is"
Ze zagen natuurlijk meteen van hey dat is apk de mentalist die moeje niet fokken dus geef hem maar een goeie.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:24 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Dan heb ik afgelopen vrijdag in de Vodafone-shop blijkbaar een heel oud toestel gekregen of heel veel mazzel gehad, aangezien ik gewoon de FroYo-update kon binnenhalen.
alleen probeer ik em van 2.1 naar 2.2 te updaten, maar dat wil maar niet lukken, heb abbo bij t-mobile, kweet niet of dat iets uitmaaktquote:
'k Zit bij T-Mobile en heb hem ook nog niet..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
alleen probeer ik em van 2.1 naar 2.2 te updaten, maar dat wil maar niet lukken, heb abbo bij t-mobile, kweet niet of dat iets uitmaakt
Nog steeds niets... what to do?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:36 schreef J83 het volgende:
Ik krijg die update naar Froyo maar niet, snap er niets meer van. Automatisch niet, maar ook handmatig controleren op updates levert niets op. Heb een Desire zonder simlock. Help!
Aha!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:37 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Zit bij T-Mobile en heb hem ook nog niet..
Met WiFi geprobeerd nu maar nog steeds hetzelfde, factory reste zal ik als last resort doen, heb niet zon haast :pquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:25 schreef DennisMoore het volgende:
En misschien 's een factory reset uitvoeren.
Beeeeh, ergerlijk inderdaad. Kan nu ook niet meer in bed lezen aangezien scherm steeds naar rechts draait...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:17 schreef IkBenOzan het volgende:
Meeeeh.. Hebben jullie ook last van het terugkantelen van het scherm? Na de update gaat het terugkantelen wat moeizaam. Ik begin me ook te ergeren aan het scrollen van websites. Gaat niet meer soepel
Je kan 't kantelen wel (tijdelijk) uitzetten natuurlijk. Zijn wel apps voor geloof ik waarmee 't sneller gaat dan helemaal via Instellingen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:39 schreef Alxander het volgende:
Beeeeh, ergerlijk inderdaad. Kan nu ook niet meer in bed lezen aangezien scherm steeds naar rechts draait...
quote:Geachte heer/mevrouw,
Hierbij informeren wij u dat de reparatie van uw mobiele telefoon is afgerond. Deze reparatie is kosteloos verricht. Indien de resterende duur van uw garantietermijn langer is dan 3 maanden dan blijft deze periode van kracht, anders heeft u 3 maanden garantie op het gerepareerde defect.
Uw (gerepareerde) mobiele telefoon is per post retour gezonden en wordt over enkele dagen op onderstaand adres bezorgd.
Gewoon ergens in een webshop kopen en niet bij Vodafone zelf, het gaat juist om telefoons die rechtstreeks bij Vodafone zijn gekocht.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:39 schreef Forgottenone het volgende:
Oke, ik lees hier dat Vodafone met Desire dus niks is.
Ik zat zelf te denken aan KPN omdat ik daar al 4 jaar zit en er nooit problemen mee heb gehad.
Wat raden jullie me aan, want ik hoef die branded rotzooi niet.
SwitchPro Widget bijvoorbeeld is wel erg fijn. En mooi om te zien ook, omdat je de buttons waarmee je bijv. met één klik WiFi of auto-rotate aan/uit zet, helemaal transparant kunt makenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:57 schreef DennisMoore het volgende:
Je kan 't kantelen wel (tijdelijk) uitzetten natuurlijk. Zijn wel apps voor geloof ik waarmee 't sneller gaat dan helemaal via Instellingen.
Doe eens een software update, kijken wat ie doetquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:16 schreef Koepert het volgende:
Ik heb gisteren mijn abbo verlengd...... bij de vodafone winkel....met een Desire.....met AMOLED scherm... unbranded zo lijkt het.. (Geen Voda-scene, geen 'proggies', nog andere checks?) en ik ben er blij mee
Kun je dat ook ergens checken dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:22 schreef Salatrel het volgende:
ik zou wel even oppassen met dingen installerendat je zeker weet dat het froyo is en niet die 360 crap
Probeer maar eerst eens in instellingen > over de telefoon > systeemsoftware update. En kijk als je Froyo, 2.2 krijgt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:37 schreef Koepert het volgende:
software-update gaan we nog maar ff niet doen... hij geeft iig bij firmware nu 2.1update1 aan.. lijkt verder unbranded.
Nog apps die k 'moet' hebben?
Zoals welke, Studenmobiel bijv?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Gewoon ergens in een webshop kopen en niet bij Vodafone zelf, het gaat juist om telefoons die rechtstreeks bij Vodafone zijn gekocht.
Nee, doe wel danquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:37 schreef Koepert het volgende:
software-update gaan we nog maar ff niet doen... hij geeft iig bij firmware nu 2.1update1 aan.. lijkt verder unbranded.
Nog apps die k 'moet' hebben?
Bijvoorbeeld, of gsmweb, gsmplaza, gsm.nl, typhone of 1 van de andere van http://gsmshops.startpagina.nl/quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:05 schreef Forgottenone het volgende:
[..]
Zoals welke, Studenmobiel bijv?
Nee dus.. 'telefoon is up to date'..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:48 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Probeer maar eerst eens in instellingen > over de telefoon > systeemsoftware update. En kijk als je Froyo, 2.2 krijgt.
Vodafone icm met een Desire is juist geweldig (goede FUP en goed bereik). Je moet alleen geen branded telefoon van ze hebben, want dan ben je de sjaak.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:39 schreef Forgottenone het volgende:
Oke, ik lees hier dat Vodafone met Desire dus niks is.
Ik zat zelf te denken aan KPN omdat ik daar al 4 jaar zit en er nooit problemen mee heb gehad.
Wat raden jullie me aan, want ik hoef die branded rotzooi niet.
quote:De update voor de T-Mobile toestellen is afgekeurd i.v.m. een aantal issues. We wachten nu op een nieuwe update van HTC.
Ik las het, lijkt me echt een ramp als dat gebeurt. Schijnt dat je toestel ook nog eens super sloom opstart door al die Vodafone rommel.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:18 schreef L3viathan het volgende:
Wat een stel sadisten bij Vodafone
Ik zou de reactie van die gebruikers wel willen zien nadat ze eindelijk een update ontvangen waarvan ze denken dat het Froyo is...
De telefoon start op en.... geen Froyo maar wel een hoop Vodafone rommel
Je moet er maar de humor van inzien, want het is natuurlijk om te janken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |