quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:13 schreef Lightning_NL het volgende:
Linkje voor mensen die willen unbranden na de rotzooi van de Vodafone update:
http://www.androidworld.n(...)-al-oplossingen.html
Ligt het aan mij of is dat topic gesloten met een lulverhaalf van Vodafone?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:33 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik ook niet... Net als iedereen dacht ik gewoon dat het FroYo zou zijn. Keihard genaaid door Vodafone dus.
Heel veel mensen zijn er boos om. Doe ook hier je beklag op het Vodafone forum!
http://forum.vodafone.nl/(...)royo-22/page__st__60
Heb je gelezen wat er uitgelegd wordt via de gepostte linkjes?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:37 schreef Enchanter het volgende:
Waarschijnlijk domme vraag , maar wat houdt uitbranden in ?
Ik had de linkjes niet gelezen , dat doe ik meestal als ik de telefoon in bezit heb , maar iig bedankt voor het antwoordenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:25 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Heb je gelezen wat er uitgelegd wordt via de gepostte linkjes?
Unbranden is de Provider troep van je telefoon halen en de originele htc rom op je telefoon zetten..
NIet waar.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:24 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is dat topic gesloten met een lulverhaalf van Vodafone?
Ok, bij mij staat er kan niet gereageerd worden in dit topic.. Maar misschien dat ik dan eerst moet inloggen of een account moet registreren?quote:
Ik vind deze actie zo asociaal van ze dat het een principe kwestie is geworde, zodra mijn huidige contract afloopt ben ik weg bij vodafone. Ondanks dat ik zeer tevreden ben met het telefoon netwerk en internet van vodafone neem ik graag genoegen met minder. Ik wens niet op zo'n manier geschoffeerd te worden als trouwe klant, punt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:47 schreef Murmeli het volgende:
Hmm klinkt lekker dan. rukkers van vodafone. dit kost ze klanten denk ik.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:33 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik ook niet... Net als iedereen dacht ik gewoon dat het FroYo zou zijn. Keihard genaaid door Vodafone dus.
Heel veel mensen zijn er boos om. Doe ook hier je beklag op het Vodafone forum!
http://forum.vodafone.nl/(...)royo-22/page__st__60
Dan heb ik afgelopen vrijdag in de Vodafone-shop blijkbaar een heel oud toestel gekregen of heel veel mazzel gehad, aangezien ik gewoon de FroYo-update kon binnenhalen.quote:"We voeren twee type HTC Desire toestellen:
-Een Vanilla (kale) versie met Android software (vlak na de lancering van het toestel verkocht)
-Een Vodafone branded versie waarop Vodafone branded Android software geïnstalleerd is"
Ze zagen natuurlijk meteen van hey dat is apk de mentalist die moeje niet fokken dus geef hem maar een goeie.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:24 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Dan heb ik afgelopen vrijdag in de Vodafone-shop blijkbaar een heel oud toestel gekregen of heel veel mazzel gehad, aangezien ik gewoon de FroYo-update kon binnenhalen.
alleen probeer ik em van 2.1 naar 2.2 te updaten, maar dat wil maar niet lukken, heb abbo bij t-mobile, kweet niet of dat iets uitmaaktquote:
'k Zit bij T-Mobile en heb hem ook nog niet..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
alleen probeer ik em van 2.1 naar 2.2 te updaten, maar dat wil maar niet lukken, heb abbo bij t-mobile, kweet niet of dat iets uitmaakt
Nog steeds niets... what to do?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:36 schreef J83 het volgende:
Ik krijg die update naar Froyo maar niet, snap er niets meer van. Automatisch niet, maar ook handmatig controleren op updates levert niets op. Heb een Desire zonder simlock. Help!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |