Als je hem gratis mag uitzoeken, gewoon iPhone, is namelijk het meeste waard.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:40 schreef Enchanter het volgende:
Toch ff een vraagje
Ik weet dat dit het HTC Desire topic is , ik mag van m'n vrienden van T-mobile een andere telefoon uitzoeken omdat m;n Samsung G-800 een kut toestel is (T-Mobile gaf het zelf toe).
Nu zit ik te twijfelen tussen de HTC desire , een blackberry of een I-phone.
Wat raden jullie me aan ?
poging 2 in een nu niet bijna vol topicquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:08 schreef roelref het volgende:
Ik had (voor froyo) het bij mijn mail zo dat hij de mail van de server haalde (daar ook liet staan) en dat de mail in de telefoon bleef staan als deze van de server naar outlook gedownload werd. Na de Froyo update echter een factory reset gedaan en mail opnieuw ingesteld. Maar nu krijg ik wat ik had op geen enkele manier meer voor elkaar? (gaat om een Hetnet mailadres)
Vond het een erg makkelijke manier om op locatie sommige mail terug te kunnen kijken, maar geen idee meer hoe.... Iemand een idee?
van vodafone, die je al binnen heb?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:45 schreef LastClick het volgende:
[..]
Heb die van mij al binnen en staat ook nog steeds op geannuleerd.. is gewoon stuk.
wat is branded?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:13 schreef HAL9000S het volgende:
Oh oke... vodafone (branded) had ik er bij moeten zetten denk ik....
Branded is dat de software op je toestel voorzien is van extra software van de provider. Zo kunnen menu's in het rood of roze zijn, is er software uitgeschakeld en de naam van de provider kan zelfs op het toestel staan.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:50 schreef Vanyel het volgende:
Zijn er meer mensen die nu met froyo in handcent de accenten (bij longpress) niet zien omdat ze boven uit beeld verdwijnen?
ah zo. mja dat doen ze vaak wel, zeker bij de wat duurdere toestellenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:46 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Branded is dat de software op je toestel voorzien is van extra software van de provider. Zo kunnen menu's in het rood of roze zijn, is er software uitgeschakeld en de naam van de provider kan zelfs op het toestel staan.
Kortom het is rotzooi wat ze er op zetten.
De WiFi-hotspot is uitgeschakeld. Dit hebben ze gedaan om te voorkomen dat je je telefoon als modem gaat gebruiken en zo meer dataverkeer genereert ivm de FUP.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:49 schreef Vanyel het volgende:
Ik snap het ook niet zo goed. Je eigen logo en spulletjes erbij stoppen vind ik nog niet zo gek voor een provider, maar waarom zou je in godsnaam software gaan uitschakelen?
Blackberry zou ik NOOIT van mijn leven aan iemand aanraden na er een paar keer mee gewerkt te hebben... Wat een schijtsysteem is dat zegquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:40 schreef Enchanter het volgende:
Toch ff een vraagje
Ik weet dat dit het HTC Desire topic is , ik mag van m'n vrienden van T-mobile een andere telefoon uitzoeken omdat m;n Samsung G-800 een kut toestel is (T-Mobile gaf het zelf toe).
Nu zit ik te twijfelen tussen de HTC desire , een blackberry of een I-phone.
Wat raden jullie me aan ?
thanks! ik geloof dat ik daar een slim iemand voor nodig heb, om dat voor mij te doenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:04 schreef _Flea_ het volgende:
Hier is de link:
androidworld.nl/36018/fro(...)ollen/#comment-27106
Je kan Flash op On Demand zetten in de instellingen. Zo kan je een Flash element laden door er op te drukken, maar vertraagt het de browser niet omdat de elementen in eerste instantie niet worden geladen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:18 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, 'k vind de browser er ook niet sneller op geworden eigenlijk, integendeel.
Zal wel komen doordat ie nu 'echte' flash laat zien op pagina's ofzo.
Later maar 's rommelen met een andere browser. Is er eentje met soort van flashblock oid?
En hij laat pagina's nu standaard onleesbaar uitgezoomed zien, terwijl ik bij instellingen de 'Standaardzoom' op 'Dichtbij' hebt gezet. DIt overigens pas nadat ik ná installatie van Froyo eens een factoryreset had gedaan. Daarvoor was dit niet. Vreemd. Dat betekent dat ik bij iedere nieuwe pagina nu eerst een double-tap moet doen om in te zoomen. Annoying.
Klopt, het is belachelijk dat Google hier nog niks voor bedacht heeft. Wellicht dat ze zich met Gingerbread (3.0) kunnen richten op dit soort fratsen i.p.v. alleen maar grotere nieuwe dingen toe te voegen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:13 schreef retorbrapi het volgende:
Zijn dat serieus de stappen die je moet doen om een screenshot te maken?
Waar zit dat ergens?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:40 schreef elfzesendertig het volgende:
Je kan Flash op On Demand zetten in de instellingen. Zo kan je een Flash element laden door er op te drukken, maar vertraagt het de browser niet omdat de elementen in eerste instantie niet worden geladen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |