abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84835298
Volgens mij is die vodafone update HELEMAAL GEEN FROYO.

Het is gewoon een smerige update die allemaal spam van vodafone installeert, verder vrijwel niks!!!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 23:40:48 #27
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_84835679
Toch ff een vraagje
Ik weet dat dit het HTC Desire topic is , ik mag van m'n vrienden van T-mobile een andere telefoon uitzoeken omdat m;n Samsung G-800 een kut toestel is (T-Mobile gaf het zelf toe 8)7 ).
Nu zit ik te twijfelen tussen de HTC desire , een blackberry of een I-phone.
Wat raden jullie me aan ?
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 23:41:24 #28
180174 Diemux
People vs Me
pi_84835704
2.1 update 1 is de laatste update geweest van Android voordat Froyo kwam!

Ik tuimelde er ook in en dacht Froyo te hebben... Die kwam een uurtje later :P
pi_84837479
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:40 schreef Enchanter het volgende:
Toch ff een vraagje
Ik weet dat dit het HTC Desire topic is , ik mag van m'n vrienden van T-mobile een andere telefoon uitzoeken omdat m;n Samsung G-800 een kut toestel is (T-Mobile gaf het zelf toe 8)7 ).
Als je hem gratis mag uitzoeken, gewoon iPhone, is namelijk het meeste waard.
Wil je hem zakelijk gebruiken > blackberry.

Keuze tussen iPhone & Desire is moeilijk, gewoon even voelen in de winkel en kopen waar je je het beste bij voelt.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
  woensdag 4 augustus 2010 @ 00:48:14 #30
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_84837983
Aha, zo zit het dus :')

Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  woensdag 4 augustus 2010 @ 01:05:51 #31
180174 Diemux
People vs Me
pi_84838508
Yup, je zult nog even geduld moeten hebben :P
pi_84841444
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 19:08 schreef roelref het volgende:
Ik had (voor froyo) het bij mijn mail zo dat hij de mail van de server haalde (daar ook liet staan) en dat de mail in de telefoon bleef staan als deze van de server naar outlook gedownload werd. Na de Froyo update echter een factory reset gedaan en mail opnieuw ingesteld. Maar nu krijg ik wat ik had op geen enkele manier meer voor elkaar? (gaat om een Hetnet mailadres)

Vond het een erg makkelijke manier om op locatie sommige mail terug te kunnen kijken, maar geen idee meer hoe.... Iemand een idee?
poging 2 in een nu niet bijna vol topic :P
pi_84841786
Over zwarte vlekken bij een zilveren Desire gesproken; klopt. Samen met dat Valento hoesje krijg je idd 2 zwarte plekken. Da's behoorlijk zuur ja. Dus ik zou sowieso voor een ander hoesje gaan als je de zilveren kiest (vind ik persoonlijk de mooiste Desire). Ik zag dat de originele HTC sleeve maar iets van 15 euro koste op hun eigen site. Daar kan je trouwens ook voor 3 tientjes een andere achterkant kopen (!).
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 08:31:21 #34
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_84841964
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:45 schreef LastClick het volgende:

[..]

Heb die van mij al binnen en staat ook nog steeds op geannuleerd.. is gewoon stuk.
van vodafone, die je al binnen heb?
iig mooi om te weten dat de site dan gewoon stuk is. ik zag wel dat ze mn abbo al hebben aangepast :{
op zich voor mij niet heel erg, want mijn nieuwe abbo met de htc is toch goedkoper (fors minder belminuten, ik bel nu bijna niet meer, eigenlijk bijna alleen sms)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 4 augustus 2010 @ 08:32:06 #35
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_84841972
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:13 schreef HAL9000S het volgende:
Oh oke... vodafone (branded) had ik er bij moeten zetten denk ik....
wat is branded?
pi_84842147
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 08:32 schreef Murmeli het volgende:

[..]

wat is branded?
Branded is dat de software op je toestel voorzien is van extra software van de provider. Zo kunnen menu's in het rood of roze zijn, is er software uitgeschakeld en de naam van de provider kan zelfs op het toestel staan.
Kortom het is rotzooi wat ze er op zetten.
pi_84842182
Ik snap het ook niet zo goed. Je eigen logo en spulletjes erbij stoppen vind ik nog niet zo gek voor een provider, maar waarom zou je in godsnaam software gaan uitschakelen?

Ook van mij nog een herhaling uit het vorige topic:
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 08:50 schreef Vanyel het volgende:
Zijn er meer mensen die nu met froyo in handcent de accenten (bij longpress) niet zien omdat ze boven uit beeld verdwijnen?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 08:55:38 #38
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_84842260
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 08:46 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

Branded is dat de software op je toestel voorzien is van extra software van de provider. Zo kunnen menu's in het rood of roze zijn, is er software uitgeschakeld en de naam van de provider kan zelfs op het toestel staan.
Kortom het is rotzooi wat ze er op zetten.
ah zo. mja dat doen ze vaak wel, zeker bij de wat duurdere toestellen -O-
maar in het vorige topic staat dus hoe je je toestel kan unbranden? welk postnummer ongeveer?
pi_84842281
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 08:49 schreef Vanyel het volgende:
Ik snap het ook niet zo goed. Je eigen logo en spulletjes erbij stoppen vind ik nog niet zo gek voor een provider, maar waarom zou je in godsnaam software gaan uitschakelen?
De WiFi-hotspot is uitgeschakeld. Dit hebben ze gedaan om te voorkomen dat je je telefoon als modem gaat gebruiken en zo meer dataverkeer genereert ivm de FUP.
pi_84842290
Ik wacht nog totdat je de nieuwe software ook voor t-mobile kan downloaden..
pi_84842563
Hmm, 'k vind de browser er ook niet sneller op geworden eigenlijk, integendeel.
Zal wel komen doordat ie nu 'echte' flash laat zien op pagina's ofzo.

Later maar 's rommelen met een andere browser. Is er eentje met soort van flashblock oid?

En hij laat pagina's nu standaard onleesbaar uitgezoomed zien, terwijl ik bij instellingen de 'Standaardzoom' op 'Dichtbij' hebt gezet. DIt overigens pas nadat ik ná installatie van Froyo eens een factoryreset had gedaan. Daarvoor was dit niet. Vreemd. Dat betekent dat ik bij iedere nieuwe pagina nu eerst een double-tap moet doen om in te zoomen. Annoying }:|.

[ Bericht 23% gewijzigd door DennisMoore op 04-08-2010 09:23:47 ]
  woensdag 4 augustus 2010 @ 09:23:44 #43
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_84842656
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:40 schreef Enchanter het volgende:
Toch ff een vraagje
Blackberry zou ik NOOIT van mijn leven aan iemand aanraden na er een paar keer mee gewerkt te hebben... Wat een schijtsysteem is dat zeg :r
Don't let my username fool you...
  woensdag 4 augustus 2010 @ 09:24:54 #44
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_84842672
quote:
thanks! ik geloof dat ik daar een slim iemand voor nodig heb, om dat voor mij te doen :)
  woensdag 4 augustus 2010 @ 09:31:15 #45
19529 Fendy
True Spirit
pi_84842794
Ik gebruik mijn privé-Desire ook zakelijk. Had eerst een iPaq van de zaak, wat een schijtding. Echt een oase van gebruiksgemak om Desire daarvoor in de plaats te hebben.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 09:36:01 #46
311340 J83
New kid, be nice
pi_84842875
Ik krijg die update naar Froyo maar niet, snap er niets meer van. Automatisch niet, maar ook handmatig controleren op updates levert niets op. Heb een Desire zonder simlock. Help! :(
pi_84842940
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 09:18 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, 'k vind de browser er ook niet sneller op geworden eigenlijk, integendeel.
Zal wel komen doordat ie nu 'echte' flash laat zien op pagina's ofzo.

Later maar 's rommelen met een andere browser. Is er eentje met soort van flashblock oid?

En hij laat pagina's nu standaard onleesbaar uitgezoomed zien, terwijl ik bij instellingen de 'Standaardzoom' op 'Dichtbij' hebt gezet. DIt overigens pas nadat ik ná installatie van Froyo eens een factoryreset had gedaan. Daarvoor was dit niet. Vreemd. Dat betekent dat ik bij iedere nieuwe pagina nu eerst een double-tap moet doen om in te zoomen. Annoying }:|.
Je kan Flash op On Demand zetten in de instellingen. Zo kan je een Flash element laden door er op te drukken, maar vertraagt het de browser niet omdat de elementen in eerste instantie niet worden geladen.
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:13 schreef retorbrapi het volgende:
Zijn dat serieus de stappen die je moet doen om een screenshot te maken?
Klopt, het is belachelijk dat Google hier nog niks voor bedacht heeft. Wellicht dat ze zich met Gingerbread (3.0) kunnen richten op dit soort fratsen i.p.v. alleen maar grotere nieuwe dingen toe te voegen.
pi_84843287
Uhm, 2 topics over HTC Desire #19?
HTC Desire #19: Waar we Froyo steeds meer uitpluizen!
pi_84843301
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 09:40 schreef elfzesendertig het volgende:

Je kan Flash op On Demand zetten in de instellingen. Zo kan je een Flash element laden door er op te drukken, maar vertraagt het de browser niet omdat de elementen in eerste instantie niet worden geladen.
Waar zit dat ergens?
'k Zie alleen Java-script aan/uit en Plugins aan/uit/op aanvraag...
  woensdag 4 augustus 2010 @ 10:11:41 #50
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_84843602
Sinds de update naar 2.2 krijg ik op een van mijn gmail-accounts geen mail meer binnen...... Automatisch updaten staat voor beide accounts aangevinkt maar toch krijg ik op een account geen melding meer dat er een nieuwe mail is terwijl die wel ontvangen is.

Herkenbaar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')