dat er genoeg functies vaak uitgeschakeld worden door VFquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:32 schreef msnk het volgende:
Wat is er zo erg aan een branded toestel?
Heb je dan bv ook Vodafone als homepage als je voor het eerst het internet opgaat?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat er genoeg functies vaak uitgeschakeld worden door VF
Ik hoef het persoonlijk niet nee, krijg je van die advertenties ook als "tv op uw mobiel, nu voor weinig" ofzo...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:32 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wil ik dat niet? Kan ik dan niet gewoon op nee klikken?
Hè nee, dat hoef ik ook niet!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:44 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik hoef het persoonlijk niet nee, krijg je van die advertenties ook als "tv op uw mobiel, nu voor weinig" ofzo...
Ik had hiervoor een branded N95 en die vodafone meuk kon mij gestolen worden..
Hier gelukkig geen last van, werkt supersnel... volgens mij zelfs iets sneller dan voorheen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:00 schreef s0k het volgende:
Ik heb het idee dat met de nieuwe update zowel de browser trager reageert, maar dat het internet ook trager/minder soepel is. Dat bedoel ik dus qua mail ophalen etc. Heel storend.
Zoals wat dan allemaal? Heb de Desire besteld via VF, wat zou ik dan hoogstwaarschijnlijk moeten missenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat er genoeg functies vaak uitgeschakeld worden door VF
?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:44 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik hoef het persoonlijk niet nee, krijg je van die advertenties ook als "tv op uw mobiel, nu voor weinig" ofzo...
Ik had hiervoor een branded N95 en die vodafone meuk kon mij gestolen worden..
Het zal wel los lopen met dat lampje. Heb 'm niet vaak nodig. Wel handig dat het er standaard in zit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:01 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nou, ik had eerst "Beamwidget", een schakelaartje op een van m'n schermen, die kon ook de helderheid regelen en de maker gaf wel een waarschuwing dat hij op z'n hoogste helderheid erg warm kon worden en blijkbaar kon doorbranden. Maar dat kan natuurlijk ook gewoon een waarschuwing voor z'n eigen bestwil zijn geweest
Vind het een leuk programmatje. Als je op menu drukt krijg je ook nog een knipper mogelijkheid en SOS. Je weet nooit wanneer je dát nodig hebt
Ik heb juist sinds froyo veel beter bereikquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:53 schreef Vanyel het volgende:
Internet gaat bij mij nog prima. Ik verlies wel sinds froyo mijn gewone telefoonbereik, zelfs als ik ergens zit te bellen (t-mobile). Heel irritant.
Bij de hero altijd gebruikt en ook voor de desire de volgende gebruikt:quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Sinds twee weken ook een trotse eigenaar van dit fenomenale toestel, alleen ben ik nog zoekende naar een goede telefoon case. Iemand?
Vind ik ook wel, misschien heeft het te maken met animated gifs en flash ofzoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:00 schreef s0k het volgende:
Ik heb het idee dat met de nieuwe update zowel de browser trager reageert, maar dat het internet ook trager/minder soepel is. Dat bedoel ik dus qua mail ophalen etc. Heel storend.
Of de radio is gewoon kut?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:24 schreef Fendy het volgende:
[..]
Vind ik ook wel, misschien heeft het te maken met animated gifs en flash ofzo
Heb die van mij al binnen en staat ook nog steeds op geannuleerd.. is gewoon stuk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:25 schreef Murmeli het volgende:
wtf
check ik mijn orderstatus. er staat: order geannuleerd. WTF
ik vind vodabliep niet zo lief meer denk ik
De radio die kut zou zijn doet niets aan het scrollen ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |