quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:13 schreef Lightning_NL het volgende:
Linkje voor mensen die willen unbranden na de rotzooi van de Vodafone update:
http://www.androidworld.n(...)-al-oplossingen.html
Ligt het aan mij of is dat topic gesloten met een lulverhaalf van Vodafone?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:33 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik ook niet... Net als iedereen dacht ik gewoon dat het FroYo zou zijn. Keihard genaaid door Vodafone dus.
Heel veel mensen zijn er boos om. Doe ook hier je beklag op het Vodafone forum!
http://forum.vodafone.nl/(...)royo-22/page__st__60
Heb je gelezen wat er uitgelegd wordt via de gepostte linkjes?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:37 schreef Enchanter het volgende:
Waarschijnlijk domme vraag , maar wat houdt uitbranden in ?
Ik had de linkjes niet gelezen , dat doe ik meestal als ik de telefoon in bezit heb , maar iig bedankt voor het antwoordenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:25 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Heb je gelezen wat er uitgelegd wordt via de gepostte linkjes?
Unbranden is de Provider troep van je telefoon halen en de originele htc rom op je telefoon zetten..
NIet waar.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:24 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is dat topic gesloten met een lulverhaalf van Vodafone?
Ok, bij mij staat er kan niet gereageerd worden in dit topic.. Maar misschien dat ik dan eerst moet inloggen of een account moet registreren?quote:
Ik vind deze actie zo asociaal van ze dat het een principe kwestie is geworde, zodra mijn huidige contract afloopt ben ik weg bij vodafone. Ondanks dat ik zeer tevreden ben met het telefoon netwerk en internet van vodafone neem ik graag genoegen met minder. Ik wens niet op zo'n manier geschoffeerd te worden als trouwe klant, punt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:47 schreef Murmeli het volgende:
Hmm klinkt lekker dan. rukkers van vodafone. dit kost ze klanten denk ik.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:33 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik ook niet... Net als iedereen dacht ik gewoon dat het FroYo zou zijn. Keihard genaaid door Vodafone dus.
Heel veel mensen zijn er boos om. Doe ook hier je beklag op het Vodafone forum!
http://forum.vodafone.nl/(...)royo-22/page__st__60
Dan heb ik afgelopen vrijdag in de Vodafone-shop blijkbaar een heel oud toestel gekregen of heel veel mazzel gehad, aangezien ik gewoon de FroYo-update kon binnenhalen.quote:"We voeren twee type HTC Desire toestellen:
-Een Vanilla (kale) versie met Android software (vlak na de lancering van het toestel verkocht)
-Een Vodafone branded versie waarop Vodafone branded Android software geïnstalleerd is"
Ze zagen natuurlijk meteen van hey dat is apk de mentalist die moeje niet fokken dus geef hem maar een goeie.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:24 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Dan heb ik afgelopen vrijdag in de Vodafone-shop blijkbaar een heel oud toestel gekregen of heel veel mazzel gehad, aangezien ik gewoon de FroYo-update kon binnenhalen.
alleen probeer ik em van 2.1 naar 2.2 te updaten, maar dat wil maar niet lukken, heb abbo bij t-mobile, kweet niet of dat iets uitmaaktquote:
'k Zit bij T-Mobile en heb hem ook nog niet..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
alleen probeer ik em van 2.1 naar 2.2 te updaten, maar dat wil maar niet lukken, heb abbo bij t-mobile, kweet niet of dat iets uitmaakt
Nog steeds niets... what to do?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:36 schreef J83 het volgende:
Ik krijg die update naar Froyo maar niet, snap er niets meer van. Automatisch niet, maar ook handmatig controleren op updates levert niets op. Heb een Desire zonder simlock. Help!
Aha!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:37 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Zit bij T-Mobile en heb hem ook nog niet..
Met WiFi geprobeerd nu maar nog steeds hetzelfde, factory reste zal ik als last resort doen, heb niet zon haast :pquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:25 schreef DennisMoore het volgende:
En misschien 's een factory reset uitvoeren.
Beeeeh, ergerlijk inderdaad. Kan nu ook niet meer in bed lezen aangezien scherm steeds naar rechts draait...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:17 schreef IkBenOzan het volgende:
Meeeeh.. Hebben jullie ook last van het terugkantelen van het scherm? Na de update gaat het terugkantelen wat moeizaam. Ik begin me ook te ergeren aan het scrollen van websites. Gaat niet meer soepel
Je kan 't kantelen wel (tijdelijk) uitzetten natuurlijk. Zijn wel apps voor geloof ik waarmee 't sneller gaat dan helemaal via Instellingen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:39 schreef Alxander het volgende:
Beeeeh, ergerlijk inderdaad. Kan nu ook niet meer in bed lezen aangezien scherm steeds naar rechts draait...
quote:Geachte heer/mevrouw,
Hierbij informeren wij u dat de reparatie van uw mobiele telefoon is afgerond. Deze reparatie is kosteloos verricht. Indien de resterende duur van uw garantietermijn langer is dan 3 maanden dan blijft deze periode van kracht, anders heeft u 3 maanden garantie op het gerepareerde defect.
Uw (gerepareerde) mobiele telefoon is per post retour gezonden en wordt over enkele dagen op onderstaand adres bezorgd.
Gewoon ergens in een webshop kopen en niet bij Vodafone zelf, het gaat juist om telefoons die rechtstreeks bij Vodafone zijn gekocht.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:39 schreef Forgottenone het volgende:
Oke, ik lees hier dat Vodafone met Desire dus niks is.
Ik zat zelf te denken aan KPN omdat ik daar al 4 jaar zit en er nooit problemen mee heb gehad.
Wat raden jullie me aan, want ik hoef die branded rotzooi niet.
SwitchPro Widget bijvoorbeeld is wel erg fijn. En mooi om te zien ook, omdat je de buttons waarmee je bijv. met één klik WiFi of auto-rotate aan/uit zet, helemaal transparant kunt makenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:57 schreef DennisMoore het volgende:
Je kan 't kantelen wel (tijdelijk) uitzetten natuurlijk. Zijn wel apps voor geloof ik waarmee 't sneller gaat dan helemaal via Instellingen.
Doe eens een software update, kijken wat ie doetquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:16 schreef Koepert het volgende:
Ik heb gisteren mijn abbo verlengd...... bij de vodafone winkel....met een Desire.....met AMOLED scherm... unbranded zo lijkt het.. (Geen Voda-scene, geen 'proggies', nog andere checks?) en ik ben er blij mee
Kun je dat ook ergens checken dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:22 schreef Salatrel het volgende:
ik zou wel even oppassen met dingen installerendat je zeker weet dat het froyo is en niet die 360 crap
Probeer maar eerst eens in instellingen > over de telefoon > systeemsoftware update. En kijk als je Froyo, 2.2 krijgt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:37 schreef Koepert het volgende:
software-update gaan we nog maar ff niet doen... hij geeft iig bij firmware nu 2.1update1 aan.. lijkt verder unbranded.
Nog apps die k 'moet' hebben?
Zoals welke, Studenmobiel bijv?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Gewoon ergens in een webshop kopen en niet bij Vodafone zelf, het gaat juist om telefoons die rechtstreeks bij Vodafone zijn gekocht.
Nee, doe wel danquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:37 schreef Koepert het volgende:
software-update gaan we nog maar ff niet doen... hij geeft iig bij firmware nu 2.1update1 aan.. lijkt verder unbranded.
Nog apps die k 'moet' hebben?
Bijvoorbeeld, of gsmweb, gsmplaza, gsm.nl, typhone of 1 van de andere van http://gsmshops.startpagina.nl/quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:05 schreef Forgottenone het volgende:
[..]
Zoals welke, Studenmobiel bijv?
Nee dus.. 'telefoon is up to date'..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:48 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Probeer maar eerst eens in instellingen > over de telefoon > systeemsoftware update. En kijk als je Froyo, 2.2 krijgt.
Vodafone icm met een Desire is juist geweldig (goede FUP en goed bereik). Je moet alleen geen branded telefoon van ze hebben, want dan ben je de sjaak.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:39 schreef Forgottenone het volgende:
Oke, ik lees hier dat Vodafone met Desire dus niks is.
Ik zat zelf te denken aan KPN omdat ik daar al 4 jaar zit en er nooit problemen mee heb gehad.
Wat raden jullie me aan, want ik hoef die branded rotzooi niet.
quote:De update voor de T-Mobile toestellen is afgekeurd i.v.m. een aantal issues. We wachten nu op een nieuwe update van HTC.
Ik las het, lijkt me echt een ramp als dat gebeurt. Schijnt dat je toestel ook nog eens super sloom opstart door al die Vodafone rommel.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:18 schreef L3viathan het volgende:
Wat een stel sadisten bij Vodafone
Ik zou de reactie van die gebruikers wel willen zien nadat ze eindelijk een update ontvangen waarvan ze denken dat het Froyo is...
De telefoon start op en.... geen Froyo maar wel een hoop Vodafone rommel
Je moet er maar de humor van inzien, want het is natuurlijk om te janken
Ik zat daar met een chagrijnig gezicht en de telefoon in mijn hand...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:18 schreef L3viathan het volgende:
Wat een stel sadisten bij Vodafone
Ik zou de reactie van die gebruikers wel willen zien nadat ze eindelijk een update ontvangen waarvan ze denken dat het Froyo is...
De telefoon start op en.... geen Froyo maar wel een hoop Vodafone rommel
Je moet er maar de humor van inzien, want het is natuurlijk om te janken
Ik vermoed dat dat gaat over de Wifi hotspot mogelijkheid. Maar het is wel zuur zeg... Het motiveert gebruikers alleen maar om te rooten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:38 schreef Ireyon het volgende:
Mja wat is dit nou weer voor onzin.. Over Froyo op Desires met een T-Mobile abo;
[..]
T-Mobile en Vodafone wachten op bugfixes van HTC.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:22 schreef abruzzese het volgende:
En wanneer krijgen HTC Desire Vodafone bezitters de update naar Android 2.2 ?Als ik de reviews lees van de Android 2.2 is deze toch een verbetering tegenover de Android 2.1 .Ik snap er nu helemaal niks meer van , andere HTC Desire bezitters zoals KPN en T-Mobile hebben deze Android 2.2 toch wel geupdate ?Nu heb ik een nieuwste smartphone van HTC ( Vodafone ) en krijg geen update 2.2 ?????????
T-Mobile wil natuurlijk ook een zooi eigen apps erbij in bakkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:38 schreef Ireyon het volgende:
Mja wat is dit nou weer voor onzin.. Over Froyo op Desires met een T-Mobile abo;
[..]
Leuk dat Froyo er is, maar ik vind de reacties hier wat overdreven. Ja het is leuk dat er wat nieuwe features opzitten, ja leuk dat ie ietsje sneller is, maar kom op. Over dat 360 gedoe ben ik het er roerend mee eens dat dat kut is, maar de zuurheid over het feit dat Froyo er nog niet is snap ik niet helemaal.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:22 schreef abruzzese het volgende:
En wanneer krijgen HTC Desire Vodafone bezitters de update naar Android 2.2 ?Als ik de reviews lees van de Android 2.2 is deze toch een verbetering tegenover de Android 2.1 .Ik snap er nu helemaal niks meer van , andere HTC Desire bezitters zoals KPN en T-Mobile hebben deze Android 2.2 toch wel geupdate ?Nu heb ik een nieuwste smartphone van HTC ( Vodafone ) en krijg geen update 2.2 ?????????
Naja da's dan mooi kut.. Zaterdag moet ik m'n Vodafone-Simkaartje erin stoppen (wissel van abo/provider), 't is niet te hopen dat ik met de overbodige zooi van beide providers zit opgescheept dan..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:37 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
T-Mobile wil natuurlijk ook een zooi eigen apps erbij in bakken
Hehe, ik dacht ook al dat ik iets miste. Zo spannend is het niet, zaklamp heb je ook een app voor (die heet ook zaklamp), wifi hotspot gebruik ik toch nooit en die snelheid heb ik tot nu toe nog niet gemerkt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:42 schreef Fendy het volgende:
[..]
Leuk dat Froyo er is, maar ik vind de reacties hier wat overdreven. Ja het is leuk dat er wat nieuwe features opzitten, ja leuk dat ie ietsje sneller is, maar kom op. Over dat 360 gedoe ben ik het er roerend mee eens dat dat kut is, maar de zuurheid over het feit dat Froyo er nog niet is snap ik niet helemaal.
Zaklampje, wifi hotspot en wat sneller, in a nutshell.
Dat is heel raar. Want iedereen hoort de 2.2 update te krijgen nu tenzij je Vodafone branded bent.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:40 schreef Koepert het volgende:
[..]
Nee dus.. 'telefoon is up to date'..
Geen idee... het hoort in ieder geval niet. Harde reset geprobeerd?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:41 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom valt mijn desire regelmatig uit als ik aan het browsen ben of op een andere manier wat rekenkracht van hem vraag
Kan het niet zijn dat het toch in batches gaat om overload van de servers te voorkomen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:39 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Dat is heel raar. Want iedereen hoort de 2.2 update te krijgen nu tenzij je Vodafone branded bent.
Nee, idd... zoals in de specs te zien is ondersteund de Desire geen 802.11nquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:19 schreef Spike1506 het volgende:
Helaas werkt 802.11n niet op de HTC Desire
lijkt er wel opquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:53 schreef Jesse_ het volgende:
Is het onderdeel Privacy uit het instellingen menu verdwenen met Froyo?
Nee, er zijn een aantal dingen veranderd van naam.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:53 schreef Jesse_ het volgende:
Het schijnt gelukkig wel mogelijk te zijn met custom roms. Binnenkort, als deze werken met de nieuweste bootloader, maar eens testen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:23 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Nee, idd... zoals in de specs te zien is ondersteund de Desire geen 802.11n
Je kunt er nog wel via een omweg bij komen. Dan moet je zoeken (met bijv google search) op privacy (wel eerst bij doorzoekbare items "settings" selecteren)..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:53 schreef Jesse_ het volgende:
wat was je klacht? die van mij was een retour en als het goed is inmiddels weer op weg terug naar mij toequote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:51 schreef Jesse_ het volgende:
buh telefoon minstens twee weken kwijt![]()
Als schrale troost vertelde de verkoper dat er veel meer Desires terug gekomen waren de laatste week
Ja onder aan de achterkant was hij tijdens het uitvallen en opnieuw opstarten erg warmquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat was je klacht? die van mij was een retour en als het goed is inmiddels weer op weg terug naar mij toe
teruggelezen en leek op mijn klacht. plotseling uitschakelen en vervolgens vastlopen bij opstarten.
voelde hij ook erg warm aan?
ik heb hem afgelopen zondag achtergelaten bij een T-mobile shop en kreeg gisteravond mail dat onder garantie kostenloos is gerepareerd en retour gezonden word...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:57 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ja onder aan de achterkant was hij tijdens het uitvallen en opnieuw opstarten erg warm
Voor een week teken ik ookquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb hem afgelopen zondag achtergelaten bij een T-mobile shop en kreeg gisteravond mail dat onder garantie kostenloos is gerepareerd en retour gezonden word...
verwacht hem zaterdag dus was hem ongeveer een week kwijt
Reset hielp niet helaasquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:08 schreef Renesite het volgende:
Waarschijnlijk de klachten die ik ook had?
Ik heb hem ook teruggebracht met de intentie hem te laten fixen. Hij viel steeds uit wanneer ik het geluid stelde en na een tijdje ook als ik muziek luisterde.
Na hem gereset te hebben (aanknop en dan geluidsknopje inhouden ^ of \/ ) was het weer prima
HE DIE PEN HEB IK NIET GEKREGENquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:20 schreef Salatrel het volgende:
hij lag vandaag al in de brievenbus
volgens de omschrijving zijn er onderdelen vervangen. zat netjes een doos (print van een touwtje eromheen met labeltje i'm back van HTC) in de doos zat ook nog een HTC pen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
HE DIE PEN HEB IK NIET GEKREGEN
Dat is toch die doos waarin ze de branded toestellen verschepen?quote:
hij is teruggekomen van reparatiequote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:27 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is toch die doos waarin ze de branded toestellen verschepen?
Euh. Ik heb een langwerpig doosje, klein vierkant ding. Dus unbranded maar wel branded?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:27 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is toch die doos waarin ze de branded toestellen verschepen?
Was een grapje.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh. Ik heb een langwerpig doosje, klein vierkant ding. Dus unbranded maar wel branded?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:47 schreef APK het volgende:
[..]
Was een grapje.
Ik heb ook gewoon zo'n langwerpige verpakking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |