Ik zat daar met een chagrijnig gezicht en de telefoon in mijn hand...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:18 schreef L3viathan het volgende:
Wat een stel sadisten bij Vodafone
Ik zou de reactie van die gebruikers wel willen zien nadat ze eindelijk een update ontvangen waarvan ze denken dat het Froyo is...
De telefoon start op en.... geen Froyo maar wel een hoop Vodafone rommel
Je moet er maar de humor van inzien, want het is natuurlijk om te janken
Ik vermoed dat dat gaat over de Wifi hotspot mogelijkheid. Maar het is wel zuur zeg... Het motiveert gebruikers alleen maar om te rooten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:38 schreef Ireyon het volgende:
Mja wat is dit nou weer voor onzin.. Over Froyo op Desires met een T-Mobile abo;
[..]
T-Mobile en Vodafone wachten op bugfixes van HTC.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:22 schreef abruzzese het volgende:
En wanneer krijgen HTC Desire Vodafone bezitters de update naar Android 2.2 ?Als ik de reviews lees van de Android 2.2 is deze toch een verbetering tegenover de Android 2.1 .Ik snap er nu helemaal niks meer van , andere HTC Desire bezitters zoals KPN en T-Mobile hebben deze Android 2.2 toch wel geupdate ?Nu heb ik een nieuwste smartphone van HTC ( Vodafone ) en krijg geen update 2.2 ?????????
T-Mobile wil natuurlijk ook een zooi eigen apps erbij in bakkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:38 schreef Ireyon het volgende:
Mja wat is dit nou weer voor onzin.. Over Froyo op Desires met een T-Mobile abo;
[..]
Leuk dat Froyo er is, maar ik vind de reacties hier wat overdreven. Ja het is leuk dat er wat nieuwe features opzitten, ja leuk dat ie ietsje sneller is, maar kom op. Over dat 360 gedoe ben ik het er roerend mee eens dat dat kut is, maar de zuurheid over het feit dat Froyo er nog niet is snap ik niet helemaal.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:22 schreef abruzzese het volgende:
En wanneer krijgen HTC Desire Vodafone bezitters de update naar Android 2.2 ?Als ik de reviews lees van de Android 2.2 is deze toch een verbetering tegenover de Android 2.1 .Ik snap er nu helemaal niks meer van , andere HTC Desire bezitters zoals KPN en T-Mobile hebben deze Android 2.2 toch wel geupdate ?Nu heb ik een nieuwste smartphone van HTC ( Vodafone ) en krijg geen update 2.2 ?????????
Naja da's dan mooi kut.. Zaterdag moet ik m'n Vodafone-Simkaartje erin stoppen (wissel van abo/provider), 't is niet te hopen dat ik met de overbodige zooi van beide providers zit opgescheept dan..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:37 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
T-Mobile wil natuurlijk ook een zooi eigen apps erbij in bakken
Hehe, ik dacht ook al dat ik iets miste. Zo spannend is het niet, zaklamp heb je ook een app voor (die heet ook zaklamp), wifi hotspot gebruik ik toch nooit en die snelheid heb ik tot nu toe nog niet gemerkt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:42 schreef Fendy het volgende:
[..]
Leuk dat Froyo er is, maar ik vind de reacties hier wat overdreven. Ja het is leuk dat er wat nieuwe features opzitten, ja leuk dat ie ietsje sneller is, maar kom op. Over dat 360 gedoe ben ik het er roerend mee eens dat dat kut is, maar de zuurheid over het feit dat Froyo er nog niet is snap ik niet helemaal.
Zaklampje, wifi hotspot en wat sneller, in a nutshell.
Dat is heel raar. Want iedereen hoort de 2.2 update te krijgen nu tenzij je Vodafone branded bent.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:40 schreef Koepert het volgende:
[..]
Nee dus.. 'telefoon is up to date'..
Geen idee... het hoort in ieder geval niet. Harde reset geprobeerd?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:41 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom valt mijn desire regelmatig uit als ik aan het browsen ben of op een andere manier wat rekenkracht van hem vraag
Kan het niet zijn dat het toch in batches gaat om overload van de servers te voorkomen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:39 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Dat is heel raar. Want iedereen hoort de 2.2 update te krijgen nu tenzij je Vodafone branded bent.
Nee, idd... zoals in de specs te zien is ondersteund de Desire geen 802.11nquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:19 schreef Spike1506 het volgende:
Helaas werkt 802.11n niet op de HTC Desire
lijkt er wel opquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:53 schreef Jesse_ het volgende:
Is het onderdeel Privacy uit het instellingen menu verdwenen met Froyo?
Nee, er zijn een aantal dingen veranderd van naam.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:53 schreef Jesse_ het volgende:
Het schijnt gelukkig wel mogelijk te zijn met custom roms. Binnenkort, als deze werken met de nieuweste bootloader, maar eens testen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:23 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Nee, idd... zoals in de specs te zien is ondersteund de Desire geen 802.11n
Je kunt er nog wel via een omweg bij komen. Dan moet je zoeken (met bijv google search) op privacy (wel eerst bij doorzoekbare items "settings" selecteren)..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:53 schreef Jesse_ het volgende:
wat was je klacht? die van mij was een retour en als het goed is inmiddels weer op weg terug naar mij toequote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:51 schreef Jesse_ het volgende:
buh telefoon minstens twee weken kwijt![]()
Als schrale troost vertelde de verkoper dat er veel meer Desires terug gekomen waren de laatste week
Ja onder aan de achterkant was hij tijdens het uitvallen en opnieuw opstarten erg warmquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat was je klacht? die van mij was een retour en als het goed is inmiddels weer op weg terug naar mij toe
teruggelezen en leek op mijn klacht. plotseling uitschakelen en vervolgens vastlopen bij opstarten.
voelde hij ook erg warm aan?
ik heb hem afgelopen zondag achtergelaten bij een T-mobile shop en kreeg gisteravond mail dat onder garantie kostenloos is gerepareerd en retour gezonden word...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:57 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ja onder aan de achterkant was hij tijdens het uitvallen en opnieuw opstarten erg warm
Voor een week teken ik ookquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb hem afgelopen zondag achtergelaten bij een T-mobile shop en kreeg gisteravond mail dat onder garantie kostenloos is gerepareerd en retour gezonden word...
verwacht hem zaterdag dus was hem ongeveer een week kwijt
Reset hielp niet helaasquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:08 schreef Renesite het volgende:
Waarschijnlijk de klachten die ik ook had?
Ik heb hem ook teruggebracht met de intentie hem te laten fixen. Hij viel steeds uit wanneer ik het geluid stelde en na een tijdje ook als ik muziek luisterde.
Na hem gereset te hebben (aanknop en dan geluidsknopje inhouden ^ of \/ ) was het weer prima
HE DIE PEN HEB IK NIET GEKREGENquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:20 schreef Salatrel het volgende:
hij lag vandaag al in de brievenbus
volgens de omschrijving zijn er onderdelen vervangen. zat netjes een doos (print van een touwtje eromheen met labeltje i'm back van HTC) in de doos zat ook nog een HTC pen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
HE DIE PEN HEB IK NIET GEKREGEN
Dat is toch die doos waarin ze de branded toestellen verschepen?quote:
hij is teruggekomen van reparatiequote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:27 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is toch die doos waarin ze de branded toestellen verschepen?
Euh. Ik heb een langwerpig doosje, klein vierkant ding. Dus unbranded maar wel branded?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:27 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is toch die doos waarin ze de branded toestellen verschepen?
Was een grapje.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh. Ik heb een langwerpig doosje, klein vierkant ding. Dus unbranded maar wel branded?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:47 schreef APK het volgende:
[..]
Was een grapje.
Ik heb ook gewoon zo'n langwerpige verpakking.
Hmm... Ik krijg telkens de melding "unable tot connect"quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:55 schreef DaFrenk het volgende:
Nog een leuke Froyo tip:
Gebruik Chrome-To-Phone (ook bruikbaar in Firefox, zie artikel).
http://www.androidworld.nl/36382/howto-chrome-to-phone/
Heel eenvoudig links sturen naar je telefoon, maar ook afbeeldingen, youtubefilmpjes en; routebeschrijvingen vanuit Google Maps! Dus eerst relaxed je route plannen op de PC en dan met 1 druk op de knop naar je telefoon sturen. Prachtig systeem
Goede vraag, Google zal ze vast wel om een of andere reden opslaan, of wij eraan kunnen komen weet ik nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Ik krijg telkens de melding "unable tot connect"Oja, na 6x werkt het
Blijven de linkjes ook ergens opgeslagen of niet?
Ook weer verholpen door het inschakelen van plugins in ' op verzoek' te wijzigenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:48 schreef Black-Hole het volgende:
Scrollen gaat wel tergend langzaam na de update......
Heb je het nu over android 2.2 of over de Vodafone software? De Vodafone software schijnt nu wel weer te unbranden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:40 schreef Spike1506 het volgende:
De update valt naar een paar dagen best tegen. Gmail dat niet fatsoenlijk synchroniseerd, Twitter dat ook niet meer fatsoenlijk synchroniseerd.. Zelfs niet naar een factory reset.
Ik denk dat, zodra de Desire met deze software versie, geroot kan worden een custom rom erop ga zetten.
Android 2.2quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:54 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Heb je het nu over android 2.2 of over de Vodafone software? De Vodafone software schijnt nu wel weer te unbranden.
Als ik jou was zou ik eerst checken of de telefoon wel branded is, er zijn volgens mij erg veel mensen met een Desire via Vodafone die een unbranded toestel hebben.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:48 schreef MuRKie het volgende:
Even een vraagje vooraf voor ik mijn Desire eindelijk binnen heb.
Stel dat ik een branded Desire krijg en ik unbrand hem voor ik die Vodafone update uitvoer. En ik zet er dan een originele HTC rom op. Is hij dan net zo origineel als een Desire bij de BC? Even voor de duidelijkheid voor mijzelf
En waar kan ik die originele ROM dan vinden? Iemand die dat weet?
Staat hij wellicht hier tussen?
mijn desire (branded, april of mei ofzo..) van vodafone zojuist ge-unbrand.. die goldcard maken stribbelde even tegen, maar na wat geknutsel werkt het. Updaten zelf was binnen een minuut klaarquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik eerst checken of de telefoon wel branded is, er zijn volgens mij erg veel mensen met een Desire via Vodafone die een unbranded toestel hebben.
Daar hebben ze het op Tweakers ook over, uitrol gestopt?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:09 schreef IceDustbin2 het volgende:
Edit vanaf foon: hij geeft hier nog wel aan 2.1-update 1... geen 2.2. Niks lijkt ook veranderd te zijn.. alleen heb ik nu die vodafone scene niet meer:p updates zijn er geen? Wat mis ik?
Ik ook, van Vodafone.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:59 schreef _Flea_ het volgende:
Hoe meer posts over Vodafone, hoe blijer ik wordt met m'n unbranded Desire
Ik ga het ook eerst checken.. Maar dan weet ik alvast hoe en wat ik moet doen mocht mijn Desire branded blijken..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik eerst checken of de telefoon wel branded is, er zijn volgens mij erg veel mensen met een Desire via Vodafone die een unbranded toestel hebben.
dure wekkerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:08 schreef APK het volgende:
Batterij doet het ook al 3 dagen, misschien omdat ik 'em alleen als wekker gebruik.
hmm, vaag..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Daar hebben ze het op Tweakers ook over, uitrol gestopt?
Hier staat een manier om het handmatig te installeren als je durft: http://gathering.tweakers(...)ge/34465912#34465912
met GoT regels jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:40 schreef Salatrel het volgende:
wat is het nut van dit topic? op GoT loopt ook een Desire topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |