Hehe, ik dacht ook al dat ik iets miste. Zo spannend is het niet, zaklamp heb je ook een app voor (die heet ook zaklamp), wifi hotspot gebruik ik toch nooit en die snelheid heb ik tot nu toe nog niet gemerkt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:42 schreef Fendy het volgende:
[..]
Leuk dat Froyo er is, maar ik vind de reacties hier wat overdreven. Ja het is leuk dat er wat nieuwe features opzitten, ja leuk dat ie ietsje sneller is, maar kom op. Over dat 360 gedoe ben ik het er roerend mee eens dat dat kut is, maar de zuurheid over het feit dat Froyo er nog niet is snap ik niet helemaal.
Zaklampje, wifi hotspot en wat sneller, in a nutshell.
Dat is heel raar. Want iedereen hoort de 2.2 update te krijgen nu tenzij je Vodafone branded bent.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:40 schreef Koepert het volgende:
[..]
Nee dus.. 'telefoon is up to date'..
Geen idee... het hoort in ieder geval niet. Harde reset geprobeerd?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:41 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom valt mijn desire regelmatig uit als ik aan het browsen ben of op een andere manier wat rekenkracht van hem vraag
Kan het niet zijn dat het toch in batches gaat om overload van de servers te voorkomen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:39 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Dat is heel raar. Want iedereen hoort de 2.2 update te krijgen nu tenzij je Vodafone branded bent.
Nee, idd... zoals in de specs te zien is ondersteund de Desire geen 802.11nquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:19 schreef Spike1506 het volgende:
Helaas werkt 802.11n niet op de HTC Desire
lijkt er wel opquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:53 schreef Jesse_ het volgende:
Is het onderdeel Privacy uit het instellingen menu verdwenen met Froyo?
Nee, er zijn een aantal dingen veranderd van naam.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:53 schreef Jesse_ het volgende:
Het schijnt gelukkig wel mogelijk te zijn met custom roms. Binnenkort, als deze werken met de nieuweste bootloader, maar eens testen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:23 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Nee, idd... zoals in de specs te zien is ondersteund de Desire geen 802.11n
Je kunt er nog wel via een omweg bij komen. Dan moet je zoeken (met bijv google search) op privacy (wel eerst bij doorzoekbare items "settings" selecteren)..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:53 schreef Jesse_ het volgende:
wat was je klacht? die van mij was een retour en als het goed is inmiddels weer op weg terug naar mij toequote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:51 schreef Jesse_ het volgende:
buh telefoon minstens twee weken kwijt![]()
Als schrale troost vertelde de verkoper dat er veel meer Desires terug gekomen waren de laatste week
Ja onder aan de achterkant was hij tijdens het uitvallen en opnieuw opstarten erg warmquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat was je klacht? die van mij was een retour en als het goed is inmiddels weer op weg terug naar mij toe
teruggelezen en leek op mijn klacht. plotseling uitschakelen en vervolgens vastlopen bij opstarten.
voelde hij ook erg warm aan?
ik heb hem afgelopen zondag achtergelaten bij een T-mobile shop en kreeg gisteravond mail dat onder garantie kostenloos is gerepareerd en retour gezonden word...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:57 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ja onder aan de achterkant was hij tijdens het uitvallen en opnieuw opstarten erg warm
Voor een week teken ik ookquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb hem afgelopen zondag achtergelaten bij een T-mobile shop en kreeg gisteravond mail dat onder garantie kostenloos is gerepareerd en retour gezonden word...
verwacht hem zaterdag dus was hem ongeveer een week kwijt
Reset hielp niet helaasquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:08 schreef Renesite het volgende:
Waarschijnlijk de klachten die ik ook had?
Ik heb hem ook teruggebracht met de intentie hem te laten fixen. Hij viel steeds uit wanneer ik het geluid stelde en na een tijdje ook als ik muziek luisterde.
Na hem gereset te hebben (aanknop en dan geluidsknopje inhouden ^ of \/ ) was het weer prima
HE DIE PEN HEB IK NIET GEKREGENquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:20 schreef Salatrel het volgende:
hij lag vandaag al in de brievenbus
volgens de omschrijving zijn er onderdelen vervangen. zat netjes een doos (print van een touwtje eromheen met labeltje i'm back van HTC) in de doos zat ook nog een HTC pen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
HE DIE PEN HEB IK NIET GEKREGEN
Dat is toch die doos waarin ze de branded toestellen verschepen?quote:
hij is teruggekomen van reparatiequote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:27 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is toch die doos waarin ze de branded toestellen verschepen?
Euh. Ik heb een langwerpig doosje, klein vierkant ding. Dus unbranded maar wel branded?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:27 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is toch die doos waarin ze de branded toestellen verschepen?
Was een grapje.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh. Ik heb een langwerpig doosje, klein vierkant ding. Dus unbranded maar wel branded?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:47 schreef APK het volgende:
[..]
Was een grapje.
Ik heb ook gewoon zo'n langwerpige verpakking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |