of maak zelf een beter overzicht of stuur me een pm of quote dat je de spica(of een ander toestel) mistquote:Op maandag 19 juli 2010 20:14 schreef Dromer het volgende:
Tsk.. wel die waardeloze Tattoo in de OP, maar de Spica niet.
1. stel je niet aan vuile torrents downloader.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:50 schreef skittelman het volgende:
[..]
of maak zelf een beter overzicht of stuur me een pm of quote dat je de spica(of een ander toestel) mist
Als je mensen zo loopt af te zeiken komt er nooit een goede OP
Er zijn apps die je sms-jes backuppen.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:06 schreef Zwansen het volgende:
Godver, nu al voor de derde keer gehad dat mn tijdens of na een sms iets vastloopt. Dit keer was het proces.com.andoid.mms.
Op zich geen probleem, maar hij restart helemaal en ben daarna al mijn smsjes kwijt.
Dit heb ik nu al voor de derde keer in een maand tijd ofzo.
Ja, maar dat moet toch niet nodig zijn? Ik wil gewoon dat mn smsjes lekker blijven staan waar ze horen.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Er zijn apps die je sms-jes backuppen.
Ja.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:12 schreef Devolution het volgende:
Vreemd zeg, ik heb daar echt geen last van. En je gebruikt alleen de standaard SMS app toch?
Wat ze dus niet doen. Het is sowieso handig voor als je je telefoon weer eens in een rioolput laat vallen oid.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet toch niet nodig zijn? Ik wil gewoon dat mn smsjes lekker blijven staan waar ze horen.
[..]
Ja.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 19 juli 2010 20:14 schreef WSquater het volgende:
Even de boel hier opnaaien;
Zonder de iPhone Android was Android de iPhone lang niet wat het nu is. All glory to mighty Apple Google.
En zonder Motorola was de iPhone lang niet wat het nu is. Dat wil nog niet zeggen dat zij goede producten maakten.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:14 schreef WSquater het volgende:
Even de boel hier opnaaien;
Zonder de iPhone was Android lang niet wat het nu is. All glory to mighty Apple.
precies, goedkope verkooppraatjes zijn het. omdat zij het eerste waren, betekent het nog niet dat ze de besten zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:57 schreef Devolution het volgende:
[..]
En zonder Motorola was de iPhone lang niet wat het nu is. Dat wil nog niet zeggen dat zij goede producten maakten.
quote:Sony Ericsson geeft Android prioriteit.
Sony Ericsson-topman Bert Nordberg gaf bij de presentatie van de kwartaalcijfers aan vol voor Android te gaan. "Ik wil dat we het grootste aandeel in verkochte Android-telefoons in de wereld hebben. Als je mondiaal kijkt, dan gaat de strijd echt tussen Android en de iPhone."
De Japans-Zweedse joint venture is dus van plan te stoppen met één van de twee andere besturingssystemen die het voert. Óf Symbian óf Windows Mobile gaat eruit. Welke het wordt, laat topman Nordberg nog in het midden. Begin vorig jaar heeft de Amerikaanse gsm-maker Motorola al Windows Mobile gedumpt, ten gunste van Android.
Als WindowsMobile7 flopt/tegenvalt is het einde verhaal voor Windows op de markt. Denk niet dat aandeelhouders nog een keer zoveel miljard willen weg gooien.quote:
APNdroid.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:48 schreef Rifoki het volgende:
Ik heb ook een vraag.
Hoe zet ik alle dataverbindingen (m.u.v. standaard mobiele netwerk t.b.v. bellen e.d.) uit? Ik ga wel eens in Belgie naar de bioscoop en het lukt me alleen in Airport modus maar dan kan ik dus ook niet bellen.
Belgie maakt me nog niet zo gek veel uit maar binnenkort 2 weekjes Italie..
Als ik het zo lees is dat precies wat ik hebben moet, bedankt!quote:
Is bij veel foons niet nodig aangezien in het menu al standaard staat ingesteld dat roaming niet mag.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:48 schreef Rifoki het volgende:
Ik heb ook een vraag.
Hoe zet ik alle dataverbindingen (m.u.v. standaard mobiele netwerk t.b.v. bellen e.d.) uit? Ik ga wel eens in Belgie naar de bioscoop en het lukt me alleen in Airport modus maar dan kan ik dus ook niet bellen.
Belgie maakt me nog niet zo gek veel uit maar binnenkort 2 weekjes Italie..
klopt maar apndroid kan je ook als widget op je homescreen zetten, scheelt weer klikkenquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:33 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Is bij veel foons niet nodig aangezien in het menu al standaard staat ingesteld dat roaming niet mag.
APNdroid is dan dus overbodig, in de meeste gevallen.
Menu --> Instellingen --> Draadloos en netwerken --> Mobiele netwerken --> Gegevensroaming (afgevinkt)
(Android 2.1)
Dat heb je dus alleen nodig als je internet in het buitenland een keer aan wil zetten. Als je het standaard uit wil hebben, heb je die widget niet nodig.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:51 schreef skittelman het volgende:
[..]
klopt maar apndroid kan je ook als widget op je homescreen zetten, scheelt weer klikken
Van de maker van APNDroid:quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:03 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat heb je dus alleen nodig als je internet in het buitenland een keer aan wil zetten. Als je het standaard uit wil hebben, heb je die widget niet nodig.
Ok, bijzonder. Ik kom zeer geregeld in het buitenland en gebruik dan geen APNdroid, maar heb roaming gewoon uitgeschakeld staan. Ik zie op mijn rekeningen iig geen extra kosten voor dataverkeer in het buitenland, dus bij mij gaat het goed.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:27 schreef kavorka het volgende:
[..]
Van de maker van APNDroid:
Well, I have unlimited data plan (hmm, with 150MB FUP), but if you are in the roaming, with disabled roaming data access in phone's settings, some 3rd party applications can still access the internet.
Geen flauw idee of dit kan (apps die dataverbindingen opzetten in het buitenland, terwijl roaming uitstaat), maar voor de zekerheid toch maar APNDroid erop gezet.
Bron: http://www.martinadamek.com/2008/12/18/apndroid/
Volgens google heb je geen task killer nodig. het is echter wel handig mocht een corrupte app vastlopen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:20 schreef LordLynx het volgende:
Van de week een Galaxy S gehaald, bevalt goed maar heb nog wel wat vraagjes. Even de 2 die me nu het meest bezighouden:
Sluit Android apps echt af, of laat hij ze standaard in de achtergrond draaien? En in dat geval, hoe schakel je een app helemaal uit, heb je daar iets als taskkiller voor nodig?
Bestaat er een app die de vluchtinformatie van de hele wereld kan doorzoeken? Ik kan er alleen 1 vinden voor de VS..... en bestaat er een app die de NS tijden kan volgen?
Gebruik je internet nou maar goed, dan gaat de FUP omhoogquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:08 schreef Grrommit het volgende:
Net mijn eerste smartphone gekochtEen HTC Legend met verlenging van m'n oude abo en eindeloos online van hi voor 2,50 erbij. 't Is dat 't zo goedkoop was dat ik dacht hm wel grappig maar ik zie nog niet echt veel toegevoegde waarde, maar ik nodig jullie uit om me er van te overtuigen
en ook van het nut van apps.
Heb alleen opeens 3x 't programmatje aandelen op m'n bureaublad staan en dat wil ik helemaal niet want dat interesseert me helemaal nietMaar ik heb geen idee hoe ik het weg moet halen. Dus als iemand dit weet zou het fijn zijn als diegene het met mij deelt
Ik ben laatst in Duitsland geweest en heb het gevoel dat die toch een verbinding met het internet heeft gemaakt ondanks dat ik roaming had uitstaan.Straks maar even kijken als de nieuwe rekening bij T-Mobile online staat.Heb nu voor de zekerheid ook AONdroid gedownload.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:27 schreef kavorka het volgende:
[..]
Van de maker van APNDroid:
Well, I have unlimited data plan (hmm, with 150MB FUP), but if you are in the roaming, with disabled roaming data access in phone's settings, some 3rd party applications can still access the internet.
Geen flauw idee of dit kan (apps die dataverbindingen opzetten in het buitenland, terwijl roaming uitstaat), maar voor de zekerheid toch maar APNDroid erop gezet.
Bron: http://www.martinadamek.com/2008/12/18/apndroid/
Iemand die het niet al een beetje leuk vindt is niet snel te overtuigen. Ik vind echt niet dat íedereen aan de Android moet. De Legend is natuurlijk wel weer een mooie telefoon om te zien.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:08 schreef Grrommit het volgende:
Net mijn eerste smartphone gekochtEen HTC Legend met verlenging van m'n oude abo en eindeloos online van hi voor 2,50 erbij. 't Is dat 't zo goedkoop was dat ik dacht hm wel grappig maar ik zie nog niet echt veel toegevoegde waarde, maar ik nodig jullie uit om me er van te overtuigen
en ook van het nut van apps.
Kun je het niet gewoon verwijderen door er lang op te drukken en naar de dan verschenen prullenbak te slepen? (nofi: maar dat zou wel erg basic zijn)quote:Heb alleen opeens 3x 't programmatje aandelen op m'n bureaublad staan en dat wil ik helemaal niet want dat interesseert me helemaal nietMaar ik heb geen idee hoe ik het weg moet halen. Dus als iemand dit weet zou het fijn zijn als diegene het met mij deelt
Het is niet dat ik het niet leuk vind, ik heb alleen nog geen idee wat ik er mee zou moeten doen, maar zo´n ov app lijkt me inderdaad handig want ik merk dat internet op zichzelf niet heel lekker werkt. En ik wil vooral ook de gameboy appquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:16 schreef Dromer het volgende:
[..]
Iemand die het niet al een beetje leuk vindt is niet snel te overtuigen. Ik vind echt niet dat íedereen aan de Android moet. De Legend is natuurlijk wel weer een mooie telefoon om te zien.![]()
[..]
Kun je het niet gewoon verwijderen door er lang op te drukken en naar de dan verschenen prullenbak te slepen? (nofi: maar dat zou wel erg basic zijn)
qua android modellen niet echt, maar navigatie werkt met google maps prima. het mooie is, als je je contacts goed bijhoudt, met adres enzo, dan kun je gewoon een naam invullen, en dan daar naar toe navigerenquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:00 schreef neo2000 het volgende:
Mijn vriendin wil graag een nieuwe smartphone.. Maar, ze heeft daarin 2 "eisen":
* het ding moet een qwerty tobo hebben, dan blijft er al niet veel over.. (sommige oudere SE modellen?)
* met het ding moet navigeren goed werken..
Met deze "eisen" in het achterhoofd blijft er weinig over. Op OS vlak heeft ze nu een telefoon met Windows mobile.
Google levert veel info over google maps implementatie e.d., maar goed, ik lees liever hands-on ervaringen. Ze gebruikt nu TomTom mobile, weet niet of er iets beschikbaar is voor Android wat enigzins in de buurt komt qua functionaliteit en gebruiksvriendelijkheid?
Als iemand overigens nog tips heeft m.b.t. telefoons met qwerty tobo, i'm all ears. Ik kom met Android niet veel verder dan de tmobile G1..
Motorola Milestone.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:00 schreef neo2000 het volgende:
Mijn vriendin wil graag een nieuwe smartphone.. Maar, ze heeft daarin 2 "eisen":
* het ding moet een qwerty tobo hebben, dan blijft er al niet veel over.. (sommige oudere SE modellen?)
* met het ding moet navigeren goed werken..
Met deze "eisen" in het achterhoofd blijft er weinig over. Op OS vlak heeft ze nu een telefoon met Windows mobile.
Google levert veel info over google maps implementatie e.d., maar goed, ik lees liever hands-on ervaringen. Ze gebruikt nu TomTom mobile, weet niet of er iets beschikbaar is voor Android wat enigzins in de buurt komt qua functionaliteit en gebruiksvriendelijkheid?
Als iemand overigens nog tips heeft m.b.t. telefoons met qwerty tobo, i'm all ears. Ik kom met Android niet veel verder dan de tmobile G1..
dat is een samsung.... samsung is kutquote:
Of de LG GW620 (als je minder geld hebt te besteden)quote:
Ziet er goed uit!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:13 schreef marcel-o het volgende:
Dit kwam k op Tweakers tegen
http://www.engadget.com/2(...)eplacing-your-virtu/
vette shit
Ik krijg het toch echt niet voor elkaar om mijn Galaxy het signaal te laten verliezen....quote:
Je hebt nog de Sony Ericson X10 mini Pro. Die heeft een fysiek qwerty keyboardje.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:44 schreef neo2000 het volgende:
Milestone blieft ze niet (da's dus toch Android?) terwijl ik het zelf een van de mooiste telefoons vind, en LG, tsjah.. Die heeft het een beetje verpest met support (lees: het compleet afwezig zijn van) op andere telefoons. Hopelijk is dit met Android beter, en hebben ze minder "ontwerpfoutjes" zoals een niet-werkende toetsvergrendeling. Toch aardig essentieel op een telefoon..
Dat zou ik ook graag willen weten voor m'n Galaxy Squote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:30 schreef Terpentin07 het volgende:
Sinds vandaag kom ik met mijn Galaxy S alleen nog op de mobiele versie van fok.Kan het ook nergens veranderen.Iemand tips hoe ik weer de normale website op mijn mobiel krijg?
Kon je in het begin wel op de normale website? Bij mij namelijk wel.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:50 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook graag willen weten voor m'n Galaxy S
met de pc op fok! aangeven dat je de huidige layout ook op mobiel wilt?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:50 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook graag willen weten voor m'n Galaxy S
Bedankt voor de tip.Het forum werkt nu wel en als ik naar de frontpage wil dan moet ik wel het adres compleet invullen.Als ik alleen fok.nl invul kom ik nog steeds naar de mobiele site.Vreemd, vaak als je naar een mobiele site gelinkt wordt heb je aan de onderkant de mogelijkheid om voor de desktop versie te kiezen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:09 schreef marcel-o het volgende:
[..]
met de pc op fok! aangeven dat je de huidige layout ook op mobiel wilt?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:03 schreef Ireyon het volgende:
Die developer van de Buienalarm app hangt hier toch ook ergens rond? Wat een held, heeft de laatste 24 uur al 3x m'n leven gered
Zo'n timer zit toch standaard in Android? In hetzelfde menu waar je je alarm kan instellen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:25 schreef P.F het volgende:
Ik zoek een soort kookwekkertje, dat wanneer ik bijv 15 minuten invoer hij na 15 minuten afgaat. Hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel!
Hmm... heb zelf een HTC Hero, en die heeft het wel gewoon bij klok staan.quote:
Dan zou ik het, helaas voor jou, niet weten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:14 schreef P.F het volgende:
Ja ik heb een klok, maar daar kan ik niet op klikken.
HTC Widgets hè.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:13 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Hmm... heb zelf een HTC Hero, en die heeft het wel gewoon bij klok staan.
Heb je geen klok op je homescreen oid staan, waarop je kan klikken?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:28 schreef MacorgaZ het volgende:
Tiffany Nieuwland werkt bij Conde Nast (een erg groot bedrijf die magazines bezit oid) als promotioneel manager (toevallig he), en de 5 anderen hadden 500 a 1000 followers die nu dus allemaal lovende woorden over Samsung te zien krijgen; slimme actie dus.
Er is trouwens een hele lading met bedelaars die ook vroegen om een gratis Galaxy S sinds een paar uur geleden, en tot nu toe is er 1tje met 1200+ followers die er een aangeboden heeft gekregen. Dure maar slimme marketing.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:51 schreef Dromer het volgende:
En als deze acties meer publiciteit krijgen hebben ze nog meer reclame gescoord voor de prijs van wat telefoons.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:37 schreef Breekfast het volgende:
Kun je op 1 of andere manier avi bestanden afspelen zonder dat je alles weer moet converteren enzo?
Ik heb Egg Timer werkt lekker simpelquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:25 schreef P.F het volgende:
Ik zoek een soort kookwekkertje, dat wanneer ik bijv 15 minuten invoer hij na 15 minuten afgaat. Hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:36 schreef Boswachter het volgende:
[..]
Een paar telefoons weggeven is niet bepaald dure marketing, kost Samsung bijna niks.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:56 schreef Roolio het volgende:
[..]
Er is een beta van Rock Player te downloaden waarmee het kan als het goed is.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:26 schreef skittelman het volgende:
Vind die wildfire eigenlijk wel een vet toestel, mocht mijn Legend ooit dood gaan word de wildfire de opvolger!
quote:
natuurlijk doet de wildfire onder voor de legend. Maar het is zeker weten een goede vervanger voor een lager prijsje. Echt voor mensen die niet willen bijbetalen bij een abonnement maar toch aan een smartphone willen beginnen. Je wilt niet weten hoeveel mensen een desire/x10 hebben en niets anders doen dan bellen/smsen en hier een daar een fototje...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:55 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ehm ja... de Legend zit in het hogere segment waar de Wildfire een budget telefoon is met een lagere resolutie, net als de Tattoo, TFT ipv Amoled en zelfde CPU als de Hero. Ik denk dat ie zich heeft blindgestaard op het uiterlijk zonder de specs te checken.
Op de Galaxy S kan je Divx afspelen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:37 schreef Breekfast het volgende:
Kun je op 1 of andere manier avi bestanden afspelen zonder dat je alles weer moet converteren enzo?
Volgens mij heeft die Symbian.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:32 schreef joostieh het volgende:
weet iemand of sony ericsson vivaz pro ook android is ?
Desire is sowieso moeilijk leverbaar dus is de vraag nog of je die aankomende woensdag ergens kunt halen is erg klein. Ik weet dat ze bij ons iig niet de deur uitgaan bij een verlenging.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:59 schreef Djeez het volgende:
Ik meld me ook ff. Woensdag loopt mijn abo af en moet ik een nieuwe GSM uitzoeken. Android bevalt me prima (heb al tijden een G1) en wil weer een nieuwe. Nu zie ik twee fijne toestellen, een Galaxy S en een Desire. Welke is nu beter? Ik kijk wel eens filmpjes en series op mijn G1, maar foto's maken doe ik nooit. Maar ben niet echt een fan van Samsung
Ik heb bij hi mijn desire gewoon gratis gehad, en ik heb nu niet echt een duur abonnement. Wel was het een verlenging.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:21 schreef skittelman het volgende:
[..]
natuurlijk doet de wildfire onder voor de legend. Maar het is zeker weten een goede vervanger voor een lager prijsje. Echt voor mensen die niet willen bijbetalen bij een abonnement maar toch aan een smartphone willen beginnen. Je wilt niet weten hoeveel mensen een desire/x10 hebben en niets anders doen dan bellen/smsen en hier een daar een fototje...
Denk dat je aan beide toestellen je geen buil zult vallen, ik heb voor de Galaxy gekozen, maar een echt goede reden heb ik er niet voor.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:59 schreef Djeez het volgende:
Ik meld me ook ff. Woensdag loopt mijn abo af en moet ik een nieuwe GSM uitzoeken. Android bevalt me prima (heb al tijden een G1) en wil weer een nieuwe. Nu zie ik twee fijne toestellen, een Galaxy S en een Desire. Welke is nu beter? Ik kijk wel eens filmpjes en series op mijn G1, maar foto's maken doe ik nooit. Maar ben niet echt een fan van Samsung
tjah dat kan aan veel dingen liggen. klantwaarde, aanbieding. Veel mensen willen geen 2jaar verlengen. Maar een Desire is wel een van de duurdere toestellen.Dus ja, de kans is groot dat je bij moet betalen (niet zoveel als bij een iPhone thoughquote:Op zondag 25 juli 2010 00:30 schreef Boswachter het volgende:
[..]
Ik heb bij hi mijn desire gewoon gratis gehad, en ik heb nu niet echt een duur abonnement. Wel was het een verlenging.
Moet je dan echt bij de meeste abonnementen bij betalen voor een desire?
het verschil tussen mijn ervaring en jouw ervaring met samsung is het feit dat jij het over 1 samsung en 3 htc's hebt. Ik heb het over 100 samsungs en evenveel HTC's. Ik moet ook zeggen dat de omnia, tytn, diamond, x1 veel problemen hadden met winmo en het vaak niet de schuld was van de fabrikant.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:42 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Denk dat je aan beide toestellen je geen buil zult vallen, ik heb voor de Galaxy gekozen, maar een echt goede reden heb ik er niet voor.
Over de kwaliteit van Samsung.... ik heb vroeger een Samsung gehad (zo'n clamshell) en dat is de telefoon waar ik het langst mee gedaan heb ooit, afgelopen 3 jaar heb ik 3 HTCs versleten, eerst een TYTN2 die na een krap jaar geen ontvangst meer had, toen een Diamond die continu bleef crashen en daarna een SE X1 (geproduceerd door HTC) waar ongeveer elke functie uitviel na een dik jaar. Dus wat betreft de kwaliteit heb ik zeker geen hoge pet meer op van HTC. De Samsung zullen we zien hoe die is.....
de schuld van..? De klant die er onkundig mee om ging, of van operators die er custom roms op zetten?quote:Op zondag 25 juli 2010 13:28 schreef skittelman het volgende:
het verschil tussen mijn ervaring en jouw ervaring met samsung is het feit dat jij het over 1 samsung en 3 htc's hebt. Ik heb het over 100 samsungs en evenveel HTC's. Ik moet ook zeggen dat de omnia, tytn, diamond, x1 veel problemen hadden met winmo en het vaak niet de schuld was van de fabrikant.
Ik heb zelf de Desire en mijn zus de Galaxy. Pluspunt van de Desire vind ik HTC Sense, dat werkt een stuk fijner en soepeler dan Touchwiz van Samsung. Echter is het scherm van de Galaxy echt verbluffend te noemen.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:30 schreef Djeez het volgende:
Ik denk dat ik toch maar voor de Galaxy ga. Hij kan meer, en de Desire heeft nog en levertijd van zes weken
Goede hardware lijkt mij belangrijker dan goede software. Het laatste kun je makkelijker vervangen. De homescreen-replacements worden steeds beter. (Launcher Pro bv.)quote:Op zondag 25 juli 2010 19:41 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ik heb zelf de Desire en mijn zus de Galaxy. Pluspunt van de Desire vind ik HTC Sense, dat werkt een stuk fijner en soepeler dan Touchwiz van Samsung. Echter is het scherm van de Galaxy echt verbluffend te noemen.
Ja kan hem rooten en via een of ander commando zorgen dat die meer doet van zn interne mem dan vanaf de interne sd.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:57 schreef kreuk050 het volgende:
Ik vind de Galaxy toch wel wat langzaam bij het openen van de verschillende menu's...zwart scherm regelmatig 1 a 2 sec, iemand oplossing hiervoor?
Ik heb hetzelfde probleem.Af en toe echt vervelend.Je zou je toestel kunnen rooten met een beta firmware en een speedfix.Dat zou de lag verminderen en de prestaties van het gps verbeteren.Maar ik wacht liever op een officiele firmware die je via kies kan installeren.Die zou ook binnenkort verschijnen.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:57 schreef kreuk050 het volgende:
Ik vind de Galaxy toch wel wat langzaam bij het openen van de verschillende menu's...zwart scherm regelmatig 1 a 2 sec, iemand oplossing hiervoor?
Heb je een geheugenkaartje in de telefoon?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:26 schreef Moos. het volgende:
Heeft iemand een oplossing voor mijn probleem?
USB-Opslag van mijn G1 word niet herkent op mijn PC. USB-tethering doet het wel gewoon, en mijn telefoon word herkent als Android Phone, maar zodra ik USB-Opslag activeer, krijg ik geen schijf te zien.
Heb je em in developermode staan?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:26 schreef Moos. het volgende:
Heeft iemand een oplossing voor mijn probleem?
USB-Opslag van mijn G1 word niet herkent op mijn PC. USB-tethering doet het wel gewoon, en mijn telefoon word herkent als Android Phone, maar zodra ik USB-Opslag activeer, krijg ik geen schijf te zien.
Als ik Ubuntu draai op m'n PC werkt hij normaal.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:51 schreef Boswachter het volgende:
[..]
Heb je een geheugenkaartje in de telefoon?
En werkt het wel op een andere pc?
Allersnelste is de HTC Evo, maar die is niet beschikbaar in Europa, maar als je zo snel mogelijk Froyo wilt, en een beetje kan tweaken. Zou ik voor de Nexus One gaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 06:37 schreef Futureone het volgende:
Welke Android telefoon is het snelste en beste?
Welke toestel gebruiken ze in dat Android 2.2 filmpje.
En hebben sommige mensen hier de Droid X, ziet er vet uit namelijk.
Wil denk ik overstappen van iPhone naar Android want het ziet er wel
leuk uit en iPhone 4 schiet niet op.
Tevens lees ik iets van een Desire HD en een HTC Scorpion.
volgens de CEO van samsung krijgt de galaxy S 2.2 al in aug.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:32 schreef Moos. het volgende:
[..]
Allersnelste is de HTC Evo, maar die is niet beschikbaar in Europa, maar als je zo snel mogelijk Froyo wilt, en een beetje kan tweaken. Zou ik voor de Nexus One gaan.
Volgens mij worden in de Market de prijzen weergegeven in de Valuta waar de ontwikkelaar vandaan komt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:26 schreef Karstman het volgende:
Zit ik net in de Market te zoeken, krijg ik wat resultaten terug staan er allemaal bedragen in Japanse Yen bij de betaalde aps. Wat is dat nou weer, eerst stond het alleen maar in dollars en nu staan er ook nog engelse ponden bij. Wat willen ze dat ik eerst een wisselkoers appje ga installeren om te kijken hoeveel 190 yen is? bij dollars en ponden kan ik dat nog wel schatten maar yen...
Hmm zal dan wel toeval zijn dat ik net toevallig een hoop japanners tref (ik zocht op Angry in de Market). Maar eens naar wisselkoersen.nl om te kijken wat 190 yen eigenlijk is.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:41 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Volgens mij worden in de Market de prijzen weergegeven in de Valuta waar de ontwikkelaar vandaan komt.
Desire HD in okt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:54 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Komen er binnen nu en 2/3 maanden nog nieuwe flagshipmodel android toestellen of kan ik nu rustig voor de Desire gaan?
telfort heeft er nog genoegquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:15 schreef Djeez het volgende:
De Galaxy S is voorlopig uitverkocht btw. Had hem net besteld bij T-Mobile wegens contractverlening. Het is nog niet bekend wanneer een nieuwe zending binnenkomt, kan nog wel ff duren helaas.
Telfortquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:29 schreef skittelman het volgende:
[..]
telfort heeft er nog genoegvaag dat hij uitverkocht is, of gaan ze zo hard dat de amoled fabriek het niet meer aan kan?!
ik zou inderdaad lekker veel gaan betalen bij t-mobile en bijna geen bereik hebbenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:37 schreef Djeez het volgende:
[..]
TelfortIk baal er wel van, mijn G1 is nu op sterven na dood
Ik heb geen problemen met T-Mobile. Mijn G1 houd ik zolang de GS nog niet binnen is. Normaal stoot ik mijn ouwe gsm door naam mijn vrouw, maar dat lukt nu niet ivm simlockquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:47 schreef skittelman het volgende:
[..]
ik zou inderdaad lekker veel gaan betalen bij t-mobile en bijna geen bereik hebbenwat heb je met je g1 gedaan?
Hoe bedoel je dat tweaken?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:32 schreef Moos. het volgende:
[..]
Allersnelste is de HTC Evo, maar die is niet beschikbaar in Europa, maar als je zo snel mogelijk Froyo wilt, en een beetje kan tweaken. Zou ik voor de Nexus One gaan.
Er zijn meer roms voor de Nexus One, je kan hem gebruiken voor de Android SDK als developer phone, en de nieuwste Android, werkt meestal het eerste op de Nexus One, omdat hij daarop word getest.quote:
Wat is Froyo dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:05 schreef Lightning_NL het volgende:
Is er al een ETA voor Froyo op de HTC Desire? Ik word die beperkte opslagruimte een beetje zat!
Ik heb het al gelezen, maar niemand hier ervaring of goede tips over de Droid X, want die ziet er wel lijp uit opzich en heeft die 720p camera, Desire HD duurt te lang, daarnaast twijfel ik dus tussen de Droid X, Desire, Nexus one of iPhone 4.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:20 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Misschien even een aantal topic gaan lezen
Maar je vraagt wat Froyo is?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:30 schreef Futureone het volgende:
[..]
Ik heb het al gelezen, maar niemand hier ervaring of goede tips over de Droid X, want die ziet er wel lijp uit opzich en heeft die 720p camera, Desire HD duurt te lang, daarnaast twijfel ik dus tussen de Droid X, Desire, Nexus one of iPhone 4.
Kan me niet voorstellen dat je het ooit zonder hebt kunnen doen. Alleen geld naar je eigen tekening kan dan. Zou wat zijn..quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:43 schreef automatic_ het volgende:
Mensen die de Rabobank Widget gebruiken: als jullie geld baar iemand anders over maken, hebben jullie dan je random reader nodig? Ik had dat eerst niet nodig, maar nu opeens wel...
Het werkte bij mih echt en ook als ik de reacties van andere mensen lees. Het werkt via dezelfde code als telebankieren en dan heb je dat ding ook niet nodig.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je het ooit zonder hebt kunnen doen. Alleen geld naar je eigen tekening kan dan. Zou wat zijn..
Q3quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:05 schreef Lightning_NL het volgende:
Is er al een ETA voor Froyo op de HTC Desire? Ik word die beperkte opslagruimte een beetje zat!
Ooo oke. In het begin heb ik inderdaad geld over gemaakt naar een vriendin van mij en zij staat ook in mijn adresboek (en het kan best zijn dat ik daarvoor ook geld naar haar had over gemaakt). Het is inderdaad zo dat "nieuwe" rekeningen / mensen niet werkt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:07 schreef Devolution het volgende:
Was het niet zo dat je bij de Rabo-app alleen geld naar mensen kon overmaken die je recent al geld had gestuurd, zonder de Reader? Ik kan me zoiets herinneren uit oudere topics, maar ik weet niet meer voor welke bank dat was. Ik zit bij het superieure ING, dus ik heb al die Readerzooi toch niet nodig
ING superieurquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:07 schreef Devolution het volgende:
Was het niet zo dat je bij de Rabo-app alleen geld naar mensen kon overmaken die je recent al geld had gestuurd, zonder de Reader? Ik kan me zoiets herinneren uit oudere topics, maar ik weet niet meer voor welke bank dat was. Ik zit bij het superieure ING, dus ik heb al die Readerzooi toch niet nodig
Ehm, waarom zou je je dataverbinding uit willen hebben?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:08 schreef Jesse_ het volgende:
Is er ook een (betaalde) app die om de zoveel tijd je data verbinding aanzet en dan programmas laat updaten?
(weer etc)
Batterij besparingquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:21 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ehm, waarom zou je je dataverbinding uit willen hebben?
Maar zou dat eventuele apje dan ook niet stroom verbruiken omdat ie de hele tijd die verbinding aan en uit moet gooien enzo.quote:
Ja, maar vast minderquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:20 schreef Karstman het volgende:
[..]
Maar zou dat eventuele apje dan ook niet stroom verbruiken omdat ie de hele tijd die verbinding aan en uit moet gooien enzo.
Stap over naar Vodafone , voor 24x 34 euro heb je de galaxy s gratisquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:57 schreef Djeez het volgende:
Even een waarschuwing, verleng je contract NIET online via T-Mobile! Tenminste, als je een Galaxy S wil. Ze zijn door de voorraad heen, levering op zijn vroegst half september!
Prepaid Mastercard nemenquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:33 schreef Rnie het volgende:
Sinds een weekje een android toestel...helemaal top! Maar even een vraag...
Ik wil beautiful widgets hebben. alleen ik heb geen creditcard...hoe verder? ergens anders te downloaden?
Bij T-Mobile 12x16,95 en 12x31,90 en dan GS gratis. Is nu geannuleerd, weer een week wachten en dan elders bestellen. Desire ook niet proberen, zelf leveringsproblemen. Bij zendingen voor Europa gaan landen als Duitsland, Engeland en Frankrijk helaas voor. De rest wordt over de overige landen verdeeld.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Stap over naar Vodafone , voor 24x 34 euro heb je de galaxy s gratisen direct bellend de winkel uit.
Maar dan loopt mijn T-Mobile nog 3 maanden door, dus ben ik duurder uitquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:15 schreef Joene het volgende:
Djeez , Vodafone eerste 12 maanden 50% korting daarna 34 euro , dus het maakt weinig uit dusMaar wel direct bellend de winkel uit.
Klopt ! en gezien je situatie is dat niet prettig enzo.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:19 schreef Djeez het volgende:
[..]
Maar dan loopt mijn T-Mobile nog 3 maanden door, dus ben ik duurder uit
Als je lang indrukt op het invoerveld kan je switchen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:41 schreef kreuk050 het volgende:
Zou het kunnen dat ik een Galaxy heb en geen Galaxy S? Ik kan nergens swipe vinden namelijk....wat zijn de andere verschillen tussen die twee toestellen?
Bedankt ! Onduidelijk zeg....quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:00 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Als je lang indrukt op het invoerveld kan je switchen.
Dat is een van die typische Android dingetjes. als je het eenmaal weet is het eigenlijk best logisch (longpress = rechtermuisknop/opties knop) maar je moet het ooit van iemand gehoord hebben of toevallig ontdekken.quote:
http://www.google.com/contactsquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:09 schreef Markeerstift het volgende:
En nog een vraag voor mensen met Hi, weten julie hoe je op een Galaxy je telefoonnummers update? Bij mijnHi geeft ie alleen maar weer hoe dat op een E71 moetThnx!
je kan toch bij vodafone vragen of ze je abo pas over 3 maanden in kunnen laten gaan (kan bij telfort namelijk wel) heb je nu je telefoon maar hoef je pas over 3mnd beginnen met betalen voor je abo van (in jouw geval) vodafone. Gooi je je tmobile sim de komende 3maanden gewoon in je nieuwe telefoon. Ben je verlost van de kut verbinding van t-mobile, en heb je je nieuwe toestel....quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:19 schreef Djeez het volgende:
[..]
Maar dan loopt mijn T-Mobile nog 3 maanden door, dus ben ik duurder uit
"Die HTC medewerker" is wel de directeur van HTC Beneluxquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:34 schreef iBenny het volgende:
Op Twitter zijn verschillende tweets te vinden dat die HTC medewerker zijn mond voorbij heeft gepraat en dat er geen update zal komen vandaag
quote:Omdat er in het Android Ping topic al wordt gesproken over WhatsApp, even dit topic aangemaakt zodat er niet teveel off-topic wordt gegaan in het andere topic.
WhatsApp is net zoals PingChat een IM, waarmee je met andere personen kunt chatten, of foto's / video's kunt versturen. Een soort SMS, maar dan uitgebreider, en natuurlijk goedkoper
Het gaat over de internet-verbinding van je telefoon, en aangezien de meeste mensen toch al een internet-abo bij hun Android toestel hebben zitten, kom je niet voor extra kosten te staan. Voor zover ik nu kan nagaan, gebruikt WhatsApp ook push om berichten uit te wisselen net zoals PingChat, dus de app zal niet continu 'online' hoeven te zijn, wat weer gunstig is voor je batterij.
Het ziet er naar uit dat WhatsApp zeer binnenkort gaat verschijnen voor Android, zie de tweet van WhatsAppInc
WhatsApp gebruikt je telefoonnummer als user-id, en kan door de telefoonnummers van je contacten te lezen automatisch laten zien wie van je contacten ook WhatsApp gebruikt.
De beta is al te downloaden van de site van WhatsApp, echter kun je deze niet activeren als je geen officiële beta-tester bent.
Dus heb je uberhaupt wat aan die beta-APK of niet?quote:De beta is al te downloaden van de site van WhatsApp, echter kun je deze niet activeren als je geen officiële beta-tester bent.
www.google.nlquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:10 schreef Forgottenone het volgende:
Niemand hier die me iets kan vertellen over de Droid X?
Oow, dat wist ik niet. Ik dacht dat die er al was.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:30 schreef Incolumis het volgende:
[..]
www.google.nl
niemand heeft em nog dus niemand kan er over vertellen
Droid X is een toestel dat werkt op een CDMA netwerk. Dat is iets wat wij in Nederland niet kennen, want wij gebruiken een GSM netwerk. Het is onwaarschijnlijk dat Droid X naar andere landen zal komen, dus vooralsnog zal je het moeten hebben van reviews uit Amerika.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:02 schreef Forgottenone het volgende:
[..]
Oow, dat wist ik niet. Ik dacht dat die er al was.
Excuses moi.
Groetjes de massa teamkiller van BF2 paar jaar terug.
Ah, hier heb ik dus wat aan!, wel jammer overigens want het is wel een vet toestel.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:13 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Droid X is een toestel dat werkt op een CDMA netwerk. Dat is iets wat wij in Nederland niet kennen, want wij gebruiken een GSM netwerk. Het is onwaarschijnlijk dat Droid X naar andere landen zal komen, dus vooralsnog zal je het moeten hebben van reviews uit Amerika.
HTC Desire of Samsung Galaxy S, ervan uitgaande dat je een high-end toestel wil hebben. De keuze tussen de twee hangt af van je voorkeur. De Galaxy S heeft een groter scherm en een ander jasje om Android dan de Desire. Het jasje om Android van de Desire valt bij velen wat beter in de smaak. De Galaxy S heeft meer weg van de iPhone (software en hardware) en HTC houdt met de Desire haar eigen stijl aan. De processor van de Galaxy S is dan bijvoorbeeld wel weer beter. Beide toestellen krijgen overigens een update naar Android 2.2.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:15 schreef Forgottenone het volgende:
[..]
Ah, hier heb ik dus wat aan!, wel jammer overigens want het is wel een vet toestel.
Welk Android toestel raad je me aan?
Dankje voor de goede uitleg!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:32 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
HTC Desire of Samsung Galaxy S, ervan uitgaande dat je een high-end toestel wil hebben. De keuze tussen de twee hangt af van je voorkeur. De Galaxy S heeft een groter scherm en een ander jasje om Android dan de Desire. Het jasje om Android van de Desire valt bij velen wat beter in de smaak. De Galaxy S heeft meer weg van de iPhone (software en hardware) en HTC houdt met de Desire haar eigen stijl aan. De processor van de Galaxy S is dan bijvoorbeeld wel weer beter. Beide toestellen krijgen overigens een update naar Android 2.2.
Afhankelijk van het tijdsbestek waarin je een nieuw toestel moet hebben kan ik je ook nog aanraden even te wachten. Er is weer zo'n moment aangebroken waarbij er een paar high-end toestellen op het punt staan aangekondigd te worden.
wat was je naam daar?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:02 schreef Forgottenone het volgende:
[..]
Oow, dat wist ik niet. Ik dacht dat die er al was.
Excuses moi.
Groetjes de massa teamkiller van BF2 paar jaar terug.
van mij jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:43 schreef Forgottenone het volgende:
[..]
Haha, hij herinnert het zich ook nog.
Ik kreeg een ban die erg onterecht was.
Met de nieuwe update Froyo wordt het mogelijk gemaakt om 720p te filmen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:17 schreef Forgottenone het volgende:
Wel verrot nu, want de Desire is echt een vet toestel qua interface maar er zit geen 720p camera op wat op de Galaxy S wel zit, maar de Galaxy S zit dan geen flitser en is de interface verrot. Nu weet ik nog niet wat ik zal nemen. Of ik moet wachten op de Desire HD.
Hoe kan dat danquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:30 schreef Blinker het volgende:
[..]
Met de nieuwe update Froyo wordt het mogelijk gemaakt om 720p te filmen.
Opgelost
Volgens mij wel,alleen de software was nog niet getweaked zodat het 720p aankon.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:31 schreef Forgottenone het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan, zat er al een 720p camera in?
Daarbij is het SUPER LCD scherm wel goed?
Die AMOLED ziet er wel mooier uit.
de ' oude' Desires hebben ook amoledquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:31 schreef Forgottenone het volgende:
[..]
Ja maar als ik nu een abbo zou nemen, wat krijg ik dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:00 schreef skittelman het volgende:
[..]
de ' oude' Desires hebben ook amoled
Maakt erg weinig verschil. Is hier goed te zien:quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:31 schreef Forgottenone het volgende:
[..]
Het gras is alleen wat groenen met een amoled.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:32 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Maakt erg weinig verschil. Is hier goed te zien:
!
Nee, de G1 heeft te weinig ruimte voor nieuwere Android versies.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:51 schreef Deceit het volgende:
Ehm, ik heb een G1, krijg ik geen Android update??
Danku en ->quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:45 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee, de G1 heeft te weinig ruimte voor nieuwere Android versies.
De naam van een map kan je veranderen door 'm te openen en dan wat langer op de titelbalk te drukkenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:37 schreef Rnie het volgende:
Ik probeer een map te maken in 2.1 (eclair) voor de htc widlfire...maar als ik een map maak kan ik de map niet hernoemen? Hoe werkt dit?
Het idee bij Android is dat je geen apps hoeft af te sluiten, dat regelt Android voor je.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:52 schreef theKiD het volgende:
Ik heb een n00bvraag... Het is mijn eerste android telefoon..
Het gaat om een xperia 10 mini.
Ik heb geen idee hoe ik programma's af kan sluiten. Ik gebruik er nu gewoon de rechter toets voor aan de voorkant, met pijl erop.
Ik heb er wel TasKiller opgezet (free versie) maar daar komen ook programmas bij te staan waar ik niet eens een widget/shortcut van heb in het menu. En dingen die ik niet zelf open heb gezet.
Wat kan ik nu wel en niet sluiten via taskiller? En is er evt een andere -makkelijkere- methode om programma's af te sluiten?
Alleen vastgelopen programma's eigenlijk. Net als bij Taakbeheer in Windows.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:52 schreef theKiD het volgende:
Wat kan ik nu wel en niet sluiten via taskiller?
Ik moet af en toe wel omdat m'n telefoon traag wordt als er nog veel open staat. Dat is waarschijnlijk een nadeeltje van de beperkte geheugengrootte van de Spica. Het komt eigenlijk alleen voor als ik snel achter elkaar veel apps heb gestart en daarna iets wil doen wat meer resources vraagt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:19 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Het idee bij Android is dat je geen apps hoeft af te sluiten, dat regelt Android voor je.
dan krijg je een amoled (wel alleen bij nieuw abonnement, zijn nog maar weinig winkels die hem bij verlenging verkopen) vanwege de schaarste en lancering v.d. iPhone 4.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:05 schreef Forgottenone het volgende:
[..]
Ja maar als ik nu een abbo zou nemen, wat krijg ik dan?
Een map? leg uit, een map op je SD kaart, een map met Apps. Een map voor foto's, een map als in google maps?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:37 schreef Rnie het volgende:
Ik probeer een map te maken in 2.1 (eclair) voor de htc widlfire...maar als ik een map maak kan ik de map niet hernoemen? Hoe werkt dit?
Wat heeft de lancering van de iPhone 4 met AMOLED te maken?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:17 schreef skittelman het volgende:
[..]
dan krijg je een amoled (wel alleen bij nieuw abonnement, zijn nog maar weinig winkels die hem bij verlenging verkopen) vanwege de schaarste en lancering v.d. iPhone 4.
[..]
Een map? leg uit, een map op je SD kaart, een map met Apps. Een map voor foto's, een map als in google maps?
Oke, dat valt dus erg mee, hoop ik.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:32 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Maakt erg weinig verschil. Is hier goed te zien:
!
Kun je 'm niet beter in een fysieke winkel halen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:19 schreef Forgottenone het volgende:
Weet iemand of ze op voorraad zijn bij KPN?
Want?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kun je 'm niet beter in een fysieke winkel halen?
Dan word je niet afgescheept met levertijden die telkens worden uitgesteld, weet je meteen waar je aan toe bent.quote:
Desire's zijn schaars, dus als winkels ze verkopen doen ze dat het liefst met contracten waarmee ze het meeste marge op halen. Dit zijn nieuwe contracten, met de iPhone 4 is er meer concurrentie bij aanbieders van Desire dus houden ze de top toestellen (die kunnen concurreren met de iPhone 4) achter de hand om mensen aan zo'n toestel te helpen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:18 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wat heeft de lancering van de iPhone 4 met AMOLED te maken?
Nee, het tekort heeft naar mijn weten te maken met het feit dat Samsung haar productiecapaciteit voor AMOLED schermen compleet richt op Super AMOLED schermen voor de Galaxy S. Samsung bezit ongeveer 95% van de markt voor AMOLED schermen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:53 schreef Blinker het volgende:
Zou het succes dan toch zo onverwacht zijn?
Hangt af van je voorkeurquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:07 schreef Forgottenone het volgende:
Maar dan kan je in principe toch beter kiezen voor de Galaxy S dan de Desire?
Same here.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:23 schreef Fendy het volgende:
Woei, Froyo aan het installeren op mijn Desire
720P video, apps op SD kaart, nieuwe slimmigheden en best een stukje sneller.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:28 schreef Zwansen het volgende:
Hier nu ook. Ben benieuwd of het echt zoveel sneller is dan eerst.
Er zijn er zat die Froyo draaien op de G1 hoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:51 schreef Deceit het volgende:
Ehm, ik heb een G1, krijg ik geen Android update??
Ik denk de home knop lang ingedrukt houden. Zo moest het tenminste bij de Milestone.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:36 schreef Rnie het volgende:
Heb eergister launcherpro geinstalled...en heb aangevinkt dat hij de home standaard moet gebruiken...
Nu wil ik hem weer terugschakelen naar de htc sense![]()
Hoe moet da??
Maar niet officiëel.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Er zijn er zat die Froyo draaien op de G1 hoor.
Naar Toepassingen Beheren gaan. Daar Launcher Pro opzoeken en aanklikken. Als het goed is krijg je in het volgende scherm de optie om de instelling te verwijderen. Ik weet niet precies hoe het in het Nederlands genoemd wordt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:36 schreef Rnie het volgende:
Heb eergister launcherpro geinstalled...en heb aangevinkt dat hij de home standaard moet gebruiken...
Nu wil ik hem weer terugschakelen naar de htc sense![]()
Hoe moet da??
Maakt dat iets uit of het officeel is?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:23 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Maar niet officiëel.
[..]
Naar Toepassingen Beheren gaan. Daar Launcher Pro opzoeken en aanklikken. Als het goed is krijg je in het volgende scherm de optie om de instelling te verwijderen. Ik weet niet precies hoe het in het Nederlands genoemd wordt.
Ja. De officiële update krijg je (dat was de vraag) en de custom ROMs moet je er zelf op zetten via een omweg. Bovendien vinden de custom ROMs niet echt hun weg naar de normale gebruikers, de mensen die niet geïnteresseerd zijn in rooten e.d.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Maakt dat iets uit of het officeel is?
http://www.androidworld.n(...)-voor-de-htc-desire/quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:47 schreef Qwea het volgende:
Net de update geinstalled. Zo op het eerste oog zijn iig de iconen veranderd, en er zit een wifi hotspot en zaklamp bij.
Nu ff de rest uitpluizen
Maar hij draait nu op die launcher? Als ik hem verwijder houd het dan toch in dat ik een zwart scherm krijg? (zoiets heb ik gelezen ergens)quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:23 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Maar niet officiëel.
[..]
Naar Toepassingen Beheren gaan. Daar Launcher Pro opzoeken en aanklikken. Als het goed is krijg je in het volgende scherm de optie om de instelling te verwijderen. Ik weet niet precies hoe het in het Nederlands genoemd wordt.
Had hem al gevondenquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:50 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
http://www.androidworld.n(...)-voor-de-htc-desire/
Je kan de instelling verwijderen dat Launcher Pro als standaard homescreen geldt, daar doelde ik op. Als je dan op Home drukt krijg je de keuze tussen Launcher en Launcher Pro. Als je Launcher Pro zelf verwijdert gaat hij sowieso weer naar Launcher.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:04 schreef Rnie het volgende:
[..]
Maar hij draait nu op die launcher? Als ik hem verwijder houd het dan toch in dat ik een zwart scherm krijg? (zoiets heb ik gelezen ergens)
Oh echt??!! Telefoons die 2x zo goedkoop zijn en waarvan er elke maand een nieuwe uitkomt in plaats van 1 telefoon per jaar worden vaker gebruikt???!!!quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:24 schreef mstx het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)an-iphone-in-vs.html
Waar zie in dit topic dat iPhone wordt gebashed dan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:08 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Oh echt??!! Telefoons die 2x zo goedkoop zijn en waarvan er elke maand een nieuwe uitkomt in plaats van 1 telefoon per jaar worden vaker gebruikt???!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben een iPhone-lover die nu wacht op de Desire HD, maar het hele bashen en "omg check deze statistieken!!!"-gezeik is zo belachelijk
Ik gebruik Sygic Mobile Maps 10 en dan heb je de keus.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:14 schreef neo2000 het volgende:
Maaruh.. Is er al goeie offline navigaasie voor Android beschikbaar dan..? Meeste wat ik vind op youtube gebruikt de dataverbinding.
Ik ook. Het is geen TomTom, maar het is te doen. (beetje vreemde routes binnen de bebouwde kom af en toe)quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:55 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik gebruik Sygic Mobile Maps 10 en dan heb je de keus.
Quanta costa?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:55 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik gebruik Sygic Mobile Maps 10 en dan heb je de keus.
Je hebt ook nog Navigon.Een van de betere naast Sygic.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:54 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Quanta costa?heb nog geen Android, maar neem aan de de app gewoon uit de marketplace te downloaden is?
Fijn voor je, maar desondanks is het toch belangrijk. Niet alleen voor fanboys, maar ook voor investeerders e.d.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:08 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Oh echt??!! Telefoons die 2x zo goedkoop zijn en waarvan er elke maand een nieuwe uitkomt in plaats van 1 telefoon per jaar worden vaker gebruikt???!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben een iPhone-lover die nu wacht op de Desire HD, maar het hele bashen en "omg check deze statistieken!!!"-gezeik is zo belachelijk
ik heb een nexus one... wel met onbeperkt internet. (vodafone) en gebruik de maps navigatie... die het serieus wat snelheid en nauwkeurigheid makkelijk van iedere tomtom wintquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:54 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Quanta costa?heb nog geen Android, maar neem aan de de app gewoon uit de marketplace te downloaden is?
Ik vond Google Maps Navigatie echt bagger. De text to speech deed het niet op mijn Legend en continu stond bovenin wel de straatnaam maar onderin 'onbekende straat'. Bleef de route maar herberekenen en gaf geen maximumsnelheid aan of flitspalen, iets dat ik een handige feature vond.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:39 schreef YouTech het volgende:
ik heb een nexus one... wel met onbeperkt internet. (vodafone) en gebruik de maps navigatie... die het serieus wat snelheid en nauwkeurigheid makkelijk van iedere tomtom wint![]()
Ben vandaag naar Amsterdam gereden met de Maps Navigatie... serieus TOP! herberekenen van route etc gaat echt binnen enkele seconde
Hmmm raar... misschien heeft het dan toch wel deel met de hardware te maken... bij mij is ie supersnel met routes berekenen en bij rotondes gaat draait ie echt perfect soepel mee (leuke feature) als ik vragen mag.. welke android versie draai je? (ik draai momenteel op 2.2)quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:00 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik vond Google Maps Navigatie echt bagger. De text to speech deed het niet op mijn Legend en continu stond bovenin wel de straatnaam maar onderin 'onbekende straat'. Bleef de route maar herberekenen en gaf geen maximumsnelheid aan of flitspalen, iets dat ik een handige feature vond.
Bij mij werkt het ook gewoon prima. Alles gaat snel en soepel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:04 schreef YouTech het volgende:
[..]
Hmmm raar... misschien heeft het dan toch wel deel met de hardware te maken... bij mij is ie supersnel met routes berekenen en bij rotondes gaat draait ie echt perfect soepel mee (leuke feature) als ik vragen mag.. welke android versie draai je? (ik draai momenteel op 2.2)
Geinstalleerdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:46 schreef IkBenOzan het volgende:
Talking parrot.
http://www.androidzoom.co(...)ing-parrot_eoai.html
Grappig app
Dat klinkt bijna als de euvels die de niet-officiële versie van Google Maps Navigation had. Had je wel de officiële?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:00 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik vond Google Maps Navigatie echt bagger. De text to speech deed het niet op mijn Legend en continu stond bovenin wel de straatnaam maar onderin 'onbekende straat'. Bleef de route maar herberekenen en gaf geen maximumsnelheid aan of flitspalen, iets dat ik een handige feature vond.
Je mist er niks aanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:11 schreef Djeez het volgende:
Die Parrot werkt niet op mijn Galaxy S. Kutapp derhalve
Ik heb de oudere android (Xperia-update is er nog niet) maar ik heb ook niet echt te klagen over die navigator. Ik mis wel wat features die er volgens horen-zeggen op zouden zitten. Het is een nogal simpele, maar wel erg prettige navigator.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:04 schreef YouTech het volgende:
[..]
Hmmm raar... misschien heeft het dan toch wel deel met de hardware te maken... bij mij is ie supersnel met routes berekenen en bij rotondes gaat draait ie echt perfect soepel mee (leuke feature) als ik vragen mag.. welke android versie draai je? (ik draai momenteel op 2.2)
en wat is zo byzonder aan dat Navignon ivg met andere apps?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:41 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Navigon.Een van de betere naast Sygic.
je kunt ook gewoon op je dashboard kijkenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:49 schreef Pandora73 het volgende:
Heeft Google navigatie ook de mogelijkheid van maximumsnelheid en flitspalen?
Ik kan niet eens mijn eigen snelheid zien op Google navigatie. Of is dat een andere app dan Google maps en dan navigatie klikken?
Volgens mij heb je verschillende GPS speedo apps.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:49 schreef Pandora73 het volgende:
Heeft Google navigatie ook de mogelijkheid van maximumsnelheid en flitspalen?
Ik kan niet eens mijn eigen snelheid zien op Google navigatie. Of is dat een andere app dan Google maps en dan navigatie klikken?
Er is nog geen Froyo voor de Legend, dus nog steeds 2.1 Éclair.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:04 schreef YouTech het volgende:
Dat klopt ook, toen was de officiële versie nog niet uit, dus toen gebruikte ik de Brut versie van maps. Toen ben ik maar meteen overgestapt op Sygic waarvan ik al ervaring had met de oudere versies (toen nog McGuider). Heb sindsdien eigenlijk geen behoefte gehad om Google maps navigatie weer te installeren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:51 schreef gday het volgende:
Dat klinkt bijna als de euvels die de niet-officiële versie van Google Maps Navigation had. Had je wel de officiële?
Je kan wel een limiet instellen. Echter, je oudere smsjes worden dan verwijderd en niet gearchiveerd...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mijn Legend heeft nogal de neiging als ik de smsjes van/aan mijn vriendin open (1100+), erg lang hierover te doen. Weet iemand of er een manier is om bijv. de eerste 500 te "archiveren", zodat hij deze alleen gaat openen als ik er ook werkelijk heen blader?Of een andere manier waarop ik dit kan versnellen?
Je hebt geen ITunes of wat dan ook nodig gewoon een computer met mapjes is ok... je sleept je bestanden zo je music map inquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:51 schreef Stpan het volgende:
Even 2 vragen:
Heb je een soort van iTunes nodig om mp3-s op je telefoon te zetten. Of is het drag & drop?
Hoe stabiel/betrouwbaar zijn apps, omdat je zowel je Android versie hebt, maar ook nog eens diverse telefoons (lees hardware) die misschien net niet compatable zijn.
Ik wil wellicht overstappen van iPhone naar de Samsung Galaxy S.
De eerste indruk was goed. Alleen stonden er nog geen muziekbestanden op het apparaat wat ik in handen had.
Ik heb zelf de Galaxy S en kan hem gewoon met mijn Windows Media Player synchroniseren.Maar je kan natuurlijk ook zoals al gezegd je muziek naar je toestel slepen.Ik kan je het toestel echt aanraden.Het beste toestel wat ik tot nu toe heb gehad.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:51 schreef Stpan het volgende:
Even 2 vragen:
Heb je een soort van iTunes nodig om mp3-s op je telefoon te zetten. Of is het drag & drop?
Hoe stabiel/betrouwbaar zijn apps, omdat je zowel je Android versie hebt, maar ook nog eens diverse telefoons (lees hardware) die misschien net niet compatable zijn.
Ik wil wellicht overstappen van iPhone naar de Samsung Galaxy S.
De eerste indruk was goed. Alleen stonden er nog geen muziekbestanden op het apparaat wat ik in handen had.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:16 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik heb zelf de Galaxy S en kan hem gewoon met mijn Windows Media Player synchroniseren.Maar je kan natuurlijk ook zoals al gezegd je muziek naar je toestel slepen.Ik kan je het toestel echt aanraden.Het beste toestel wat ik tot nu toe heb gehad.
Ja, die is er:quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
Helemaal mee eensIk heb het nu bijna een week, en het is heeeeeerlijk!
Vraagje: bestaat er voor de android een progje om muziek en films mee te downen? Zoiets als bv limewire voor de pc?
Of stel ik nu een stomme vraag
Kan hem niet vinden met de barcodescanner.Wat is de naam? Of mag dat niet?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:52 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja, die is er:
[ link | afbeelding ]
iMusic, ik gebruikte het altijd op mijn G1quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:16 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Kan hem niet vinden met de barcodescanner.Wat is de naam? Of mag dat niet?
Ik kan die niet vinden bij mij in de marketquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:36 schreef Djeez het volgende:
[..]
iMusic, ik gebruikte het altijd op mijn G1
Nee, komt omdat die niet mag van Google of je toestel het niet ondersteuntquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kan die niet vinden bij mij in de market
Oo okequote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:48 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee, komt omdat die niet mag van Google of je toestel het niet ondersteunt
Ik zie net op Androlib dat de app uit de market verwijdert is.Nog alternatieven?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:48 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee, komt omdat die niet mag van Google of je toestel het niet ondersteunt
Met Music Junk kun je losse mp3's downloaden, of gewoon eenmalig beluisteren. Echt een heel complete database, met ook onbekendere nummers van onbekendere artiesten. Die is niet meer in de market te vinden volgens mij maar vast nog wel ergens te googlen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
Helemaal mee eensIk heb het nu bijna een week, en het is heeeeeerlijk!
Vraagje: bestaat er voor de android een progje om muziek en films mee te downen? Zoiets als bv limewire voor de pc?
Of stel ik nu een stomme vraag
Fanboi alert!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:00 schreef DennisMoore het volgende:
Deze kwamen zojuist met de post.
[ afbeelding ]
Albino & Android
lol hoe kom je aan die koddige poppetjesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:00 schreef DennisMoore het volgende:
Deze kwamen zojuist met de post.
[ afbeelding ]
Albino & Android
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |