Ja kan hem rooten en via een of ander commando zorgen dat die meer doet van zn interne mem dan vanaf de interne sd.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:57 schreef kreuk050 het volgende:
Ik vind de Galaxy toch wel wat langzaam bij het openen van de verschillende menu's...zwart scherm regelmatig 1 a 2 sec, iemand oplossing hiervoor?
Ik heb hetzelfde probleem.Af en toe echt vervelend.Je zou je toestel kunnen rooten met een beta firmware en een speedfix.Dat zou de lag verminderen en de prestaties van het gps verbeteren.Maar ik wacht liever op een officiele firmware die je via kies kan installeren.Die zou ook binnenkort verschijnen.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:57 schreef kreuk050 het volgende:
Ik vind de Galaxy toch wel wat langzaam bij het openen van de verschillende menu's...zwart scherm regelmatig 1 a 2 sec, iemand oplossing hiervoor?
Heb je een geheugenkaartje in de telefoon?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:26 schreef Moos. het volgende:
Heeft iemand een oplossing voor mijn probleem?
USB-Opslag van mijn G1 word niet herkent op mijn PC. USB-tethering doet het wel gewoon, en mijn telefoon word herkent als Android Phone, maar zodra ik USB-Opslag activeer, krijg ik geen schijf te zien.
Heb je em in developermode staan?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:26 schreef Moos. het volgende:
Heeft iemand een oplossing voor mijn probleem?
USB-Opslag van mijn G1 word niet herkent op mijn PC. USB-tethering doet het wel gewoon, en mijn telefoon word herkent als Android Phone, maar zodra ik USB-Opslag activeer, krijg ik geen schijf te zien.
Als ik Ubuntu draai op m'n PC werkt hij normaal.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:51 schreef Boswachter het volgende:
[..]
Heb je een geheugenkaartje in de telefoon?
En werkt het wel op een andere pc?
Allersnelste is de HTC Evo, maar die is niet beschikbaar in Europa, maar als je zo snel mogelijk Froyo wilt, en een beetje kan tweaken. Zou ik voor de Nexus One gaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 06:37 schreef Futureone het volgende:
Welke Android telefoon is het snelste en beste?
Welke toestel gebruiken ze in dat Android 2.2 filmpje.
En hebben sommige mensen hier de Droid X, ziet er vet uit namelijk.
Wil denk ik overstappen van iPhone naar Android want het ziet er wel
leuk uit en iPhone 4 schiet niet op.
Tevens lees ik iets van een Desire HD en een HTC Scorpion.
volgens de CEO van samsung krijgt de galaxy S 2.2 al in aug.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:32 schreef Moos. het volgende:
[..]
Allersnelste is de HTC Evo, maar die is niet beschikbaar in Europa, maar als je zo snel mogelijk Froyo wilt, en een beetje kan tweaken. Zou ik voor de Nexus One gaan.
Volgens mij worden in de Market de prijzen weergegeven in de Valuta waar de ontwikkelaar vandaan komt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:26 schreef Karstman het volgende:
Zit ik net in de Market te zoeken, krijg ik wat resultaten terug staan er allemaal bedragen in Japanse Yen bij de betaalde aps. Wat is dat nou weer, eerst stond het alleen maar in dollars en nu staan er ook nog engelse ponden bij. Wat willen ze dat ik eerst een wisselkoers appje ga installeren om te kijken hoeveel 190 yen is? bij dollars en ponden kan ik dat nog wel schatten maar yen...
Hmm zal dan wel toeval zijn dat ik net toevallig een hoop japanners tref (ik zocht op Angry in de Market). Maar eens naar wisselkoersen.nl om te kijken wat 190 yen eigenlijk is.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:41 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Volgens mij worden in de Market de prijzen weergegeven in de Valuta waar de ontwikkelaar vandaan komt.
Desire HD in okt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:54 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Komen er binnen nu en 2/3 maanden nog nieuwe flagshipmodel android toestellen of kan ik nu rustig voor de Desire gaan?
telfort heeft er nog genoegquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:15 schreef Djeez het volgende:
De Galaxy S is voorlopig uitverkocht btw. Had hem net besteld bij T-Mobile wegens contractverlening. Het is nog niet bekend wanneer een nieuwe zending binnenkomt, kan nog wel ff duren helaas.
Telfortquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:29 schreef skittelman het volgende:
[..]
telfort heeft er nog genoegvaag dat hij uitverkocht is, of gaan ze zo hard dat de amoled fabriek het niet meer aan kan?!
ik zou inderdaad lekker veel gaan betalen bij t-mobile en bijna geen bereik hebbenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:37 schreef Djeez het volgende:
[..]
TelfortIk baal er wel van, mijn G1 is nu op sterven na dood
Ik heb geen problemen met T-Mobile. Mijn G1 houd ik zolang de GS nog niet binnen is. Normaal stoot ik mijn ouwe gsm door naam mijn vrouw, maar dat lukt nu niet ivm simlockquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:47 schreef skittelman het volgende:
[..]
ik zou inderdaad lekker veel gaan betalen bij t-mobile en bijna geen bereik hebbenwat heb je met je g1 gedaan?
Hoe bedoel je dat tweaken?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:32 schreef Moos. het volgende:
[..]
Allersnelste is de HTC Evo, maar die is niet beschikbaar in Europa, maar als je zo snel mogelijk Froyo wilt, en een beetje kan tweaken. Zou ik voor de Nexus One gaan.
Er zijn meer roms voor de Nexus One, je kan hem gebruiken voor de Android SDK als developer phone, en de nieuwste Android, werkt meestal het eerste op de Nexus One, omdat hij daarop word getest.quote:
Wat is Froyo dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:05 schreef Lightning_NL het volgende:
Is er al een ETA voor Froyo op de HTC Desire? Ik word die beperkte opslagruimte een beetje zat!
Ik heb het al gelezen, maar niemand hier ervaring of goede tips over de Droid X, want die ziet er wel lijp uit opzich en heeft die 720p camera, Desire HD duurt te lang, daarnaast twijfel ik dus tussen de Droid X, Desire, Nexus one of iPhone 4.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:20 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Misschien even een aantal topic gaan lezen
Maar je vraagt wat Froyo is?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:30 schreef Futureone het volgende:
[..]
Ik heb het al gelezen, maar niemand hier ervaring of goede tips over de Droid X, want die ziet er wel lijp uit opzich en heeft die 720p camera, Desire HD duurt te lang, daarnaast twijfel ik dus tussen de Droid X, Desire, Nexus one of iPhone 4.
Kan me niet voorstellen dat je het ooit zonder hebt kunnen doen. Alleen geld naar je eigen tekening kan dan. Zou wat zijn..quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:43 schreef automatic_ het volgende:
Mensen die de Rabobank Widget gebruiken: als jullie geld baar iemand anders over maken, hebben jullie dan je random reader nodig? Ik had dat eerst niet nodig, maar nu opeens wel...
Het werkte bij mih echt en ook als ik de reacties van andere mensen lees. Het werkt via dezelfde code als telebankieren en dan heb je dat ding ook niet nodig.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je het ooit zonder hebt kunnen doen. Alleen geld naar je eigen tekening kan dan. Zou wat zijn..
Q3quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:05 schreef Lightning_NL het volgende:
Is er al een ETA voor Froyo op de HTC Desire? Ik word die beperkte opslagruimte een beetje zat!
Ooo oke. In het begin heb ik inderdaad geld over gemaakt naar een vriendin van mij en zij staat ook in mijn adresboek (en het kan best zijn dat ik daarvoor ook geld naar haar had over gemaakt). Het is inderdaad zo dat "nieuwe" rekeningen / mensen niet werkt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:07 schreef Devolution het volgende:
Was het niet zo dat je bij de Rabo-app alleen geld naar mensen kon overmaken die je recent al geld had gestuurd, zonder de Reader? Ik kan me zoiets herinneren uit oudere topics, maar ik weet niet meer voor welke bank dat was. Ik zit bij het superieure ING, dus ik heb al die Readerzooi toch niet nodig
ING superieurquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:07 schreef Devolution het volgende:
Was het niet zo dat je bij de Rabo-app alleen geld naar mensen kon overmaken die je recent al geld had gestuurd, zonder de Reader? Ik kan me zoiets herinneren uit oudere topics, maar ik weet niet meer voor welke bank dat was. Ik zit bij het superieure ING, dus ik heb al die Readerzooi toch niet nodig
Ehm, waarom zou je je dataverbinding uit willen hebben?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:08 schreef Jesse_ het volgende:
Is er ook een (betaalde) app die om de zoveel tijd je data verbinding aanzet en dan programmas laat updaten?
(weer etc)
Batterij besparingquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:21 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ehm, waarom zou je je dataverbinding uit willen hebben?
Maar zou dat eventuele apje dan ook niet stroom verbruiken omdat ie de hele tijd die verbinding aan en uit moet gooien enzo.quote:
Ja, maar vast minderquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:20 schreef Karstman het volgende:
[..]
Maar zou dat eventuele apje dan ook niet stroom verbruiken omdat ie de hele tijd die verbinding aan en uit moet gooien enzo.
Stap over naar Vodafone , voor 24x 34 euro heb je de galaxy s gratisquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:57 schreef Djeez het volgende:
Even een waarschuwing, verleng je contract NIET online via T-Mobile! Tenminste, als je een Galaxy S wil. Ze zijn door de voorraad heen, levering op zijn vroegst half september!
Prepaid Mastercard nemenquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:33 schreef Rnie het volgende:
Sinds een weekje een android toestel...helemaal top! Maar even een vraag...
Ik wil beautiful widgets hebben. alleen ik heb geen creditcard...hoe verder? ergens anders te downloaden?
Bij T-Mobile 12x16,95 en 12x31,90 en dan GS gratis. Is nu geannuleerd, weer een week wachten en dan elders bestellen. Desire ook niet proberen, zelf leveringsproblemen. Bij zendingen voor Europa gaan landen als Duitsland, Engeland en Frankrijk helaas voor. De rest wordt over de overige landen verdeeld.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Stap over naar Vodafone , voor 24x 34 euro heb je de galaxy s gratisen direct bellend de winkel uit.
Maar dan loopt mijn T-Mobile nog 3 maanden door, dus ben ik duurder uitquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:15 schreef Joene het volgende:
Djeez , Vodafone eerste 12 maanden 50% korting daarna 34 euro , dus het maakt weinig uit dusMaar wel direct bellend de winkel uit.
Klopt ! en gezien je situatie is dat niet prettig enzo.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:19 schreef Djeez het volgende:
[..]
Maar dan loopt mijn T-Mobile nog 3 maanden door, dus ben ik duurder uit
Als je lang indrukt op het invoerveld kan je switchen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:41 schreef kreuk050 het volgende:
Zou het kunnen dat ik een Galaxy heb en geen Galaxy S? Ik kan nergens swipe vinden namelijk....wat zijn de andere verschillen tussen die twee toestellen?
Bedankt ! Onduidelijk zeg....quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:00 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Als je lang indrukt op het invoerveld kan je switchen.
Dat is een van die typische Android dingetjes. als je het eenmaal weet is het eigenlijk best logisch (longpress = rechtermuisknop/opties knop) maar je moet het ooit van iemand gehoord hebben of toevallig ontdekken.quote:
http://www.google.com/contactsquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:09 schreef Markeerstift het volgende:
En nog een vraag voor mensen met Hi, weten julie hoe je op een Galaxy je telefoonnummers update? Bij mijnHi geeft ie alleen maar weer hoe dat op een E71 moetThnx!
je kan toch bij vodafone vragen of ze je abo pas over 3 maanden in kunnen laten gaan (kan bij telfort namelijk wel) heb je nu je telefoon maar hoef je pas over 3mnd beginnen met betalen voor je abo van (in jouw geval) vodafone. Gooi je je tmobile sim de komende 3maanden gewoon in je nieuwe telefoon. Ben je verlost van de kut verbinding van t-mobile, en heb je je nieuwe toestel....quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:19 schreef Djeez het volgende:
[..]
Maar dan loopt mijn T-Mobile nog 3 maanden door, dus ben ik duurder uit
"Die HTC medewerker" is wel de directeur van HTC Beneluxquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:34 schreef iBenny het volgende:
Op Twitter zijn verschillende tweets te vinden dat die HTC medewerker zijn mond voorbij heeft gepraat en dat er geen update zal komen vandaag
quote:Omdat er in het Android Ping topic al wordt gesproken over WhatsApp, even dit topic aangemaakt zodat er niet teveel off-topic wordt gegaan in het andere topic.
WhatsApp is net zoals PingChat een IM, waarmee je met andere personen kunt chatten, of foto's / video's kunt versturen. Een soort SMS, maar dan uitgebreider, en natuurlijk goedkoper
Het gaat over de internet-verbinding van je telefoon, en aangezien de meeste mensen toch al een internet-abo bij hun Android toestel hebben zitten, kom je niet voor extra kosten te staan. Voor zover ik nu kan nagaan, gebruikt WhatsApp ook push om berichten uit te wisselen net zoals PingChat, dus de app zal niet continu 'online' hoeven te zijn, wat weer gunstig is voor je batterij.
Het ziet er naar uit dat WhatsApp zeer binnenkort gaat verschijnen voor Android, zie de tweet van WhatsAppInc
WhatsApp gebruikt je telefoonnummer als user-id, en kan door de telefoonnummers van je contacten te lezen automatisch laten zien wie van je contacten ook WhatsApp gebruikt.
De beta is al te downloaden van de site van WhatsApp, echter kun je deze niet activeren als je geen officiële beta-tester bent.
Dus heb je uberhaupt wat aan die beta-APK of niet?quote:De beta is al te downloaden van de site van WhatsApp, echter kun je deze niet activeren als je geen officiële beta-tester bent.
www.google.nlquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:10 schreef Forgottenone het volgende:
Niemand hier die me iets kan vertellen over de Droid X?
Oow, dat wist ik niet. Ik dacht dat die er al was.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:30 schreef Incolumis het volgende:
[..]
www.google.nl
niemand heeft em nog dus niemand kan er over vertellen
Droid X is een toestel dat werkt op een CDMA netwerk. Dat is iets wat wij in Nederland niet kennen, want wij gebruiken een GSM netwerk. Het is onwaarschijnlijk dat Droid X naar andere landen zal komen, dus vooralsnog zal je het moeten hebben van reviews uit Amerika.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:02 schreef Forgottenone het volgende:
[..]
Oow, dat wist ik niet. Ik dacht dat die er al was.
Excuses moi.
Groetjes de massa teamkiller van BF2 paar jaar terug.
Ah, hier heb ik dus wat aan!, wel jammer overigens want het is wel een vet toestel.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:13 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Droid X is een toestel dat werkt op een CDMA netwerk. Dat is iets wat wij in Nederland niet kennen, want wij gebruiken een GSM netwerk. Het is onwaarschijnlijk dat Droid X naar andere landen zal komen, dus vooralsnog zal je het moeten hebben van reviews uit Amerika.
HTC Desire of Samsung Galaxy S, ervan uitgaande dat je een high-end toestel wil hebben. De keuze tussen de twee hangt af van je voorkeur. De Galaxy S heeft een groter scherm en een ander jasje om Android dan de Desire. Het jasje om Android van de Desire valt bij velen wat beter in de smaak. De Galaxy S heeft meer weg van de iPhone (software en hardware) en HTC houdt met de Desire haar eigen stijl aan. De processor van de Galaxy S is dan bijvoorbeeld wel weer beter. Beide toestellen krijgen overigens een update naar Android 2.2.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:15 schreef Forgottenone het volgende:
[..]
Ah, hier heb ik dus wat aan!, wel jammer overigens want het is wel een vet toestel.
Welk Android toestel raad je me aan?
Dankje voor de goede uitleg!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:32 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
HTC Desire of Samsung Galaxy S, ervan uitgaande dat je een high-end toestel wil hebben. De keuze tussen de twee hangt af van je voorkeur. De Galaxy S heeft een groter scherm en een ander jasje om Android dan de Desire. Het jasje om Android van de Desire valt bij velen wat beter in de smaak. De Galaxy S heeft meer weg van de iPhone (software en hardware) en HTC houdt met de Desire haar eigen stijl aan. De processor van de Galaxy S is dan bijvoorbeeld wel weer beter. Beide toestellen krijgen overigens een update naar Android 2.2.
Afhankelijk van het tijdsbestek waarin je een nieuw toestel moet hebben kan ik je ook nog aanraden even te wachten. Er is weer zo'n moment aangebroken waarbij er een paar high-end toestellen op het punt staan aangekondigd te worden.
wat was je naam daar?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:02 schreef Forgottenone het volgende:
[..]
Oow, dat wist ik niet. Ik dacht dat die er al was.
Excuses moi.
Groetjes de massa teamkiller van BF2 paar jaar terug.
van mij jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:43 schreef Forgottenone het volgende:
[..]
Haha, hij herinnert het zich ook nog.
Ik kreeg een ban die erg onterecht was.
Met de nieuwe update Froyo wordt het mogelijk gemaakt om 720p te filmen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:17 schreef Forgottenone het volgende:
Wel verrot nu, want de Desire is echt een vet toestel qua interface maar er zit geen 720p camera op wat op de Galaxy S wel zit, maar de Galaxy S zit dan geen flitser en is de interface verrot. Nu weet ik nog niet wat ik zal nemen. Of ik moet wachten op de Desire HD.
Hoe kan dat danquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:30 schreef Blinker het volgende:
[..]
Met de nieuwe update Froyo wordt het mogelijk gemaakt om 720p te filmen.
Opgelost
Volgens mij wel,alleen de software was nog niet getweaked zodat het 720p aankon.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:31 schreef Forgottenone het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan, zat er al een 720p camera in?
Daarbij is het SUPER LCD scherm wel goed?
Die AMOLED ziet er wel mooier uit.
de ' oude' Desires hebben ook amoledquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:31 schreef Forgottenone het volgende:
[..]
Ja maar als ik nu een abbo zou nemen, wat krijg ik dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:00 schreef skittelman het volgende:
[..]
de ' oude' Desires hebben ook amoled
Maakt erg weinig verschil. Is hier goed te zien:quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:31 schreef Forgottenone het volgende:
[..]
Het gras is alleen wat groenen met een amoled.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:32 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Maakt erg weinig verschil. Is hier goed te zien:
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |