Ik heb geen problemen met T-Mobile. Mijn G1 houd ik zolang de GS nog niet binnen is. Normaal stoot ik mijn ouwe gsm door naam mijn vrouw, maar dat lukt nu niet ivm simlockquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:47 schreef skittelman het volgende:
[..]
ik zou inderdaad lekker veel gaan betalen bij t-mobile en bijna geen bereik hebbenwat heb je met je g1 gedaan?
Hoe bedoel je dat tweaken?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:32 schreef Moos. het volgende:
[..]
Allersnelste is de HTC Evo, maar die is niet beschikbaar in Europa, maar als je zo snel mogelijk Froyo wilt, en een beetje kan tweaken. Zou ik voor de Nexus One gaan.
Er zijn meer roms voor de Nexus One, je kan hem gebruiken voor de Android SDK als developer phone, en de nieuwste Android, werkt meestal het eerste op de Nexus One, omdat hij daarop word getest.quote:
Wat is Froyo dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:05 schreef Lightning_NL het volgende:
Is er al een ETA voor Froyo op de HTC Desire? Ik word die beperkte opslagruimte een beetje zat!
Ik heb het al gelezen, maar niemand hier ervaring of goede tips over de Droid X, want die ziet er wel lijp uit opzich en heeft die 720p camera, Desire HD duurt te lang, daarnaast twijfel ik dus tussen de Droid X, Desire, Nexus one of iPhone 4.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:20 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Misschien even een aantal topic gaan lezen
Maar je vraagt wat Froyo is?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:30 schreef Futureone het volgende:
[..]
Ik heb het al gelezen, maar niemand hier ervaring of goede tips over de Droid X, want die ziet er wel lijp uit opzich en heeft die 720p camera, Desire HD duurt te lang, daarnaast twijfel ik dus tussen de Droid X, Desire, Nexus one of iPhone 4.
Kan me niet voorstellen dat je het ooit zonder hebt kunnen doen. Alleen geld naar je eigen tekening kan dan. Zou wat zijn..quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:43 schreef automatic_ het volgende:
Mensen die de Rabobank Widget gebruiken: als jullie geld baar iemand anders over maken, hebben jullie dan je random reader nodig? Ik had dat eerst niet nodig, maar nu opeens wel...
Het werkte bij mih echt en ook als ik de reacties van andere mensen lees. Het werkt via dezelfde code als telebankieren en dan heb je dat ding ook niet nodig.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je het ooit zonder hebt kunnen doen. Alleen geld naar je eigen tekening kan dan. Zou wat zijn..
Q3quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:05 schreef Lightning_NL het volgende:
Is er al een ETA voor Froyo op de HTC Desire? Ik word die beperkte opslagruimte een beetje zat!
Ooo oke. In het begin heb ik inderdaad geld over gemaakt naar een vriendin van mij en zij staat ook in mijn adresboek (en het kan best zijn dat ik daarvoor ook geld naar haar had over gemaakt). Het is inderdaad zo dat "nieuwe" rekeningen / mensen niet werkt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:07 schreef Devolution het volgende:
Was het niet zo dat je bij de Rabo-app alleen geld naar mensen kon overmaken die je recent al geld had gestuurd, zonder de Reader? Ik kan me zoiets herinneren uit oudere topics, maar ik weet niet meer voor welke bank dat was. Ik zit bij het superieure ING, dus ik heb al die Readerzooi toch niet nodig
ING superieurquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:07 schreef Devolution het volgende:
Was het niet zo dat je bij de Rabo-app alleen geld naar mensen kon overmaken die je recent al geld had gestuurd, zonder de Reader? Ik kan me zoiets herinneren uit oudere topics, maar ik weet niet meer voor welke bank dat was. Ik zit bij het superieure ING, dus ik heb al die Readerzooi toch niet nodig
Ehm, waarom zou je je dataverbinding uit willen hebben?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:08 schreef Jesse_ het volgende:
Is er ook een (betaalde) app die om de zoveel tijd je data verbinding aanzet en dan programmas laat updaten?
(weer etc)
Batterij besparingquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:21 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ehm, waarom zou je je dataverbinding uit willen hebben?
Maar zou dat eventuele apje dan ook niet stroom verbruiken omdat ie de hele tijd die verbinding aan en uit moet gooien enzo.quote:
Ja, maar vast minderquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:20 schreef Karstman het volgende:
[..]
Maar zou dat eventuele apje dan ook niet stroom verbruiken omdat ie de hele tijd die verbinding aan en uit moet gooien enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |