Ja kan hem rooten en via een of ander commando zorgen dat die meer doet van zn interne mem dan vanaf de interne sd.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:57 schreef kreuk050 het volgende:
Ik vind de Galaxy toch wel wat langzaam bij het openen van de verschillende menu's...zwart scherm regelmatig 1 a 2 sec, iemand oplossing hiervoor?
Ik heb hetzelfde probleem.Af en toe echt vervelend.Je zou je toestel kunnen rooten met een beta firmware en een speedfix.Dat zou de lag verminderen en de prestaties van het gps verbeteren.Maar ik wacht liever op een officiele firmware die je via kies kan installeren.Die zou ook binnenkort verschijnen.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:57 schreef kreuk050 het volgende:
Ik vind de Galaxy toch wel wat langzaam bij het openen van de verschillende menu's...zwart scherm regelmatig 1 a 2 sec, iemand oplossing hiervoor?
Heb je een geheugenkaartje in de telefoon?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:26 schreef Moos. het volgende:
Heeft iemand een oplossing voor mijn probleem?
USB-Opslag van mijn G1 word niet herkent op mijn PC. USB-tethering doet het wel gewoon, en mijn telefoon word herkent als Android Phone, maar zodra ik USB-Opslag activeer, krijg ik geen schijf te zien.
Heb je em in developermode staan?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:26 schreef Moos. het volgende:
Heeft iemand een oplossing voor mijn probleem?
USB-Opslag van mijn G1 word niet herkent op mijn PC. USB-tethering doet het wel gewoon, en mijn telefoon word herkent als Android Phone, maar zodra ik USB-Opslag activeer, krijg ik geen schijf te zien.
Als ik Ubuntu draai op m'n PC werkt hij normaal.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:51 schreef Boswachter het volgende:
[..]
Heb je een geheugenkaartje in de telefoon?
En werkt het wel op een andere pc?
Allersnelste is de HTC Evo, maar die is niet beschikbaar in Europa, maar als je zo snel mogelijk Froyo wilt, en een beetje kan tweaken. Zou ik voor de Nexus One gaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 06:37 schreef Futureone het volgende:
Welke Android telefoon is het snelste en beste?
Welke toestel gebruiken ze in dat Android 2.2 filmpje.
En hebben sommige mensen hier de Droid X, ziet er vet uit namelijk.
Wil denk ik overstappen van iPhone naar Android want het ziet er wel
leuk uit en iPhone 4 schiet niet op.
Tevens lees ik iets van een Desire HD en een HTC Scorpion.
volgens de CEO van samsung krijgt de galaxy S 2.2 al in aug.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:32 schreef Moos. het volgende:
[..]
Allersnelste is de HTC Evo, maar die is niet beschikbaar in Europa, maar als je zo snel mogelijk Froyo wilt, en een beetje kan tweaken. Zou ik voor de Nexus One gaan.
Volgens mij worden in de Market de prijzen weergegeven in de Valuta waar de ontwikkelaar vandaan komt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:26 schreef Karstman het volgende:
Zit ik net in de Market te zoeken, krijg ik wat resultaten terug staan er allemaal bedragen in Japanse Yen bij de betaalde aps. Wat is dat nou weer, eerst stond het alleen maar in dollars en nu staan er ook nog engelse ponden bij. Wat willen ze dat ik eerst een wisselkoers appje ga installeren om te kijken hoeveel 190 yen is? bij dollars en ponden kan ik dat nog wel schatten maar yen...
Hmm zal dan wel toeval zijn dat ik net toevallig een hoop japanners tref (ik zocht op Angry in de Market). Maar eens naar wisselkoersen.nl om te kijken wat 190 yen eigenlijk is.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:41 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Volgens mij worden in de Market de prijzen weergegeven in de Valuta waar de ontwikkelaar vandaan komt.
Desire HD in okt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:54 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Komen er binnen nu en 2/3 maanden nog nieuwe flagshipmodel android toestellen of kan ik nu rustig voor de Desire gaan?
telfort heeft er nog genoegquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:15 schreef Djeez het volgende:
De Galaxy S is voorlopig uitverkocht btw. Had hem net besteld bij T-Mobile wegens contractverlening. Het is nog niet bekend wanneer een nieuwe zending binnenkomt, kan nog wel ff duren helaas.
Telfortquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:29 schreef skittelman het volgende:
[..]
telfort heeft er nog genoegvaag dat hij uitverkocht is, of gaan ze zo hard dat de amoled fabriek het niet meer aan kan?!
ik zou inderdaad lekker veel gaan betalen bij t-mobile en bijna geen bereik hebbenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:37 schreef Djeez het volgende:
[..]
TelfortIk baal er wel van, mijn G1 is nu op sterven na dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |