of maak zelf een beter overzicht of stuur me een pm of quote dat je de spica(of een ander toestel) mistquote:Op maandag 19 juli 2010 20:14 schreef Dromer het volgende:
Tsk.. wel die waardeloze Tattoo in de OP, maar de Spica niet.
1. stel je niet aan vuile torrents downloader.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:50 schreef skittelman het volgende:
[..]
of maak zelf een beter overzicht of stuur me een pm of quote dat je de spica(of een ander toestel) mist
Als je mensen zo loopt af te zeiken komt er nooit een goede OP
Er zijn apps die je sms-jes backuppen.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:06 schreef Zwansen het volgende:
Godver, nu al voor de derde keer gehad dat mn tijdens of na een sms iets vastloopt. Dit keer was het proces.com.andoid.mms.
Op zich geen probleem, maar hij restart helemaal en ben daarna al mijn smsjes kwijt.
Dit heb ik nu al voor de derde keer in een maand tijd ofzo.
Ja, maar dat moet toch niet nodig zijn? Ik wil gewoon dat mn smsjes lekker blijven staan waar ze horen.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Er zijn apps die je sms-jes backuppen.
Ja.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:12 schreef Devolution het volgende:
Vreemd zeg, ik heb daar echt geen last van. En je gebruikt alleen de standaard SMS app toch?
Wat ze dus niet doen. Het is sowieso handig voor als je je telefoon weer eens in een rioolput laat vallen oid.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet toch niet nodig zijn? Ik wil gewoon dat mn smsjes lekker blijven staan waar ze horen.
[..]
Ja.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 19 juli 2010 20:14 schreef WSquater het volgende:
Even de boel hier opnaaien;
Zonder de iPhone Android was Android de iPhone lang niet wat het nu is. All glory to mighty Apple Google.
En zonder Motorola was de iPhone lang niet wat het nu is. Dat wil nog niet zeggen dat zij goede producten maakten.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:14 schreef WSquater het volgende:
Even de boel hier opnaaien;
Zonder de iPhone was Android lang niet wat het nu is. All glory to mighty Apple.
precies, goedkope verkooppraatjes zijn het. omdat zij het eerste waren, betekent het nog niet dat ze de besten zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:57 schreef Devolution het volgende:
[..]
En zonder Motorola was de iPhone lang niet wat het nu is. Dat wil nog niet zeggen dat zij goede producten maakten.
quote:Sony Ericsson geeft Android prioriteit.
Sony Ericsson-topman Bert Nordberg gaf bij de presentatie van de kwartaalcijfers aan vol voor Android te gaan. "Ik wil dat we het grootste aandeel in verkochte Android-telefoons in de wereld hebben. Als je mondiaal kijkt, dan gaat de strijd echt tussen Android en de iPhone."
De Japans-Zweedse joint venture is dus van plan te stoppen met één van de twee andere besturingssystemen die het voert. Óf Symbian óf Windows Mobile gaat eruit. Welke het wordt, laat topman Nordberg nog in het midden. Begin vorig jaar heeft de Amerikaanse gsm-maker Motorola al Windows Mobile gedumpt, ten gunste van Android.
Als WindowsMobile7 flopt/tegenvalt is het einde verhaal voor Windows op de markt. Denk niet dat aandeelhouders nog een keer zoveel miljard willen weg gooien.quote:
APNdroid.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:48 schreef Rifoki het volgende:
Ik heb ook een vraag.
Hoe zet ik alle dataverbindingen (m.u.v. standaard mobiele netwerk t.b.v. bellen e.d.) uit? Ik ga wel eens in Belgie naar de bioscoop en het lukt me alleen in Airport modus maar dan kan ik dus ook niet bellen.
Belgie maakt me nog niet zo gek veel uit maar binnenkort 2 weekjes Italie..
Als ik het zo lees is dat precies wat ik hebben moet, bedankt!quote:
Is bij veel foons niet nodig aangezien in het menu al standaard staat ingesteld dat roaming niet mag.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:48 schreef Rifoki het volgende:
Ik heb ook een vraag.
Hoe zet ik alle dataverbindingen (m.u.v. standaard mobiele netwerk t.b.v. bellen e.d.) uit? Ik ga wel eens in Belgie naar de bioscoop en het lukt me alleen in Airport modus maar dan kan ik dus ook niet bellen.
Belgie maakt me nog niet zo gek veel uit maar binnenkort 2 weekjes Italie..
klopt maar apndroid kan je ook als widget op je homescreen zetten, scheelt weer klikkenquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:33 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Is bij veel foons niet nodig aangezien in het menu al standaard staat ingesteld dat roaming niet mag.
APNdroid is dan dus overbodig, in de meeste gevallen.
Menu --> Instellingen --> Draadloos en netwerken --> Mobiele netwerken --> Gegevensroaming (afgevinkt)
(Android 2.1)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |