abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84309236
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 11:51 schreef skittelman het volgende:

[..]

klopt maar apndroid kan je ook als widget op je homescreen zetten, scheelt weer klikken
Dat heb je dus alleen nodig als je internet in het buitenland een keer aan wil zetten. Als je het standaard uit wil hebben, heb je die widget niet nodig.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:27:59 #27
3485 kavorka
lure of the animal
pi_84312384
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:03 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Dat heb je dus alleen nodig als je internet in het buitenland een keer aan wil zetten. Als je het standaard uit wil hebben, heb je die widget niet nodig.
Van de maker van APNDroid:

Well, I have unlimited data plan (hmm, with 150MB FUP), but if you are in the roaming, with disabled roaming data access in phone's settings, some 3rd party applications can still access the internet.

Geen flauw idee of dit kan (apps die dataverbindingen opzetten in het buitenland, terwijl roaming uitstaat), maar voor de zekerheid toch maar APNDroid erop gezet.

Bron: http://www.martinadamek.com/2008/12/18/apndroid/
animal magnetism sexual attractive state
pi_84318767
Net mijn eerste smartphone gekocht Een HTC Legend met verlenging van m'n oude abo en eindeloos online van hi voor 2,50 erbij. 't Is dat 't zo goedkoop was dat ik dacht hm wel grappig maar ik zie nog niet echt veel toegevoegde waarde, maar ik nodig jullie uit om me er van te overtuigen en ook van het nut van apps.

Heb alleen opeens 3x 't programmatje aandelen op m'n bureaublad staan en dat wil ik helemaal niet want dat interesseert me helemaal niet Maar ik heb geen idee hoe ik het weg moet halen. Dus als iemand dit weet zou het fijn zijn als diegene het met mij deelt
pi_84319000
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:27 schreef kavorka het volgende:

[..]

Well, I have unlimited data plan (hmm, with 150MB FUP), but if you are in the roaming, with disabled roaming data access in phone's settings, some 3rd party applications can still access the internet.

Geen flauw idee of dit kan (apps die dataverbindingen opzetten in het buitenland, terwijl roaming uitstaat), maar voor de zekerheid toch maar APNDroid erop gezet.

Ok, bijzonder. Ik kom zeer geregeld in het buitenland en gebruik dan geen APNdroid, maar heb roaming gewoon uitgeschakeld staan. Ik zie op mijn rekeningen iig geen extra kosten voor dataverkeer in het buitenland, dus bij mij gaat het goed.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_84321352
Van de week een Galaxy S gehaald, bevalt goed maar heb nog wel wat vraagjes. Even de 2 die me nu het meest bezighouden:

Sluit Android apps echt af, of laat hij ze standaard in de achtergrond draaien? En in dat geval, hoe schakel je een app helemaal uit, heb je daar iets als taskkiller voor nodig?

Bestaat er een app die de vluchtinformatie van de hele wereld kan doorzoeken? Ik kan er alleen 1 vinden voor de VS..... en bestaat er een app die de NS tijden kan volgen?
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  woensdag 21 juli 2010 @ 19:41:51 #31
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_84325914
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 17:20 schreef LordLynx het volgende:
Van de week een Galaxy S gehaald, bevalt goed maar heb nog wel wat vraagjes. Even de 2 die me nu het meest bezighouden:

Sluit Android apps echt af, of laat hij ze standaard in de achtergrond draaien? En in dat geval, hoe schakel je een app helemaal uit, heb je daar iets als taskkiller voor nodig?

Bestaat er een app die de vluchtinformatie van de hele wereld kan doorzoeken? Ik kan er alleen 1 vinden voor de VS..... en bestaat er een app die de NS tijden kan volgen?
Volgens google heb je geen task killer nodig. het is echter wel handig mocht een corrupte app vastlopen.

treintijden lite is het beste programma voor de trein. actuele vertrektijden, routeplanner en storingen.
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 16:08 schreef Grrommit het volgende:
Net mijn eerste smartphone gekocht Een HTC Legend met verlenging van m'n oude abo en eindeloos online van hi voor 2,50 erbij. 't Is dat 't zo goedkoop was dat ik dacht hm wel grappig maar ik zie nog niet echt veel toegevoegde waarde, maar ik nodig jullie uit om me er van te overtuigen en ook van het nut van apps.

Heb alleen opeens 3x 't programmatje aandelen op m'n bureaublad staan en dat wil ik helemaal niet want dat interesseert me helemaal niet Maar ik heb geen idee hoe ik het weg moet halen. Dus als iemand dit weet zou het fijn zijn als diegene het met mij deelt
Gebruik je internet nou maar goed, dan gaat de FUP omhoog Tjah het nu van apps hangt samen met het nu van internet. Veel apps gebruiken internet. Daarnaast update google automatisch je agenda en contactpersonen dus je hoeft niet meer te kloten met contacten op je simkaart of telefoon.
Voor apps, veel dingen zijn op internet te doen maar een app zorgt er vaak voor dat het sneller voor handen hebt.
Denk aan flitscontrole apps, treintijden, file info, buienradar, nieuws. Je kan het web afzoeken naar deze info of je download een app die gericht de info geeft die je nodig hebt.
Lege virente, virent cuncta
pi_84326013
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:27 schreef kavorka het volgende:

[..]

Ik ben laatst in Duitsland geweest en heb het gevoel dat die toch een verbinding met het internet heeft gemaakt ondanks dat ik roaming had uitstaan.Straks maar even kijken als de nieuwe rekening bij T-Mobile online staat.Heb nu voor de zekerheid ook AONdroid gedownload.
  woensdag 21 juli 2010 @ 20:16:20 #33
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_84327349
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 16:08 schreef Grrommit het volgende:
Iemand die het niet al een beetje leuk vindt is niet snel te overtuigen. Ik vind echt niet dat íedereen aan de Android moet. De Legend is natuurlijk wel weer een mooie telefoon om te zien.
quote:
Kun je het niet gewoon verwijderen door er lang op te drukken en naar de dan verschenen prullenbak te slepen? (nofi: maar dat zou wel erg basic zijn)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_84348230
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 20:16 schreef Dromer het volgende:

[..]

Iemand die het niet al een beetje leuk vindt is niet snel te overtuigen. Ik vind echt niet dat íedereen aan de Android moet. De Legend is natuurlijk wel weer een mooie telefoon om te zien.
[..]

Kun je het niet gewoon verwijderen door er lang op te drukken en naar de dan verschenen prullenbak te slepen? (nofi: maar dat zou wel erg basic zijn)
Het is niet dat ik het niet leuk vind, ik heb alleen nog geen idee wat ik er mee zou moeten doen, maar zo´n ov app lijkt me inderdaad handig want ik merk dat internet op zichzelf niet heel lekker werkt. En ik wil vooral ook de gameboy app Handig voor lange treinreizen.

En ja, het was inderdaad zo basic dat ik er gewoon lang op moest drukken . Maar het is pas m'n eerste dag met een smartphone eh
  donderdag 22 juli 2010 @ 12:00:03 #35
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_84350127
Mijn vriendin wil graag een nieuwe smartphone.. Maar, ze heeft daarin 2 "eisen":

* het ding moet een qwerty tobo hebben, dan blijft er al niet veel over.. (sommige oudere SE modellen?)
* met het ding moet navigeren goed werken..

Met deze "eisen" in het achterhoofd blijft er weinig over. Op OS vlak heeft ze nu een telefoon met Windows mobile.

Google levert veel info over google maps implementatie e.d., maar goed, ik lees liever hands-on ervaringen. Ze gebruikt nu TomTom mobile, weet niet of er iets beschikbaar is voor Android wat enigzins in de buurt komt qua functionaliteit en gebruiksvriendelijkheid?

Als iemand overigens nog tips heeft m.b.t. telefoons met qwerty tobo, i'm all ears. Ik kom met Android niet veel verder dan de tmobile G1..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_84350249
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 12:00 schreef neo2000 het volgende:
Mijn vriendin wil graag een nieuwe smartphone.. Maar, ze heeft daarin 2 "eisen":

* het ding moet een qwerty tobo hebben, dan blijft er al niet veel over.. (sommige oudere SE modellen?)

Met deze "eisen" in het achterhoofd blijft er weinig over. Op OS vlak heeft ze nu een telefoon met Windows mobile.

Google levert veel info over google maps implementatie e.d., maar goed, ik lees liever hands-on ervaringen. Ze gebruikt nu TomTom mobile, weet niet of er iets beschikbaar is voor Android wat enigzins in de buurt komt qua functionaliteit en gebruiksvriendelijkheid?

Als iemand overigens nog tips heeft m.b.t. telefoons met qwerty tobo, i'm all ears. Ik kom met Android niet veel verder dan de tmobile G1..
qua android modellen niet echt, maar navigatie werkt met google maps prima. het mooie is, als je je contacts goed bijhoudt, met adres enzo, dan kun je gewoon een naam invullen, en dan daar naar toe navigeren
pi_84350429
Topic titel?

Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
  donderdag 22 juli 2010 @ 12:27:08 #38
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_84351164
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 12:00 schreef neo2000 het volgende:

Motorola Milestone.
  donderdag 22 juli 2010 @ 13:21:27 #39
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_84353285
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 12:08 schreef xyzyx het volgende:
Topic titel?

dat is een samsung.... samsung is kut
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 12:27 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Motorola Milestone.
Of de LG GW620 (als je minder geld hebt te besteden)

CoPilot werk prima, google maps navigatie ook prima als je databundel hebt. En als je van winmo afkomt gaat er een wereld voor je open
Lege virente, virent cuncta
  donderdag 22 juli 2010 @ 20:44:58 #40
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_84370883
Milestone blieft ze niet (da's dus toch Android? ) terwijl ik het zelf een van de mooiste telefoons vind, en LG, tsjah.. Die heeft het een beetje verpest met support (lees: het compleet afwezig zijn van) op andere telefoons. Hopelijk is dit met Android beter, en hebben ze minder "ontwerpfoutjes" zoals een niet-werkende toetsvergrendeling. Toch aardig essentieel op een telefoon..

Bedankt voor de suggesties en tips tot nu toe, ik zal ook eens youtuben naar de genoemde navigatieoplossingen. Moet vast e.e.a. aan fimpjes van te vinden zijn.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 22 juli 2010 @ 21:13:35 #41
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_84372223
Dit kwam k op Tweakers tegen
http://www.engadget.com/2(...)eplacing-your-virtu/
vette shit
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_84374104
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 21:13 schreef marcel-o het volgende:
Dit kwam k op Tweakers tegen
http://www.engadget.com/2(...)eplacing-your-virtu/
vette shit
Ziet er goed uit!
pi_84376356
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 12:08 schreef xyzyx het volgende:
Topic titel?

Ik krijg het toch echt niet voor elkaar om mijn Galaxy het signaal te laten verliezen....
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  vrijdag 23 juli 2010 @ 00:57:20 #44
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_84382826
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 20:44 schreef neo2000 het volgende:
Milestone blieft ze niet (da's dus toch Android? ) terwijl ik het zelf een van de mooiste telefoons vind, en LG, tsjah.. Die heeft het een beetje verpest met support (lees: het compleet afwezig zijn van) op andere telefoons. Hopelijk is dit met Android beter, en hebben ze minder "ontwerpfoutjes" zoals een niet-werkende toetsvergrendeling. Toch aardig essentieel op een telefoon..
Je hebt nog de Sony Ericson X10 mini Pro. Die heeft een fysiek qwerty keyboardje.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_84389584
Sinds vandaag kom ik met mijn Galaxy S alleen nog op de mobiele versie van fok.Kan het ook nergens veranderen.Iemand tips hoe ik weer de normale website op mijn mobiel krijg?
pi_84389864
Ik heb mn Milestone nog steeds niet opgestuurd.. Moet eerst even een vervangend toestel hebben..
pi_84392244
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 10:30 schreef Terpentin07 het volgende:
Sinds vandaag kom ik met mijn Galaxy S alleen nog op de mobiele versie van fok.Kan het ook nergens veranderen.Iemand tips hoe ik weer de normale website op mijn mobiel krijg?
Dat zou ik ook graag willen weten voor m'n Galaxy S
pi_84392352
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 11:50 schreef kreuk050 het volgende:

[..]

Kon je in het begin wel op de normale website? Bij mij namelijk wel.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 12:09:02 #49
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_84392923
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 11:50 schreef kreuk050 het volgende:

[..]

met de pc op fok! aangeven dat je de huidige layout ook op mobiel wilt?
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_84394328
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 12:09 schreef marcel-o het volgende:

[..]

met de pc op fok! aangeven dat je de huidige layout ook op mobiel wilt?
Bedankt voor de tip.Het forum werkt nu wel en als ik naar de frontpage wil dan moet ik wel het adres compleet invullen.Als ik alleen fok.nl invul kom ik nog steeds naar de mobiele site.Vreemd, vaak als je naar een mobiele site gelinkt wordt heb je aan de onderkant de mogelijkheid om voor de desktop versie te kiezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')