quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:28 schreef IkBenOzan het volgende:
Het lukt me niet om aparte mappen te maken in mijn galerie. Kan dat überhaupt wel?
reset naar factory defaults?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:58 schreef Plasterk het volgende:
Hoe haal ik de verjaardagen van al mijn facebookcontacten uit mijn agenda?
Je kan ze eruit halen bij de instellingen van je agenda.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:58 schreef Plasterk het volgende:
Hoe haal ik de verjaardagen van al mijn facebookcontacten uit mijn agenda?
Bij mij zijn ze er na de update (automatisch) bijgekomen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:24 schreef MuRKie het volgende:
[..]
reset naar factory defaults?![]()
Hoe komen ze erin dan? met vodafone 360?
Ik heb die optie niet onder instellingen van mijn agendaquote:Je kan ze eruit halen bij de instellingen van je agenda.
Als je daarop klikt, dan kan je "agenda van facebook" uitschakelen![]()
Instellingen>Over de telefoon> Accuquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:54 schreef APK het volgende:
Waar kun je eigenlijk zien op hoeveel procent de batterij zit?
(Behalve dan dat groene icoontje dat na een tijdje oranje wordt.)
Daar staat bij mij ook alleen maar een groene indicatorbalk.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:08 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Instellingen>Over de telefoon> Accu
Oh, oh, dan moet je Accu downloaden. Werkt prima en ook in te stellen als widget.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:18 schreef APK het volgende:
[..]
Daar staat bij mij ook alleen maar een groene indicatorbalk.
Daar moet je een applicatie voor downloaden zoals battery indicatorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:18 schreef APK het volgende:
[..]
Daar staat bij mij ook alleen maar een groene indicatorbalk.
Iemand die dit weet?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:38 schreef Zwansen het volgende:
Weet iemand hoe je in Jorte in plaats van bovenaan cijfers gewoon de dagen kunt zien? Ik heb nu bovenaan 2 rijen met dezelfde getallen, de data dus. Ik wil boven graag ma, di, woe, e.d. hebben.
Is dat mogelijk?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:23 schreef The6thgate het volgende:
Daar moet je een applicatie voor downloaden zoals battery indicator
Merci.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:22 schreef IkBenOzan het volgende:
Oh, oh, dan moet je Accu downloaden. Werkt prima en ook in te stellen als widget.
Wat is eigenlijk het voordeel van bestellen bij T-Mobile zelf in plaats van in een van de 326 webshopsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:50 schreef Enchanter het volgende:
Vandaag bij T-mobile besteld , zat volgens de T-mobile dame wel een lange levertijd aan.
M'n abbo is bijna afgelopen , dus mocht ik een nieuwe telefoon uitzoekenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:53 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het voordeel van bestellen bij T-Mobile zelf in plaats van in een van de 326 webshopsNormaal gesproken levert dat bestellen via die webshops ook nog eens veel meer korting op.
Volgens mij is door die update je desire niet meer te rooten toch, omdat er een nieuwe bootloader in zit? Ik probeerde het gister even snel te bekijken, maar kon het zo 1,2,3 niet vinden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:47 schreef MuRKie het volgende:
Heb nogmaals contact opgenomen met Vodafone naar aanleiding van het artikel van Tweakers. Er werd mij onderhand beloofd dat de Desire een originele rom zou hebben en dat ze geen branded devices meer uitleveren. Heb de naam van de mevrouw opgeschreven zodat ik nog enigszins een bevestiging kan geven mocht het tegendeel blijken.. Ben bang dat ik het nodig ga hebben want ik heb een donkerbruin vermoeden dat hij gewoon branded zal zijn als ik hier en elders op internet de reacties lees..
Dat kun je bij een van die 326 webshops ook die 'm misschien wél op voorraad hadden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:10 schreef Enchanter het volgende:
[..]
M'n abbo is bijna afgelopen , dus mocht ik een nieuwe telefoon uitzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |