Dat heb ik volgens mij ook. Heb 2 Gmail adressen in de telefoon staan en eentje lijkt niets meer vanzelf te doen, gelukkig is dat mijn secundair adres.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:11 schreef Black-Hole het volgende:
Sinds de update naar 2.2 krijg ik op een van mijn gmail-accounts geen mail meer binnen...... Automatisch updaten staat voor beide accounts aangevinkt maar toch krijg ik op een account geen melding meer dat er een nieuwe mail is terwijl die wel ontvangen is.
Herkenbaar?
Samen-gefroet op aanvraag van Wyrihaximus.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:57 schreef EdVe het volgende:
Uhm, 2 topics over HTC Desire #19?
HTC Desire #19: Waar we Froyo steeds meer uitpluizen!
Zet Plugins op 'Op aanvraag'quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waar zit dat ergens?
'k Zie alleen Java-script aan/uit en Plugins aan/uit/op aanvraag...
weet ik, maar ik moet al die bende van vodafone niet! dan maar rooten dus?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:31 schreef Warrick21 het volgende:
De nieuwe update van Vodafone is helemaal geen Froyo. Het is gewoon een bloatware firmware.
Ik denk dat het probleem bij jouw toestel ligt hoor. Waarschijnlijk stond er nog een applicatie open ofzo? Ik heb 'm ook op vliegtuigmode 's nachts en er gaat echt geen 40% vanafquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:09 schreef DaFrenk het volgende:
Grmbl, vannacht op Flightmode (wat me normaal 1% accu kost) is hij 40% kwijt geraakt. En ik was net zo blij met de accutijd van de Desire. Nu kan ik hem alsnog elke nacht gaan opladen zeker![]()
Hoop dat HTC dit weer snel fixt. Net zoals de browsersnelheid.
Heb ik uiteraard alquote:
Iemand al melding gemaakt bij HTC? Ik zal ze in ieder geval een tweet sturenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:44 schreef _Flea_ het volgende:
Begin me toch wel serieus te ergeren aan het slome scrollen. Duurt, en zeker in landscape mode, erg lang voordat ie reageert op het scrollen.
Ik heb net mn 16GB kaartje binnenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:44 schreef _Flea_ het volgende:
Even een ander vraagje aan jullie: wat voor SD kaartje hebben jullie er in zitten? Ik gebruik nu nog standaard de 4GB welke meegeleverd is. Tot nu toe voldoende mits ik er niet te veel muziek op zet.
Ik vraag me af en toe af of de werknemers van Vodafone zelf wel weten wat ze uitleveren.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:03 schreef MuRKie het volgende:
Heb net Vodafone gebeld en zij geven aan dat alle nieuwe toestellen unbranded zijn.
Dus als het goed is zijn alle Desire's die nu besteld en uitgeleverd worden unbranded..![]()
I hope so..
Edit: Lees dan alleen net weer op Tweakers.net dat ze bij meerdere klanten hebben gezegd dat de toestellen unbranded zijn. Nou weet ik niet of ik het goed begrijp maar hebben ze dat dan gezegd terwijl het toestel stiekem wel branded was?
Ja ik had gelezen dat als de Vodafone scene er in staat dat hij dan wel branded is.. Als dat zo is dan stuur ik hem terug of ga er mee naar de winkel want ze hebben nu meerdere keren aangegeven dat ze hem unbranded uitleveren..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:48 schreef Slomy het volgende:
[..]
Ik vraag me af en toe af of de werknemers van Vodafone zelf wel weten wat ze uitleveren.
Ik heb ook rechtstreeks bij Vodafone mijn Desire gehaald. Het toestel is simlockvrij, er staat nergens een vodafone sticker oid op de buitenkant en ook geen vodafone rotzooi in de software. Dit is echter nog op een 2.1 rom en het enige vodafone wat er nu op mijn toestel staat is een vodafone scene. Echter als ik alles zo goed lees dan gaat dat bij de huidige update, die ik al kan installeren, helemaal veranderen. Een hoop software rotzooi zal erop gegooid worden, dus ik denk dat ik maar het unbrand trucje dat in het vorige topic stond ga uitproberen.
Voor zover ik weet heeft iedereen die rechtstreeks bij Vodafone de Desire heeft gehaald allemaal een Voda scene erop. Voor de rest is ook geen branding aanwezig, maar bij een update moet je dus wel wachten op de Voda update en dan kunnen ze, zoals nu blijkt, alsnog een hoop andere troep toevoegen. Zoals ik zei, je kunt geen branding aanwezig zien, die zie je pas wanneer je de telefoon aan hebt gezet en dan in de Sense ui gaat kijken naar scenes, daar staat dan een Vodafone scene.
Ja, zou kunnen dan. Vanavond maar even goed checken wat er nog draait.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:00 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem bij jouw toestel ligt hoor. Waarschijnlijk stond er nog een applicatie open ofzo? Ik heb 'm ook op vliegtuigmode 's nachts en er gaat echt geen 40% vanaf
Ik hoop het voor je, maar ik zou er dus maar vanuit gaan dat dat niet het geval is.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:04 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ja ik had gelezen dat als de Vodafone scene er in staat dat hij dan wel branded is.. Als dat zo is dan stuur ik hem terug of ga er mee naar de winkel want ze hebben nu meerdere keren aangegeven dat ze hem unbranded uitleveren..
Ik ben ook altijd enorm tevreden over Vodafone geweest. Heb ook nooit een branded telefoon bij hun gehad, dus ik zou het erg vervelend vinden als dat nu wel het geval is. Als ik een Vodafone scene heb dan ga ik er mee naar de Vodafone winkel hier in Zeist en dan wil ik hem omgeruild hebben omdat ze me dan misleid/opgelicht hebben. Wellicht kan ik mijn rechtsbijstands verzekering er nog even bij betrekken..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:16 schreef Slomy het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, maar ik zou er dus maar vanuit gaan dat dat niet het geval is.
Volgens mij kan je dus wel nog heel makkelijk unbranden (genoemd in vorig topic), wanneer je die 360 vodafone crap nog niet installed hebt.
Het is zonde dat Vodafone dit flikt. Ben voor de rest enorm tevreden over hun netwerk en internetsnelheid, wat in vergelijking met t-mobile een verademing is.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:28 schreef IkBenOzan het volgende:
Het lukt me niet om aparte mappen te maken in mijn galerie. Kan dat überhaupt wel?
reset naar factory defaults?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:58 schreef Plasterk het volgende:
Hoe haal ik de verjaardagen van al mijn facebookcontacten uit mijn agenda?
Je kan ze eruit halen bij de instellingen van je agenda.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:58 schreef Plasterk het volgende:
Hoe haal ik de verjaardagen van al mijn facebookcontacten uit mijn agenda?
Bij mij zijn ze er na de update (automatisch) bijgekomen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:24 schreef MuRKie het volgende:
[..]
reset naar factory defaults?![]()
Hoe komen ze erin dan? met vodafone 360?
Ik heb die optie niet onder instellingen van mijn agendaquote:Je kan ze eruit halen bij de instellingen van je agenda.
Als je daarop klikt, dan kan je "agenda van facebook" uitschakelen![]()
Instellingen>Over de telefoon> Accuquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:54 schreef APK het volgende:
Waar kun je eigenlijk zien op hoeveel procent de batterij zit?
(Behalve dan dat groene icoontje dat na een tijdje oranje wordt.)
Daar staat bij mij ook alleen maar een groene indicatorbalk.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:08 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Instellingen>Over de telefoon> Accu
Oh, oh, dan moet je Accu downloaden. Werkt prima en ook in te stellen als widget.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:18 schreef APK het volgende:
[..]
Daar staat bij mij ook alleen maar een groene indicatorbalk.
Daar moet je een applicatie voor downloaden zoals battery indicatorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:18 schreef APK het volgende:
[..]
Daar staat bij mij ook alleen maar een groene indicatorbalk.
Iemand die dit weet?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:38 schreef Zwansen het volgende:
Weet iemand hoe je in Jorte in plaats van bovenaan cijfers gewoon de dagen kunt zien? Ik heb nu bovenaan 2 rijen met dezelfde getallen, de data dus. Ik wil boven graag ma, di, woe, e.d. hebben.
Is dat mogelijk?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:23 schreef The6thgate het volgende:
Daar moet je een applicatie voor downloaden zoals battery indicator
Merci.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:22 schreef IkBenOzan het volgende:
Oh, oh, dan moet je Accu downloaden. Werkt prima en ook in te stellen als widget.
Wat is eigenlijk het voordeel van bestellen bij T-Mobile zelf in plaats van in een van de 326 webshopsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:50 schreef Enchanter het volgende:
Vandaag bij T-mobile besteld , zat volgens de T-mobile dame wel een lange levertijd aan.
M'n abbo is bijna afgelopen , dus mocht ik een nieuwe telefoon uitzoekenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:53 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het voordeel van bestellen bij T-Mobile zelf in plaats van in een van de 326 webshopsNormaal gesproken levert dat bestellen via die webshops ook nog eens veel meer korting op.
Volgens mij is door die update je desire niet meer te rooten toch, omdat er een nieuwe bootloader in zit? Ik probeerde het gister even snel te bekijken, maar kon het zo 1,2,3 niet vinden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:47 schreef MuRKie het volgende:
Heb nogmaals contact opgenomen met Vodafone naar aanleiding van het artikel van Tweakers. Er werd mij onderhand beloofd dat de Desire een originele rom zou hebben en dat ze geen branded devices meer uitleveren. Heb de naam van de mevrouw opgeschreven zodat ik nog enigszins een bevestiging kan geven mocht het tegendeel blijken.. Ben bang dat ik het nodig ga hebben want ik heb een donkerbruin vermoeden dat hij gewoon branded zal zijn als ik hier en elders op internet de reacties lees..
Dat kun je bij een van die 326 webshops ook die 'm misschien wél op voorraad hadden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:10 schreef Enchanter het volgende:
[..]
M'n abbo is bijna afgelopen , dus mocht ik een nieuwe telefoon uitzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |