Ik vond het wel leuk, zo'n undercover SC.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja want daarvoor deed hij het steeds maar niet, om ons te treiteren. [ afbeelding ]
emo.gif op je hoofd gek.quote:
wat je zegt ben je zelfquote:
Waarom back? Als je eenmaal black bent gegaan is er geen back to white meer, dus ook geen back to black.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast wat pas je deze shit aan? Wil je dat ik je op kom zoeken of zo?
ja maar...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom back? Als je eenmaal black bent gegaan is er geen back to white meer, dus ook geen back to black.
Pascals schoenen... passen niet bij die van de rest.quote:
Dat doet niets af aan het punt dat ik probeer te maken, ja!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pascals schoenen... passen niet bij die van de rest.
.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat doet niets af aan het punt dat ik probeer te maken, ja!
Jawel het leidt af.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb last van een dooie pixel.quote:
Het is een spermacel denk ik. Maak je beeldscherm eens schoon.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is een spermacel denk ik. Maak je beeldscherm eens schoon.
Ik had serieus zo'n fruitvliegje achter mijn beeldscherm zitten bij mijn vorige laptop, zwaar irritant.quote:
een vies meisjesquote:
ik heb dat op de monitor op mijn werkquote:
Ja, en als ze dood gaan ben je helemaal de sjaakquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had serieus zo'n fruitvliegje achter mijn beeldscherm zitten bij mijn vorige laptop, zwaar irritant.
YOU LIKE THAT HUH BABY YOU LIKE THAT YOU LIKE DIRTY HUHquote:
Ik zou die rechter wel geven. Maar die linker zit in de weg.quote:
Seizoen 3, ergens? Briljante scène.quote:
Ik ben Bragi niet.quote:
Kan je dan spreken van een MVV trio?quote:
Je weet sws niet welke je aan het geven bent, want op sommige plekken hebben ze beiden gevoel, op sommige plekken maar een.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zou die rechter wel geven. Maar die linker zit in de weg.
Oh, trouwens TR voor iedere user hier, dat wilde je toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Je weet sws niet welke je aan het geven bent, want op sommige plekken hebben ze beiden gevoel, op sommige plekken maar een.
Gewoon doen. Het is erg irritant inderdaad.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb dat op de monitor op mijn werkhardstikke rood is die
zit me er al een jaar aan te ergeren
misschien moet ik stiekem ruilen met de monitor van de collega die vandaag voor het laatst was
Dat was dat het geval. Tot op heden zit hij er nog achter. Gelukkig hoef ik dat ding niet tot nauwelijks meer te gebruiken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en als ze dood gaan ben je helemaal de sjaakOf was dat ook het geval bij jou?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, trouwens TR voor iedere user hier, dat wilde je toch?
Inderdaad. Ik weet ook wel dat het "het vies meisjes" is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Laki die haat op mensen die niet normaal nederlands praten. hahah hypocriet.
Raad mijn IQ nou, Japsnars zei 90.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat moet jij nu weer, bananenblad? Ga rijst plukken of zo.quote:
Not this shit again.....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zolang het maar niet voor mij is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het hele vorige topic.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Not this shit again.....
Linkje vanaf waar moet voldoende zijn.
HIER STOND EERST RIJS!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat moet jij nu weer, bananenblad? Ga rijst plukken of zo.
Haha sinadO en Ofyles zijn ook de sjaak.quote:
Hij zit de laatste tijd de hele tijd mensen losers en triest te noemen! hij heeft het er zelf naar gemaakt!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Not this shit again.....
Linkje vanaf waar moet voldoende zijn.
En Penisbaard.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haha sinadO en Ofyles zijn ook de sjaak.
Oh, die heb ik gemist.quote:
Hij doet dit, hij doet dat. Grow up en leer elkaar te negeren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij zit de laatste tijd de hele tijd mensen losers en triest te noemen! hij heeft het er zelf naar gemaakt!
Maar. Ik ben pas 17.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij doet dit, hij doet dat. Grow up en leer elkaar te negeren.
Sandy de aap scoorde 87 dacht ik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:29 schreef Mozy het volgende:
Dus, Japsnars 90
Ludo 74
Salatrel bonni st clair's IQ en dan 2x de helft.
Wat wil je weten.quote:
75quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sandy de aap scoorde 87 dacht ik.
Jij krijgt nooit meer naaktpics van WD.quote:
Dan was het Viola Holt. Ik kan die twee niet uit mekaar houden.quote:
Wat noem je mij nichtje een aap?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sandy de aap scoorde 87 dacht ik.
De struiken.quote:
HAHA BOOBS ZIJN NICHTJE HEET SANDY. ZANDIG HAHAHA.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHA BOOBS ZIJN NICHTJE HEET SANDY. ZANDIG HAHAHA.
hey salaquote:
Ik heb me voorbeeldig gedragen hoor. Ik had nog foto gemaakt van hun konten voor Mozy maar die foto is vaag want ik ren.quote:
verklaar u naderquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Laki die haat op mensen die niet normaal nederlands praten. hahah hypocriet.
www.sandydane.nlquote:
Send dat shitquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik heb me voorbeeldig gedragen hoor. Ik had nog foto gemaakt van hun konten voor Mozy maar die foto is vaag want ik ren.
PM NUquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik heb me voorbeeldig gedragen hoor. Ik had nog foto gemaakt van hun konten voor Mozy maar die foto is vaag want ik ren.
Boringquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Houd eens op met dat gekonten. konten dit dat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Telaat ik heb m'n account al opgezegd en heb verteld aan de admins dat jij zei dat ik typkanker hebquote:
Ja ik ga dingen doen als ze met hun 2en zijn.quote:
Het is dat je op MSN zegt dat het een grapje is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Houd eens op met dat gekonten. konten dit dat.
Ik zie nu voor me hoe mozy letterlijk de hele dag met chai over konten praatquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:34 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:
Nee volgende keer goede kwaliteit ait. Ik vind konten in joggingsbroeken zo kankerchillquote:
Oke, doei. Veel plezier in je fokloze leven Paki.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Telaat ik heb m'n account al opgezegd en heb verteld aan de admins dat jij zei dat ik typkanker heb
kontquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil je een jaartje van mij? Dan kan ik nog een jaartje tiener blijven.quote:
Echt he. Bij Chai ook.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[..]
Nee volgende keer goede kwaliteit ait. Ik vind konten in joggingsbroeken zo kankerchill
Nee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wil je een jaartje van mij? Dan kan ik nog een jaartje tiener blijven.
Alsnog man, gewoon voor de fa2. En jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[..]
Nee volgende keer goede kwaliteit ait. Ik vind konten in joggingsbroeken zo kankerchill
Ja, zou ik toch echt schijt aan hebben. Dat wijf kan best een stukje verderop rek oefeningen gaan doenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik ga dingen doen als ze met hun 2en zijn.
Pakiquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oke, doei. Veel plezier in je fokloze leven Paki.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, zou ik toch echt schijt aan hebben. Dat wijf kan best een stukje verderop rek oefeningen gaan doen.
Ja man C_N stuur voor de fa2, en idd Paki. Konten in leggingsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alsnog man, gewoon voor de fa2. En jaNet als konten in leggings
nee ik ga deze week wel weer dan krijgen jullie ik beloof.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja man C_N stuur voor de fa2, en idd Paki. Konten in leggings
Ik ben een man van manieren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, zou ik toch echt schijt aan hebben. Dat wijf kan best een stukje verderop rek oefeningen gaan doen.
K man, promise.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
nee ik ga deze week wel weer dan krijgen jullie ik beloof.
Hijs Filipino.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je bent een inside van de Pakistaanse regering ja.
Ik weet.
Ja man ik moest zelf ook lachen toen ik tellie pakte maar volgende keer doe ik als we een loop pauze hebben. Dan issie tenminste SHARP.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
K man, promise.
Hoe ver jog jij eigenlijk? 5KM?
7,5 is wel nice. en ik zie het ook echt voor me. Jij die heel smooth je tel uit je pocket haalt om die ass op de pic te zettenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja man ik moest zelf ook lachen toen ik tellie pakte maar volgende keer doe ik als we een loop pauze hebben. Dan issie tenminste SHARP.
En 7.5 km ongeveer =$
Iscool broquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
nee ik ga deze week wel weer dan krijgen jullie ik beloof.
Ene maand ben ik paki dan filipino dan weer white internethero MAKE UP YOUR MINDSquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je bent een inside van de Pakistaanse regering ja.
Ik weet.
Je bent geboren in filli, je werk voor de Paki government en je ben internethero.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Iscool bro
[..]
Ene maand ben ik paki dan filipino dan weer white internethero MAKE UP YOUR MINDS
Het is ook echt zo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
7,5 is wel nice. en ik zie het ook echt voor me. Jij die heel smooth je tel uit je pocket haalt om die ass op de pic te zetten
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:41 schreef Lakitu het volgende:
Wtf doe je?![]()
Ja sorry ik maak een foto voor een assman die ik ken van het internet.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:41 schreef Lakitu het volgende:
Wtf doe je?![]()
Ja sorry ik maak een foto voor een assman die ik ken van het internet.
Meesterlijk manquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Het is ook echt zo.
o o o <- dat zijn wij op een rijtje
en dan ineens
o o
o <--- ik :$
In west-filipino born and raisedquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je bent geboren in filli, je werk voor de Paki government en je ben internethero.
Naïviteit. Chicks van 14.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Het is ook echt zo.
o o o <- dat zijn wij op een rijtje
en dan ineens
o o
o <--- ik :$
ik ben verlegen :$quote:
Wat heeft dat met naïviteit te maken.quote:
Thanks, means alot to me =$quote:
Alles.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat heeft dat met naïviteit te maken.
je hebt het wel goed te pakken hequote:
Aww All_ is in een romantische bui.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk Luur, mooie kleur.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Omg, Allure_ heeft een softe kant.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:46 schreef wolvendagen het volgende:Hmm, ik hou meer van donkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk Luur, mooie kleur.
.
quote:
nigga what is goodquote:
Vind je het gek?quote:
weet jij of je bij HC vaker zo'n try-out pakket kan nemen of is het gelimiteerd tot 1 keer per persoon?quote:
Kun je je aanmelden voor een rol in True Blood.quote:
Moby - I'm in love.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Leave me alone!
Al zijn suggesties voor romantische liedjes wel welkom.
Ow, bij jouquote:
Twilight.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kun je je aanmelden voor een rol in True Blood.
Geen idee eigenlijk. Nog nooit gehaald zo'n ding.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
weet jij of je bij HC vaker zo'n try-out pakket kan nemen of is het gelimiteerd tot 1 keer per persoon?
Moh ja maar dat was spoeling, dat is nu weer opgelost. Maar als ik het zo doen als Angie op die foto, dan scheelt het ook niet zo heul veul met nu, maar dan is het toch net wat mooier. Vind ik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, bij jou? Je hebt je haar toch net geverfd? Ik vind blond sowieso wel mooier bij je dan andere kleuren.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Leave me alone!
Nee, je wil toch een hete scene met Alexander Skarsgård, niet met Robertquote:
Het is in ieder geval niet bimbo blondquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moh ja maar dat was spoeling, dat is nu weer opgelost. Maar als ik het zo doen als Angie op die foto, dan scheelt het ook niet zo heul veul met nu, maar dan is het toch net wat mooier. Vind ik.
SKARSGÅRD. EN DAN ZWEEDS IN ZN OOR FLUISTEREN.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, je wil toch een hete scene met Alexander Skarsgård, niet met RobertPattinson
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Leave me alone!
haar strak naar achterenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
SKARSGÅRD. EN DAN ZWEEDS IN ZN OOR FLUISTEREN.
Mooi was die tijd...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:54 schreef Fascination het volgende:
Waar is de tijd dat Allure_ nog weleens aardig tegen me deed.
Hehe oke. Was op zich wel heel chillquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Nog nooit gehaald zo'n ding.
Ja geen platina hoerenblond.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet bimbo blond. Het zou je wel mooi staan, denk ik
.
Moet van 2 kanten komen, he.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:54 schreef Fascination het volgende:
Waar is de tijd dat Allure_ nog weleens aardig tegen me deed.
Buffyquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:56 schreef BobbyB het volgende:
Allure deed me altijd denken aan Cordelia van Buffy.
Maar ik eis dan wel naaktscenes!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
SKARSGÅRD. EN DAN ZWEEDS IN ZN OOR FLUISTEREN.
Je moet gewoon zo'n favorites card regelenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hehe oke. Was op zich wel heel chill
Praat niet over me of ik dood benquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:56 schreef BobbyB het volgende:
Allure deed me altijd denken aan Cordelia van Buffy.
Ja, die krijg je als je er vier keer bent geweest, toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je moet gewoon zo'n favorites card regelenDan kan je gratis vrienden meenemen enzo.
Je bent nu zo'n softie geworden. De echte Allure is voor mij dood.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Praat niet over me of ik dood ben.
Ik dit weekend en volgende week weerquote:
Hier welquote:
Begint ook een beetje saai te worden, altijd de bitch uithangen. Nu doe ik dat part time.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent nu zo'n softie geworden. De echte Allure is voor mij dood.
3x dacht ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, die krijg je als je er vier keer bent geweest, toch?
Oh okee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Begint ook een beetje saai te worden, altijd de bitch uithangen. Nu doe ik dat part time.
Addictquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik dit weekend en volgende week weer
lowroller jijquote:
is dit een line uit iemand zijn 16 of slaat het op jou? in dat geval deel ik je vreugde! heeft er iemand ervaring met t-shirts ontwerpen?quote:
Het is en je haat op een nigger want het gaat goedquote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het is en je haat op een nigger want het gaat goed
Oh, ik kan me herinneren dat ie 4 zei. Ik google het wel even.quote:
Ben jij niet die ene SAFEBETTERquote:
Moeten nog een andere vriend introduceren dit weekend die 50 euro op zwart wil gooien. En volgende week pokertoernooi in utrecht.quote:
Een vriend van mij ging op 17 om een kaart vragenquote:
fuck yeaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een vriend van mij ging op 17 om een kaart vragen
ik had vorige keer hc kankererge tilt. Ik stond op 30 verlies. ik dacht KANKER MAN. Dus ik naar de highroller tafels. Ik 50 euro op 1tm12 en 13tm24.quote:
Al die andere mensen bleven al staan op 13/14 en die vent hit gewoon een vier op 17quote:
Blackjack?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een vriend van mij ging op 17 om een kaart vragen
Haha, mensen die tilten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik had vorige keer hc kankererge tilt. Ik stond op 30 verlies. ik dacht KANKER MAN. Dus ik naar de highroller tafels. Ik 50 euro op 1tm12 en 13tm24.EN hij was al 5x achterelkaar op 24 en hoger gevallen. VERLIES IK. Ik kon wel huilen.
Yupquote:
Altijd keep your coolquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik had vorige keer hc kankererge tilt. Ik stond op 30 verlies. ik dacht KANKER MAN. Dus ik naar de highroller tafels. Ik 50 euro op 1tm12 en 13tm24.EN hij was al 5x achterelkaar op 24 en hoger gevallen. VERLIES IK. Ik kon wel huilen.
Ja ik tilt nooit. Maar dit was zo'n buitenkansje om mijn verlies weg te werken met een SAFEBET :") NOTquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Altijd keep your coolMaar dat kan ik dus niet. Dus beter blijf ik weg
wantquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:09 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Mn tante moet maar even langskomen.
Iets met verf, aluminiumfolie en een hittebron. Er kan weinig verkeerd gaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:12 schreef Salatrel het volgende:
ik wil het ook wel doen hoor WD. heb vaak genoeg gezien hoe dat gaat en hoe moeilijk kan het zijn....
NEE DANKJEWEL.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:12 schreef Salatrel het volgende:
ik wil het ook wel doen hoor WD. heb vaak genoeg gezien hoe dat gaat en hoe moeilijk kan het zijn....
Ik kan het nog steeds meezingen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:14 schreef Allure_ het volgende:
Wie vond deze ook aan? De chicks hier sowieso. NIET LIEGEN. Zometeen switchen naar de Spicy girls.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:14 schreef Allure_ het volgende:
Wie vond deze ook aan? De chicks hier sowieso. NIET LIEGEN. Zometeen switchen naar de Spicy girls.
Ik vond alleen Overload en Run For Cover leuk van de Sugababes.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:14 schreef Allure_ het volgende:
pfffffquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:14 schreef Allure_ het volgende:
Overload was ook gewoon een heel goed liedje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond alleen Overload en Run For Cover leuk van de Sugababes.
Screenshot.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:17 schreef Chriz2k het volgende:
Kankerziek, net 4,5k geshipt op Pokerstars.
Je krijgt nu een screenshot van zijn speelfishes.quote:
Watwat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:17 schreef Chriz2k het volgende:
Kankerziek, net 4,5k geshipt op Pokerstars.
Too lost in you.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond alleen Overload en Run For Cover leuk van de Sugababes.
Je weet het maar nooit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Thanks. Enige nadeel is dat ik nooit in mijn leven weer zo lucky ga zijn
.
Ik bijt op mijn lip voor je.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Que pasa, mijn corazon. Niet haten op Spice.
Inderdaad. Het is dat die gast mensenschuw is, anders zou hij met die grote livetoernooien best potten kunnen breken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit.
Pierrebetfair shipt constant zulke zieke bedragen, ongelofelijk dat
Ja, je hebt nu in ieder geval 450 keer je buy-in terugverdient dus weer alle mogelijkheid om verder te gaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is dat die gast mensenschuw is, anders zou hij met die grote livetoernooien best potten kunnen breken.
WTF het is nog echt ook.quote:
Ja, dat was mijn 1-april grap.quote:
Jammer man, dat zou vet held zijn geweest.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, dat was mijn 1-april grap.
Heb die screenshot gefaked en naar 1 vriend gestuurd, voordat ik het wist, wist de volgende dag mijn hele school het en feliciteerde iedereen mij. Zelfs de ouders van sommige vrienden
KANKER MAN PAAS 10% DANGquote:
Gewoon blijven doorgaan, Young Jedi.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
WTF het is nog echt ook.Ik ben nu jaloers op je.
Ik speel altijd die 10 cent turbo en word dan tweede.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gewoon blijven doorgaan, Young Jedi.
Die toernooitjes zijn echt 99% frustratie en doormidden gebroken toetsenborden. Dit is pas de 3e keer in twee jaar dat ik iets dergelijks win.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, dat was mijn 1-april grap.
Heb die screenshot gefaked en naar 1 vriend gestuurd, voordat ik het wist, wist de volgende dag mijn hele school het en feliciteerde iedereen mij. Zelfs de ouders van sommige vrienden
Jup, anders is het zo weer wegquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:24 schreef wolvendagen het volgende:
Wat ga je ermee doen Chris?Uitbetalen toch wel hm.
Gokverslaafden hebben geen besef van geld.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:27 schreef wolvendagen het volgende:
Tevens "dergelijks". 4,6k noemt hij dergelijk. Dat is tantoe veel.
Dat was nep jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:27 schreef Salatrel het volgende:
WTF IS MET DEZE LOST.
shannon mag niet dood
maar wel lekkerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:30 schreef Fascination het volgende:
Ik was blij toen Shannon dood ging. Wat een irritant kind.
Ik had dat met Charliequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:30 schreef Fascination het volgende:
Door jou moet ik nu ook minstens 1000 winnen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gokverslaafden hebben geen besef van geld.
Wij gaan een keer samen casino. Ik ride op je luck.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gokverslaafden hebben geen besef van geld.
The story of wolvendagen: how a young, innocent girl turned into a gambling maniac.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Door jou moet ik nu ook minstens 1000 winnen.Weet je hoe kats blij ik dan zou zijn.
Gewoon in pak met een sigaar in de mond en champagne in de hand gaan blackjacken, dan dwing je het afquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wij gaan een keer samen casino. Ik ride op je luck.
Ik ga ook mee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wij gaan een keer samen casino. Ik ride op je luck.
foutcode 1351 input mag geen negatieve waarde zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:33 schreef fyah het volgende:
IQ-Test: Vul aan:
http://i.fok.nl/userpics/302032/Naamloos.jpg
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
The story of wolvendagen: how a young, innocent girl turned into a gambling maniac.
"quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:33 schreef fyah het volgende:
Eensch.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:30 schreef Fascination het volgende:
Ben je net pas met LOST begonnen ja?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:27 schreef Salatrel het volgende:
WTF IS MET DEZE LOST.
shannon mag niet dood
Queen of nolife. wtf.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:33 schreef fyah het volgende:
seizoen 2 aflevering 7 staat nu opquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ben je net pas met LOST begonnen ja?
Wat schattigquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs al gedate met een fokker!
Snaaaavel toch? En dat is nu al weer uit ofzo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet verder kijken, je gaat huilen als het afgelopen is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
seizoen 2 aflevering 7 staat nu op
Laat dat meisje met rust. En ik meen het.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:33 schreef fyah het volgende:
Nee toch? Ene vinnie, staat ze ook mee op de foto!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Snaaaavel toch? En dat is nu al weer uit ofzo.
Zie maar eens vriendinnen te vinden als je zo irritant bent, beetje meer respect zou fijn zijn.quote:
Lamon ga van bobby's account af.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat dat meisje met rust. En ik meen het.![]()
Ohja, Snaaavel was iemand anders.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee toch? Ene vinnie, staat ze ook mee op de foto!
Dqodje.quote:
Een fokker van 12 zeker.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die ene vinnie die in mijn fobo kan janken, gok ik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:38 schreef fyah het volgende:
[..]
Wat schattigWie was de lucky bastard?
ja paar weken terug kreeg ik nog op mijn donder van je omdat ik vertelde dat ik halverwege seizoen 1 gestopt was toen die serie nieuw wasquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet verder kijken, je gaat huilen als het afgelopen is.en dan bedoel ik het einde van lost.
quote:Op 28-07-2010 16:50 schreef Vinniiee
[..]
Omdat ze gewoon heel lief is, en jij een eerste klas faalhaas bent
. Oh, ze is zelfs zo lief dat ik samen met haar ga shoppen
.
Waarom zeur je trouwens hier bij mij?![]()
Ja ik ben durrr weerquote:
Ik zat ook bijna te janken bij het einde.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet verder kijken, je gaat huilen als het afgelopen is.en dan bedoel ik het einde van lost.
Oh ik WIST dat hij het moest zijn toen je het zeiquote:
Jou altijd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja ik ben durrr weer
Heb je me gemist?
Ohja, nou dan kijk maar verder.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja paar weken terug kreeg ik nog op mijn donder van je omdat ik vertelde dat ik halverwege seizoen 1 gestopt was toen die serie nieuw was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |