Wil je een jaartje van mij? Dan kan ik nog een jaartje tiener blijven.quote:
Echt he. Bij Chai ook.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[..]
Nee volgende keer goede kwaliteit ait. Ik vind konten in joggingsbroeken zo kankerchill
Nee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wil je een jaartje van mij? Dan kan ik nog een jaartje tiener blijven.
Alsnog man, gewoon voor de fa2. En jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[..]
Nee volgende keer goede kwaliteit ait. Ik vind konten in joggingsbroeken zo kankerchill
Ja, zou ik toch echt schijt aan hebben. Dat wijf kan best een stukje verderop rek oefeningen gaan doenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik ga dingen doen als ze met hun 2en zijn.
Pakiquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oke, doei. Veel plezier in je fokloze leven Paki.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, zou ik toch echt schijt aan hebben. Dat wijf kan best een stukje verderop rek oefeningen gaan doen.
Ja man C_N stuur voor de fa2, en idd Paki. Konten in leggingsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alsnog man, gewoon voor de fa2. En jaNet als konten in leggings
nee ik ga deze week wel weer dan krijgen jullie ik beloof.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja man C_N stuur voor de fa2, en idd Paki. Konten in leggings
Ik ben een man van manieren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, zou ik toch echt schijt aan hebben. Dat wijf kan best een stukje verderop rek oefeningen gaan doen.
K man, promise.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
nee ik ga deze week wel weer dan krijgen jullie ik beloof.
Hijs Filipino.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je bent een inside van de Pakistaanse regering ja.
Ik weet.
Ja man ik moest zelf ook lachen toen ik tellie pakte maar volgende keer doe ik als we een loop pauze hebben. Dan issie tenminste SHARP.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
K man, promise.
Hoe ver jog jij eigenlijk? 5KM?
7,5 is wel nice. en ik zie het ook echt voor me. Jij die heel smooth je tel uit je pocket haalt om die ass op de pic te zettenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja man ik moest zelf ook lachen toen ik tellie pakte maar volgende keer doe ik als we een loop pauze hebben. Dan issie tenminste SHARP.
En 7.5 km ongeveer =$
Iscool broquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
nee ik ga deze week wel weer dan krijgen jullie ik beloof.
Ene maand ben ik paki dan filipino dan weer white internethero MAKE UP YOUR MINDSquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je bent een inside van de Pakistaanse regering ja.
Ik weet.
Je bent geboren in filli, je werk voor de Paki government en je ben internethero.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Iscool bro
[..]
Ene maand ben ik paki dan filipino dan weer white internethero MAKE UP YOUR MINDS
Het is ook echt zo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
7,5 is wel nice. en ik zie het ook echt voor me. Jij die heel smooth je tel uit je pocket haalt om die ass op de pic te zetten
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:41 schreef Lakitu het volgende:
Wtf doe je?![]()
Ja sorry ik maak een foto voor een assman die ik ken van het internet.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:41 schreef Lakitu het volgende:
Wtf doe je?![]()
Ja sorry ik maak een foto voor een assman die ik ken van het internet.
Meesterlijk manquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Het is ook echt zo.
o o o <- dat zijn wij op een rijtje
en dan ineens
o o
o <--- ik :$
In west-filipino born and raisedquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je bent geboren in filli, je werk voor de Paki government en je ben internethero.
Naïviteit. Chicks van 14.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Het is ook echt zo.
o o o <- dat zijn wij op een rijtje
en dan ineens
o o
o <--- ik :$
ik ben verlegen :$quote:
Wat heeft dat met naïviteit te maken.quote:
Thanks, means alot to me =$quote:
Alles.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat heeft dat met naïviteit te maken.
je hebt het wel goed te pakken hequote:
Aww All_ is in een romantische bui.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk Luur, mooie kleur.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Omg, Allure_ heeft een softe kant.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:46 schreef wolvendagen het volgende:Hmm, ik hou meer van donkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk Luur, mooie kleur.
.
quote:
nigga what is goodquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |