Screenshot.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:17 schreef Chriz2k het volgende:
Kankerziek, net 4,5k geshipt op Pokerstars.
Je krijgt nu een screenshot van zijn speelfishes.quote:
Watwat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:17 schreef Chriz2k het volgende:
Kankerziek, net 4,5k geshipt op Pokerstars.
Too lost in you.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond alleen Overload en Run For Cover leuk van de Sugababes.
Je weet het maar nooit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Thanks. Enige nadeel is dat ik nooit in mijn leven weer zo lucky ga zijn
.
Ik bijt op mijn lip voor je.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Que pasa, mijn corazon. Niet haten op Spice.
Inderdaad. Het is dat die gast mensenschuw is, anders zou hij met die grote livetoernooien best potten kunnen breken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit.
Pierrebetfair shipt constant zulke zieke bedragen, ongelofelijk dat
Ja, je hebt nu in ieder geval 450 keer je buy-in terugverdient dus weer alle mogelijkheid om verder te gaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is dat die gast mensenschuw is, anders zou hij met die grote livetoernooien best potten kunnen breken.
WTF het is nog echt ook.quote:
Ja, dat was mijn 1-april grap.quote:
Jammer man, dat zou vet held zijn geweest.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, dat was mijn 1-april grap.
Heb die screenshot gefaked en naar 1 vriend gestuurd, voordat ik het wist, wist de volgende dag mijn hele school het en feliciteerde iedereen mij. Zelfs de ouders van sommige vrienden
KANKER MAN PAAS 10% DANGquote:
Gewoon blijven doorgaan, Young Jedi.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
WTF het is nog echt ook.Ik ben nu jaloers op je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |