Een vriend van mij ging op 17 om een kaart vragenquote:
fuck yeaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een vriend van mij ging op 17 om een kaart vragen
ik had vorige keer hc kankererge tilt. Ik stond op 30 verlies. ik dacht KANKER MAN. Dus ik naar de highroller tafels. Ik 50 euro op 1tm12 en 13tm24.quote:
Al die andere mensen bleven al staan op 13/14 en die vent hit gewoon een vier op 17quote:
Blackjack?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een vriend van mij ging op 17 om een kaart vragen
Haha, mensen die tilten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik had vorige keer hc kankererge tilt. Ik stond op 30 verlies. ik dacht KANKER MAN. Dus ik naar de highroller tafels. Ik 50 euro op 1tm12 en 13tm24.EN hij was al 5x achterelkaar op 24 en hoger gevallen. VERLIES IK. Ik kon wel huilen.
Yupquote:
Altijd keep your coolquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik had vorige keer hc kankererge tilt. Ik stond op 30 verlies. ik dacht KANKER MAN. Dus ik naar de highroller tafels. Ik 50 euro op 1tm12 en 13tm24.EN hij was al 5x achterelkaar op 24 en hoger gevallen. VERLIES IK. Ik kon wel huilen.
Ja ik tilt nooit. Maar dit was zo'n buitenkansje om mijn verlies weg te werken met een SAFEBET :") NOTquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Altijd keep your coolMaar dat kan ik dus niet. Dus beter blijf ik weg
wantquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:09 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Mn tante moet maar even langskomen.
Iets met verf, aluminiumfolie en een hittebron. Er kan weinig verkeerd gaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:12 schreef Salatrel het volgende:
ik wil het ook wel doen hoor WD. heb vaak genoeg gezien hoe dat gaat en hoe moeilijk kan het zijn....
NEE DANKJEWEL.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:12 schreef Salatrel het volgende:
ik wil het ook wel doen hoor WD. heb vaak genoeg gezien hoe dat gaat en hoe moeilijk kan het zijn....
Ik kan het nog steeds meezingen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:14 schreef Allure_ het volgende:
Wie vond deze ook aan? De chicks hier sowieso. NIET LIEGEN. Zometeen switchen naar de Spicy girls.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:14 schreef Allure_ het volgende:
Wie vond deze ook aan? De chicks hier sowieso. NIET LIEGEN. Zometeen switchen naar de Spicy girls.
Ik vond alleen Overload en Run For Cover leuk van de Sugababes.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:14 schreef Allure_ het volgende:
pfffffquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:14 schreef Allure_ het volgende:
Overload was ook gewoon een heel goed liedje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond alleen Overload en Run For Cover leuk van de Sugababes.
Screenshot.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:17 schreef Chriz2k het volgende:
Kankerziek, net 4,5k geshipt op Pokerstars.
Je krijgt nu een screenshot van zijn speelfishes.quote:
Watwat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:17 schreef Chriz2k het volgende:
Kankerziek, net 4,5k geshipt op Pokerstars.
Too lost in you.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond alleen Overload en Run For Cover leuk van de Sugababes.
Je weet het maar nooit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Thanks. Enige nadeel is dat ik nooit in mijn leven weer zo lucky ga zijn
.
Ik bijt op mijn lip voor je.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Que pasa, mijn corazon. Niet haten op Spice.
Inderdaad. Het is dat die gast mensenschuw is, anders zou hij met die grote livetoernooien best potten kunnen breken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit.
Pierrebetfair shipt constant zulke zieke bedragen, ongelofelijk dat
Ja, je hebt nu in ieder geval 450 keer je buy-in terugverdient dus weer alle mogelijkheid om verder te gaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is dat die gast mensenschuw is, anders zou hij met die grote livetoernooien best potten kunnen breken.
WTF het is nog echt ook.quote:
Ja, dat was mijn 1-april grap.quote:
Jammer man, dat zou vet held zijn geweest.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, dat was mijn 1-april grap.
Heb die screenshot gefaked en naar 1 vriend gestuurd, voordat ik het wist, wist de volgende dag mijn hele school het en feliciteerde iedereen mij. Zelfs de ouders van sommige vrienden
KANKER MAN PAAS 10% DANGquote:
Gewoon blijven doorgaan, Young Jedi.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
WTF het is nog echt ook.Ik ben nu jaloers op je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |