Vind je het gek?quote:
weet jij of je bij HC vaker zo'n try-out pakket kan nemen of is het gelimiteerd tot 1 keer per persoon?quote:
Kun je je aanmelden voor een rol in True Blood.quote:
Moby - I'm in love.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Leave me alone!
Al zijn suggesties voor romantische liedjes wel welkom.
Ow, bij jouquote:
Twilight.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kun je je aanmelden voor een rol in True Blood.
Geen idee eigenlijk. Nog nooit gehaald zo'n ding.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
weet jij of je bij HC vaker zo'n try-out pakket kan nemen of is het gelimiteerd tot 1 keer per persoon?
Moh ja maar dat was spoeling, dat is nu weer opgelost. Maar als ik het zo doen als Angie op die foto, dan scheelt het ook niet zo heul veul met nu, maar dan is het toch net wat mooier. Vind ik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, bij jou? Je hebt je haar toch net geverfd? Ik vind blond sowieso wel mooier bij je dan andere kleuren.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Leave me alone!
Nee, je wil toch een hete scene met Alexander Skarsgård, niet met Robertquote:
Het is in ieder geval niet bimbo blondquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moh ja maar dat was spoeling, dat is nu weer opgelost. Maar als ik het zo doen als Angie op die foto, dan scheelt het ook niet zo heul veul met nu, maar dan is het toch net wat mooier. Vind ik.
SKARSGÅRD. EN DAN ZWEEDS IN ZN OOR FLUISTEREN.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, je wil toch een hete scene met Alexander Skarsgård, niet met RobertPattinson
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Leave me alone!
haar strak naar achterenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
SKARSGÅRD. EN DAN ZWEEDS IN ZN OOR FLUISTEREN.
Mooi was die tijd...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:54 schreef Fascination het volgende:
Waar is de tijd dat Allure_ nog weleens aardig tegen me deed.
Hehe oke. Was op zich wel heel chillquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Nog nooit gehaald zo'n ding.
Ja geen platina hoerenblond.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet bimbo blond. Het zou je wel mooi staan, denk ik
.
Moet van 2 kanten komen, he.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:54 schreef Fascination het volgende:
Waar is de tijd dat Allure_ nog weleens aardig tegen me deed.
Buffyquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:56 schreef BobbyB het volgende:
Allure deed me altijd denken aan Cordelia van Buffy.
Maar ik eis dan wel naaktscenes!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
SKARSGÅRD. EN DAN ZWEEDS IN ZN OOR FLUISTEREN.
Je moet gewoon zo'n favorites card regelenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hehe oke. Was op zich wel heel chill
Praat niet over me of ik dood benquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:56 schreef BobbyB het volgende:
Allure deed me altijd denken aan Cordelia van Buffy.
Ja, die krijg je als je er vier keer bent geweest, toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je moet gewoon zo'n favorites card regelenDan kan je gratis vrienden meenemen enzo.
Je bent nu zo'n softie geworden. De echte Allure is voor mij dood.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Praat niet over me of ik dood ben.
Ik dit weekend en volgende week weerquote:
Hier welquote:
Begint ook een beetje saai te worden, altijd de bitch uithangen. Nu doe ik dat part time.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent nu zo'n softie geworden. De echte Allure is voor mij dood.
3x dacht ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, die krijg je als je er vier keer bent geweest, toch?
Oh okee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Begint ook een beetje saai te worden, altijd de bitch uithangen. Nu doe ik dat part time.
Addictquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik dit weekend en volgende week weer
lowroller jijquote:
is dit een line uit iemand zijn 16 of slaat het op jou? in dat geval deel ik je vreugde! heeft er iemand ervaring met t-shirts ontwerpen?quote:
Het is en je haat op een nigger want het gaat goedquote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het is en je haat op een nigger want het gaat goed
Oh, ik kan me herinneren dat ie 4 zei. Ik google het wel even.quote:
Ben jij niet die ene SAFEBETTERquote:
Moeten nog een andere vriend introduceren dit weekend die 50 euro op zwart wil gooien. En volgende week pokertoernooi in utrecht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |