seizoen 2 aflevering 7 staat nu opquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ben je net pas met LOST begonnen ja?
Wat schattigquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs al gedate met een fokker!
Snaaaavel toch? En dat is nu al weer uit ofzo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet verder kijken, je gaat huilen als het afgelopen is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
seizoen 2 aflevering 7 staat nu op
Laat dat meisje met rust. En ik meen het.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:33 schreef fyah het volgende:
IQ-Test: Vul aan:
http://i.fok.nl/userpics/302032/Naamloos.jpg
Nee toch? Ene vinnie, staat ze ook mee op de foto!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Snaaaavel toch? En dat is nu al weer uit ofzo.
Zie maar eens vriendinnen te vinden als je zo irritant bent, beetje meer respect zou fijn zijn.quote:
Lamon ga van bobby's account af.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat dat meisje met rust. En ik meen het.![]()
Ohja, Snaaavel was iemand anders.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee toch? Ene vinnie, staat ze ook mee op de foto!
Dqodje.quote:
Een fokker van 12 zeker.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die ene vinnie die in mijn fobo kan janken, gok ik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:38 schreef fyah het volgende:
[..]
Wat schattigWie was de lucky bastard?
ja paar weken terug kreeg ik nog op mijn donder van je omdat ik vertelde dat ik halverwege seizoen 1 gestopt was toen die serie nieuw wasquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet verder kijken, je gaat huilen als het afgelopen is.en dan bedoel ik het einde van lost.
quote:Op 28-07-2010 16:50 schreef Vinniiee
[..]
Omdat ze gewoon heel lief is, en jij een eerste klas faalhaas bent
. Oh, ze is zelfs zo lief dat ik samen met haar ga shoppen
.
Waarom zeur je trouwens hier bij mij?![]()
Ja ik ben durrr weerquote:
Ik zat ook bijna te janken bij het einde.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet verder kijken, je gaat huilen als het afgelopen is.en dan bedoel ik het einde van lost.
Oh ik WIST dat hij het moest zijn toen je het zeiquote:
Jou altijd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja ik ben durrr weer
Heb je me gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |