Ik vond het wel leuk, zo'n undercover SC.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja want daarvoor deed hij het steeds maar niet, om ons te treiteren. [ afbeelding ]
emo.gif op je hoofd gek.quote:
wat je zegt ben je zelfquote:
Waarom back? Als je eenmaal black bent gegaan is er geen back to white meer, dus ook geen back to black.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast wat pas je deze shit aan? Wil je dat ik je op kom zoeken of zo?
ja maar...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom back? Als je eenmaal black bent gegaan is er geen back to white meer, dus ook geen back to black.
Pascals schoenen... passen niet bij die van de rest.quote:
Dat doet niets af aan het punt dat ik probeer te maken, ja!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pascals schoenen... passen niet bij die van de rest.
.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat doet niets af aan het punt dat ik probeer te maken, ja!
Jawel het leidt af.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb last van een dooie pixel.quote:
Het is een spermacel denk ik. Maak je beeldscherm eens schoon.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is een spermacel denk ik. Maak je beeldscherm eens schoon.
Ik had serieus zo'n fruitvliegje achter mijn beeldscherm zitten bij mijn vorige laptop, zwaar irritant.quote:
een vies meisjesquote:
ik heb dat op de monitor op mijn werkquote:
Ja, en als ze dood gaan ben je helemaal de sjaakquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had serieus zo'n fruitvliegje achter mijn beeldscherm zitten bij mijn vorige laptop, zwaar irritant.
YOU LIKE THAT HUH BABY YOU LIKE THAT YOU LIKE DIRTY HUHquote:
Ik zou die rechter wel geven. Maar die linker zit in de weg.quote:
Seizoen 3, ergens? Briljante scène.quote:
Ik ben Bragi niet.quote:
Kan je dan spreken van een MVV trio?quote:
Je weet sws niet welke je aan het geven bent, want op sommige plekken hebben ze beiden gevoel, op sommige plekken maar een.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zou die rechter wel geven. Maar die linker zit in de weg.
Oh, trouwens TR voor iedere user hier, dat wilde je toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Je weet sws niet welke je aan het geven bent, want op sommige plekken hebben ze beiden gevoel, op sommige plekken maar een.
Gewoon doen. Het is erg irritant inderdaad.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb dat op de monitor op mijn werkhardstikke rood is die
zit me er al een jaar aan te ergeren
misschien moet ik stiekem ruilen met de monitor van de collega die vandaag voor het laatst was
Dat was dat het geval. Tot op heden zit hij er nog achter. Gelukkig hoef ik dat ding niet tot nauwelijks meer te gebruiken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en als ze dood gaan ben je helemaal de sjaakOf was dat ook het geval bij jou?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, trouwens TR voor iedere user hier, dat wilde je toch?
Inderdaad. Ik weet ook wel dat het "het vies meisjes" is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Laki die haat op mensen die niet normaal nederlands praten. hahah hypocriet.
Raad mijn IQ nou, Japsnars zei 90.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat moet jij nu weer, bananenblad? Ga rijst plukken of zo.quote:
Not this shit again.....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zolang het maar niet voor mij is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het hele vorige topic.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Not this shit again.....
Linkje vanaf waar moet voldoende zijn.
HIER STOND EERST RIJS!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat moet jij nu weer, bananenblad? Ga rijst plukken of zo.
Haha sinadO en Ofyles zijn ook de sjaak.quote:
Hij zit de laatste tijd de hele tijd mensen losers en triest te noemen! hij heeft het er zelf naar gemaakt!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Not this shit again.....
Linkje vanaf waar moet voldoende zijn.
En Penisbaard.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haha sinadO en Ofyles zijn ook de sjaak.
Oh, die heb ik gemist.quote:
Hij doet dit, hij doet dat. Grow up en leer elkaar te negeren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij zit de laatste tijd de hele tijd mensen losers en triest te noemen! hij heeft het er zelf naar gemaakt!
Maar. Ik ben pas 17.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij doet dit, hij doet dat. Grow up en leer elkaar te negeren.
Sandy de aap scoorde 87 dacht ik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:29 schreef Mozy het volgende:
Dus, Japsnars 90
Ludo 74
Salatrel bonni st clair's IQ en dan 2x de helft.
Wat wil je weten.quote:
75quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sandy de aap scoorde 87 dacht ik.
Jij krijgt nooit meer naaktpics van WD.quote:
Dan was het Viola Holt. Ik kan die twee niet uit mekaar houden.quote:
Wat noem je mij nichtje een aap?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sandy de aap scoorde 87 dacht ik.
De struiken.quote:
HAHA BOOBS ZIJN NICHTJE HEET SANDY. ZANDIG HAHAHA.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHA BOOBS ZIJN NICHTJE HEET SANDY. ZANDIG HAHAHA.
hey salaquote:
Ik heb me voorbeeldig gedragen hoor. Ik had nog foto gemaakt van hun konten voor Mozy maar die foto is vaag want ik ren.quote:
verklaar u naderquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Laki die haat op mensen die niet normaal nederlands praten. hahah hypocriet.
www.sandydane.nlquote:
Send dat shitquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik heb me voorbeeldig gedragen hoor. Ik had nog foto gemaakt van hun konten voor Mozy maar die foto is vaag want ik ren.
PM NUquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik heb me voorbeeldig gedragen hoor. Ik had nog foto gemaakt van hun konten voor Mozy maar die foto is vaag want ik ren.
Boringquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Houd eens op met dat gekonten. konten dit dat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Telaat ik heb m'n account al opgezegd en heb verteld aan de admins dat jij zei dat ik typkanker hebquote:
Ja ik ga dingen doen als ze met hun 2en zijn.quote:
Het is dat je op MSN zegt dat het een grapje is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Houd eens op met dat gekonten. konten dit dat.
Ik zie nu voor me hoe mozy letterlijk de hele dag met chai over konten praatquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:34 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:
Nee volgende keer goede kwaliteit ait. Ik vind konten in joggingsbroeken zo kankerchillquote:
Oke, doei. Veel plezier in je fokloze leven Paki.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Telaat ik heb m'n account al opgezegd en heb verteld aan de admins dat jij zei dat ik typkanker heb
kontquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:34 schreef Chai het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |