quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is een spermacel denk ik. Maak je beeldscherm eens schoon.
Ik had serieus zo'n fruitvliegje achter mijn beeldscherm zitten bij mijn vorige laptop, zwaar irritant.quote:
een vies meisjesquote:
ik heb dat op de monitor op mijn werkquote:
Ja, en als ze dood gaan ben je helemaal de sjaakquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had serieus zo'n fruitvliegje achter mijn beeldscherm zitten bij mijn vorige laptop, zwaar irritant.
YOU LIKE THAT HUH BABY YOU LIKE THAT YOU LIKE DIRTY HUHquote:
Ik zou die rechter wel geven. Maar die linker zit in de weg.quote:
Seizoen 3, ergens? Briljante scène.quote:
Ik ben Bragi niet.quote:
Kan je dan spreken van een MVV trio?quote:
Je weet sws niet welke je aan het geven bent, want op sommige plekken hebben ze beiden gevoel, op sommige plekken maar een.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zou die rechter wel geven. Maar die linker zit in de weg.
Oh, trouwens TR voor iedere user hier, dat wilde je toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat doet niets af aan het punt dat ik probeer te maken, ja!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Je weet sws niet welke je aan het geven bent, want op sommige plekken hebben ze beiden gevoel, op sommige plekken maar een.
Gewoon doen. Het is erg irritant inderdaad.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb dat op de monitor op mijn werkhardstikke rood is die
zit me er al een jaar aan te ergeren
misschien moet ik stiekem ruilen met de monitor van de collega die vandaag voor het laatst was
Dat was dat het geval. Tot op heden zit hij er nog achter. Gelukkig hoef ik dat ding niet tot nauwelijks meer te gebruiken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en als ze dood gaan ben je helemaal de sjaakOf was dat ook het geval bij jou?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, trouwens TR voor iedere user hier, dat wilde je toch?
Inderdaad. Ik weet ook wel dat het "het vies meisjes" is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Laki die haat op mensen die niet normaal nederlands praten. hahah hypocriet.
Raad mijn IQ nou, Japsnars zei 90.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, trouwens TR voor iedere user hier, dat wilde je toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |