Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
En nu echt slapen![]()
trusten STSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
En nu echt slapen![]()
Yann TiersenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amelie
Zulke mooie muziek
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
wiequote:
En nu echt slapen![]()
Slaap lekker STSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heldquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EPIC![]()
Daar heb ik de Single CD van gekocht. Je weet wel, met geld en zo![]()
Das ook lekker foutquote:
whehehehequote:
Niemand, niemand, zei ik iets?quote:
Oeh, over welke incidenten wil jij het niet hebben dan?quote:
Dat zal voor jou een vraag blijvenquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, over welke incidenten wil jij het niet hebben dan?
slaap zequote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:03 schreef DaMart het volgende:
Dit topic gaat niet over poepincidenten?
Een frikandel brengt daar vast verandering inquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zal voor jou een vraag blijven
OMG OMG OMG! Cultuurbarbaar!quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
OMG.
Meneer Taart kent Foofur, Teddy Ruxpin en Ovide niet![]()
![]()
![]()
*brekend hart*
edit: en Dommel ook niet![]()
Nog eerder over poeprituelenquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:03 schreef DaMart het volgende:
Daar kon je je weleens in vergissenquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een frikandel brengt daar vast verandering in
Dat is wel heel ergquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
OMG.
![]()
![]()
*brekend hart*
Hij is gewoon van een heul andere generatiequote:
OMG, het incident betreft een frikandel he?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar kon je je weleens in vergissen
Dan nog had ie het kunnen kennen, het is niet alsof i 20 jaar ouder isquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij is gewoon van een heul andere generatie![]()
![]()
Berenbootmeuk
wat een barbaarquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
OMG.
![]()
![]()
*brekend hart*
Jij was zoeen strontvervelend kind wat iedere zondagochtend van 6 tot 12 tekenfilms lag te kijkenquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
OMG.
![]()
![]()
*brekend hart*
Zelfs gf kent hetquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan nog had ie het kunnen kennen, het is niet alsof i 20 jaar ouder is![]()
Niks mis met de berenbootquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Berenbootmeuk
is ie zo oudquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Berenbootmeuk
Nee, een uurtje per dag maximaal, en al die series waren het enige wat ik zo'n beetje keek (met nog wat leuke Duitse toevoegingenquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij was zoeen strontvervelend kind wat iedere zondagochtend van 6 tot 12 tekenfilms lag te kijken
Nee hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij was zoeen strontvervelend kind wat iedere zondagochtend van 6 tot 12 tekenfilms lag te kijken
OKee, en jullie ook:quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat een barbaar![]()
uit welke klei is die getrokken
dat klinkt nou ook niet bepaald als een complimentquote:
Dat is het wel, in die zin het is niet echt positief voor meneer STquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat klinkt nou ook niet bepaald als een compliment
Trusten meisquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
Buitenspelen ftw![]()
En nu echt slapen![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trusten meis
Ik ga ook maar, trusten allemaal![]()
dat is toch niet oudquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
Buitenspelen ftw![]()
En nu echt slapen![]()
slaap zequote:Op maandag 2 augustus 2010 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trusten meis
Ik ga ook maar, trusten allemaal![]()
Die mit dem roten Halsbandquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, een uurtje per dag maximaal, en al die series waren het enige wat ik zo'n beetje keek (met nog wat leuke Duitse toevoegingen)
Kan ik nu niet maken want ze staat onder de douche terwijl ik net mijn tanden wou poetsenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whatever floats your boatquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
En kotsincidenten, mogen die ook wel?.
Ik mis het oorzakelijk verband hier een beetjequote:Op maandag 2 augustus 2010 23:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan ik nu niet maken want ze staat onder de douche
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:03 schreef DaMart het volgende:
Snel! Inruilen, nu het nog kan!quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
OMG.
![]()
![]()
*brekend hart*
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 02-08-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 080 goldfinger1963
02. 055 Dr_Flash
03. 052 Muck
04. 048 MPG
05. 043 TJDoornbos
06. 042 Kuukske
07. 040 Trevland
08. 036 Marijkezwolle
09. 030 DaMart
10. 023 OA
11. 015 suikertaartje
12. 014 Giertje
13. 007 JDude
14. 007 DevilsWhore
15. 006 Panda72
16. 006 Memento-Mori
17. 003 LovelyLady
Sendung mit der Mausquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, een uurtje per dag maximaal, en al die series waren het enige wat ik zo'n beetje keek (met nog wat leuke Duitse toevoegingen)
Ik ben nog van de buitenspeelgeneratieEn ST volgens mij ook
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
En kotsincidenten, mogen die ook wel?.
quote:Top 100 van maandag 2 augustus 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
002. 430 goldfinger1963
036. 127 Symphonic
100. 067 Dr_Flash
werk zequote:
Whehequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik moet toch wat minder in MEN gaan posten
Echt nietquote:
Ken ik niet, klinkt ook een beetje ehm... apartquote:
Ja die dus!quote:
de kunsten der natuur zijn ondoorgrondbaarquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:27 schreef DaMart het volgende:
Best apart vanochtend... zat in de auto met mijn zonnebril op omdat de zon recht op mijn gezicht scheen, maar tegelijkertijd reed ik onder een bui door, dus had ook de ruitenwissers aan.
Die ligt nog in dr blote tieten in Turkije aan eoa strandquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:38 schreef Panda72 het volgende:
hallo fokkertjes![]()
Mijn leidinggevende probeert sinds gisteren al mijn zieke collega de bereiken maar krijgt geen gehoor.
nog steeds niet?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:38 schreef Panda72 het volgende:
hallo fokkertjes![]()
Mijn leidinggevende probeert sinds gisteren al mijn zieke collega de bereiken maar krijgt geen gehoor.
Ja ze zal wel gestoken zijn door een turkse malariamug of zoietsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die ligt nog in dr blote tieten in Turkije aan eoa strand
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:53 schreef Panda72 het volgende:
Ja ze zal wel gestoken zijn door een turk
vervelende situatie!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ze zal wel gestoken zijn door een turkse malariamug of zoiets
Ah, jij zag em ook alquote:
echt hé hoe dom ben je om hem hier te verkopen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, jij zag em ook al
Wat een prijs of nietMaar he, aangezien iedereen op Fok! altijd riante salarissen hebben, moet het goed komen met de verkoop
In dit topic ja, maar zoals je wellicht weet verdiend de gemiddelde fokker minimaal 2 keer modaalquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
echt hé hoe dom ben je om hem hier te verkopen?
Alleen GF heeft geld zat in dit topic toch?
Wij zijn allen zeer discreet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:26 schreef Panda72 het volgende:
oh wat is het toch erg als je iets weet maar je mag het aan niemand vertellen maar je wilt het wel graag kwijt
Ik niet hoor ik verdien 8x modaal, ik werk voor de lol voor het geld hoef ik het niet te doen want ik ben heel rijk*houd op met dagdromen*quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In dit topic ja, maar zoals je wellicht weet verdiend de gemiddelde fokker minimaal 2 keer modaal
je mag altijd mailenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:26 schreef Panda72 het volgende:
oh wat is het toch erg als je iets weet maar je mag het aan niemand vertellen maar je wilt het wel graag kwijt
nodigquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
echt hé hoe dom ben je om hem hier te verkopen?
Alleen GF heeft geld zat in dit topic toch?
Je mag PMen als je het echt kwijt wiltquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:26 schreef Panda72 het volgende:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik niet hoor ik verdien 8x modaal, ik werk voor de lol voor het geld hoef ik het niet te doen want ik ben heel rijk*houd op met dagdromen*
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:31 schreef Panda72 het volgende:
Ik kan natuuriljk wel een hint geven:
ZIngt:
Dag, en bedankt nog collega Jij past niet in het beeld, je rol is gespeeld, je kunt gaan Haal je je naam van de kantoordeur, he ga nou maar snel en we bellen nog wel Veel succes bij je volgende baan.
Anders ik wel, duur geintje met de startmotorquote:
Die laatstequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Die ene die ziek was of die ene die d'r werk niet deed enzo...
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Die laatstePer 1 september is het daaaaaaaaaaaaaaag
.
krijgen we nu taart?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
.
proficiatquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
.
mijn wereldquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:05 schreef TJDoornbos het volgende:
GF is het in jou wereld ook crisis dan?
Ja, en daarom moet Danny zo schooien en bedelen om van die Ted af te komen zekerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In dit topic ja, maar zoals je wellicht weet verdiend de gemiddelde fokker minimaal 2 keer modaal
Ja, zijn de mokkels magerder?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar in de parenclubswereld merken wij ook wel dat de crisis er is![]()
of het kan eraan liggen dat het nou de vakantieperiode is
quote:
volgens mij ben jij de rijkste van onsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar in de parenclubswereld merken wij ook wel dat de crisis er is![]()
of het kan eraan liggen dat het nou de vakantieperiode is
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
volgens mij ben jij de rijkste van ons
en flash de meest bereisdequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en ik de magerste.....
Mart de meest gezandstraalde en verder?
MPG de hardste werker?
quote:
kloptquote:
Sowieso per trein. Sluit Pheno echter niet uitquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt
we denken dat fles de meeste reizen heeft van de KSCers
Dank je welquote:
idd de pinguin heeft nog al wat kilometers gemaakt naar Japanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:43 schreef OA het volgende:
[..]
Sowieso per trein. Sluit Pheno echter niet uit
Jazeker fijn dat ik het hier even kan melden mag nog niks tegen mijn collega's zeggen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Je bent van de bitch af!
Tof
Pandaquote:
Goldquote:
zeg maar GFquote:
Okequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zeg maar GF![]()
anders denken ze dat ik rijk ben
Jaquote:
Houtfingerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zeg maar GF![]()
anders denken ze dat ik rijk ben
Lovelyquote:
quote:
harde werkerquote:
filmpje?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:29 schreef Panda72 het volgende:
Note to self
Strek jezelf nooit te ver uit, als je iets wilt pakken dat buiten je bereik ligt op je buro voordat je het weet lig je op je gezichtje
Serieus ondergewicht door ziekte oid misschien.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:39 schreef suikertaartje het volgende:
Hoe is magerder dan MPG mogelijk trouwens?
Damn! No offence verder hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:41 schreef MPG het volgende:
Serieus ondergewicht door ziekte oid misschien.
nee geen ziekte. Geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Serieus ondergewicht door ziekte oid misschien.
Been there, done that. Niet gelukt hierquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee geen ziekte. Geen idee eigenlijk
Maar met het mamaMuck-dieet hoop ik veel aan te komen.
ik moet me nog wegen na 3 weken cursusquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Been there, done that. Niet gelukt hier.
Nee helaasquote:
hoi ST!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
Maar gemiddeld zijn we weer gemiddeld, dus dat scheelt![]()
Gemiddeld? Als een stel saaie grijze muizenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
Maar gemiddeld zijn we weer gemiddeld, dus dat scheelt![]()
Ja! En nee..en ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ja, flapdrol, ik bedoel qua gewicht!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:03 schreef MPG het volgende:
Gemiddeld? Als een stel saaie grijze muizen?
Dan toch liever niet gemiddeld, met een beetje kleur in mn leven.
ons een grijze muis noemen.........ik denk dat ST naar Hans of Pearl moet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Gemiddeld? Als een stel saaie grijze muizen?
Dan toch liever niet gemiddeld, met een beetje kleur in mn leven.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja! En nee..en ja!gezellig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man's got to do what a man's got to do
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, flapdrol, ik bedoel qua gewicht!
Ben ik net geweestquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:05 schreef TJDoornbos het volgende:
ons een grijze muis noemen.........ik denk dat ST naar Hans of Pearl moet.
hmja, alleen Thijs is ziekquote:
hmm dat is niet echt leukquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmja, alleen Thijs is ziek![]()
Hoe is het daar?![]()
was ze al wel in Nederland?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:31 schreef Panda72 het volgende:
Zieke collega nam eindelijk de telefoon op ze klonk heel helder en opgewekt tot ze besefte wie er belde toen klonk ze op een hees en sprak ze op fluistertoon.Ik vind het maar verdacht raar.
Tijd om een fruitschaal langs te brengenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:31 schreef Panda72 het volgende:
Zieke collega nam eindelijk de telefoon op ze klonk heel helder en opgewekt tot ze besefte wie er belde toen klonk ze op een hees en sprak ze op fluistertoon.Ik vind het maar verdacht raar.
ja leidinggevende heeft haar thuis gebeld en toen ze haar belde de telefoon op speaker gezet zodat ik kan meeluisteren.quote:
met een pot honing zodat ze weer bij stem is binnenkortquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Tijd om een fruitschaal langs te brengen.
oh dus dan kan je idd ff gauw langs gaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja leidinggevende heeft haar thuis gebeld en toen ze haar belde de telefoon op speaker gezet zodat ik kan meeluisteren.
Donderdagmiddag ga ik haar denk ik even een bezoekje brengenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh dus dan kan je idd ff gauw langs gaan
we wachten in spanning.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Donderdagmiddag ga ik haar denk ik even een bezoekje brengen
Dien haar maar eens een geldige reden toe om zich ziek te melden jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Donderdagmiddag ga ik haar denk ik even een bezoekje brengen
ik zal sbs6 inschakelen voor een live reportagequote:
Ik kan een balletje opgooien bij FOK!tvquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik zal sbs6 inschakelen voor een live reportage
Ik wil ook wel komen filmen hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik zal sbs6 inschakelen voor een live reportage
maar ik wil mijn eigen hoofd niet op foktv of sbs 6 zienquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan een balletje opgooien bij FOK!tv...
Dan doe je een bivakmuts opquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
maar ik wil mijn eigen hoofd niet op foktv of sbs 6 zien
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan doe je een bivakmuts opWeet ze meteen wat je komt doen
Zitten niet veel caloriën in hoor, zo'n prayerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:44 schreef Muckie het volgende:
Oooooh we're half way there
wooohoooo livin' on a prayer
d'r overvallenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan doe je een bivakmuts opWeet ze meteen wat je komt doen
Neuh. Die vuile huichelachtige luie teringhoer die te besodemieterd is om haar werk te doen, maar die ondertussen WEL mijn zuurverdiende belastingcenten zit op te feesten in Turkije, helemaal de vliegende tering ziektewet in meppenquote:
laters beertjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:54 schreef Panda72 het volgende:
ik ga maar eens op huis aan misschien tot straks fokkertjes
in de ziekte wet kost ze ook nog steeds geldquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh. Die vuile huichelachtige luie teringhoer die te besodemieterd is om haar werk te doen, maar die ondertussen WEL mijn zuurverdiende belastingcenten zit op te feesten in Turkije, helemaal de vliegende tering ziektewet in meppen
heej hallo zing eens niet zo vals in me oor!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:44 schreef Muckie het volgende:
Oooooh we're half way there
wooohoooo livin' on a prayer
Precies, maar dan liever met een REDEN om te janken hmmquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in de ziekte wet kost ze ook nog steeds geld
sadistquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, maar dan liever met een REDEN om te janken hmm
Wat? Heb ik geen gelijk dan?quote:
* iemand die teert op jouw belasting centen meldtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Heb ik geen gelijk dan?
Vuile potverteerders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
als je het over films hebt...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:31 schreef OA het volgende:
Dag meneer JD.
Welke film(s) hebben jullie nou gisteren bekeken?
http://www.imdb.com/title/tt0765010/quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:31 schreef OA het volgende:
Dag meneer JD.
Welke film(s) hebben jullie nou gisteren bekeken?
Lebowski hè. Geniale film. Vooral na een paar bier.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:32 schreef Olle. het volgende:
als je het over films hebt...
zondag The Big Labowski gezien... wat een fucking wazige film...
He Olle! Alles goed joh? Heb je een tijdje niet gezien.quote:
Was het wat?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:32 schreef JDude het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0765010/
http://www.imdb.com/title/tt1111422/
Ik las dat dus ook!quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* iemand die teert op jouw belasting centen meldtNeem idd niet aan dat het voor je lol is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Liebchenquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat voor een feest? wat heb ik gemist?
quote:
Kloptquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:35 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Neem idd niet aan dat het voor je lol is.
Lees eens even de quote trev, en vraag het dan eventueel nog een keerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat voor een feest? wat heb ik gemist?
Liebchen!quote:
Niet zo strengquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lees eens even de quote trev, en vraag het dan eventueel nog een keer
Het is zeker de eerste keer dat je dit meemaakt?quote:
Dank jequote:
Heb vandaag hard gewerkt en ben niet echt aan het oplettenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Lees eens even de quote trev, en vraag het dan eventueel nog een keer
Wie geht's?quote:
Niks mis met streng.quote:
Mwahquote:
Preciesquote:
Wat zeg je, ben jij een hele hele hele stoute jongen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks mis met streng.
Het wordt alleen pas eng als er zweepjes en/of busdeurrubbers bij komen kijken.
Jake Gyllenhaalquote:
Geht schon. Lang geschlafen. Und heut'abend wieder arbeiten.quote:
quote:[..]
Precies
[..]
Wat zeg je, ben jij een hele hele hele stoute jongen?![]()
![]()
![]()
![]()
laters flesquote:
Trevquote:
JDquote:
Marijkequote:
Ik moest even googelenquote:
Scheisse nah!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Geht schon. Lang geschlafen. Und heut'abend wieder arbeiten.
[..]
![]()
![]()
He Gfquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
laters fles
[..]
Trev
[..]
JD
[..]
Marijke![]()
dat is vrijdag pasquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks mis met streng.
Het wordt alleen pas eng als er zweepjes en/of busdeurrubbers bij komen kijken.
GOOGLEN OP JAKE?! Foei! Iedere weldenkende vrouw wéét wie Jake G. is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik moest even googelenMaar
, die is leuk ja
ben ik blij dat ik geen vrouw benquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
GOOGLEN OP JAKE?! Foei! Iedere weldenkende vrouw wéét wie Jake G. is.
Shit, heb de verrassing verklaptquote:
Hoi, ik ben een vrouw en wist niet hoe ie er uit zagquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Scheisse nah!![]()
Pas op hoor, ik pak de busdeurrubbers erbij
quote:
sorry dat ik de verrassing heb verklaptquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:59 schreef MPG het volgende:
[..]
!
Dat was precies de avond die ik vrij moest houden......
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:59 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
!
Dat was precies de avond die ik vrij moest houden......
Ehh.. Donnie Darko. Brokeback Mountain. Ehhh the Day after Tomorrow.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi, ik ben een vrouw en wist niet hoe ie er uit zagEn nu?
Ik ben een zeer weldenkende vrouw, kijk alleen niet veel tv en geen vrouwenfilms
Weet niet in wat voor genre hij speelt?
Kan ik em eens opzoeken
Hey GFquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
laters fles
[..]
Trev
[..]
JD
[..]
Marijke![]()
nee maar ken je alleen van de lieve postsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is zeker de eerste keer dat je dit meemaakt?En een grapjes PI he
Donnie Darko ken ik!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ehh.. Donnie Darko. Brokeback Mountain. Ehhh the Day after Tomorrow.
Hihihi, maar ik ben erg graag scherp tegen trevquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee maar ken je alleen van de lieve posts
dat laatste geloof ik wel hoor!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Donnie Darko ken ik!Dan heb ik em onbewust gezien
![]()
[..]
Hihihi, maar ik ben erg graag scherp tegen treven het was echt een grapje
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat laatste geloof ik wel hoor!
@ GF dan moet je ff naar thuisbezorgd.nl/parenclub
ik zit in belgiequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat laatste geloof ik wel hoor!
@ GF dan moet je ff naar thuisbezorgd.nl/parenclub
Zelf friet maken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
klotezooi![]()
heb ik wel frikandellen liggen maar geen friet meer![]()
Zeker iets met wie de bal kaatstquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Donnie Darko ken ik!Dan heb ik em onbewust gezien
![]()
[..]
Hihihi, maar ik ben erg graag scherp tegen treven het was echt een grapje
Je moest eens wetenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee maar ken je alleen van de lieve posts
Ssssssst, je verklapt het geheim...quote:
Eens. Evenals zelf patat maken!quote:
Friet maak je van petatte ja, dat klopt.quote:
Laat hem nouquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ssssssst, je verklapt het geheim...![]()
Hoe dan ook, zelf maken is sowieso lekkerder!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Friet maak je van petatte ja, dat klopt.
Geod tpoicquote:
Okee, vertel dan maar MPGquote:
Ja, nee, nu hou ik mijn mond verderquote:
Eindelijk rust!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nee, nu hou ik mijn mond verder.
Hoi Martquote:
Nice, thanks!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nee, nu hou ik mijn mond verder.
beertjequote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nice, thanks!![]()
En hai Mart en Panda
Oeh, zag vanavond dat de nieuwe singel van Disturbed uit isHelemaal mijn ding
![]()
Het gaat wel. Vandaag kreeg mijn lieve nicht te horen dat ze darmkanker heeft en dat het is uitgezaaid naar haar leverquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Beertje![]()
![]()
Hier is het goed en bij jou?
Dat is zeker geen fijn nieuws, ik hoop maar dat het goed met haar komtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het gaat wel. Vandaag kreeg mijn lieve nicht te horen dat ze darmkanker heeft en dat het is uitgezaaid naar haar lever![]()
. Zij is alleenstaand ouder en heeft een dochtertje van 8 jaar. Het enige positieve nieuws is misschien wel dat het te opereren is, dus het is nog niet uitzichtloos, maar ze moet wel chemokuren gaan volgen. Ze word naar alle waarschijnlijkheid vrijdag geopereerd.
We blijven hopen en positief zijn er zo veel mogelijk er voor haar te zijn meer kunnen wij niet doen helaas.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker geen fijn nieuws, ik hoop maar dat het goed met haar komt
Wie?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:56 schreef Kuukske het volgende:
Had je nou geMPG'd?quote:
Oh meis toch, wat heftig...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het gaat wel. Vandaag kreeg mijn lieve nicht te horen dat ze darmkanker heeft en dat het is uitgezaaid naar haar lever![]()
. Zij is alleenstaand ouder en heeft een dochtertje van 8 jaar. Het enige positieve nieuws is misschien wel dat het te opereren is, dus het is nog niet uitzichtloos, maar ze moet wel chemokuren gaan volgen. Ze word naar alle waarschijnlijkheid vrijdag geopereerd.
Nee.quote:
ne sont pas partis
Das wel klote zeg! Maar goed dat het te opereren isquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dank je wel lief Suikertaartjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh meis toch, wat heftig...
Sterkte
Zeker en ze kunnen tegenwoordig zoveel 80% geneest dus wij gaan er vanuit dat ze bij de 80% zit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Das wel klote zeg! Maar goed dat het te opereren is.
Oh bah, wat akelig meisquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
sterkte ermeequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik hou van jouquote:
Ja, dat is ook een hoog percentage gelukkig!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:00 schreef Panda72 het volgende:
Zeker en ze kunnen tegenwoordig zoveel 80% geneest dus wij gaan er vanuit dat ze bij de 80% zit.
Na het googelen denk ik nog van..jaaaaa...staat me wel iets van bijquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh bah, wat akelig meisHeel veel sterkte voor jou en je nicht
Dak jullie wel lieve fokkertjesquote:
Natuurlijk zit ze daarbijquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zeker en ze kunnen tegenwoordig zoveel 80% geneest dus wij gaan er vanuit dat ze bij de 80% zit.
Ben ik ook van overtuigdquote:
dat is geen leuk nieuwsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Tofquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb net allemaal aparte bedragen overgemaakt en toen ik het even narekende kwam ik op een totaal van 21,21![]()
Slaap lekker snoesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:29 schreef Panda72 het volgende:
Dank je TJ. Ik duik lekker vroeg mijn bedje in vanavond tot morgen fokkertjes
trustequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:29 schreef Panda72 het volgende:
Dank je TJ. Ik duik lekker vroeg mijn bedje in vanavond tot morgen fokkertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |