uuhhh, dat is toch minimaal een vereiste als je je registreert op fok en zo'n auto wilt verkopen....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:10
En nee, ik ga jullie niet vertellen in welke branche ik werk.
Mvg,
Kroele Vanzwanen
Dit dus , volgens mij is het gewoon ordinaire spam.quote:
Dat klopt, de foto's zijn gemaakt in Engeland. Het bedrijf waar ik werk is gevestigd in Engeland. De reden dat mijn auto daar staat is dat ik elk elke 2 maand met de auto op de boot op weg naar Engeland, ik heb helaas last van vliegangst.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Aan de foto's te zien zijn ze gemaakt in Engeland. Is de wagen op dit moment in Nederland en heeft die een Nederlands kenteken?
Geen laagvliegangst zeker...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:23 schreef Vanzwanen het volgende:
[..]
Dat klopt, de foto's zijn gemaakt in Engeland. Het bedrijf waar ik werk is gevestigd in Engeland. De reden dat mijn auto daar staat is dat ik elk elke 2 maand met de auto op de boot op weg naar Engeland, ik heb helaas last van vliegangst.
En is dat ook de reden van het Britse kenteken?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:23 schreef Vanzwanen het volgende:
[..]
Dat klopt, de foto's zijn gemaakt in Engeland. Het bedrijf waar ik werk is gevestigd in Engeland. De reden dat mijn auto daar staat is dat ik elk elke 2 maand met de auto op de boot op weg naar Engeland, ik heb helaas last van vliegangst.
De auto heeft een Nederlands kenteken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beschikt de auto wel over een Nederlands kenteken?
Waarom is dan de voorzijde wit en de achterzijde geel, zonder zwarte rand?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:30 schreef Vanzwanen het volgende:
[..]
De auto heeft een nederlands kenteken.
geef dat kenteken eens dan kan ik 2020 smsenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:30 schreef Vanzwanen het volgende:
[..]
De auto heeft een Nederlands kenteken.
Als je het over de opel hebt, die is niet van mij.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:31 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Waarom is dan de voorzijde wit en de achterzijde geel, zonder zwarte rand?
99-RD-LZquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
geef dat kenteken eens dan kan ik 2020 smsen
De rand die zich normaal er om heen bevindt zal wel niet opvallen door de lak, zie ik ook net.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:36 schreef mvdlubbe het volgende:
Tenzij die Spider op de plaatjes gewoon een body kit van een ouwe vectra is, hebben we het over dezelfde zwarte wagen.
Zie voorlaatste plaatje, rechts het nummerbord:
[ afbeelding ]
Zie laatste plaatje, links het nummerbord:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |