de kunsten der natuur zijn ondoorgrondbaarquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:27 schreef DaMart het volgende:
Best apart vanochtend... zat in de auto met mijn zonnebril op omdat de zon recht op mijn gezicht scheen, maar tegelijkertijd reed ik onder een bui door, dus had ook de ruitenwissers aan.
Die ligt nog in dr blote tieten in Turkije aan eoa strandquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:38 schreef Panda72 het volgende:
hallo fokkertjes![]()
Mijn leidinggevende probeert sinds gisteren al mijn zieke collega de bereiken maar krijgt geen gehoor.
nog steeds niet?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:38 schreef Panda72 het volgende:
hallo fokkertjes![]()
Mijn leidinggevende probeert sinds gisteren al mijn zieke collega de bereiken maar krijgt geen gehoor.
Ja ze zal wel gestoken zijn door een turkse malariamug of zoietsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die ligt nog in dr blote tieten in Turkije aan eoa strand
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:53 schreef Panda72 het volgende:
Ja ze zal wel gestoken zijn door een turk
vervelende situatie!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ze zal wel gestoken zijn door een turkse malariamug of zoiets
Ah, jij zag em ook alquote:
echt hé hoe dom ben je om hem hier te verkopen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, jij zag em ook al
Wat een prijs of nietMaar he, aangezien iedereen op Fok! altijd riante salarissen hebben, moet het goed komen met de verkoop
In dit topic ja, maar zoals je wellicht weet verdiend de gemiddelde fokker minimaal 2 keer modaalquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
echt hé hoe dom ben je om hem hier te verkopen?
Alleen GF heeft geld zat in dit topic toch?
Wij zijn allen zeer discreet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:26 schreef Panda72 het volgende:
oh wat is het toch erg als je iets weet maar je mag het aan niemand vertellen maar je wilt het wel graag kwijt
Ik niet hoor ik verdien 8x modaal, ik werk voor de lol voor het geld hoef ik het niet te doen want ik ben heel rijk*houd op met dagdromen*quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In dit topic ja, maar zoals je wellicht weet verdiend de gemiddelde fokker minimaal 2 keer modaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |