Dat is zeker geen fijn nieuws, ik hoop maar dat het goed met haar komtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het gaat wel. Vandaag kreeg mijn lieve nicht te horen dat ze darmkanker heeft en dat het is uitgezaaid naar haar lever![]()
. Zij is alleenstaand ouder en heeft een dochtertje van 8 jaar. Het enige positieve nieuws is misschien wel dat het te opereren is, dus het is nog niet uitzichtloos, maar ze moet wel chemokuren gaan volgen. Ze word naar alle waarschijnlijkheid vrijdag geopereerd.
We blijven hopen en positief zijn er zo veel mogelijk er voor haar te zijn meer kunnen wij niet doen helaas.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker geen fijn nieuws, ik hoop maar dat het goed met haar komt
Wie?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:56 schreef Kuukske het volgende:
GOOGLEN OP JAKE?! Foei! Iedere weldenkende vrouw wéét wie Jake G. is.
Had je nou geMPG'd?quote:
Oh meis toch, wat heftig...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het gaat wel. Vandaag kreeg mijn lieve nicht te horen dat ze darmkanker heeft en dat het is uitgezaaid naar haar lever![]()
. Zij is alleenstaand ouder en heeft een dochtertje van 8 jaar. Het enige positieve nieuws is misschien wel dat het te opereren is, dus het is nog niet uitzichtloos, maar ze moet wel chemokuren gaan volgen. Ze word naar alle waarschijnlijkheid vrijdag geopereerd.
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Das wel klote zeg! Maar goed dat het te opereren isquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dank je wel lief Suikertaartjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh meis toch, wat heftig...
Sterkte
Zeker en ze kunnen tegenwoordig zoveel 80% geneest dus wij gaan er vanuit dat ze bij de 80% zit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Das wel klote zeg! Maar goed dat het te opereren is.
Oh bah, wat akelig meisquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
sterkte ermeequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik hou van jouquote:
Ja, dat is ook een hoog percentage gelukkig!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:00 schreef Panda72 het volgende:
Zeker en ze kunnen tegenwoordig zoveel 80% geneest dus wij gaan er vanuit dat ze bij de 80% zit.
Na het googelen denk ik nog van..jaaaaa...staat me wel iets van bijquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh bah, wat akelig meisHeel veel sterkte voor jou en je nicht
Dak jullie wel lieve fokkertjesquote:
Natuurlijk zit ze daarbijquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zeker en ze kunnen tegenwoordig zoveel 80% geneest dus wij gaan er vanuit dat ze bij de 80% zit.
Ben ik ook van overtuigdquote:
dat is geen leuk nieuwsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Tofquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb net allemaal aparte bedragen overgemaakt en toen ik het even narekende kwam ik op een totaal van 21,21![]()
Slaap lekker snoesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:29 schreef Panda72 het volgende:
Dank je TJ. Ik duik lekker vroeg mijn bedje in vanavond tot morgen fokkertjes
trustequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:29 schreef Panda72 het volgende:
Dank je TJ. Ik duik lekker vroeg mijn bedje in vanavond tot morgen fokkertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |