Tijd om een fruitschaal langs te brengenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:31 schreef Panda72 het volgende:
Zieke collega nam eindelijk de telefoon op ze klonk heel helder en opgewekt tot ze besefte wie er belde toen klonk ze op een hees en sprak ze op fluistertoon.Ik vind het maar verdacht raar.
ja leidinggevende heeft haar thuis gebeld en toen ze haar belde de telefoon op speaker gezet zodat ik kan meeluisteren.quote:
met een pot honing zodat ze weer bij stem is binnenkortquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Tijd om een fruitschaal langs te brengen.
oh dus dan kan je idd ff gauw langs gaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja leidinggevende heeft haar thuis gebeld en toen ze haar belde de telefoon op speaker gezet zodat ik kan meeluisteren.
Donderdagmiddag ga ik haar denk ik even een bezoekje brengenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh dus dan kan je idd ff gauw langs gaan
we wachten in spanning.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Donderdagmiddag ga ik haar denk ik even een bezoekje brengen
Dien haar maar eens een geldige reden toe om zich ziek te melden jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Donderdagmiddag ga ik haar denk ik even een bezoekje brengen
ik zal sbs6 inschakelen voor een live reportagequote:
Ik kan een balletje opgooien bij FOK!tvquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik zal sbs6 inschakelen voor een live reportage
Ik wil ook wel komen filmen hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik zal sbs6 inschakelen voor een live reportage
maar ik wil mijn eigen hoofd niet op foktv of sbs 6 zienquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan een balletje opgooien bij FOK!tv...
Dan doe je een bivakmuts opquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
maar ik wil mijn eigen hoofd niet op foktv of sbs 6 zien
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan doe je een bivakmuts opWeet ze meteen wat je komt doen
Zitten niet veel caloriën in hoor, zo'n prayerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:44 schreef Muckie het volgende:
Oooooh we're half way there
wooohoooo livin' on a prayer
d'r overvallenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan doe je een bivakmuts opWeet ze meteen wat je komt doen
Neuh. Die vuile huichelachtige luie teringhoer die te besodemieterd is om haar werk te doen, maar die ondertussen WEL mijn zuurverdiende belastingcenten zit op te feesten in Turkije, helemaal de vliegende tering ziektewet in meppenquote:
laters beertjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:54 schreef Panda72 het volgende:
ik ga maar eens op huis aan misschien tot straks fokkertjes
in de ziekte wet kost ze ook nog steeds geldquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh. Die vuile huichelachtige luie teringhoer die te besodemieterd is om haar werk te doen, maar die ondertussen WEL mijn zuurverdiende belastingcenten zit op te feesten in Turkije, helemaal de vliegende tering ziektewet in meppen
heej hallo zing eens niet zo vals in me oor!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:44 schreef Muckie het volgende:
Oooooh we're half way there
wooohoooo livin' on a prayer
Precies, maar dan liever met een REDEN om te janken hmmquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in de ziekte wet kost ze ook nog steeds geld
sadistquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, maar dan liever met een REDEN om te janken hmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |