Serieus ondergewicht door ziekte oid misschien.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:39 schreef suikertaartje het volgende:
Hoe is magerder dan MPG mogelijk trouwens?
Damn! No offence verder hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:41 schreef MPG het volgende:
Serieus ondergewicht door ziekte oid misschien.
nee geen ziekte. Geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Serieus ondergewicht door ziekte oid misschien.
Been there, done that. Niet gelukt hierquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee geen ziekte. Geen idee eigenlijk
Maar met het mamaMuck-dieet hoop ik veel aan te komen.
ik moet me nog wegen na 3 weken cursusquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Been there, done that. Niet gelukt hier.
Nee helaasquote:
hoi ST!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
Maar gemiddeld zijn we weer gemiddeld, dus dat scheelt![]()
Gemiddeld? Als een stel saaie grijze muizenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
Maar gemiddeld zijn we weer gemiddeld, dus dat scheelt![]()
Ja! En nee..en ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ja, flapdrol, ik bedoel qua gewicht!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:03 schreef MPG het volgende:
Gemiddeld? Als een stel saaie grijze muizen?
Dan toch liever niet gemiddeld, met een beetje kleur in mn leven.
ons een grijze muis noemen.........ik denk dat ST naar Hans of Pearl moet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Gemiddeld? Als een stel saaie grijze muizen?
Dan toch liever niet gemiddeld, met een beetje kleur in mn leven.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja! En nee..en ja!gezellig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man's got to do what a man's got to do
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, flapdrol, ik bedoel qua gewicht!
Ben ik net geweestquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:05 schreef TJDoornbos het volgende:
ons een grijze muis noemen.........ik denk dat ST naar Hans of Pearl moet.
hmja, alleen Thijs is ziekquote:
hmm dat is niet echt leukquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmja, alleen Thijs is ziek![]()
Hoe is het daar?![]()
was ze al wel in Nederland?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:31 schreef Panda72 het volgende:
Zieke collega nam eindelijk de telefoon op ze klonk heel helder en opgewekt tot ze besefte wie er belde toen klonk ze op een hees en sprak ze op fluistertoon.Ik vind het maar verdacht raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |