je mag altijd mailenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:26 schreef Panda72 het volgende:
oh wat is het toch erg als je iets weet maar je mag het aan niemand vertellen maar je wilt het wel graag kwijt
nodigquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
echt hé hoe dom ben je om hem hier te verkopen?
Alleen GF heeft geld zat in dit topic toch?
Je mag PMen als je het echt kwijt wiltquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:26 schreef Panda72 het volgende:
oh wat is het toch erg als je iets weet maar je mag het aan niemand vertellen maar je wilt het wel graag kwijt
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik niet hoor ik verdien 8x modaal, ik werk voor de lol voor het geld hoef ik het niet te doen want ik ben heel rijk*houd op met dagdromen*
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:31 schreef Panda72 het volgende:
Ik kan natuuriljk wel een hint geven:
ZIngt:
Dag, en bedankt nog collega Jij past niet in het beeld, je rol is gespeeld, je kunt gaan Haal je je naam van de kantoordeur, he ga nou maar snel en we bellen nog wel Veel succes bij je volgende baan.
Anders ik wel, duur geintje met de startmotorquote:
Die laatstequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Die ene die ziek was of die ene die d'r werk niet deed enzo...
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Die laatstePer 1 september is het daaaaaaaaaaaaaaag
.
krijgen we nu taart?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
.
proficiatquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
.
mijn wereldquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:05 schreef TJDoornbos het volgende:
GF is het in jou wereld ook crisis dan?
Ja, en daarom moet Danny zo schooien en bedelen om van die Ted af te komen zekerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In dit topic ja, maar zoals je wellicht weet verdiend de gemiddelde fokker minimaal 2 keer modaal
Ja, zijn de mokkels magerder?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar in de parenclubswereld merken wij ook wel dat de crisis er is![]()
of het kan eraan liggen dat het nou de vakantieperiode is
quote:
volgens mij ben jij de rijkste van onsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar in de parenclubswereld merken wij ook wel dat de crisis er is![]()
of het kan eraan liggen dat het nou de vakantieperiode is
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
volgens mij ben jij de rijkste van ons
en flash de meest bereisdequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en ik de magerste.....
Mart de meest gezandstraalde en verder?
MPG de hardste werker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |