Goede fipoquote:
Voor Benny's getaway tochquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:02 schreef Pheno het volgende:
Is die OP nog steeds niet aangevuld met nieuwe SP chars?
Die zou al drie weken geleden zijn gegaan.quote:
Nee, aanstaande vrijdag 2 wekenquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zou al drie weken geleden zijn gegaan.
editquote:
Misschien slim om dit in de OP te plaatsen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:05 schreef iBenny het volgende:
Voor iedereen die nog met een poppetje in de OP wil, of deze wil veranderen...
Tot Disndag 23:59 kun je deze nog PM'en of hier posten, dan zal de OP woensdag of donderdag veranderd worden
Hey Bennyquote:
Tsjikkitsjikkiquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zullen we matties worden op facebook?![]()
Zullen we zo meteen keihard chillen?
GRUWELIJK!quote:
Ik mis iets denk ik?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
edit
Goedenavond Kally! Fijne avond!
Puik planquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien slim om dit in de OP te plaatsen?
Mij?quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
edit
Goedenavond Kally! Fijne avond!
Fopje.quote:
Ik hou van jullie.quote:
quote:
Uiteraardquote:
Postquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:05 schreef iBenny het volgende:
Voor iedereen die nog met een poppetje in de OP wil, of deze wil veranderen...
Tot Disndag 23:59 kun je deze nog PM'en of hier posten, dan zal de OP woensdag of donderdag veranderd worden
Ik spreek vloeiend Engels, ik ken heel wat vieze woordjes in het Fins en Duits enzo, maar ik ken geen andere taal. Ja Duits op zich ook wel dan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Ik ook
Bella, jij ken mensen van over de hele wereld toch? Spreek je dan alleen/vooral Engels of heb je ook een flinke kennis van andere talen?
quote:
Explain.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Half betaald voetbal in Nederland staat op omvallen!
Nieuws! Slechts 4 clubs hebben voldoende geldreserves aldus de KNVB!quote:
Omegle?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Ik ook
Bella, jij ken mensen van over de hele wereld toch? Spreek je dan alleen/vooral Engels of heb je ook een flinke kennis van andere talen?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nieuws! Slechts 4 clubs hebben voldoende geldreserves aldus de KNVB!
oke, tof...quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik spreek vloeiend Engels, ik ken heel wat vieze woordjes in het Fins en Duits enzo, maar ik ken geen andere taal. Ja Duits op zich ook wel dan.
Ik moet ook weer opnieuw beginnen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:36 schreef Crazy-M het volgende:
pfft,
had ik net 4 achtbanen in mn park erbij gezet (stonden er pas 4)
Crashed het spel, kan ik weer opnieuw beginnen
Dat heb ik geprobeerd, maar daar heb ik even genoeg van.quote:
mjah heb op een klein stukje al 4 achtbanen staan (gek park) en had er net 4 bijgemaakt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik moet ook weer opnieuw beginnen.![]()
[..]
Dat heb ik geprobeerd, maar daar heb ik even genoeg van.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:37 schreef Laysa het volgende:
Hoe zou het met...
Voor Kally...ff oude tijden laten herleven
Nee. Ik had al de pest aan Spaans laat staan aan zo'n taal.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
oke, tof...
Ik dacht misschien ken je toevallig ook een of andere aziatische taal
Hey Crazyquote:
Daar kan ik misschien wel wat mee.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
FINANCIËLE PROBLEMEN VOOR PROFCLUBS
Het Nederlandse betaald voetbal is in grotere financiële problemen dan ooit. Uit een rondgang van RTL Nieuws blijkt dat de situatie van de overgrote meerderheid van de clubs zorgelijk is. Twaalf clubs staan het komend seizoen zelfs onder curatele van de KNVB.
whhahaha, whoehoequote:Op maandag 2 augustus 2010 19:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
iets van hoogste tak aan de boom hoop ik
Ik met jou, met liefdequote:Op maandag 2 augustus 2010 19:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik had het krukje wel weg willen schoppen heur
quote:
Het niveau van de Nederlandse eredivisie is toch ook bedroevend.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
FINANCIËLE PROBLEMEN VOOR PROFCLUBS
Het Nederlandse betaald voetbal is in grotere financiële problemen dan ooit. Uit een rondgang van RTL Nieuws blijkt dat de situatie van de overgrote meerderheid van de clubs zorgelijk is. Twaalf clubs staan het komend seizoen zelfs onder curatele van de KNVB.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
ergens in de riolering in Flevopolder geloof ik
Klopt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het niveau van de Nederlandse eredivisie is toch ook bedroevend.
Ander forum, viezerik achter jonge meisjes aan en zo draaien dat het een ander zijn schuld isquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:49 schreef Bellatrix het volgende:
Wie is Kareltje en wat heeft hij gedaan. Beknopte beschrijving graag.
Hoezo achter jonge meisjes aan, op een meet?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ander forum, viezerik achter jonge meisjes aan en zo draaien dat het een ander zijn schuld is
was dat gister of zaterdag ook niet ?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Meestal op maandag, maar dit wel heel stil
Nee zoals oudere pedofielen dat doen, op chat mooie praatjes enzoquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoezo achter jonge meisjes aan, op een meet?
Waar moet ik die makenquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:50 schreef iBenny het volgende:
Zeroku, had je nou wel of geen poppetje gepost nog?
[..]
Hey hallo
hey ukkiequote:
En die zat ook op FOK? Ik had hem geweun aangegeven bij de politie.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee zoals oudere pedofielen dat doen, op chat mooie praatjes enzo
ik moet nog een cursus volgen, ik krijg elke keeroude omatjes van boven de 60 ipv jonge meisjesquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee bij nowlive, en nog een ander forumquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En die zat ook op FOK? Ik had hem geweun aangegeven bij de politie.
Aha dus zo pak jij dat aan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:
quote:
Het was Hylarisch...Sly die hem aangaf bij de politie ....want hij had zn adres gegevens via het geld wat die eikel over maakte om zn gang te kunnen gaanquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee bij nowlive, en nog een ander forum
is geloof ik ook gedaan, het werd een soap iig dus geen idee toen was ik er al weg
Sly, gekke Scheveninger.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het was Hylarisch...Sly die hem aangaf bij de politie ....want hij had zn adres gegevens via het geld wat die eikel over maakte om zn gang te kunnen gaan
Nja, het is ook wel rustig hoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:55 schreef Bellatrix het volgende:
Volgens mij is het niet rustig, het is zoals het eerst was, maar door het weekend lijkt het zo.
O ja dat was hetquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het was Hylarisch...Sly die hem aangaf bij de politie ....want hij had zn adres gegevens via het geld wat die eikel over maakte om zn gang te kunnen gaan
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:57 schreef Torrio het volgende:
[..]
M'n ouwe kent hemHij zat altijd op nowlive, nu nog steeds trouwens.
Strak in pakquote:
Wat een sukkelquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:58 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja dat was het![]()
Tja slim was tie niet
Die krijg als ik het weet, zit er zelf namelijk nooitquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Serieus....en hoe heet jouw papa daar? mag ook wel via PM
Uhuhquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:59 schreef Torrio het volgende:
[..]
Die krijg als ik het weet, zit er zelf namelijk nooit
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Serieus....en hoe heet jouw papa daar? mag ook wel via PM
No problemoquote:
O spuit 11quote:
forum ookquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:00 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ze pakt me helemaal in man, ze is blijkbaar wel geoefendOf een natuurtalent.
Nee ik was even wat anders aan het doenquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:00 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ze pakt me helemaal in man, ze is blijkbaar wel geoefendOf een natuurtalent.
jammer van die laatste zinquote:
quote:
Een beetje een afknapper.quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, alsof ik een bril heb buiten mijn zonnebrillen
OMGquote:
Je had een MI he?quote:
das hoger dan een kastje naast je bed geloof ikquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:04 schreef Torrio het volgende:
[..]
![]()
Er zit meer achter, maar als ik het uit ga leggen zit ik er weer en ik ben er net vanaf.
whahahaha jaquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je had een MI he?![]()
[..]
das hoger dan een kastje naast je bed geloof ik
Uhuhquote:
Je klinkt nu een beetje als een feminist.quote:
Ja ze laat me flink klimmen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je had een MI he?![]()
[..]
das hoger dan een kastje naast je bed geloof ik
Je kookt, ze wast, ze zuigt! Dat is vrouwelijk genoeg!quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je klinkt nu een beetje als een feminist.![]()
Soms laat je me bijma huilen Bella...denk eens naaaaaaaaaaquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je klinkt nu een beetje als een feminist.![]()
Je maakt het me ook zo makkelijkquote:
Is dat zoquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kookt, ze wast, ze zuigt! Dat is vrouwelijk genoeg!
Ik denk nu na over beha's in de fik steken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Soms laat je me bijma huilen Bella...denk eens naaaaaaaaaa
Ik wist niet dat je meer dan de antieke kasten was dan van de moderne meubels!quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:10 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik klim graag op j.. ehhh op de kast.
Echt ik zeg je pak die zweep, doe er wat aanquote:
Welnee...jeweettochpopjequote:Op maandag 2 augustus 2010 20:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt ik zeg je pak die zweep, doe er wat aan
Tuurlijk wel, die moet je vaker invettenquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je meer dan de antieke kasten was dan van de moderne meubels!
ow....ik heb ook nog rommel...gooi ik die dr bijquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk nu na over beha's in de fik steken.
Maar al te goedquote:
En beter oliënquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:11 schreef Torrio het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die moet je vaker invetten
Ze piepen meer, de laden schuiven niet zo vloeiend meer en er zit sneller rot in.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:11 schreef Torrio het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die moet je vaker invetten
Ja...kloptquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze piepen meer, de laden schuiven niet zo vloeiend meer en er zit sneller rot in.
Meer oliën dusquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze piepen meer, de laden schuiven niet zo vloeiend meer en er zit sneller rot in.
Ah man, dat laatstequote:Op maandag 2 augustus 2010 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien ligt het meer aan de kwaliteit van het hout. Hoeveel olie je ook op spaanplaat smeert het wordt er geen tropisch hardhout van.quote:
Je hebt er wel veel verstand van he?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien ligt het meer aan de kwaliteit van het hout. Hoeveel olie je ook op spaanplaat smeert het wordt er geen tropisch hardhout van.
Je krijgt hier serieus opwindende fantasien vanquote:
Ja, als je op zeker wil spelen moet je voor modern gaan met garantie, maar ik ben een kenner hè! Een antiek juweeltje vis ik er zo tussenuit!quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:16 schreef Torrio het volgende:
[..]
Je hebt er wel veel verstand van he?
Je bent gewoon een grannyfucker?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, als je op zeker wil spelen moet je voor modern gaan met garantie, maar ik ben een kenner hè! Een antiek juweeltje vis ik er zo tussenuit!
Ik heb meestal beginnersgeluk.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, als je op zeker wil spelen moet je voor modern gaan met garantie, maar ik ben een kenner hè! Een antiek juweeltje vis ik er zo tussenuit!
Ik ben knettergeilquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je krijgt hier serieus opwindende fantasien van
Oké.quote:
Jij nooitquote:
Ik ook niet. Gewoon een beetje over hout praten en dan komt ht goed.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:18 schreef iBenny het volgende:
Ik heb het 2x nagelezen, maar ik snap serieus geen ene moer van waar het over gaat
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bent gewoon een grannyfucker?
Ik ben net als een goede puzzel! Geschikt van 9 tot 99 jaar!quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bent gewoon een grannyfucker?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:18 schreef iBenny het volgende:
Ik heb het 2x nagelezen, maar ik snap serieus geen ene moer van waar het over gaat
Waarom betrekken jullie alles op jezelf, ik heb het toch niet over jullie.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
zeg doe eens...ik had je moeder kunnen zijn
Das zielig voor de bomenquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gewoon een beetje over hout praten en dan komt ht goed.
En ben jij even oud als Kally? Dan was je een tienermoeder geweest en dus een sloerie.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
zeg doe eens...ik had je moeder kunnen zijn
je noemt DK een grannyfukker....DK en ik zijn een setjequote:Op maandag 2 augustus 2010 20:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waarom betrekken jullie alles op jezelf, ik heb het toch niet over jullie.![]()
Whahahahahaquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En ben jij even oud als Kally? Dan was je een tienermoeder geweest en dus een sloerie.![]()
![]()
''quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
je noemt DK een grannyfukker....DK en ik zijn een setje
Nou en! iemand moet het zijnquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En ben jij even oud als Kally? Dan was je een tienermoeder geweest en dus een sloerie.![]()
![]()
Nogal jaquote:
Echt waar?!quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Echt? o dat wist ik niet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jaquote:
Mijn lekkere sloeriequote:
Snel zijn! Nu zijn dr eitjes nog vers!quote:
Zoals een wijze man ooit zei: 'Eitjes hoor je niet te bakken of te koken, maar te bevruchtenquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:23 schreef Bellatrix het volgende:
Hebben jullie elkaar gevonden op FOK?
Het is gewoon een niet verwacht stelletje. Alsof Myreala met Rauzer gaat ofzo.
Wist je dit echt nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:23 schreef Bellatrix het volgende:
Ze zijn juist zo leuk in het echiequote:Op maandag 2 augustus 2010 20:23 schreef Bellatrix het volgende:
quote:
D_K is dus De_Kardinaalquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:22 schreef Kally het volgende:
OMG ik heb het zelfs wel eens verteld hier van Laysa en D_K
quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
D_K is dus De_Kardinaal
Ik dacht dat D_K ook een user was, maar dus een afkorting
Ik dacht eerst ook dat de kardinaal een kutuser van ONZ was maar dat was admiraal_anaal voordat ie normaal werd. Die haal ik altijd door elkaarquote:
Domme_Kerel.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
D_K is dus De_Kardinaal
quote:
Dit dus....quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
D_K is dus De_Kardinaal
Hoe schrijf ik jou altijd mop... C_Aquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
D_K is dus De_Kardinaal
quote:
Ja ik weet hetquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoe schrijf ik jou altijd mop... C_A
Domme_kutquote:
Derrière_kontquote:
quote:
quote:
Uiteraardquote:
Als jij je lul tussen twee treinen steekt, ik maak pics.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:31 schreef Socios het volgende:
[..]
W00t.Wordt er vanavond nog geneukt, ja?
Bellatrix had het er over! Je mag je modeltreintje wel even op dr stationneke parkeren!quote:
Uiteraardquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:31 schreef Socios het volgende:
[..]
W00t.Wordt er vanavond nog geneukt, ja?
Liever tussen twee tetten.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als jij je lul tussen twee treinen steekt, ik maak pics.
As if.quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als jij je lul tussen twee treinen steekt, ik maak pics.
quote:
Nee dankje, ik doe geen treinen. Alleen auto's.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bellatrix had het er over! Je mag je modeltreintje wel even op dr stationneke parkeren!
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bellatrix had het er over! Je mag je modeltreintje wel even op dr stationneke parkeren!
Lekker roeren in de uitlaatquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee dankje, ik doe geen treinen. Alleen auto's.
Ik rijd ook auto, hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee dankje, ik doe geen treinen. Alleen auto's.
Ik weet nog eens niet wat een kakuro is en ik kan mezelf niet echt wereldvreemd noemenquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Hallo..
Ik heb een KLACHT!
Weet iemand of je ergens een puzzelboek kan kopen met alleen maar Kakuro's? Ik heb nu aldoor een sudoku boekje en om de zoveelduizend bladzijdes zit er weer een kakuro bij, en die vind ik veel leuker dan sudoku.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Dikke kus!
1. Hoi!quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Hallo..
Ik heb een KLACHT!
Weet iemand of je ergens een puzzelboek kan kopen met alleen maar Kakuro's? Ik heb nu aldoor een sudoku boekje en om de zoveelduizend bladzijdes zit er weer een kakuro bij, en die vind ik veel leuker dan sudoku.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Dikke kus!
Heb je lekker spuitjes gegeten met Hans..?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik weet nog eens niet wat een kakuro is en ik kan mezelf niet echt wereldvreemd noemen
Greotens aan de kids veel plezier op texel
Moest dat nou 4 keer.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:36 schreef Zeroku het volgende:
HAHA BELLA IS WERELDVREEMD.
http://www.kakurospelen.nl/
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:36 schreef iBenny het volgende:
Sjeuzes... XFA SC #1 en #2![]()
Das zowaar nog erger dan afgelopen 2 delen hierzo
Nee.quote:
1. Hoiquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
1. Hoi!
2. Ja die is er
3. Het is geen klacht
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heb je lekker spuitjes gegeten met Hans..?
Dikke lebber aan de tekkel, hé?!
Groetjes, Truus
Gewoon in de gemiddelde supermarkt of Akoquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
1. Hoi
2. WAAAARRRR???
3. Nee, maar ik dacht, ik pas me aan aan de gemiddelde Fucker~!
Ik werk dus in een ongemiddelde supermarkt(die is ook terinkheduur.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon in de gemiddelde supermarkt of Ako
Okquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ging ff wat terugzoeken... maar die 2 delen waren best grappig![]()
Nieuwe search is klaar, alleen die server is laatst gecrasht.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
Ik haat die FOKsearch, net zo incompetent als de FP search.
Bruna? Edel?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik werk dus in een ongemiddelde supermarkt(die is ook terinkheduur.
Maar, de Ako, dat hebben we hier niet..
GIYFquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
Ik haat die FOKsearch, net zo incompetent als de FP search.
Ja dat verbaast me niets.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nieuwe search is klaar, alleen die server is laatst gecrasht.
? Die nieuwe search werkt goedquote:
Die jullie nu hebben? Fijn.quote:
Bruna wel, maar kan t nooit vinden daar,..quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bruna? Edel?
Of is bruna... Ako geworden?
Nee, want de servers zijn gecrasht. Als die gemaakt zijn zal die ook snel voor abo-houders zijn denk ik.quote:
Goed zo, betalende users zouden altijd voorrang moeten hebben.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, want de servers zijn gecrasht. Als die gemaakt zijn zal die ook snel voor abo-houders zijn denk ik.
Hebben ze ook? Met de layout iig ook.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Goed zo, betalende users zouden altijd voorrang moeten hebben.
Had je ook wat vlees met de eitjes mee gebakken?quote:
Ja rosbiefquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Had je ook wat vlees met de eitjes mee gebakken?
Je betaalt voor een dienst die tegen betaling geleverd wordt.quote:
Konden abonnementhouders FOK!silver maar voor altijd blijven gebruiken. Ik pleit er nog steeds voor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hebben ze ook? Met de layout iig ook.
Met champignonnekes?quote:
Alleen gaat dat niet. Dat is volgens mij al 100 keer uitgelegd.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Konden abonnementhouders FOK!silver maar voor altijd blijven gebruiken. Ik pleit er nog steeds voor.
hmm oke vergelijkbaar met het goldmembership?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:51 schreef Socios het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.php
Heb je vooraf wel even op de uiterste houdbaarheidsdatum gekeken?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:51 schreef Torrio het volgende:
[..]
Nee was een mooie stukje rosbief, mager en sappig.
Neuh, dat proef je snel genoegquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je vooraf wel even op de uiterste houdbaarheidsdatum gekeken?
Zolang het maar niet naar vis smaakt!quote:
Haring lust ik nog wel, maar rosbief moet eigenlijk gewoon naar rosbief smakenquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zolang het maar niet naar vis smaakt!
quote:
quote:
Heb jij ook al toegang tot KPD?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:58 schreef Kally het volgende:
WTF is er met de RLS Lays?![]()
Lijkt wel KPD
quote:
dat krijg je met vuige ventjes van 23...quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:58 schreef Kally het volgende:
WTF is er met de RLS Lays?![]()
Lijkt wel KPD
Nee, totaal niet.quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat krijg je met vuige ventjes van 23....ow...wacht
Vergelijkbaar met wat?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
hmm oke vergelijkbaar met het goldmembership?
quote:
quote:
Uiteraardquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb jij ook al toegang tot KPD?
quote:
Waarom niet dan? Ik stoor mij niet een aantal bugs dat niet meer opgelost wordt, hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:52 schreef Zeroku het volgende:
Alleen gaat dat niet. Dat is volgens mij al 100 keer uitgelegd.
Mooiquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat krijg je met vuige ventjes van 23....ow...wacht
Whut, wie, ik , neequote:Op maandag 2 augustus 2010 21:03 schreef crv het volgende:
Kal !
Jij gaf vanmiddag toch die hint van Zuid Sri Lanka voor strand ?
Ik heb een goldmember! 24K gouden staaf! Als ik hem poets dan glimt ie als een diamant!quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
hmm oke vergelijkbaar met het goldmembership?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb een goldmember! 24K gouden staaf! Als ik hem poets dan glimt ie als een diamant!
Soms he, pfffquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb een goldmember! 24K gouden staaf! Als ik hem poets dan glimt ie als een diamant!
gefeliciflapstaartquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een staart is het wel! Ik kan er nootjes mee van de grond rapen!quote:
Teun niet serieus nemenquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:09 schreef Bellatrix het volgende:
Nou in RLS kom ik dus ook niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |