Je bent gewoon een grannyfucker?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, als je op zeker wil spelen moet je voor modern gaan met garantie, maar ik ben een kenner hè! Een antiek juweeltje vis ik er zo tussenuit!
Ik heb meestal beginnersgeluk.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, als je op zeker wil spelen moet je voor modern gaan met garantie, maar ik ben een kenner hè! Een antiek juweeltje vis ik er zo tussenuit!
Ik ben knettergeilquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je krijgt hier serieus opwindende fantasien van
Oké.quote:
Jij nooitquote:
Ik ook niet. Gewoon een beetje over hout praten en dan komt ht goed.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:18 schreef iBenny het volgende:
Ik heb het 2x nagelezen, maar ik snap serieus geen ene moer van waar het over gaat
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bent gewoon een grannyfucker?
Ik ben net als een goede puzzel! Geschikt van 9 tot 99 jaar!quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bent gewoon een grannyfucker?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:18 schreef iBenny het volgende:
Ik heb het 2x nagelezen, maar ik snap serieus geen ene moer van waar het over gaat
Waarom betrekken jullie alles op jezelf, ik heb het toch niet over jullie.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
zeg doe eens...ik had je moeder kunnen zijn
Das zielig voor de bomenquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gewoon een beetje over hout praten en dan komt ht goed.
En ben jij even oud als Kally? Dan was je een tienermoeder geweest en dus een sloerie.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
zeg doe eens...ik had je moeder kunnen zijn
je noemt DK een grannyfukker....DK en ik zijn een setjequote:Op maandag 2 augustus 2010 20:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waarom betrekken jullie alles op jezelf, ik heb het toch niet over jullie.![]()
Whahahahahaquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En ben jij even oud als Kally? Dan was je een tienermoeder geweest en dus een sloerie.![]()
![]()
''quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
je noemt DK een grannyfukker....DK en ik zijn een setje
Nou en! iemand moet het zijnquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En ben jij even oud als Kally? Dan was je een tienermoeder geweest en dus een sloerie.![]()
![]()
Nogal jaquote:
Echt waar?!quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Echt? o dat wist ik niet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jaquote:
Mijn lekkere sloeriequote:
Snel zijn! Nu zijn dr eitjes nog vers!quote:
Zoals een wijze man ooit zei: 'Eitjes hoor je niet te bakken of te koken, maar te bevruchtenquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:23 schreef Bellatrix het volgende:
Hebben jullie elkaar gevonden op FOK?
Het is gewoon een niet verwacht stelletje. Alsof Myreala met Rauzer gaat ofzo.
Wist je dit echt nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:23 schreef Bellatrix het volgende:
Ze zijn juist zo leuk in het echiequote:Op maandag 2 augustus 2010 20:23 schreef Bellatrix het volgende:
quote:
D_K is dus De_Kardinaalquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:22 schreef Kally het volgende:
OMG ik heb het zelfs wel eens verteld hier van Laysa en D_K
quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
D_K is dus De_Kardinaal
Ik dacht dat D_K ook een user was, maar dus een afkorting
Ik dacht eerst ook dat de kardinaal een kutuser van ONZ was maar dat was admiraal_anaal voordat ie normaal werd. Die haal ik altijd door elkaarquote:
Domme_Kerel.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
D_K is dus De_Kardinaal
quote:
Dit dus....quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
D_K is dus De_Kardinaal
Hoe schrijf ik jou altijd mop... C_Aquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
D_K is dus De_Kardinaal
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |